SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En bij vervelende mensen valt die eerste 'r' wel eens per ongeluk wegquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hartelijke groeten doe ik ook weleens. Als ik het meen.
Ja, voor je het weet lezen die Duutsers feindlich ipv vriendelijk.quote:
Ik denk toch dat ik meer onder de indruk zal zijn van die ouwe man....quote:
Komen ze weer gelijk binnenvallen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet lezen die Duutsers feindlich ipv vriendelijk.
Ja, maar ik wilde het oor van die leidinggevende wel afbijten, dus vandaar de Gr.quote:
MfG gewoonquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet lezen die Duutsers feindlich ipv vriendelijk.
Nou prima, hahahaquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik meer onder de indruk zal zijn van die ouwe man....
Ik zit op zich veilig, voor ze hier zijn...quote:
Jij met je worstquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze goeie worsten meenemen heb ik daar geen moeite mee
Ik heb het gewoon letterlijk gejat van de duutse collega's.quote:
Meh. Nčt iets te hoog My-Little-Pony-gehalte.quote:
Goed bezig, ze hebben genoeg van ons gejat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon letterlijk gejat van de duutse collega's.
Oh kutquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er nog een van 16:30 tot 18:00 en ik moet praten
Vast niet over de Old man of Storr.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spitsbergse biojetjes?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geef vanavond een presentatie voor het London chapter van de biljetjesclub. Over een onderwerp waar weinig mensen in de wereld meer van weten dan ik#zinan
Dat blijkt hel vaak als je het gewoon even op een rijtje zet. Overzicht, structuur.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ik de komende weken echt ram- en ramvol zit met werk. Dus ik heb maar even een lijstje gemaakt. Maar het valt eigenlijk nog wel mee
Ja, dat helpt wel. Mijn hoofd zit na mijn burn-out nog steeds in een stress-modus.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat blijkt hel vaak als je het gewoon even op een rijtje zet. Overzicht, structuur.
Kan een poging wagen "Mensen, ik wil dat jullie eens goed naar Old man of Storr kijken, wat valt je op? Ja een steen hé, meer zien jullie niet, ik zie graniet, onbuigzaam sterk graniet, bewonderd door de eeuwen heen, ik wil dat jullie je meer als Old man of Storr gaan voelen, nee ik eis het"quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vast niet over de Old man of Storr.
Is meer dan ik erover kan zeggenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan een poging wagen "Mensen, ik wil dat jullie eens goed naar Old man of Storr kijken, wat valt je op? Ja een steen hé, meer zien jullie niet, ik zie graniet, onbuigzaam sterk graniet, bewonderd door de eeuwen heen, ik wil dat jullie je meer als Old man of Storr gaan voelen, nee ik eis het"
Ok koffie
Kan jij bestquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffiemeisjes?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geef vanavond een presentatie voor het London chapter van de biljetjesclub. Over een onderwerp waar weinig mensen in de wereld meer van weten dan ik#zinan
Zeg nou eerlijk: toch veel interessanter dan waar het wčl over zou moeten gaan?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan een poging wagen "Mensen, ik wil dat jullie eens goed naar Old man of Storr kijken, wat valt je op? Ja een steen hé, meer zien jullie niet, ik zie graniet, onbuigzaam sterk graniet, bewonderd door de eeuwen heen, ik wil dat jullie je meer als Old man of Storr gaan voelen, nee ik eis het"
Ok koffie
Als je dit in de bus van Foqueville Tours flikt kun je wel wat oproer verwachtenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok koffie
Vaak als je het op een rijtje zet dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ik de komende weken echt ram- en ramvol zit met werk. Dus ik heb maar even een lijstje gemaakt. Maar het valt eigenlijk nog wel mee
Je bent misschien veel dingen maar niet onzekerquote:
* schenkt meer koffie inquote:
Ik vind 80% van de overlegjes ook nergens over gaan, maar als je zo straight to the point bent, dan vinden collega's het niet gezellig.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
We hebben de wereld zo ingewikkeld gemaakt dat we de hele dag bezig zijn met oninteressant, detailistisch geneuzel.
Ik ben met het maken van een lijstje wel altijd bang dat ik iets vergeet. En dat ik dan vannacht badend in het zweet wakker wordt en ineens weer weet welk gigantisch project ik ķķk nog moet doenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vaak als je het op een rijtje zet dan valt het wel mee.
Bij mij helpt het met aftikken en dan zijn die vinkjes toch wel leuk om te zien
Strak plan eigenlijk wel, ik brabbel wel wat, iets met Trotski, de oudste dochter van Stalin, champignons, mos, en waarom LEGO van die Mondriaan kleuren heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk: toch veel interessanter dan waar het wčl over zou moeten gaan?
Sorryquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
We hebben de wereld zo ingewikkeld gemaakt dat we de hele dag bezig zijn met oninteressant, detailistisch geneuzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |