Net zolang als @GGMM al geplaagd wordt met "zeebra of hoe heet zo'n beest"quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:39 schreef Erasmus het volgende:
Dit zal user @:Oriente nog lang najagen.
Ja, lul maar met jezelf. Gespleten persoonlijkheid.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Oh, onze huisracist is ook weer aanwezig. Ik ga even een meeting in!
Ik zal het onthouden voor vanavondquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry maat, ik moet streng zijn vandaag.
Ongelofelijk woest!quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, lul maar met jezelf. Gespleten persoonlijkheid.
Hij is boos omdat ik hem een aantal keer (volledig terecht) racist heb genoemd volgens mij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:50 schreef Oriente het volgende:
Ik snap de beef tussen @:Zipportal en @:Scrummie niet.
Oh oké, ik ken hem niet als racistisch maar ik mis wel vaker dingenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij is boos omdat ik hem een aantal keer (volledig terecht) racist heb genoemd volgens mij.
Jij mist alles behalve een muurtje.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh oké, ik ken hem niet als racistisch maar ik mis wel vaker dingen
Ik had gister bijna weer een potje gedaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:39 schreef Oriente het volgende:
Jij bent vanavond mijn #1 target bij rambo
Dus werd jij als eerste boos op mij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij is boos omdat ik hem een aantal keer (volledig terecht) racist heb genoemd volgens mij.
Dat zou maar zo kunnen ouwe reus, ik schijn nogal makkelijk boos te worden volgens de verhalen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dus werd jij als eerste boos op mij.
Water is chronisch nat.
Leukequote:Op donderdag 29 juli 2021 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij mist alles behalve een muurtje.
Ja, erg jammer dat we niet gewoon speelden. Kom vanavond nogmaals.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had gister bijna weer een potje gedaan.
Ik schrik hiervan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen ouwe reus, ik schijn nogal makkelijk boos te worden volgens de verhalen.
Ieder voor zich een eigen goal in een cirkel, je begint met 5 punten (en die stel je in met /avatar 5). Bij de start van rambo start @Coco het spel en loopt iedereen naar de bal toe die in het midden ligt. Als iemand bij je scoort typ je /avatar 4 en mag jij aftrappen. Bij 0 ben je af en neem je plaats op de bank.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Haxball dan, geen idee wat de variant rambo is.
Ik denk dat ik vanavond in de kroeg ga kijken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, erg jammer dat we niet gewoon speelden. Kom vanavond nogmaals.
Oh een soort kegeltrappen dus. Gaan jullie dan altijd met zijn allen op de grootste klootzak?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ieder voor zich een eigen goal in een cirkel, je begint met 5 punten (en die stel je in met /avatar 5). Bij de start van rambo start @:Coco het spel en loopt iedereen naar de bal toe die in het midden ligt. Als iemand bij je scoort typ je /avatar 4 en mag jij aftrappen. Bij 0 ben je af en neem je plaats op de bank.
Check deze uitleg @:Oriente @:Coco
Paaltjesvoetbal bedoel je?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh een soort kegeltrappen dus. Gaan jullie dan altijd met zijn allen op de grootste klootzak?
Ik kan niet op de naam komen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Paaltjesvoetbal bedoel je?
En ja, meestal is @:Scrummie als eerste af.
Of @:chevycaprice
en heel soms @:GGMM
Hm, ik ben vaak als eerst af en vraag me altijd af waarom. Nu begint het allemaal duidelijk te worden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh een soort kegeltrappen dus. Gaan jullie dan altijd met zijn allen op de grootste klootzak?
Dat is normaal op jouw leeftijd.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb op zondag ook wel eens een flinke kegel.
Niet mijn probleem. @skysherrif legt het wel uit in FB dan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:51 schreef Caland het volgende:
Voor je het weet gaan er weer mensen lopen zitten te janken in feedback enzulks
@Neef_Wuppiequote:Op donderdag 29 juli 2021 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb op zondag ook wel eens een flinke kegel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |