Lekker man. Ik zit aan Chinees of Pizza te denken voor vanavond.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
3x25 ik hou van afwisseling![]()
maar denk dat ik voor 50 euro aan pasta en friet bestel
Niet alle seizoenen gezien, maar het was leuke TVquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:37 schreef Fok-it het volgende:
Keken jullie vroeger ook naar Peking Express op tv? Dat was pas leuke tv
Lachwekkend. Wie houdt ie nou voor de gek hequote:Op donderdag 29 juli 2021 14:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Auto staat geparkeerd ter hoogte van nummer 141, daarvandaan heen en terug tot de ingang van het werkelijke bos is inderdaad zo'n anderhalve kilometer.![]()
[ afbeelding ]
Meeleesbraad, je hebt helemaal niet in het Spanderswoud gelopen. Je hebt je auto op het Noordereinde gezet, en toen alleen even heen en terug het oprijpaadje tot het bos bewaggeld.
Opgegroeid met sesamstraat, muppetshow en bereboot. Meneer de UIl was off limit in mijn jeugdquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:37 schreef Fok-it het volgende:
Keken jullie vroeger ook naar Peking Express op tv? Dat was pas leuke tv
Ik ben He-Man aan het kijken met mijn zoon.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Opgegroeid met sesamstraat, muupetshow en bereboot. Meneer de UIl was off limit in mijn jeugd
quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Auto staat geparkeerd ter hoogte van nummer 141, daarvandaan heen en terug tot de ingang van het werkelijke bos is inderdaad zo'n anderhalve kilometer.![]()
[ afbeelding ]
Meeleesbraad, je hebt helemaal niet in het Spanderswoud gelopen. Je hebt je auto op het Noordereinde gezet, en toen alleen even heen en terug het oprijpaadje tot het bos bewaggeld.
Master of the Universe. Van die vastberaden types. Scooby Doo was nog kutter. Pink Panther helemaal tof.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben He-Man aan het kijken met mijn zoon.
toch wel die oude?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben He-Man aan het kijken met mijn zoon.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Master of the Universe. Van die vastberaden types. Scooby Doo was nog kutter. Pink Panther helemaal tof.
Die kerel leeft echt in een fantasy wereld.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:01 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan gaat de meerwaarde van het lidmaatschap uitleggen.
Waar?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:01 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan gaat de meerwaarde van het lidmaatschap uitleggen.
Goede reden om de filmpjes helemaal af te kijken dusquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aan het einde van elk filmpje nu.
Vrouwen zijn het grootste gevaar in het verkeer volgens Bradgewürst.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wil iemand hem aub vertellen dat hij currywurst verkeerd uitspreekt in het duits?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het grootste gevaar in het verkeer volgens Bradgewürst.
Ik denk zelf bolle mannetjes die rode kruizen negeren op de snelweg.
Airbradge heeft niets te vrezen daarom rijdt die ook als een debiel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het grootste gevaar in het verkeer volgens Bradgewürst.
Ik denk zelf bolle mannetjes die rode kruizen negeren op de snelweg.
Kutje likken van die ene gothikquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Solotovski het volgende:
Is er al exclusieve content gekomen?
Zorgeloos!quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:39 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Airbradge heeft niets te vrezen daarom rijdt die ook als een debiel.
Daar heb ik toendertijd echt nog wakker om gelegen. Je kind zal daar maar oversteken....quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zorgeloos!
[ afbeelding ]
Damn...quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zorgeloos!
[ afbeelding ]
Wowquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zorgeloos!
[ afbeelding ]
Zout, peper en strijk knoflookboter over het vlees.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:57 schreef Solotovski het volgende:
Hoe kan ik mn ribeye het lekkerst kruiden?
Zie nog nul leden in de chat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wil iemand hem aub vertellen dat hij currywurst verkeerd uitspreekt in het duits?
Enexis vanwege die hennepplantage.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:02 schreef Treinhoer het volgende:
Einde stream. Wie zou er voor de deur staan?
De wijkagent?
Thuisbezorgd?
Looijkartel met honkbalknuppels?
De kat van de buren om het eten van de vloer te likken?
Spanning en sensatie.
Ik heb toch niet standaard knoflookboter in huis johquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zout, peper en strijk knoflookboter over het vlees.
Zou die extra content daarvoor bedoeld zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:02 schreef Treinhoer het volgende:
Einde stream. Wie zou er voor de deur staan?
De wijkagent?
Thuisbezorgd?
Looijkartel met honkbalknuppels?
De kat van de buren om het eten van de vloer te likken?
Spanning en sensatie.
Ga je bbq en? Dan zou ik niks erop dan en daarna wat peper en zout naar behoefte. Of cayennepeper als je pittig wil.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:57 schreef Solotovski het volgende:
Wie betaald er dan ook om een vetzak te kunnen zien etenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:01 schreef Zipportal het volgende:
Bezorger is er. Stream wordt afgekapt betalende leden kunnen erin stikken.
Nee, gewoon in de keukenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ga je bbq en? Dan zou ik niks erop dan en daarna wat peper en zout naar behoefte. Of cayennepeper als je pittig wil.
Hahahahahaquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Check dat jankverhaal van hem op Youtube dan.
https://youtube.com/channel/UCbjyyi9NXM1aM6b6cDsiWJQ
Beetje pepper, zout. Paar flinke tenen knoflook en een takje tijm en rozemarijn er bij in de pan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:57 schreef Solotovski het volgende:
Je zou bijna denken dat ie mee zit te lezen hequote:Op donderdag 29 juli 2021 18:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik heb alleen verse bieslook en peterseliequote:Op donderdag 29 juli 2021 18:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje pepper, zout. Paar flinke tenen knoflook en een takje tijm en rozemarijn er bij in de pan.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:16 schreef Duveldrinker het volgende:
wel jammer dat hij dit niet heeft voorgelezen in een video.quote:Erg lange tekst. Maar waar het op neer komt is dit (denk ik)
Doe gewoon lekker waar je je goed bij voelt, mensen hebben het in zich om op alles te zeiken wat ze zien en leveren op alles commentaar zonder er het fijne van te weten.
al wegquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Gewoon zout, peper, knoflook. Meer heb je niet nodigquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb alleen verse bieslook en peterselie
Knoflook wel lekker ja sooow
Wat een jankzak is het toch ook.quote:Weet je wat ik nou écht heel fijn vind? Dat er altijd wel wat te zeiken/zeuren valt. #RANT!
Ik begon met foodreviews, reacties: Niet zo veel fastfood eten want dit en dat, vaak gecombineerd met dikzak/bolle/op naar de 200 kilo etc.
Daarna kwamen de autoreviews, reacties waren vaak positief, maar vaak ook onder de noemer waarom ga je een auto proefrijden als je hem niet kan betalen? Terechte vraag, maar ook dit ging gepaard met veel nonsens.
Muziekcontent? Reacties: Je denkt dat je een wereldmuzikant bent terwijl je je keyboard het werkt laat doen en alleen maar in C speelt. Je bent een slechte muzikant, zelfs de jostiband wil je niet etc.
Nu ben ik bezig met wandelen, dit vlog ik. En is dus echt het totale tegenovergestelde van mijn fastfoodreviews, de meeste zijn positief. Toch zitten er zelfs een aantal bij die het nodig vinden om te moeten vermelden hoe langzaam ik loop, dat ik veel hijg, dat het geen zoden aan de dijk zet, dat het maar 1,5 kilometer is, dat ik nu denk dat ik goed bezig ben etc etc.
Ben zelfs bezig om er echt iets van te maken doormiddel van de lidmaatschappen en superchats, staat helemaal vrij aan mensen om mij een x bedrag te gunnen omdat ze mij blijkbaar toch een bepaalde entertainmentwaarde vinden hebben. En zelfs dat weerhoud mensen er niet van om hun mening te geven, vaak in de vorm van je bent een schooier, je bent een oplichter/uitvreter.
Wandelen is maar 1,5 kilometer? 3 dagen gewandeld, zit op een klein 5 Kilometer totaal. Weet je wat ik vorige week liep? 0,0. Elk begin is moeilijk, zeker als je van 0 beweging komt en mijn formaat bent.
Slechte muzikant? Niet mee eens. Zijn er veel muzikanten veel beter? Ja. Zijn er veel muzikanten slechter? Ja. Dat ik geen top of the bill ben is duidelijk, maar ik vermaak mensen en dat is het belangrijkste in mijn ogen.
Erg lange tekst. Maar waar het op neer komt is dit (denk ik)
Doe gewoon lekker waar je je goed bij voelt, mensen hebben het in zich om op alles te zeiken wat ze zien en leveren op alles commentaar zonder er het fijne van te weten.
Negatief commentaar zal ik altijd blijven houden en het is ook zeker lastig om het naast mij neer te leggen, maar ik ga mij focussen op de positiviteit.
Soms heb je gewoon even dat je moet zeuren/zeiken, en dat doe ik dan liever onder een communitypost dan in een vlog. X BradgeTV.
Ja, tegen betaling. Dan wil je pas gaan bewegen.quote:Ben zelfs bezig om er echt iets van te maken doormiddel van de lidmaatschappen en superchats, staat helemaal vrij aan mensen om mij een x bedrag te gunnen omdat ze mij blijkbaar toch een bepaalde entertainmentwaarde vinden hebben
Dat bedrag 'gunnen' is prima maar dan moet meneer ook zijn luxe uitkering opgeven en zich inschrijven als freelance content maker.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, tegen betaling. Dan wil je pas gaan bewegen.
Slechte instelling.
Die content komt toch wel vrij hoor. Dat garandeer ik je.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:44 schreef Boze_Eend het volgende:
k zou willen subscriben als ik geld had
toch nog iets leuks van het looij kartelquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die content komt toch wel vrij hoor. Dat garandeer ik je.
Marineer ze anders met worstenbroodjespizza.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:42 schreef Solotovski het volgende:
Ah ik heb nog wel potje met tijm
Chill
Denk wel dat die dat gaan doen inderdaad.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
toch nog iets leuks van het looij kartel
op telegram staat iniedergeval dat ze lid zijn gewordenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk wel dat die dat gaan doen inderdaad.
Zie het. Ik snap eerlijk gezegd niet zo waar die intense haat vandaan komt. Als ik zo’n hekel aan iemand zou hebben zou ik die persoon uit mijn leven bannen en nooit meer aandacht aan geven.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
op telegram staat iniedergeval dat ze lid zijn geworden
Het heeft zelfs even FOK! Kartel geheten als ik het goed gezien hebquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:00 schreef Solotovski het volgende:
De naam van dat kanaal
Supported by FOK! Forum
Wordt tijd voor een eigen forum. Het Fok!kartelforum.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het heeft zelfs even FOK! Kartel geheten als ik het goed gezien heb
Ja inderdaad! Zou hij het stiekem zelf zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:03 schreef Modus het volgende:
Al net zoveel namen gehad als Braadslee YTnamen.
Gespleten persoonlijkheid.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Zou hij het stiekem zelf zijn?
#plottwist![]()
Ga tanken voor 5 euro en vloggen. Zo is hij ook opgeklommen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:10 schreef Boze_Eend het volgende:
ik mis de content ik wou dat ik subscribed was maar ik heb minder dan bradge zelf denk ik
moet ik go pro kopen voor op scooter maar dan kan niemand mij zienquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ga tanken voor 5 euro en vloggen. Zo is hij ook opgeklommen.
Met een beetje geluk verdien je net als hem 3,50 euro per maand op je 30e.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ga tanken voor 5 euro en vloggen. Zo is hij ook opgeklommen.
Als je het Looij kartel niet boos maakt laten ze je wel met rust denk ik.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:13 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
moet ik go pro kopen voor op scooter maar dan kan niemand mij zien
maar misschien ga ik wel vloggen alleen ik wil niet nieuwe prooij van looijkartel worden
En je kan er je telefoon voor het streamen op zetten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Met een beetje geluk verdien je net als hem 3,50 euro per maand op je 30e.
Maar wanneer je je dikke pens laat zien sturen ze je misschien wel gratis fastfood.
Of infiltreer als 13 jarig meisje om groomer Bradley te exposen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je het Looij kartel niet boos maakt laten ze je wel met rust denk ik.
@looijkartel gaan jullie boos worden als ik ga vloggen habibo's?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je het Looij kartel niet boos maakt laten ze je wel met rust denk ik.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Met een beetje geluk verdien je net als hem 3,50 euro per maand op je 30e.
Maar wanneer je je dikke pens laat zien sturen ze je misschien wel gratis fastfood.
Kijk @Boze_Eend denken in mogelijkheden kan je verder brengen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Of infiltreer als 13 jarig meisje om groomer Bradley te exposen.
Met alle (media)kanalen in de gaten houden en waar mogelijk shit verwijderen wordt het wel een fulltime baan jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:24 schreef Raap het volgende:
Alleen nog maar positieve reacties onder zijn filmpjes
Hij heeft moderators hoor om het vuile werk op te knappenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Met alle (media)kanalen in de gaten houden en waar mogelijk shit verwijderen wordt het wel een fulltime baan ja
Er zit ene no_control die blokt iedereen haha.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:31 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hij heeft moderators hoor om het vuile werk op te knappen![]()
Die kratski zit zijn kanaal ook echt 24/7 te f5'en
Maar hij is echt geen middelmatige muzikant hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
Nou dat canon in D klinkt wel echt rustgevend hé![]()
Uit de maat. Noten gemist.
Klopt hij kan er geen reet van. Gitaarspel is ook dramatisch hij kan totaal niet met het ritme van de band mee overstemt alles en speelt continue uit de maat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar hij is echt geen middelmatige muzikant hoor.
Zit je nu alweer te kijkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
Nou dat canon in D klinkt wel echt rustgevend hé![]()
Uit de maat. Noten gemist.
Muzikaler dan wij bij elkaar iigquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar hij is echt geen middelmatige muzikant hoor.
Jaaaa maar ze leest het alleen in de sc en het staat bij haar aanbevolen video'squote:
Waarom drink je vieze melk?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Solotovski het volgende:
Werd vannacht wakker, heb toen heel pak Arla melk opgedronken mmmmmm
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Is het nu weer Praha? Verandert ook met de week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |