Dat dwing je zelf users afquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:53 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik volg je al niet meerik zag helemaal geen YT
hmmmmm denk het wel... maar wel een beetje saaiiiiiiiiiiiiiquote:
huh.... niemand is verplicht om te klikken toch..quote:
Ok als jij wat post een YT of een lang verhaal dan ben je wat teleurgesteld als mensen het niet klikken of lezenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:55 schreef FANNN het volgende:
[..]
hmmmmm denk het wel... maar wel een beetje saaiiiiiiiiiiiii
Nou je dwingt wel degelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:58 schreef FANNN het volgende:
IK DWINGEN JULLIE TOCH NIET????????
Of wel?
oh... nou ja vaak lezen of klikken ze niet.. nou ja jammer dan...quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok als jij wat post een YT of een lang verhaal dan ben je wat teleurgesteld als mensen het niet klikken of lezen
Ja een een knuppel en handboeienquote:
Ik heb het niet over de SC. Je komt wel dwingend over in NWSquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:00 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... nou ja vaak lezen of klikken ze niet.. nou ja jammer dan...
ik denk dat iedereen wel een iets post waar geen reactie op komt toch?
En andersdoe je 3 mariootjesquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:00 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... nou ja vaak lezen of klikken ze niet.. nou ja jammer dan...
ik denk dat iedereen wel een iets post waar geen reactie op komt toch?
quote:
oh... is dat zo...? doe eens een link?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de SC. Je komt wel dwingend over in NWS
Thanksquote:
wat zijn 3 mariootjes???quote:
Duidelijk dat je mario nog niet goed kentquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:04 schreef FANNN het volgende:
[..]
wat zijn 3 mariootjes???
man man man... ofzo???
Als je gehuurde fietsjes maar niet wegwaaien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Mijn hoofd kan hier fijn leeg waaien.
Die was toch al leeg??quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nee dat weet je zelf best welquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... is dat zo...? doe eens een link?
Hey vakantieganger. Zoveel wind?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nee dat klopt ook wel...quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk dat je mario nog niet goed kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |