Net zolang als @GGMM al geplaagd wordt met "zeebra of hoe heet zo'n beest"quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:39 schreef Erasmus het volgende:
Dit zal user @:Oriente nog lang najagen.
Ja, lul maar met jezelf. Gespleten persoonlijkheid.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Oh, onze huisracist is ook weer aanwezig. Ik ga even een meeting in!
Ik zal het onthouden voor vanavondquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry maat, ik moet streng zijn vandaag.
Ongelofelijk woest!quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, lul maar met jezelf. Gespleten persoonlijkheid.
Hij is boos omdat ik hem een aantal keer (volledig terecht) racist heb genoemd volgens mij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:50 schreef Oriente het volgende:
Ik snap de beef tussen @:Zipportal en @:Scrummie niet.
Oh oké, ik ken hem niet als racistisch maar ik mis wel vaker dingenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij is boos omdat ik hem een aantal keer (volledig terecht) racist heb genoemd volgens mij.
Jij mist alles behalve een muurtje.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh oké, ik ken hem niet als racistisch maar ik mis wel vaker dingen
Ik had gister bijna weer een potje gedaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:39 schreef Oriente het volgende:
Jij bent vanavond mijn #1 target bij rambo
Dus werd jij als eerste boos op mij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij is boos omdat ik hem een aantal keer (volledig terecht) racist heb genoemd volgens mij.
Dat zou maar zo kunnen ouwe reus, ik schijn nogal makkelijk boos te worden volgens de verhalen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dus werd jij als eerste boos op mij.
Water is chronisch nat.
Leukequote:Op donderdag 29 juli 2021 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij mist alles behalve een muurtje.
Ja, erg jammer dat we niet gewoon speelden. Kom vanavond nogmaals.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had gister bijna weer een potje gedaan.
Ik schrik hiervan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen ouwe reus, ik schijn nogal makkelijk boos te worden volgens de verhalen.
Ieder voor zich een eigen goal in een cirkel, je begint met 5 punten (en die stel je in met /avatar 5). Bij de start van rambo start @Coco het spel en loopt iedereen naar de bal toe die in het midden ligt. Als iemand bij je scoort typ je /avatar 4 en mag jij aftrappen. Bij 0 ben je af en neem je plaats op de bank.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Haxball dan, geen idee wat de variant rambo is.
Ik denk dat ik vanavond in de kroeg ga kijken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, erg jammer dat we niet gewoon speelden. Kom vanavond nogmaals.
Oh een soort kegeltrappen dus. Gaan jullie dan altijd met zijn allen op de grootste klootzak?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ieder voor zich een eigen goal in een cirkel, je begint met 5 punten (en die stel je in met /avatar 5). Bij de start van rambo start @:Coco het spel en loopt iedereen naar de bal toe die in het midden ligt. Als iemand bij je scoort typ je /avatar 4 en mag jij aftrappen. Bij 0 ben je af en neem je plaats op de bank.
Check deze uitleg @:Oriente @:Coco
Paaltjesvoetbal bedoel je?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh een soort kegeltrappen dus. Gaan jullie dan altijd met zijn allen op de grootste klootzak?
Ik kan niet op de naam komen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Paaltjesvoetbal bedoel je?
En ja, meestal is @:Scrummie als eerste af.
Of @:chevycaprice
en heel soms @:GGMM
Hm, ik ben vaak als eerst af en vraag me altijd af waarom. Nu begint het allemaal duidelijk te worden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh een soort kegeltrappen dus. Gaan jullie dan altijd met zijn allen op de grootste klootzak?
Dat is normaal op jouw leeftijd.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb op zondag ook wel eens een flinke kegel.
Niet mijn probleem. @skysherrif legt het wel uit in FB dan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:51 schreef Caland het volgende:
Voor je het weet gaan er weer mensen lopen zitten te janken in feedback enzulks
@Neef_Wuppiequote:Op donderdag 29 juli 2021 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb op zondag ook wel eens een flinke kegel.
Hopelijk blijft het wel droog in Vreeland.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan gaat het opeens keihard regenen. @:GGMM
Woon je daar of mis ik een meme?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het wel droog in Vreeland.
Oh okéquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dan is onze vriendschap ook weer over, ik heb al een vriend uit Tilburg.
@kapiteintje ?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dan is onze vriendschap ook weer over, ik heb al een vriend uit Tilburg.
Even een kleine aanvulling:quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ieder voor zich een eigen goal in een cirkel, je begint met 5 punten (en die stel je in met /avatar 5). Bij de start van rambo start @:Coco het spel en loopt iedereen naar de bal toe die in het midden ligt. Als iemand bij je scoort typ je /avatar 4 en mag jij aftrappen. Bij 0 ben je af en neem je plaats op de bank.
Check deze uitleg @:Oriente @:Coco
spequote:Op donderdag 29 juli 2021 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even een kleine aanvulling:
Eerst moet iedereen een goal zoeken en pas als iedereen op zijn eigen doellijn staat kan het spel worden gestart door het spe te pauzeren, en vervolgens meteen weer te hervatten.
Fijne mensen inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:14 schreef fetX het volgende:
[..]
De mensen die ik ken uit Tilburg mag ik erg graag.![]()
@:Lenny_Leonard
Sinds @aTypisch niet meer in Tilburg woont klopt dit voor mij ook weer.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:14 schreef fetX het volgende:
[..]
De mensen die ik ken uit Tilburg mag ik erg graag.![]()
@:Lenny_Leonard
Ik hoop dat het vandaag de hele dag regent waar @aTypisch woont.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds @:Atypisch niet meer in Tilburg woont klopt dit voor mij ook weer.
Over de revolutionaire TR is zelfs een heel topic gewijd.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:16 schreef fetX het volgende:
Ik wilde iets ergers zeggen, maar voor je het weet word je voor racist uitgemaakt. En een TR zetten heeft toch geen zin.
TR gezet bij de OP.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over de revolutionaire TR is zelfs een heel topic gewijd.
MED / Topicreports en posts rapporteren; wat betekent dat nou écht?
Niet gelezen.
Is @KingRoland er?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink nu Coca Cola Zero.
@:KingRoland
quote:
FakeNews.quote:Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (report_topic:canreporttopic)
Goor zwijn.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink nu Coca Cola Zero.
@:KingRoland
Ik heb tijdens mijn sollicitatiegesprek zelfs bedongen dat ik voortaan 4x9 mag gaan werken. Dus ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zei je dit ook tijdens je sollicitatiegesprek?
Lekker maat. Neem aan dat je voortaan de maandag skipt?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn sollicitatiegesprek zelfs bedongen dat ik voortaan 4x9 mag gaan werken. Dus ja.
Sinds ik thuiswerk en zij niet meer worden er ook dingen van mij verwacht. Heel verwarrend allemaal.quote:
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Neem aan dat je voortaan de maandag skipt?
Ik wacht met smart op de opmerking van @Caland (Om waarschijnlijk een dikke vette like uit te delen)quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Mensen die dit doen verdienen de doodstraf.
Maar dan wel een hele langzame en hele pijnlijke.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik was ook nieuwsgierig waar @Caland mee zou komen ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de opmerking van @:Caland (Om waarschijnlijk een dikke vette like uit te delen)
Ik vind dit ook absoluut niet kunnen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
En daar valt dus ook het systematisch niet voeden van je kat bij @:ggmm
Doe jij nog steeds aan IF?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
Bijhouden hoeveel kcal je binnenkrijgt
Ja, dan ben je dik.
Moet ik haar even appen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:33 schreef onlogisch het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet hoe het met Rebekka gaat.
@:Muskusboktor57
Hij woont boven een fucking snackbarquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
Intermittent fasting, afgekort “IF”, is een manier van eten waarbij men tijdens specifieke periodes deels of volledig geen voedsel en calorische dranken nuttigt.
Ja, dan ben je dik.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
Intermittent fasting, afgekort “IF”, is een manier van eten waarbij men tijdens specifieke periodes deels of volledig geen voedsel en calorische dranken nuttigt.
Ja, dan ben je dik.
En Forumbeest kijkt toe.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:34 schreef onlogisch het volgende:
User @:maxi-mus opent de aanval op forum admin @:GGMM
Half bakkie kwark, drie bruine bollen en dat was het wel tot nu toequote:
Sommige mensen hebben de discipline om langs een snackbar te lopen zonder er naar binnen te gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij woont boven een fucking snackbar
@GGMM is vast jaloers op dat soort mensenquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de discipline om langs een snackbar te lopen zonder er naar binnen te gaan.
Een oud huisgenootje van mij (toen woonde ik nog in Lissabon) had ooit in een dronken bui bedacht dat ze bij de kroeg ook een weegschaal neer moeten zetten bij de ingang om eerst alle vrouwmenschen te kunnen wegen voor ze naar binnen mogenquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Persoonlijk vind ik dat snackbars dikke mensen gewoon moeten weigeren, net als je teveel gedronken hebt in de kroeg. Het is mooi geweest dan.
Dit komt zelfs niet in de buurt van een grappig verhaal als je dronken bentquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een oud huisgenootje van mij (toen woonde ik nog in Lissabon) had ooit in een dronken bui bedacht dat ze bij de kroeg ook een weegschaal neer moeten zetten bij de ingang om eerst alle vrouwmenschen te kunnen wegen voor ze naar binnen mogen
Wat een teringlang verhaal. Jij denkt dat ik dit ga lezen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een oud huisgenootje van mij (toen woonde ik nog in Lissabon) had ooit in een dronken bui bedacht dat ze bij de kroeg ook een weegschaal neer moeten zetten bij de ingang om eerst alle vrouwmenschen te kunnen wegen voor ze naar binnen mogen
Ik was dan ook niet dronkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit komt zelfs niet in de buurt van een grappig verhaal als je dronken bent
Tering wat een kutanekdote.
Ja ik snap dat dat lastig is voor laaggeletterdenquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een teringlang verhaal. Jij denkt dat ik dit ga lezen?
Maar dan krijgt @onlogisch nooit meer een vrouw mee naar huis.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
@onlogisch krijgt toch alleen maar berichtjes van een dronken wijf dat hem op zaterdagavond alleen in een dronken bui zou doenquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan krijgt @:onlogisch nooit meer een vrouw mee naar huis.
Alsof ik daar op zit te wachten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan krijgt @:onlogisch nooit meer een vrouw mee naar huis.
Ja, die doet nog steeds pijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Onlogisch krijgt toch alleen maar berichtjes van een dronken wijf dat hem op zaterdagavond alleen in een dronken bui zou doen
Die loopt achter een stokje aan om zich daar vervolgens erg boos over te maken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:38 schreef Zipportal het volgende:
DJMO loopt zich ook een ongeluk maar valt niet af.
Hier zijn foto's van. @:fetX
@onlogischquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Die loopt achter een stokje aan om zich daar vervolgens erg boos over te maken.
Tijd om de foto's op te snorren en de FOK!STOK te verstoppen.
Tinder is makkelijk. Maar je moet ze nooit mee naar je huis nemen maat. Nooit. Voor je het weet komen ze terug.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja je zit op tinder dus wanhopig kun je jezelf wel noemen.
Nou en bedankt héquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja je zit op tinder dus wanhopig kun je jezelf wel noemen.
@Scrummiequote:Op donderdag 29 juli 2021 16:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou niet iemand die Rituals pakketjes zou verzenden uit wanhoop.
Hoeveel matches hedde gijquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tinder is makkelijk. Maar je moet ze nooit mee naar je huis nemen maat. Nooit. Voor je het weet komen ze terug.
Dat gevaar lijkt me bij jou niet zo groot.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tinder is makkelijk. Maar je moet ze nooit mee naar je huis nemen maat. Nooit. Voor je het weet komen ze terug.
Niets mis mee in jouw levensfase maar @onlogisch kan toch gewoon de moeders van zijn zoontjes vrienden afgaan?quote:
Oh, onlo is een vader?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niets mis mee in jouw levensfase maar @:onlogisch kan toch gewoon de moeders van zijn zoontjes vrienden afgaan?
Ja zeker maat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:43 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me oprecht af hoe ik dit werk nog een maand ga volhouden.
@:onlogisch jij hebt vast nog goede tips hoe je niks kan doen en daarmee onder de radar kan blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onlo jr. is het hiermee eens. Die kan niet wachten totdat het seizoen begintquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
Nee daar geen grappen over, @:onlogisch lijkt me een erg leuke vader!
Is 'ie nou al gescout door Feyenoord?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. is het hiermee eens. Die kan niet wachten totdat het seizoen begint
Is die kleine erg boos geweest op Berghuis?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. is het hiermee eens. Die kan niet wachten totdat het seizoen begint
Volgende week doet hij weer mee aan de Feyenoord soccer school met Ben Wijnstekers.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Is 'ie nou al gescout door Feyenoord?
Dan is het wel erg matig geworden. Meestal was tinder voor doordeweeks neuken en uitgaan voor het weekend.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:45 schreef RamboDirk het volgende:
Pik gewoon een dame op in de kroeg, vriendenkring, werk of sport. Weken moeten tinderen om eventueel een keer te kunnen neuken
Nee een jaar of 10.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat die vent 25 of zo was
Goede gozer ook.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende week doet hij weer mee aan de Feyenoord soccer school met Ben Wijnstekers.
Mooi is dat.
Yep. En zijn pa ook. Rebels als we zijn hebben we meteen de spuitbussen uit de schuur gehaald en ergens een grafitti gemaakt...quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die kleine erg boos geweest op Berghuis?
Zo eh, jij hebt er van genoten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is het wel erg matig geworden. Meestal was tinder voor doordeweeks neuken en uitgaan voor het weekend.
Ben jij toevallig "Gewoon Gijs" uit Rotterdam?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. En zijn pa ook. Rebels als we zijn hebben we meteen de spuitbussen uit schuur gehaald en ergens een grafitti gemaakt...
quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja man. Doet ie leuk. Misschien schuift de Pers ook nog wel aan dit jaar.
dat bestaat nog ja, maar wat een aids is datquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:48 schreef Caland het volgende:
Al was happn vaak wel leuker, kon je ook nog die onzekere wijven neuken die tijdens het stappen te verlegen waren om je aan te spreken.
Bestaat dat nog?
Eens, dan moet je op datingsites. Of dood.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, maar ik vind 32 wel te oud voor tinder.
Hoogzwangere vrouwenquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
dat bestaat nog ja, maar wat een aids is dat
heb daar alleen één vrouw ontmoet maar die is getrouwd en was hoogzwanger
Toen zaten er op happn vaak wel wat slimmere meiden, op tinder meer het mbo grut.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
dat bestaat nog ja, maar wat een aids is dat
heb daar alleen één vrouw ontmoet maar die is getrouwd en was hoogzwanger
Ik heb bijna nog nooit een date gehad, gedoe.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nooit zo hoe mensen de tijd, energie en zin hebben om actief te daten en scharrelen. Ik raak al vermoeid en verveeld als ik eraan denk.
Ja gewoon een soort Tinder maar dan kan dat ding bijhouden als je iemand tegen bent gekomen op basis van locatiesquote:
ik ben gehadquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bijna nog nooit een date gehad, gedoe.
Volledig eens. Daarom biedt Tinder een mooie uitkomst.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nooit zo hoe mensen de tijd, energie en zin hebben om actief te daten en scharrelen. Ik raak al vermoeid en verveeld als ik eraan denk.
op tinder kom ik de afgelopen tijd juist opvallend veel psychiaters, artsen etc. tegenquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen zaten er op happn vaak wel wat slimmere meiden, op tinder meer het mbo grut.
Oh nee dankje, dan houdt de overheid mij ook in de gaten zeker.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja gewoon een soort Tinder maar dan kan dat ding bijhouden als je iemand tegen bent gekomen op basis van locaties
Spoiler alertquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh nee dankje, dan houdt de overheid mij ook in de gaten zeker.
'op tinder'quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
op tinder kom ik de afgelopen tijd juist opvallend veel psychiaters, artsen etc. tegen
Sla toe dan, ook goed voor je financiële toekomst.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
op tinder kom ik de afgelopen tijd juist opvallend veel psychiaters, artsen etc. tegen
Ik 1 uit Friesland. En dat was KUT. Echt verschrikkelijk KUT.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb bijna nog nooit een date gehad, gedoe.
ik had afgelopen weekend een date met een psychiater maar dat was geen ongekend groot succesquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sla toe dan, ook goed voor je financiële toekomst.
Omdat je haar niet kon verstaan?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik 1 uit Friesland. En dat was KUT. Echt verschrikkelijk KUT.
Frieslandquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik 1 uit Friesland. En dat was KUT. Echt verschrikkelijk KUT.
Laat me raden, Dokkum, of Drachten?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, omdat het een verschrikkelijk saai kutwijf was. En een ongelofelijke aso.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, omdat het een verschrikkelijk saai kutwijf was. En een ongelofelijke aso.
Hoe ben jij?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik had afgelopen weekend een date met een psychiater maar dat was geen ongekend groot succes
misschien ook iets te maken met het feit dat ze 12 jaar ouder was
Een klein dorpje in de buurt van Heerenveen, geen idee meer wat het was eigenlijk. Daarna ook direct dat Tinder van de telefoon afgehaald en besloten nooit weer te gebruiken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Laat me raden, Dokkum, of Drachten?
Akkrum?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een klein dorpje in de buurt van Heerenveen, geen idee meer wat het was eigenlijk. Daarna ook direct dat Tinder van de telefoon afgehaald en besloten nooit weer te gebruiken.
26quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kaolokuthoer. Woordje oud vergeten.
Waarom zocht je het zo ver uit de richting ook, had je zo weinig matches?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een klein dorpje in de buurt van Heerenveen, geen idee meer wat het was eigenlijk. Daarna ook direct dat Tinder van de telefoon afgehaald en besloten nooit weer te gebruiken.
De gemiddelde man mag blij zijn met 30-40 matches geloof ikquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zocht je het zo ver uit de richting ook, had je zo weinig matches?
Daar zit ook wel iets in de buurt bij dan toch.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
De gemiddelde man mag blij zijn met 30-40 matches geloof ik
Ligt eraan hoe ver je je afstand instelt natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zit ook wel iets in de buurt bij dan toch.
Afstand maakt mij niet zoveel uit eigenlijk, het is Nederland, alles is wel in de buurt. En uiteraard weinig matches, ik ben namelijk erg kritischquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zocht je het zo ver uit de richting ook, had je zo weinig matches?
Als ik naar mezelf kijk dan heb ik denk ik 80% van m'n totale aantal aangesproken, 5% mij uit zichzelf, de andere 15% helemaal niet mee gepraat en van die 80% reageert 20% nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Of heb je dan ook dat de helft niet reageert?
Waar wil je het over hebben?quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom gaat dit topic met @:oriente altijd richting dates, Tinder en het succes (meestal niet)?
Kan mij het schelen, sorry @:oriente maar ik ben MOE en BOOS
Klik het weg, haal adem, pak een glas water en kom met goede moed terug.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom gaat dit topic met @:oriente altijd richting dates, Tinder en het succes (meestal niet)?
Kan mij het schelen, sorry @:oriente maar ik ben MOE en BOOS
Niet kritisch genoeg dus als dit je date was.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Afstand maakt mij niet zoveel uit eigenlijk, het is Nederland, alles is wel in de buurt. En uiteraard weinig matches, ik ben namelijk erg kritisch.
Jij hebt ook altijd wat te zaniken he. ZEIKWIJFquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet kritisch genoeg dus als dit je date was.
Je had mij gewoon even moeten vragen, hier slaan we ze nog met een knots op het achterhoofd en nemen ze dan mee naar ons grot.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wat te zaniken he. ZEIKWIJF
Jullie zijn geen match.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wat te zaniken he. ZEIKWIJF
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je had mij gewoon even moeten vragen, hier slaan we ze nog met een knots op het achterhoofd en nemen ze dan mee naar ons grot.
een verbouwereerde, of een verbouwde...?quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie @:scrummie nu schreeuwend voor me tegenover een verbouwereerde Gerda.
Als je de verkeerde app gebruikt dat laatste.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
een verbouwereerde, of een verbouwde...?
Dit is 'm niet makker.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
een verbouwereerde, of een verbouwde...?
Nee, ik ben heel erg liefquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie @:scrummie nu schreeuwend voor me tegenover een verbouwereerde Gerda.
Ik zal dit onthouden voor een volgende keer!quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je had mij gewoon even moeten vragen, hier slaan we ze nog met een knots op het achterhoofd en nemen ze dan mee naar ons grot.
Graag de naam 'maxi-mus' weglaten bij de rechtszaak.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal dit onthouden voor een volgende keer!
Zenuwen voor Feyenoordquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
De altijd rustige user @:fetx schiet uit de bocht
Dan kan je beter even tot 10 tellen, doe ik ook vaak. Nouja, ik kom dan tot 5 en begin alsnog te schelden maar meedoen is belangrijker dan winnen.quote:
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:07 schreef Scrummie het volgende:
Dan kan je beter even tot 10 tellen, doe ik ook vaak. Nouja, ik kom dan tot 5
Iedereen bij Ziggo die iets met F1 doet staat bovenaan de lijst bij mij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:08 schreef Caland het volgende:
Oja, twarres
Die mogen van mij ook wel corona krijgen
@ChevyCapricequote:Op donderdag 29 juli 2021 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen bij Ziggo die iets met F1 doet staat bovenaan de lijst bij mij.
Eensquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op donderdag 29 juli 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat die kakker met dat grote voorhoofd?
Vooral die wandelende B100 op de grid.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even op google gedrukt. kerona graag, en snel een beetje. Wel een lekkere vriendin.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee
Robert Doornbos is een absolute eindbaas
Nope. Moest hem even googlen. Geen idee wie de beste man was.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had @:onlogisch hem in zijn pooltje?
Moeke reageert op alle bagger. Kostbare tijdverspilling.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:52 schreef Zipportal het volgende:
Avondklok niet overtreden. @:KingRoland
Het gaat haar weer gemakkelijk af.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moeke reageert op alle bagger. Kostbare tijdverspilling.
Moeke zou een prima user zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het gaat haar weer gemakkelijk af.
Erg mooi.
Lekkere low key stem en gitaren.quote:
Ik zat vandaag heel de dag vast in een bootje ergens in Zwijndrecht waardoor ik niet kon poepen met als resultaat dat ik nu niet meer moet maar mijn scheten stinken ergquote:
Ik ben inderdaad dol op bootjes in Zwijndrecht.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat vandaag heel de dag vast in een bootje ergens in Zwijndrecht waardoor ik niet kon poepen met als resultaat dat ik nu niet meer moet maar mijn scheten stinken erg
Ik had het idee dat jij dit wilde weten.
Wil je samen een keer gaan?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad dol op bootjes in Zwijndrecht.
Wens jou precies hetzelfde. Thanks Xquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:09 schreef Zipportal het volgende:
Zipportal wenst @:Lavenderr een fijne avond.
Dan moet ik eerst even bij Niek peilen of hij het vriendschappelijk ziet of kansen op meer mogelijk zijnquote:
Zipportal zit in mijn friendzone, ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even bij Niek peilen of hij het vriendschappelijk ziet of kansen op meer mogelijk zijn
Ik vind dit een bemoedigend antwoord.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zipportal zit in mijn friendzone, ja.
@GGMM wil ook mee.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit een bemoedigend antwoord.
Ik neem de picknickmand en kaarjes mee.
Kom dan gezellig even langs Papendrechtquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad dol op bootjes in Zwijndrecht.
Dat lijkt mij een mooi dorp.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom dan gezellig even langs Papendrecht
Is het ook makker. Niets mis mee.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een mooi dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |