Er is nog wel een finale zwaardje vechten en zo een finale pingpongquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:58 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Is voor de rest nu ook weinig, alleen wat poulepartijen in een aantal sporten.
Ja. Vooral bij een sport als deze mis je het sterk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blijft toch wel echt jammer dat er geen publiek is. Ik mis het bij heel veel sporten
5e tot nu toe.quote:
Iedereen gaat ook de 100 meter uitzenden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overal zenden ze turnen uit.
Vervelende sport en vooral overrated.
hEt KoNiNgSnUmMeRquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:00 schreef kilon het volgende:
[..]
Iedereen gaat ook de 100 meter uitzenden.
Prima podium.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:59 schreef koffieleuk het volgende:
Podium is nu Andrade-Lee-Melnikova, stop de tijd.
Haha ik weet niet of die ook een online stream hebben?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent niet van de ganse draai?
Balletje overspelen op het strand ook nog.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nog wel een finale zwaardje vechten en zo een finale pingpong
Er zijn ook losers die de 50 km snelwandelen relevanter vinden ja, maar de 100 meter is gewoon het nummer met het meeste exposure omdat het makkelijk verkoopt. Diegene met de hoogste topsnelheid wint.quote:
Vermoedelijk wel, gisteren hadden ze het geloof ik ook over een stream.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Haha ik weet niet of die ook een online stream hebben?
Ben je nu aan het kijken op de NOS?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Haha ik weet niet of die ook een online stream hebben?
Nu vergelijk je de Champions League finale met de bekerfinale in Oostenrijk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:00 schreef kilon het volgende:
[..]
Iedereen gaat ook de 100 meter uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |