SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwembad niet, maar alle lessen en veel verschillende toestellen/veel ruimte en (vroegah iig) goede begeleiding.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is serieus uitgebreid? Ook sauna en massage en zwembad erbij en zo alles?
Ik zou aan het fietsen al genoeg hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarrrrr wel weer op een half uur fietsen en dat wil ik eigenlijk juist niet.
Hop hop elke dag fietsen dan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou aan het fietsen al genoeg hebben.
zeg niet van die rare dingen!quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hop hop elke dag fietsen dan.![]()
Je kan ook eerst anders gaan eten. Dat scheelt ook al.
Hometrainer een optie?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou aan het fietsen al genoeg hebben.
Dat zou al helpenquote:
Ik zei anders niet minderquote:
Als jij het nou niet al vanaf 7 uur 's ochtends over snack hebt ook, door jou heb ik kroketten gehaald!quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hop hop elke dag fietsen dan.![]()
Je kan ook eerst anders gaan eten. Dat scheelt ook al.
Met mosterdquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als jij het nou niet al vanaf 7 uur 's ochtends over snack hebt ook, door jou heb ik kroketten gehaald!
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat links schimmel wasquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als jij het nou niet al vanaf 7 uur 's ochtends over snack hebt ook, door jou heb ik kroketten gehaald!
[ afbeelding ]
ik zeg niksquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Om 7 uur is het nog niet eens tijd voor ontbijt.
0600-0800 ontbijtquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Om 7 uur is het nog niet eens tijd voor ontbijt.
nee, maar mn ontbijt heb ik dan wel al binnenquote:
Ordinair. DIe linkse lijkt wel diarreekotsquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
oh, die nak'd dingen zijn best wel lekker.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu een naked reep, smaak pecan pie.
Eerder deze dag heb ik ook nog instant ramen gegeten en zit nu al over mijn vetten heen.
Dat doen we dus ook maar even niet meer.
en prijzigquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, die nak'd dingen zijn best wel lekker.
het vult voor geen meter en je kunt er zo nog 5 wegvreten, maar ze zijn wel lekker.
Ze zijn wel aan de prijs.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, die nak'd dingen zijn best wel lekker.
het vult voor geen meter en je kunt er zo nog 5 wegvreten, maar ze zijn wel lekker.
Dus dat.quote:
Waar zitten de tepels op een cashewquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil vandaag zelfgemaakte cashewmelk maken.
Even kijken hoe dat uit gaat pakken.
quote:
Kokosmelk komt toch ook niet van de kokoskoe??quote:
Dit klopt wel redelijkquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
0600-0800 ontbijt
0800-1000 2e ontbijt
1000-1200 prelunchsnack
1200-1400 lunch
1400-1600 postlunchsnack
1600-1800 preavondetensnack
1800-2000 avondeten
2000-2200 snack
Dochter buitenzetten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1732542606
Gewoon in je agenda zetten en op dat ding gaat zitten met pulptv als afleiding.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ikIk zeg toch dat ik lui ben.
"dochter kijkt er niet meer naar om"quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1732542606
Kutouders, dat kan je op zich verwachten van jonge koters.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"dochter kijkt er niet meer naar om"
kutkinderen
nee uit de uier van de kokosnootquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kokosmelk komt toch ook niet van de kokoskoe??
"mama heeft er ook geen zin meer in."quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"dochter kijkt er niet meer naar om"
kutkinderen
Opquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ikIk zeg toch dat ik lui ben.
ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kutouders, dat kan je op zich verwachten van jonge koters.
maar een kind op marktplaats zetten mag niet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"mama heeft er ook geen zin meer in."
Een reep chocolade aan een touwtje, net als een wortel?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef dud0r het volgende:
Maar ik vind dat we kersenlipjes een beetje moeten helpen met haar luiheidsdilemma. hoe gaan we haar motiveren op die fiets te stappen thuis?
Nee die moeten op etsy want die heb je gemaaktquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook
[..]
maar een kind op marktplaats zetten mag niet.
Haar cavia's ontvoerenquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef dud0r het volgende:
Maar ik vind dat we kersenlipjes een beetje moeten helpen met haar luiheidsdilemma. hoe gaan we haar motiveren op die fiets te stappen thuis?
Niemand die een tweedehands kind wilquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook
[..]
maar een kind op marktplaats zetten mag niet.
Buda een zweep en een gagball gevenquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef dud0r het volgende:
Zo'n heel harnas bouwen dat er constant een reep chocolade voor haar hangtquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een reep chocolade aan een touwtje, net als een wortel?
Heus wel. Maar er moet wel een sneu hongerthuisland aan vast hangen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand die een tweedehands kind wil
@Budapestenaar je hoort hetquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Buda een zweep en een gagball geven
Nee en dat wil ik zo houden ook.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nooit van fecaal overgeven gehoord?
Maar wie draagt de gagball uiteindelijk?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Buda een zweep en een gagball geven
degene die het minst hard kan rennenquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wie draagt de gagball uiteindelijk?
Adoptie is nu een beetje ter discussie gesteldquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heus wel. Maar er moet wel een sneu hongerthuisland aan vast hangen.
Degene die de zweep niet te pakken krijgtquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Adoptie is nu een beetje ter discussie gesteld
Nouja je hebt er nu over gehoordquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en dat wil ik zo houden ook.
* steekt vingers in orenquote:
's Avonds meestal.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie dat wel eens, dat je zin ergens in hebt maar je weet niet waarin?
Zin in water heb ik echt nooit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
's Avonds meestal.
Al komt het er dan vooral op neer dat ik meer water moet drinken.
Je lichaam verwart soms honger met dorst.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zin in water heb ik echt nooit.
Dit doet mijn lichaam.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je lichaam verwart soms honger met dorst.
Heb ik ooit eens gelezen.
Oh ik de hele dag door eigenlijk, lekkerste drinkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zin in water heb ik echt nooit.
niet? oh.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook ooit de Bijbel gelezen, moet je ook niet vanuit gaan dan alles wat daar in staat waar is..
- Disclaimer -
enige nadeel is dat als je meer dan 2 liter aan het drinken bent dat je zo ongeloveloos vaak moet pissenquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik de hele dag door eigenlijk, lekkerste drinken
* trippelt naar de keuken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op je ballerina's ?quote:
Harder rondjes lopenquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
enige nadeel is dat als je meer dan 2 liter aan het drinken bent dat je zo ongeloveloos vaak moet pissen
Dat vind ik van whisky en sinaasappelsapquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik de hele dag door eigenlijk, lekkerste drinken
Vannacht om half twee moest ik pissen als een reiger. Ik vroeg me de hele avond al af waarom het zolang duurde voor de cola eruit wilde.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
enige nadeel is dat als je meer dan 2 liter aan het drinken bent dat je zo ongeloveloos vaak moet pissen
Dat is wel zo ja ! Vreemd hoe je hersenen dat signaal verwarren, toch een foutje in de scheppingquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whisky colaquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat vind ik van whisky en sinaasappelsap
Dat wilde wachten tot je vredig sliepquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vannacht om half twee moest ik pissen als een reiger. Ik vroeg me de hele avond al af waarom het zolang duurde voor de cola eruit wilde.
meh, dat kost me teveel moeitequote:
dat is niet de enigequote:Op donderdag 29 juli 2021 14:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja ! Vreemd hoe je hersenen dat signaal verwarren, toch een foutje in de schepping
doe eens niet je vieze cola in m'n goede whisky stoppenquote:
Love itquote:
Ah joh doe niet zo snobistischquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
doe eens niet je vieze cola in m'n goede whisky stoppen
ik vind cola viesquote:
thuiswerken?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een mixdrankje met alcohol, zal ik deze gewoon tijdens het werk open maken?
Bezopen zakelijk mailen is altijd een prima ideequote:Op donderdag 29 juli 2021 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een mixdrankje met alcohol, zal ik deze gewoon tijdens het werk open maken?
Wel goed voor de blaas op zich.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Openmaken kan altijd.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had er op werk nooit last van dat ik te weinig dronk maar thuis moet ik echt met een fles water naast me zitten anders zit eind van de dag eens op een halve literquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel goed voor de blaas op zich.
Daarom dwing ik mezelf tot meer water drinken, da's bij mij de voornaamste oorzaak van die blaasontstekingen.
Ik heb wel meer "foutjes". Geen signaal krijgen dat je vol zit, echt fantastisch.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja ! Vreemd hoe je hersenen dat signaal verwarren, toch een foutje in de schepping
Nog gefeliciteerd met je kindquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:49 schreef kwiwi het volgende:
Oh dit is wel een SC voor mij ja.. *kluns meldt zich
hele dag door etenquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel meer "foutjes". Geen signaal krijgen dat je vol zit, echt fantastisch.
Holy crap flashbacks.quote:
Ik ben cheap, gewoon uit de kraan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik drink minstens drie liter water op een dag. Bar le Duc met bubbeltjes en een vleugje smaak. 3-4 verschillende smaken afwisselen. Verveelt niet snel
Die vent moet eens een keertje een goede gerrie leggen, zit hem duidelijk iets dwarsquote:
Jammer dat ik niet meer werk bij mijn vieze directeur en belachelijke leidinggevende.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bezopen zakelijk mailen is altijd een prima idee
Nou ik al langer niet! Maar zat eerder opeens in mn koppie dus toen toch maar ff keihard gedraaidquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Holy crap flashbacks.
Heb ik denk ik al zo'n 15 jaar niet meer gehoord.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vent moet eens een keertje een goede gerrie leggen, zit hem duidelijk iets dwars
Gaat de prik eruit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Openmaken kan altijd.
Opdrinken is een tweede.
Thematisch moet het je toch aanspreken, geīnspireerd door Terminator.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vent moet eens een keertje een goede gerrie leggen, zit hem duidelijk iets dwars
Ik luister dit nog best regelmatig eigenlijkquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Holy crap flashbacks.
Heb ik denk ik al zo'n 15 jaar niet meer gehoord.
Daarom is het juist een goed idee om dat nu te doenquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer werk bij mijn vieze directeur en belachelijke leidinggevende.![]()
Had ik ze eens goed de waarheid gemaild.![]()
Ja, het is het een of het ander.quote:
Ik vind cola zero / light en vanille echt smerig.quote:
Het is ook geen kritiek ofzo, meer een "uit het oog verloren".quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik luister dit nog best regelmatig eigenlijk
Oh zo goed heb ik het niet gekeken, die herrie maar snel weer afgezetquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thematisch moet het je toch aanspreken, geīnspireerd door Terminator.
@bitterbalquote:
*geluisterd.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zo goed heb ik het niet gekeken, die herrie maar snel weer afgezet
Volgens mij ben ik niet zo heel anders als ik aangeschoten ben.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het is het een of het ander.
Dat denk ik ook altijd.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet zo heel anders als ik aangeschoten ben.
ik zo goed als alle cola. Fritz Kola is nog wel te drinken maar dat smaakt ook totaal niet naar colaquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind cola zero / light en vanille echt smerig.
Gewone cola alleen als ik uit eten ga
Ik vind het echt geweldige muziek, vooral als je het lekker hard draaitquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thematisch moet het je toch aanspreken, geīnspireerd door Terminator.
Gaat ze nu boos op me wordenquote:
Ja, maar dat gaat wel vervelen op den duur.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben cheap, gewoon uit de kraan.
Al scheelt het wel waar je zit in NL, het is hier gewoon lekker water ook.
Ik las koala.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zo goed als alle cola. Fritz Kola is nog wel te drinken maar dat smaakt ook totaal niet naar cola
Ik zal het eens vragen of mijn aanname op waarheid gestoeld is.quote:
You know how people say "you're okay in my book" or "in my book, that's no good"? Well, I actually have a book, and everybody I ever meet goes in this book, and now I've met you and you're going in the book. Only I'm afraid I must file you under chicken shit.quote:
Oh ik wel! Ben veel bijdehanterquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet zo heel anders als ik aangeschoten ben.
Koala Cola lijkt me wel iets waar @bitterbal pas na 12 liter genoeg van heeft, is ook lekker bij sushi.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
You know how people say "you're okay in my book" or "in my book, that's no good"? Well, I actually have a book, and everybody I ever meet goes in this book, and now I've met you and you're going in the book. Only I'm afraid I must file you under chicken shit.
Hallo Sinterklaasquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
You know how people say "you're okay in my book" or "in my book, that's no good"? Well, I actually have a book, and everybody I ever meet goes in this book, and now I've met you and you're going in the book. Only I'm afraid I must file you under chicken shit.
Kan dat ?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik wel! Ben veel bijdehanter
Daarna de hele avond opgeblazen buik. Bij haar volgende date geen cola.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koala Cola lijkt me wel iets waar @:bitterbal pas na 12 liter genoeg van heeft, is ook lekker bij sushi.
En een schoteltje B-G wegwerkt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je de foto's terugziet waarop je op de bar staat te dansen in een vleeskleurig badpak.
Ja blijkbaar !quote:
ik weet niet of ze van gemalen koala cola kunnen makenquote:
Maar kan ook wel vervelend wordenquote:
B-G...?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een schoteltje B-G wegwerkt.
Hopelijk heeft die geen neus, en geen oren.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna de hele avond opgeblazen buik. Bij haar volgende date geen cola.
Daarvoor heb ik koffie, thee en limonade.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat wel vervelen op den duur.
Ze kunnen zoveel tegenwoordigquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet of ze van gemalen koala cola kunnen maken
Hahaha wat ergquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik val in slaap als ik aangeschoten ben. Ook leuk.
Broccoli- Gehakt, maar ik ben lui, dus dan wordt het B-G.quote:
Klinkt wel gezelligquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, vorige week een collega ontslagen, vandaag heeft er eentje zelf ontslag genomen, derde collega komt gewoon een maand later terug van zwangerschapsverlof en na deze week is iedereen op vakantie.
Hallo, ik ben Buda, marketingafdeling
quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broccoli-gehakt, de signature dish van 4E
Iedereen aan het hossen en wild dronken lallen en dan lig jij daar vredig en lief in een hoekje met een knuffelbeestje. af en toe komt er een polonaise langs, huwelijken stranden maar Buda slaapt lekker door.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik val in slaap als ik aangeschoten ben. Ook leuk.
We hadden het laatst toch over compatibel met elkaar zijn qua geur. Misschien is er wel iemand te vinden die dat met bitterbal is.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk heeft die geen neus, en geen oren.
Onmogelijkkkkkkquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar kan ook wel vervelend worden
Vriend van mij kan dat ook. Die valt staand in slaap en drinkt dan heel langzaam zijn bier op.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen aan het hossen en wild dronken lallen en dan lig jij daar vredig en lief in een hoekje met een knuffelbeestje. af en toe komt er een polonaise langs, huwelijken stranden maar Buda slaapt lekker door.
Mooi beeld, stil.
Enige wat dat mens kan koken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broccoli-gehakt, de signature dish van 4E
Nooit meer naar kantoor, oleeeequote:Op donderdag 29 juli 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel long covid aankomen.
* kuch
quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen aan het hossen en wild dronken lallen en dan lig jij daar vredig en lief in een hoekje met een knuffelbeestje. af en toe komt er een polonaise langs, huwelijken stranden maar Buda slaapt lekker door.
Mooi beeld, stil.
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel tegenwoordig
Ja vind ik ook maar heb dat weleens gehoordquote:
Waar ruikt een bitterbal eigenlijk naar?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hadden het laatst toch over compatibel met elkaar zijn qua geur. Misschien is er wel iemand te vinden die dat met bitterbal is.
Daar kan ik niet over meepratenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nooit aangeschoten.
Nee joh, het is doordeweeks.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aangeschoten sc * joel ende juich
Ben het vanzelfsprekend wel geweest. Maar eigenlijk vind ik er niks aanquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over meepraten
haha nou moet je eerst een formulier invullen zodat PostNL aangifte kan gaan doenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb teveel gescholden op douane, nu houden ze míjn pakje gegijzeld.
Naar een lekker hapjequote:Op donderdag 29 juli 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar ruikt een bitterbal eigenlijk naar?
Oh..quote:
TYP TYP TYPquote:
Moet ik daar ook al rekening mee gaan houden?quote:
Nee joh, ik kreeg een mailtje met 'joh, doe betalen' en dat heb ik gedaan. Het is nu alleen al een paar dagen "we komen morgen" en nu is het "we weten 't nie".quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha nou moet je eerst een formulier invullen zodat PostNL aangifte kan gaan doenKost weeeeeeken extra, en geld. Ben je lekker mee
Als je daar een bericht van krijgt zijn ze dus aan de straatstenen niet te slijtenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
VerplaatsingsPTSS. Ik zie een bericht van een festival langskomen en het eerste wat in me opkomt is een "god, alweer verplaatst".
Het bleek een "we zijn bijna door de tickets heen".
Oh okee. Dan zullen ze morgen wel komenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, ik kreeg een mailtje met 'joh, doe betalen' en dat heb ik gedaan. Het is nu alleen al een paar dagen "we komen morgen" en nu is het "we weten 't nie".
O WEE ALS ZE M'N ZOOI KWIJT ZIJN.
Doordeweeks cavia's, in het weekend confetti?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh..
* verstopt weer alle vlaggetjes en confetti-kanonnen
Bitterbal is groot fan van 9gag, dus ik denk dat zij dat wel doet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet hoor, gewoon op de feesboeks.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je daar een bericht van krijgt zijn ze dus aan de straatstenen niet te slijten
Geeft minder zooi.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:16 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een rookmachine, ook leuk.
Ik zie al aankondigingen voor iets in september en een deel van me denkt dan: 'ja maar het is toch april?'quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
VerplaatsingsPTSS. Ik zie een bericht van een festival langskomen en het eerste wat in me opkomt is een "god, alweer verplaatst".
Het bleek een "we zijn bijna door de tickets heen".
En hoe vaak is het verzet nu?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit was dus een feestje wat in maart 2020 zou plaatsvinden.
Ik zie alweer dingen langskomen voor april joh.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al aankondigingen voor iets in september en een deel van me denkt dan: 'ja maar het is toch april?'
Bizar hč? 🤔quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit was dus een feestje wat in maart 2020 zou plaatsvinden.
Ook heel erg nuttigquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:16 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een rookmachine, ook leuk.
Je hebt er wel een film over toch?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook heel erg nuttig![]()
Kun je wel aanzetten als je een horrorfilm kijkt![]()
Of en documentaire over mist, als die er al is.
Eeeeeeehm... keer of drie?quote:
Ja met dat wrange einde.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je hebt er wel een film over toch?
Kun je wel The Mist van Stephen King naspelen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook heel erg nuttig![]()
Kun je wel aanzetten als je een horrorfilm kijkt![]()
Of een documentaire over mist, als die er al is.
Yep die !quote:
Altijd cavia'squote:Op donderdag 29 juli 2021 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doordeweeks cavia's, in het weekend confetti?
Die bands zijn dadelijk totaal niet relevant meer of gewoon overleden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Maart naar juni 2020, daarna naar mei 2021 en nu november 2021.
Ja, kijk maar naar Slipknotquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bands zijn dadelijk totaal niet relevant meer of gewoon overleden.
Zoals het de laatste tijd gaat is dat wel een kans jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die zat er allang niet meer bij, was trouwens wel mn laatste concert in 2020quote:
Zo'n authentiek vissersdorpje aan een baai, schemering, de geur van kabeljauw, wat dronken gelal uit een vervallen pub en dichte mistquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik hou wel van dichte mist, hele aparte wereld is het dan
Nee, klopt, maar alsnog.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar die zat er allang niet meer bij, was trouwens wel mn laatste concert in 2020supervet optreden
Robin Hood's Bayquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n authentiek vissersdorpje aan een baai, schemering, de geur van kabeljauw, wat dronken gelal uit een vervallen pub en dichte mist
quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vuurt wel lekker. BOEM Pwieeeeeeeeeeep.
Geweldig! Zou ik nu wel willen zittenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n authentiek vissersdorpje aan een baai, schemering, de geur van kabeljauw, wat dronken gelal uit een vervallen pub en dichte mist
Zolang het niet de vrouwen zijn die naar vis ruiken is het goed.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het was ZO fucking vet ! Wisten ook niet dat het laatste concert zou zijn voor al dat corona geouwehoerquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar alsnog.![]()
Oehh gaaf
quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:27 schreef theSlowRush het volgende:
Doet me wel denken aan wat van die dorpjes aan het water in Schotland en Engeland.
quote:
Een grote bal van ingewanden, haren, verschrikte oogjes, haren, knaagtandjes, caviabloed en harenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vuurt wel lekker. BOEM Pwieeeeeeeeeeep.
Op Skyequote:Op donderdag 29 juli 2021 15:27 schreef theSlowRush het volgende:
Doet me wel denken aan wat van die dorpjes aan het water in Schotland en Engeland.
Daar is whisky voor uitgevonden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:26 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Zolang het niet de vrouwen zijn die naar vis ruiken is het goed.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een grote bal van ingewanden, haren, verschrikte oogjes, haren, knaagtandjes, caviabloed en haren
Ja, speciaal als ze afgeschoten worden door een confetti-kanon.quote:
Hier nog eentjequote:
een soort bitterbal dus eigenlijk gewoon.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een grote bal van ingewanden, haren, verschrikte oogjes, haren, knaagtandjes, caviabloed en haren
quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kurt Russel, maar close enoughquote:
Ja, als je het zo zegt, klinkt het wel weer zieligquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou grappig zijn !!!quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer vertrekt de bus van Foqueville Tours?
Ik durf niet te klikkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.amazon.co.uk/(...)sories/dp/B093LHT62B
quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"No cavia's were injured making this post."
Links van US ALTIJD in een privévenster openenquote:
* Keertje gemeend lachen naar collega'squote:Op donderdag 29 juli 2021 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar even bezig met mijn POP ...
* Minder cavia's
* Minder confetti-kanonnen thuis
* Minder B-G
Denk dat mijn leidinggevende zich hier wel in kan vinden ..
En dan terug sturen met een 'matig tot gemiddelde groet'?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega sluit zijn mail af met 'goede groet'
Ik ben ook half Schots he? Weet ook wel wat te vertellenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US die als reisleider wat wiebeldansjes doet in de bus.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan terug sturen met een 'matig tot gemiddelde groet'?
Ik zie dit helemaal zittenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US die als reisleider wat wiebeldansjes doet in de bus.
Maar doe je ook wiebeldansjes? Dat is de vraag.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben ook half Schots he? Weet ook wel wat te vertellen
Hierbij heb ik nog wat vragen:quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Keertje gemeend lachen naar collega's
* Geluidloos typen
Op toffels.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar doe je ook wiebeldansjes? Dat is de vraag.
Tuurlijk, kan heel leuk dansen eh ook best verleidelijkquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar doe je ook wiebeldansjes? Dat is de vraag.
Klinkt bejaard Duits.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Uitleg graag typen in de sc en niet via de microfoon want dat trekken wij introverten slecht.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit helemaal zitten![]()
Foqueville on tour
"Gegroet"quote:
Niemands die de Old Man of Storr ziet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan heel leuk dansen eh ook best verleidelijkhahaha
Doe er je voordeel mee.quote:
Wat zeg je eigenlijk in NL? Ik weet nooit hoe ik een Nederlandse werkemail moet afsluiten. Groetjes klinkt zo kinderachtigquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook véél leuker om naar te kijkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemands die de Old Man of Storr ziet.
Tussen de middag op een verlaten parkeerplek iedereen aan de Broccoli-Haggis.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitleg graag typen in de sc en niet via de microfoon want dat trekken wij introverten slecht.
Ligt er aan hoe je relatie met de andere is.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zeg je eigenlijk in NL? Ik weet nooit hoe ik een Nederlandse werkemail moet afsluiten. Groetjes klinkt zo kinderachtig
Ok, doeiiiii.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zeg je eigenlijk in NL? Ik weet nooit hoe ik een Nederlandse werkemail moet afsluiten. Groetjes klinkt zo kinderachtig
De mazzel.quote:
Pics or this thread is worthlessquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben ook véél leuker om naar te kijken
Relevant waren ze toch al niet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu maak je er wel iets heel walgelijks van hoorquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen de middag op een verlaten parkeerplek iedereen aan de Broccoli-Haggis.
Hartelijke groeten doe ik ook weleens. Als ik het meen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met vriendelijke groet.
Hoogachtend.
Moet dat nou? Die broccoli?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen de middag op een verlaten parkeerplek iedereen aan de Broccoli-Haggis.
Wat heeft Schotland op het gebied van lekkerdere groentes dan?quote:
Ik hou het meestal bij vriendelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hartelijke groeten doe ik ook weleens. Als ik het meen.
Collega's: Groeten,quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een fotoboekquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pics or this thread is worthless
Ja met vriendelijke groet doe ik als ik die persoon niet goed ken. Maar bijv. collega's waar je wel eens wat mee gaat drinken? Dan klinkt mvg weer wat formeel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je relatie met de andere is.
Bij een onbekende schrijf je meestal Hoogachtend,
anders met Vriendelijke groet
Ik heb een automatische handtekening en ik ben lui, dus het is bij iedereen met vriendelijke groet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega's: Groeten,
Anderen: Met vriendelijke groet,
Het stinktquote:
Ditditditquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een automatische handtekening en ik ben lui, dus het is bij iedereen met vriendelijke groet.
Groeten, ok. Staat genoteerdquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega's: Groeten,
Anderen: Met vriendelijke groet,
Mushy peas.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft Schotland op het gebied van lekkerdere groentes dan?
quote:
Doe maar luxequote:Op donderdag 29 juli 2021 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan uiteraard in drie talen, want zo rol ik.
ja dat zie ik ook weleens. Vind ik bijna obsceenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou het meestal bij vriendelijk.
Ik heb ook weleens: 'warme groet' gezien. Maar dat is net alsof je in je broek hebt geplast.
Je moet het ook niet tot snot koken.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zie ik ook weleens. Vind ik bijna obsceen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |