SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwembad niet, maar alle lessen en veel verschillende toestellen/veel ruimte en (vroegah iig) goede begeleiding.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is serieus uitgebreid? Ook sauna en massage en zwembad erbij en zo alles?
Ik zou aan het fietsen al genoeg hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarrrrr wel weer op een half uur fietsen en dat wil ik eigenlijk juist niet.
Hop hop elke dag fietsen dan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou aan het fietsen al genoeg hebben.
zeg niet van die rare dingen!quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hop hop elke dag fietsen dan.![]()
Je kan ook eerst anders gaan eten. Dat scheelt ook al.
Hometrainer een optie?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou aan het fietsen al genoeg hebben.
Dat zou al helpenquote:
Ik zei anders niet minderquote:
Als jij het nou niet al vanaf 7 uur 's ochtends over snack hebt ook, door jou heb ik kroketten gehaald!quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hop hop elke dag fietsen dan.![]()
Je kan ook eerst anders gaan eten. Dat scheelt ook al.
Met mosterdquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als jij het nou niet al vanaf 7 uur 's ochtends over snack hebt ook, door jou heb ik kroketten gehaald!
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat links schimmel wasquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als jij het nou niet al vanaf 7 uur 's ochtends over snack hebt ook, door jou heb ik kroketten gehaald!
[ afbeelding ]
ik zeg niksquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Om 7 uur is het nog niet eens tijd voor ontbijt.
0600-0800 ontbijtquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Om 7 uur is het nog niet eens tijd voor ontbijt.
nee, maar mn ontbijt heb ik dan wel al binnenquote:
Ordinair. DIe linkse lijkt wel diarreekotsquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |