Ughquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:11 schreef gcjoel het volgende: [..] Ok ik was even weg dus weet niet of er al iemand gereageerd heeft, maar dit klinkt als een bore-out. Herkenbaar namelijk en even slopend als een burn-out alleen 'makkelijker' weer uit te komen.
Mja ik zeg wel makkelijker, maar je bent al op zoek naar ander werk, dat is denk ik de grootste oorzaak nu als ik jou zo hoor.quote:
En je woont in Nijmegen met knakker, dat helpt ook welquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja ik zeg wel makkelijker, maar je bent al op zoek naar ander werk, dat is denk ik de grootste oorzaak nu als ik jou zo hoor.
Ik heb toen nog tijdje geprobeerd meer uitdaging te krijgen in het werk dat ik toen had. Werkgever deed er echt geen fuck mee. Dus toen wilde ik toch naar Nijmegen gaan dus gezegd: of ik meld me ziek of jullie geven mij een vaststellingsovereenkomst. Dus toen gewoon uit dienst gegaan.
Nu ander werk en stuk beter in mijn vel meteen.
Nja dat is vooral nu met het thuiswerken wel fijn. Ik zou echt niet hele dagen alleen kunnen zijn zo 1,5 jaar.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je woont in Nijmegen met knakker, dat helpt ook wel
Veel plezierquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:43 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga geitjes knuffelen op de geitjesboerderij en mega ijscoupe eten kusjes
Ik ben helaas niet in de positie om een andere functie te eisen of om zomaar ontslag te nemen zonder dat ik een andere baan heb. Niet nu we bezig zijn om een huis te kopen. In coronatijdquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja ik zeg wel makkelijker, maar je bent al op zoek naar ander werk, dat is denk ik de grootste oorzaak nu als ik jou zo hoor.
Ik heb toen nog tijdje geprobeerd meer uitdaging te krijgen in het werk dat ik toen had. Werkgever deed er echt geen fuck mee. Dus toen wilde ik toch naar Nijmegen gaan dus gezegd: of ik meld me ziek of jullie geven mij een vaststellingsovereenkomst. Dus toen gewoon uit dienst gegaan.
Nu ander werk en stuk beter in mijn vel meteen.
Ik vind het nu tijdelijk alleen thuis zijn en thuis werken heurlijk eigenlijk. Helemaal mijn eigen plan trekken. Soms wat langer door gaan. Soms eerder stoppen en dan wat ondernemen. Zonder overlegquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja dat is vooral nu met het thuiswerken wel fijn. Ik zou echt niet hele dagen alleen kunnen zijn zo 1,5 jaar.
Maar voorheen met hele dagen kantoor was alleen thuiskomen ook wel lekker hoor![]()
en ging toen iedere week nog wel naar mn zus of mn ouders.
Het moet je liggenquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja dat is vooral nu met het thuiswerken wel fijn. Ik zou echt niet hele dagen alleen kunnen zijn zo 1,5 jaar.
Maar voorheen met hele dagen kantoor was alleen thuiskomen ook wel lekker hoor![]()
en ging toen iedere week nog wel naar mn zus of mn ouders.
Geitjesquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:43 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga geitjes knuffelen op de geitjesboerderij en mega ijscoupe eten kusjes
Ja nee snap ik, dat is ook heel lastig. Ik wilde gewoon uit dienst en eventueel recht hebben op WW. Uiteindelijk toch een nieuwe baan gevonden voordat WW nodig was, maar toch.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet in de positie om een andere functie te eisen of om zomaar ontslag te nemen zonder dat ik een andere baan heb. Niet nu we bezig zijn om een huis te kopen. In coronatijd
Ik hou niet van mensen, maar ik merk toch wel dat ik thuiswerken helemaal niks vindquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zeker, ik ben er gewoon echt niet goed in
Gelukkig voor jequote:Op donderdag 29 juli 2021 13:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nee snap ik, dat is ook heel lastig. Ik wilde gewoon uit dienst en eventueel recht hebben op WW. Uiteindelijk toch een nieuwe baan gevonden voordat WW nodig was, maar toch.
Je hebt altijd nog je rechterhand.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Thuiswerken en dan alleen zijn vind ik echt helemaal geen problemenin de avonden wat gezelschap zou wel fijn zijn.
Zeker weten!quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig voor jeEn ook ik zal op een moment wat anders vinden!
Het gaat hier opvallend goed. Blij dat ik niet meer full time terug hoef naar kantoor. Zou er gek worden.quote:
Dat sowieso ook, want daar moet ik ook echt niet meer aan denkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat hier opvallend goed. Blij dat ik niet meer full time terug hoef naar kantoor. Zou er gek worden.
Precies dat. Heerlijk werken zo.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:56 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik vind het nu tijdelijk alleen thuis zijn en thuis werken heurlijk eigenlijk. Helemaal mijn eigen plan trekken. Soms wat langer door gaan. Soms eerder stoppen en dan wat ondernemen. Zonder overleg
Jij bent alleen te gek.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:18 schreef CherryLips het volgende:
En iedereen mij altijd voor gek verklarenVoelde me altijd al een melaatse. Nu nog steeds, maar met één reden minder.
Ik was ook altijd zo maar had nog een normale baanquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:18 schreef CherryLips het volgende:
En iedereen mij altijd voor gek verklarenVoelde me altijd al een melaatse. Nu nog steeds, maar met één reden minder.
Normaal is overrated.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was ook altijd zo maar had nog een normale baan.
En mensen die beweren dat ze irl echt leuk zijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:21 schreef gcjoel het volgende:
Op Fok zitten toch alleen maar melaatsen?
Oeh, betekent dat dat ik ziek thuis kan gaan zitten?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:21 schreef gcjoel het volgende:
Op Fok zitten toch alleen maar melaatsen?
Op een apart eiland zelfs.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, betekent dat dat ik ziek thuis kan gaan zitten?
als het maar geen tropisch eiland is.quote:
Ameland?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het maar geen tropisch eiland is.
Zaterdag wat laatste dingen tekenen ivm verzekering ed, daarna tekenafspraak maken bij de notarisquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker weten!
Maar je huis gaat dus nog steeds door? Is alles al rond?
Ook belangrijk om je dus buiten werk te focussen op leuke dingen en jezelf daarin uit te dagen en bezig te zijn
quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zaterdag wat laatste dingen tekenen ivm verzekering ed, daarna tekenafspraak maken bij de notaris
Wanneer zou je erin mogen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zaterdag wat laatste dingen tekenen ivm verzekering ed, daarna tekenafspraak maken bij de notaris
Ik was al jaren jaloers op je werkquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik was meer aan Faeröer aan het denkenquote:
Hoop toch wel uiterlijk eind augustus.quote:
Das echt snel!quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoop toch wel uiterlijk eind augustus.
Gelukkig werk je thuisquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:25 schreef Q. het volgende:
Gedoe zo'n huis kopen en een andere verkopen. Morgen komt de fotograaf voor de Funda-foto's, hele week al druk bezig om hier de boel wat op orde te brengen daarvoor. Berging vol gepropt met allemaal zooi. Drama.
Haal nog maar zeker de helft weg.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:25 schreef Q. het volgende:
Gedoe zo'n huis kopen en een andere verkopen. Morgen komt de fotograaf voor de Funda-foto's, hele week al druk bezig om hier de boel wat op orde te brengen daarvoor. Berging vol gepropt met allemaal zooi. Drama.
Het verkoopt toch wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:27 schreef babylon het volgende:
[..]
Haal nog maar zeker de helft weg.
En dan nog zal morgen de fotograaf (als het een goede is) zeggen dat nog een keer de helft weg moet.
Denk dat ik eerder een grof vuil container laat komenquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Jezus als ik deze toko ooit moet verkopen dan moet ik eerst een opslagbox ergens huren om m'n troep in op te slaan.
Ik zit wel aan de grens van wat weg kan, er kan echt niets meer bij in de berging.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:27 schreef babylon het volgende:
[..]
En dan nog zal morgen de fotograaf (als het een goede is) zeggen dat nog een keer de helft weg moet.
Grofvuil is al 2x langs geweest voor de 16 jaar teringzooi in mn berging.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat ik eerder een grof vuil container laat komen
Preciesquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:27 schreef babylon het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil graag thuiswerken vanuit m'n autistische zolderkamerquote:
Vaak zetten ze ook gewoon dingen even buiten beeld voor de foto. Kan prima.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit wel aan de grens van wat weg kan, er kan echt niets meer bij in de berging.
ja, zo stond ik op de overloop met de crosstrainer te balanceren toen ze foto's aan het maken was van mn slaapkamerquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vaak zetten ze ook gewoon dingen even buiten beeld voor de foto. Kan prima.
Goeie vriend maakt foto's voor zo'n beetje de beste makelaar van Zwolle. Die liet ons inderdaad ook zo'n beetje alles verplaatsenquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vaak zetten ze ook gewoon dingen even buiten beeld voor de foto. Kan prima.
Zo gaat het idd in de praktijk. 2,5 uur slepen voor wat foto's. Waanzin.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:38 schreef babylon het volgende:
[..]
Goeie vriend maakt foto's voor zo'n beetje de beste makelaar van Zwolle. Die liet ons inderdaad ook zo'n beetje alles verplaatsen
Zolderkamerlife.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil graag thuiswerken vanuit m'n autistische zolderkamer
Maar toch handig om even wat ruimte te maken zodat je dingen kan slepen. En alvast pre-slepen. Scheelt later weer. Ben al een week aan het slepen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo gaat het idd in de praktijk. 2,5 uur slepen voor wat foto's. Waanzin.
Zo fijn ook dat er geen lift is.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar toch handig om even wat ruimte te maken zodat je dingen kan slepen. En alvast pre-slepen. Scheelt later weer. Ben al een week aan het slepen.Maar goed, staat de zooi al beneden, scheelt weer met verhuizen.
Op jouw leeftijd huur je daar gewoon een verhuizer voor. Sleutel afgeven, zelf een dag op pad, uitgebreid lunchen enzo en 's middags naar je nieuwe huis. Zo relaxed.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar toch handig om even wat ruimte te maken zodat je dingen kan slepen. En alvast pre-slepen. Scheelt later weer. Ben al een week aan het slepen.Maar goed, staat de zooi al beneden, scheelt weer met verhuizen.
Verhuislift en gaanquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo fijn ook dat er geen lift is.
Kratjes bier uit het zicht?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:25 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog 10 lege kratten staan, stonden her en der verspreid, nu in de berging één grote stapel.quote:
Goed voor de verhuizers. Worden ze hard van.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo fijn ook dat er geen lift is.
Dat is het idee ook.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd huur je daar gewoon een verhuizer voor. Sleutel afgeven, zelf een dag op pad, uitgebreid lunchen enzo en 's middags naar je nieuwe huis. Zo relaxed.
Je krijgt een kratje bier van mij als je dat recht in hun gezicht zegt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed voor de verhuizers. Worden ze hard van.
Zoals de waard is...quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het idee ook.Wel even er bij blijven, dat ze mn dingen niet slopen en mn PS5 niet jatten want ik vertrouw mensen niet.
Nu al zin in.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:59 schreef Vaiana het volgende:
Ugh ja, ik vond dat opruimen voor de verkoop ook wel een hoop gedoe. En dan idd zo'n wasmand vol met losse spulletjes van de ene naar de andere kamer verslepen, en vervolgens samen met al die dingen op de gang staan terwijl hij zijn filmpje en 360 graden foto's maakt.
Mad men stylequote:
Valt dit te huren?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mad men styleGenoeg ruimte voor een dressoir voor m'n LP's en whisky en een sofa. Zolder heeft ook een eigen badkamer.
Whisky serveren in lingerie terwijl hij plaatjes zit te luisteren.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weekje werken bij Barb in zijn thuiskantoor
jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Whisky serveren in lingerie terwijl hij plaatjes zit te luisteren.
Whehe.quote:
Ik zal dit vast opzetten:quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Whisky serveren in lingerie terwijl hij plaatjes zit te luisteren.
Succesquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef babylon het volgende:
Zo, even weer jasje aan. Even schone schijn maken voor een solicitatie.
Succes!quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef babylon het volgende:
Zo, even weer jasje aan. Even schone schijn maken voor een solicitatie.
Schots ontbijt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:10 schreef gianni61 het volgende:
Misschien een klein scheutje in de koffie.
maakt de zoom meetings toch net wat draaglijkerquote:
Gelukkig heb ik die niet zoveel. Anders zou ik overstappen op coke en tequila.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt de zoom meetings toch net wat draaglijker
Niet in gcjoel in lingerie? 🤔quote:
Ik twijfel nu of je dit als mixdrank bedoelt, of dat je een spiegel met een paar lijntje klaar hebt liggen..quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die niet zoveel. Anders zou ik overstappen op coke en tequila.
Dat altijd natuurlijk, dacht niet dat ik dat hoefde te benoemenquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of je dit als mixdrank bedoelt, of dat je een spiegel met een paar lijntje klaar hebt liggen..
*insert plaatje van die aardappelzak meme *quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat altijd natuurlijk, dacht niet dat ik dat hoefde te benoemen
Ik heb nog nooit geprobeerd of cola en tequila samen smaken..quote:
Krijg je niet zo'n verhuislift?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed voor de verhuizers. Worden ze hard van.
Ook dan wil je succesvolle gesprekken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:35 schreef babylon het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, maar ik zat aan de andere kant van de tafel
Het is echt een vak ja. Superknap als je ziet hoe behendig ze manoeuvreren met de meest grote dingen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:11 schreef gcjoel het volgende:
Als je een verhuizer inhuurt zullen ze dat wel doen als het nodig is.
Ik heb 1x verhuizers gehad en wij hadden gezegd dat met lift wel het beste is.
Die jongens kwamen aan en hadden zoiets van: Nope lift opzetten kost veel te veel werk, we lopen wel.
Echt zonder moeite telkens die trappen op, geweldig![]()
Sindsdien ook, als je de mogelijkheid hebt, laat het verhuizen lekker doen.
En dat was het helaas niet. Opnieuw uitvragen maar.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dan wil je succesvolle gesprekken.
That's what she said.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is echt een vak ja. Superknap als je ziet hoe behendig ze manoeuvreren met de meest grote dingen.
Ja 2de prik. Eerste precies dezelfde klachten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Was dat nu van de tweede prik of haal ik iedereen door elkaar?
Beterschap!
Nja beter dat dan long covidquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja 2de prik. Eerste precies dezelfde klachten.
Ftfyquote:
Waarom denk ik nu aan Tegan?quote:
Absoluut. Mooie vrouw, leuk gezelschap. Op FOK! voor mij de ultieme 'the one that got away'.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Omdat je maar wat graag even met je vinger in haar gaatje wilt roeren
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Mooie vrouw, leuk gezelschap. Op FOK! voor mij de ultieme 'the one that got away'.
Vertel. Wanneer?quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Mooie vrouw, leuk gezelschap. Op FOK! voor mij de ultieme 'the one that got away'.
Jij dweept(e) altijd met Q.quote:
Snel van ondwerp scwitchen ineens?quote:
Ik moest aan je denkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel van ondwerp scwitchen ineens?![]()
Treurig nieuws, dat wel.
Terecht. Bird man. Wat een boek.quote:
Ik weet niet wat ik moet zeggenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Housewarming van Q moet wel epic zijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En Q. zijn nieuwe liefdesnestje is nog niet eens klaar.
Zeg dan maar gewoon niks.quote:
Jij was eerder.quote:
Het voelt als langer.quote:
Je las mijn post, knikte goedkeurend en nam een slok van je whisky?quote:
Mais naturellement, confrèrequote:Op donderdag 29 juli 2021 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je las mijn post, knikte goedkeurend en nam een slok van je whisky?
Het was sowieso al toen we samen naarquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het voelt als langer.En eigenlijk boeit het dan ook helemaal niet hoe lang het feitelijk is.
In alle opzichten een memorabele avond.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was sowieso al toen we samen naardat concert
gingen.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In alle opzichten een memorabele avond.
Hetzelfde als in; een stel introverte, oversekste FOK!kers die niks liever willen dan samen naakt onder een deken op de bank?quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]. Toen we nog jong en verder hetzelfde waren
.
Samen met mij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:11 schreef Tegan het volgende:
Dat concert is nog steeds het hoogtepunt van mijn leven.
Niet hoe ik het zou omschrijven, maar soort van ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hetzelfde als in; een stel introverte, oversekste FOK!kers die niks liever willen dan samen naakt onder een deken op de bank?
Hoe zou jij het omschrijven?quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet hoe ik het zou omschrijven, maar soort van ja.
Toffe stadquote:
ff een paar dagen eruit.quote:
Niet verkeerd. Welk deel van Berlijn heeft ze een appartement?quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ff een paar dagen eruit.
Appartement van schoonzus staat een week leeg. Enige is dat ik voor de kat moet zorgen
Oost. Vlakbij het Tierpark, dus zit er sterk over te denken daar ook een dagje rond te lopen. Dan heb ik nog 2 volle dagen om verder rond te kijken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Welk deel van Berlijn heeft ze een appartement?
Cool, veel plezier alvast.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oost. Vlakbij het Tierpark, dus zit er sterk over te denken daar ook een dagje rond te lopen. Dan heb ik nog 2 volle dagen om verder rond te kijken.
Zou een mooi topic opleveren; HW swaffelt FOK!.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb vanavond fysiek FOK! aangeraakt.
En het niet eens gesloopt.
Er was iemand foto's aan het maken, anders..........quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou een mooi topic opleveren; HW swaffelt FOK!.
Dat maakt zo'n topic nóg beterquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er was iemand foto's aan het maken, anders...........
True, maar de tonnen beveiligingscamera;s hebben me toch weerhouden, maar ik zal er in de nabije toekomst nog wel vaker zijnquote:
Berlijn is tof. Katten zijn ook tof.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ff een paar dagen eruit.
Appartement van schoonzus staat een week leeg. Enige is dat ik voor de kat moet zorgen
maar het kan welquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:12 schreef babylon het volgende:
Auw.
Na vijf gangen met bijpassende wijn, bubbels vooraf, whisky na afloop, moet je niet ook nog even de kroeg in voor twee speciaal bier :/
Spierpijn? van t geitjes knuffelen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:46 schreef Senn88 het volgende:
Mogguh. Kei veel geslapen nog steeds moe. Iets minder spierpijn
Sterkte, hopelijk snel over.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee van dat klote vaccin. Koorts de hele Rambam
Ow ja dat bedacht ik me te laatquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als het goed is ben je er in no time weer vanafquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O niet alleen op t werk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Ken je dat, dat je op je werk bent en eigenlijk alleen maar AAAAARGGGGHHHHH wilt schreeuwen?
Ik heb wel eens dat ik een paar koppen wil inslaan, maar da's net weer wat anders.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Ken je dat, dat je op je werk bent en eigenlijk alleen maar AAAAARGGGGHHHHH wilt schreeuwen?
Is niet! Gewoon balen als je je zo beroerd voelt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:42 schreef Senn88 het volgende:
Thanks allemaal. Voel me echt een dramaqueen met mijn gezeik
story of my lifequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, dat hoort er wel bij vind ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat ik een paar koppen wil inslaan, maar da's net weer wat anders.
Och, beetje mopperen lucht ook op.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:42 schreef Senn88 het volgende:
Thanks allemaal. Voel me echt een dramaqueen met mijn gezeik
Rustig aan doen vind ik moeilijk. Heel moeilijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, beetje mopperen lucht ook op.
En vandaag gewoon lekker rustig aan doen.
Goed moment voor een boek wellicht? Of iets anders wat je hangend kan "doen"?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Rustig aan doen vind ik moeilijk. Heel moeilijk
Beetje knuffelen met de honden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Willen ze niet meewerken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Ik deed het laatst in een reply naar een collega over de mensen die ik uit de CC had gehaald.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Gedaan, maar die zijn dat met 1 uur ook wel zat haha. Ga zo toch maar kleren aan doen en beetje in huis rommelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed moment voor een boek wellicht? Of iets anders wat je hangend kan "doen"?
Ze willen überhaupt niet werkenquote:
Check check dubbelcheck of dat het goed gaat danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik deed het laatst in een reply naar een collega over de mensen die ik uit de CC had gehaald.
Ja, zeker!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Check check dubbelcheck of dat het goed gaat dan.
Dat noemen we een "werkdag".quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Snel! Drink al het bier op!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:18 schreef Q. het volgende:
Huisfotograaf zou eind van de middag komen, wordt nu begin van de middag. Paniek, peeuw!
RIP aan je nabestaanden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even aan de beademing moet...
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hond kammen ook goed? Hond is zelf minder enthousiastquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Maar probeer wel goed je rust te nemenEen boekje lezen, een spel spelen, doelloos op je telefoon scrollen, een dutje doen, dat soort dingen
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hond kammen ook goed? Hond is zelf minder enthousiast
Ik zie het meer als een soort Seksverslaafden Anoniemquote:
o haiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een soort Seksverslaafden Anoniem.
Ik weet dat ik een probleem heb maar ik wil er niet vanaf.
Mooi omschreven. Briljant.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een soort Seksverslaafden Anoniem.
Ik weet dat ik een probleem heb maar ik wil er niet vanaf.
Allebei rassen waar ik niets mee heb. Te klein of te harigquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een chihuahua van 4 en een labradoodle van 6 maanden
Ik zeg alleen maar hoiquote:
Het is voornamelijk heel veel principes en frustratiesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hard to get noemen ze dat. Daar prik je zo doorheen.
Principesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is voornamelijk heel veel principes en frustraties.
Dat gezegd hebbende, wanneer spreken we weer eens af?quote:
iew, frustratiesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is voornamelijk heel veel principes en frustraties.
Maak mezelf wel weer speciaal;)quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik overwoog het erbij te zetten, maar wilde je niet buiten sluiten
quote:
Jij hebt zo je eigen principes waardoor het niet gaat lukkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende, wanneer spreken we weer eens af?
quote:
Ik kreeg net een fles champagne en een fles karmeliet van m'n werk, thuisbezorgd.,quote:
dibbs op de karmelietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg net een fles champagne en een fles karmeliet van m'n werk, thuisbezorgd.,
Zulke enablers
Tot zo schatje!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg net een fles champagne en een fles karmeliet van m'n werk, thuisbezorgd.,
Zulke enablers
quote:
Ik zag je deze week in je knappe pak op de foto staan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zulke enablers
ik las krappe..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag je deze week in je knappe pak op de foto staan.
Zo'n fatalistische insteek dit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt zo je eigen principes waardoor het niet gaat lukken.
Bottom?quote:
Rararadio?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag je deze week in je knappe pak op de foto staan.
quote:
Hoe vaak heb je seks gehad en met hoeveel verschillende bedpartners in die 9 jaar?quote:
Geen vrijdagmiddag geiligheid idd. Bummer.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je seks gehad en met hoeveel verschillende bedpartners in die 9 jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja ik was te gast, op woensdag (18:00-20:00) .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zij zijn anders dan wijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen vrijdagmiddag geiligheid idd. Bummer.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een enorm onbechofte vraag!Zeker. Gelukkig kan jij dat hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Mooi voorbeeld dat anders niet altijd beter is.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik was te gast, op woensdag (18:00-20:00) .
Dan hebben we altijd 2u zendtijd (daydaygay) en deze keer ging t over Queer Movies & Music.
Dus ja, wie bel je dan?MIJ!
Linkje werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Wat is het?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind wenkies on fleek wel een turn on though.
is toch ook gewoon raarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet weten wat wenkies on fleek zijn
Je bent dan ook een echte metroman.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu schaam ik me bijna dat ik het weet.
Ik snap Cali wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu schaam ik me bijna dat ik het weet.
Wil niet zeggen dat ze dan niet on fleek zijn hoor. Niet alle wenkies hebben invloed van buitenaf nodig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:03 schreef Tegan het volgende:
Mijn wenkbrauwen zijn gewoon onaangetast puur natuur.
MAAR WAT IS HET DAN?????quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ze dan niet on fleek zijn hoor. Niet alle wenkies hebben invloed van buitenaf nodig.
ALS JE HET NIET WEET HEB JE HET WAARSCHIJNLIJK OOK NIETquote:
Is het sociaal geaccepteerd om mensen er op aan te spreken als er smerig lange haren uit hun wenkies steken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ALS JE HET NIET WEET HEB JE HET WAARSCHIJNLIJK OOK NIET!!!!
Gewoon zelf aan gaan plukkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het sociaal geaccepteerd om mensen er op aan te spreken als er smerig lange haren uit hun wenkies steken?
Try me.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ALS JE HET NIET WEET HEB JE HET WAARSCHIJNLIJK OOK NIET!!!!
Ik weet niet of ik daar vrienden mee maakquote:
Was dat de bedoeling dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar vrienden mee maak
Bij mijn vader pak ik het pincet er gewoon bij.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het sociaal geaccepteerd om mensen er op aan te spreken als er smerig lange haren uit hun wenkies steken?
Smoothquote:
Ik zie het al. Je kent de term oprecht niet.quote:
Ik vroeg het niet als topicvulling nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zie het al. Je kent de term oprecht niet.
Nou, met deze discussie gebeurd er tenminste wel weer eens wat in dit topic.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet als topicvulling nee.
Dan liever gewoon stilte.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, met deze discussie gebeurd er tenminste wel weer eens wat in dit topic.
Nog niet, mijn terras- en eetdate begint pas rond 16:30.quote:
Nou meid toch.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:39 schreef babylon het volgende:
En dan bedenk je je aan het eind van een vrijdag-werkdag met kater dat je ook nog moet sporten.
Gelijk maar even gedaan.
Deadlift, Situps, Rows, Lunges, Curls en Squats
#stoer #trots #buffed
Maar hoe is het met je wenkbrauwen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:39 schreef babylon het volgende:
En dan bedenk je je aan het eind van een vrijdag-werkdag met kater dat je ook nog moet sporten.
Gelijk maar even gedaan.
Deadlift, Situps, Rows, Lunges, Curls en Squats
#stoer #trots #buffed
Dank je welquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wenkies on fleek betekent gewoon dat je perfecte wenkbrauwen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |