Leuk! Wanneer gaan jullie?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:26 schreef June. het volgende:
Leuke foto Sun!
Wij hebben ook een vakantie geboekt, naar Mallorca. Eerste keer vliegen met de draak. Ik ben benieuwd. We zijn niet zo van het kamperen, hoewel het me voor een keer best leuk lijkt als het mooi weer is. Denk dat we dan een tent of stacaravan aan huren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 3 weken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Leuk! Wanneer gaan jullie?
Leuk! Wij willen ook naar Mallorca (rond 20/9), maar moeten nog iets boeken. We vinden dat ook een mooie afstand om een eerste keer te vliegen.quote:
Vervelend is dat hè. A spartelt al tegen zodra ik hem op het aankleedkussen wil neerleggenquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:41 schreef automatic_ het volgende:
Hier is verschonen (22mnd) ook horror. En hij poept nogal veel, dus mag ook vaak op het aankleed kussen
Ik hanteer strikt de tijden voor de beide slaapjes. Ochtend slaap om 9 uur en die Max drie kwartier. Dan om 1 uur op bed en max 1,5 uur. Dan trek je het tot 19.00 uur. Het is nu zo'n fase dat het even lastig kan zijn las ik met 12 maanden slaapregressie. Die van ons is nu heel onrustig snachts dus overdag moet hij echt niet te lang slapen want dan nog veel erger snachts.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh da's ook leuk ja, vooral voor kindjes die in de lente en zomer jarig zijn. Een schelpenzandbak is ook nog leuk om te geven, maar die hadden we al. Mijn oudste heeft daar veel plezier van gehad![]()
Ik struggel de laatste tijd met slaapjes. Ik doe A. nu smorgens rond een uur of tien naar bed. Dan is hij zo rond 12 weer wakker. Dan probeer ik hem zo rond drie weer naar bed te doen voor zijn middagslaap, alleen weigert hij deze de laatste tijd. Het komt nu vaak voor dat hij van 12 uur tot aan bedtijd wakker is. Is dit een fase die iemand herkent? Of is het beter om het ochtendslaapje op te schuiven zodat hij wat later wakker wordt en het bij één slaapje overdag te laten? Zoals het nu gaat is hij rond 18 u niet meer te genieten :/
Zo hebben wij dat ook gedaan met het ochtendslaapje en dezelfde tijden voor het middagslaapje. Maar dat was de laatste 3 dagen dus echt drama. Half uur tot een uur bezig om hem aan het slapen te krijgen en dan 's avonds weer hetzelfde (en dan nog langer bezig zijn).quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:05 schreef automatic_ het volgende:
Hier precies hetzelfde, maar het stomme is dat het vooral (alleen...) bij ons thuis is. Bij m'n ouders en opvang gaat het beter.
Wij hebben toen het ochtend slaapje van het ene op het andere moment geschrapt. Wel rond 11.30 eten en 12.00 uur naar bed.
Nu slaapt hij nog gemiddeld 2-3 uur in de middag. Heerlijk
Oh die mijlpalen zijn geweldig! Ze zijn dan zelf ook zoooo trots!quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:18 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Ik hanteer strikt de tijden voor de beide slaapjes. Ochtend slaap om 9 uur en die Max drie kwartier. Dan om 1 uur op bed en max 1,5 uur. Dan trek je het tot 19.00 uur. Het is nu zo'n fase dat het even lastig kan zijn las ik met 12 maanden slaapregressie. Die van ons is nu heel onrustig snachts dus overdag moet hij echt niet te lang slapen want dan nog veel erger snachts.
En F is gaan staan!!! Met 13 maanden weer een mijlpaal voor hem. Zo leuk.
Gefeliciteerd! Hier eigenlijk weinig te melden.. Dreumes is 21 maanden nu en het is zo leuk met praten etc. Enige vervelende is dat hij dus nog niet loopt. Vooral voor onze rugquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:29 schreef NicolasJoy het volgende:
Hoi! Wij vliegen het dreumestopic weer binnen!
[ afbeelding ]
Onze mini is sinds 1,5 uur officieel de stap van baby naar dreumes gemaakt.Ze blijft nog een beetje klein van stuk, maar de laatste paar weken maakt ze enorme stappen in haar ontwikkeling.
Zie dat het topic niet super hard loopt, pagina 1 gewoon uit juli! Weinig actieve ouders van dreumesen op 't moment? Allemaal te weinig energie?Jammer dat hier geen lijstje is eigenlijk wie er allemaal rondhangen hier.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:03 schreef automatic_ het volgende:
Welkom!!
Ja zo'n lijstje is soms wel handig.
Al veel goede woorden/zinnetjes? Hij zal zeker wel zwaar te tillen worden met 21 maanden, pff. Wij hadden met de oudste het geluk dat ze al vroeg wilde lopen, dus geen ervaring helaas.. Nu staat deze dreumes nog niet, dus ze is sowieso later dan haar zus.. Maar ja, ze weegt nu 7-8 kilo, dus dat is nog redelijk te tillen!quote:Op zondag 5 september 2021 08:26 schreef June. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hier eigenlijk weinig te melden.. Dreumes is 21 maanden nu en het is zo leuk met praten etc. Enige vervelende is dat hij dus nog niet loopt. Vooral voor onze rugHij heeft wel zijn eerste pasjes gezet, maar daarna gaat hij gewoon weer op zijn knieën verder
Ik heb wel het idee dat hij het kan, maar dat hij gewoon nog niet durft. Nog meer late lopers hier?
20,5 maand en nog geen enkel los stapje hierquote:Op zondag 5 september 2021 08:26 schreef June. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hier eigenlijk weinig te melden.. Dreumes is 21 maanden nu en het is zo leuk met praten etc. Enige vervelende is dat hij dus nog niet loopt. Vooral voor onze rugHij heeft wel zijn eerste pasjes gezet, maar daarna gaat hij gewoon weer op zijn knieën verder
Ik heb wel het idee dat hij het kan, maar dat hij gewoon nog niet durft. Nog meer late lopers hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |