Wat fijn om te horen dat het goed gaat met je dreumes. Geen operaties meer?quote:Op maandag 6 september 2021 10:09 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt! Ik ben al maanden niet echt actief. Af en toe lees ik wat. Het gaat ontzettend goed met Frummel. Ze groeit als kool, kan inmiddels lopen en praat voluit. Ook echt zinnen van 2-3 woorden. Zo leuk!Ze vindt zichzelf al heeeel groot, klimt de trap op, etc.
Met mij gaat het wisselend. De laatste maanden veel last van wat er allemaal is voorgevallen de afgelopen twee jaar, dus daar heb ik hulp voor gezocht. Binnenkort wordt dat opgestart, dus hopelijk geeft dat rust. Daardoor ook niet echt actief, want minder energie voor dingen. En ook gewoon druk met een dreumes.
Haha ook al zo'n eigenwijzequote:Op zondag 5 september 2021 12:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
20,5 maand en nog geen enkel los stapje hierAan de hand kan hij al rennen
![]()
Welkom NJ!
Nee in januari heeft ze de laatste gehad gelukkig. En dank je!quote:Op maandag 6 september 2021 10:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen dat het goed gaat met je dreumes. Geen operaties meer?
Het is allemaal niet niks wat jullie in haar eerste jaar hebben meegemaakt. Ik snap heel goed dat dat niet in de koude kleren is gaan zitten. Sterkte
Heb nog regelmatig aan je/jullie gedacht.quote:Op maandag 6 september 2021 10:09 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt! Ik ben al maanden niet echt actief. Af en toe lees ik wat. Het gaat ontzettend goed met Frummel. Ze groeit als kool, kan inmiddels lopen en praat voluit. Ook echt zinnen van 2-3 woorden. Zo leuk!Ze vindt zichzelf al heeeel groot, klimt de trap op, etc.
Met mij gaat het wisselend. De laatste maanden veel last van wat er allemaal is voorgevallen de afgelopen twee jaar, dus daar heb ik hulp voor gezocht. Binnenkort wordt dat opgestart, dus hopelijk geeft dat rust. Daardoor ook niet echt actief, want minder energie voor dingen. En ook gewoon druk met een dreumes.
Toffe foto!quote:Op maandag 6 september 2021 12:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
En ik vind zelf ijsjes maken ideaal om 2 dingen. Je weet zelf wat erin gaat en je dreumes is zeker wel een kwartier zoet met het op knagen van een ijsje. Nadeel is wel dat je dreumes nadien schoongemaakt dient te worden![]()
Aardbei-yoghurtijsjes zijn favoriet!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door taxibabe op 08-09-2021 23:00:33 ]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 september 2021 21:34 schreef tpopml het volgende:
*meldt met 'Mickey' sep 2020
Wat een schattige foto's! Ijsjes![]()
Onze hummel heeft vandaag heerlijk genoten op het strand. Het werd wat laat maar ik blijf me verbazen hoe goed hij het doet op de aanwezigheid van anderen. Hij vindt het echt reuze gezellig en is dan niet uit het veld te slaan.![]()
Nieuwe skill ook 'unlocked': met je vinger langs je lippen heen en weer gaan en bwaaaaa zeggen.
Fijn je hier weer te zien!quote:Op woensdag 8 september 2021 21:34 schreef tpopml het volgende:
*meldt met 'Mickey' sep 2020
Wat een schattige foto's! Ijsjes![]()
Onze hummel heeft vandaag heerlijk genoten op het strand. Het werd wat laat maar ik blijf me verbazen hoe goed hij het doet op de aanwezigheid van anderen. Hij vindt het echt reuze gezellig en is dan niet uit het veld te slaan.![]()
Nieuwe skill ook 'unlocked': met je vinger langs je lippen heen en weer gaan en bwaaaaa zeggen.
Hier ook hoor. En als ik iets van hem af pak wat hij niet in zijn handjes mag hebben. Hij is echt vliegensvlugquote:Op donderdag 9 september 2021 19:47 schreef tpopml het volgende:
Dit topic kan nog wel wat versterking gebruiken
Hoe staat het hier met de eigen willetjes? Meneer begint nu te mopperen en te stuiteren als hij iets niet mag...
Fijn dat het zo goed gaat met Frum en goed dat je hulp hebt gezocht. Het was ook superheftig. Zorg goed voor jezelfquote:Op maandag 6 september 2021 10:09 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Beetje leven in de brouwerij!quote:Op donderdag 9 september 2021 19:47 schreef tpopml het volgende:
Dit topic kan nog wel wat versterking gebruiken
Hoe staat het hier met de eigen willetjes? Meneer begint nu te mopperen en te stuiteren als hij iets niet mag...
Ik neig naar een vasectomie, een derde... Ben dan geen 39, maar net 30, maar ik heb aan twee al behoorlijk de handen vol!quote:Op donderdag 9 september 2021 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hier ook hoor. En als ik iets van hem af pak wat hij niet in zijn handjes mag hebben. Hij is echt vliegensvlugEn hij is super beweeglijk. Op schoot zitten langer dan 5 seconden, dan moet hij echt moe zijn. Voor de rest is hij bezig met lopen, kruipen, onderzoeken, spelen,.... Ik hoef me niet te vervelen als hij wakker is
Collega vroeg aan mij of ik nog een derde wil, want zij wilt dat wel graag. Euhm... nope. Ik word binnenkort 39 en ik kan zo'n beweeglijk kind nog wel aan, maar ik ben 's avonds gewoon versleten. Ik kan me voorstellen dat als je ouder bent je dat nog meer hebt.
Pfft. Altijd jammer als er weer even zo'n fase komt, stukje verlatingsangst ofzo...quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:08 schreef automatic_ het volgende:
Hier weer wat nieuws. Meneer gaat goed naar bed, maar na ongeveer een half uur gaat hij hard huilen. Gisteren tot 2x gepakt en teruggelegd. Bij de 3e keer bij ons in bed gelegd en viel hij in slaap. Toen terug getransporteerd in eigen bed.
Vandaag, met moeite, hem 20min bezig gelaten en toch maar gepakt. Ben benieuwd hoe het wegleggen dadelijk gaat
Overdag geen centje pijn, maar in de avond... Het is z'n verjaardagscadeau aan mij denk ik
Ja, dat kan. Mijn dreumes van 20 maanden heeft echt pas een paar weken geleden besloten dat wij niet alleen nuttig zijn als hij honger heeft of ergens bij wil kunnen, maar ook leuk zijn om boekjes voor te lezen, potten tegenaan te rammen of samen speelgoed te 'bedienen'quote:Op maandag 13 september 2021 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn babydreumes wil als het aan hem ligt lopen, lopen, lopen. Ik hobbel elke keer achter hem aan, maar echt samen dingen doen zit er niet in. Als ik een bal naar hem rol is het van 'ja leuk mama, maar ik ga weer verder aan de wandel'. Ik ben een beetje bang dat ik hem te weinig aandacht geef. Maar daarentegen vraagt hij ook weinig aandacht. Hij trekt heel erg zijn eigen plan.
Is dat misschien nog te vroeg, samen dingen doen?
Hier heel lang andersom juist. Ik ben blij dat hij nu steeds meer zichzelf kan entertainen door te spelen. Dingen samen doen zit m bij ons vooral in eten en drinken, maar ook liedjes zingen en diertjes aanwijzen en geluidjes na doen. Überhaupt nadoen eigenlijkquote:Op maandag 13 september 2021 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn babydreumes wil als het aan hem ligt lopen, lopen, lopen. Ik hobbel elke keer achter hem aan, maar echt samen dingen doen zit er niet in. Als ik een bal naar hem rol is het van 'ja leuk mama, maar ik ga weer verder aan de wandel'. Ik ben een beetje bang dat ik hem te weinig aandacht geef. Maar daarentegen vraagt hij ook weinig aandacht. Hij trekt heel erg zijn eigen plan.
Is dat misschien nog te vroeg, samen dingen doen?
Leukquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik zag zoiets leuks vandaag, dat moest ik even delen![]()
[ afbeelding ]
https://www.stoffen.net/1(...)itron-wit-zwart.html
Stof om in te kleuren. Ik ga er een tafelkleed van bestellen hoor
Leuk maar mijn precieze ik zou mijn kind er niet op willen laten krassenquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik zag zoiets leuks vandaag, dat moest ik even delen![]()
[ afbeelding ]
https://www.stoffen.net/1(...)itron-wit-zwart.html
Stof om in te kleuren. Ik ga er een tafelkleed van bestellen hoor
Geen tips... zit hier met hetzelfde.. Meneer wil geen middagslaapje meer doen en 's avonds is ook weer drama, we krijgen hem in zijn ledikantje niet meer aan het slapen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:08 schreef automatic_ het volgende:
Hier weer wat nieuws. Meneer gaat goed naar bed, maar na ongeveer een half uur gaat hij hard huilen. Gisteren tot 2x gepakt en teruggelegd. Bij de 3e keer bij ons in bed gelegd en viel hij in slaap. Toen terug getransporteerd in eigen bed.
Vandaag, met moeite, hem 20min bezig gelaten en toch maar gepakt. Ben benieuwd hoe het wegleggen dadelijk gaat
Overdag geen centje pijn, maar in de avond... Het is z'n verjaardagscadeau aan mij denk ik
Ik vind zo'n lijstje eigenlijk ook wel leuk! Moeten we dan @MaJo lief aankijken?quote:Op zondag 5 september 2021 11:54 schreef NicolasJoy het volgende:
Automatic_ - Erwt - Oktober 2019
Bottoms_up - protje - November 2019
June - draak - November 2019
B.ertha - C/smurf - December 2019
LastRequest - Mini - Maart 2020
Nolita - L. - Juli 2020
Hilmo - F. - Juli 2020
Sunshine1982 - - Augustus 2020
NicolasJoy - S. - September 2020
tpopml - Mickey - September 2020
@:taxibabe
@:Keroppi
@:Ticootje
Ik mis vast veel mensen, maar deze namen kwamen even bij me op van het meelezen de laatste maanden!
Mensen die er liever niet in willen, of er juist nog bij?
@:QuattroF hier eigenlijk nog actief geweest? Benieuwd hoe het met haar meisje gaat nu..
Donequote:Op dinsdag 14 september 2021 22:35 schreef tpopml het volgende:
[..]
Ik vind zo'n lijstje eigenlijk ook wel leuk! Moeten we dan @:MaJo lief aankijken?
Thanks!quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Done![]()
Als er nog iemand in wil laat het me weten!
Ik weet niet of er iets anders achteraan is gekomen, gewoon griepje ofzo, maar ze is heel lang herstellende geweest van het RS-virus. Denk dat ze er een aantal weken slecht van is geweest, maar minstens zo lang ook aan het kwakkelen bleef. Maar dat lijkt nu over! Nu gewoon weer tandjesleed, sprongetjes.. Al het andere waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:06 schreef tpopml het volgende:
Wat gezellig NJ![]()
Waar had ze last van?
Voor het eerst maandag weer een volledige dag op werk gewerkt, en sindsdien heb ik wel het idee dat hij weer aan me plakt. Deze dreumes is nog niet klaar voor het loslaten van het thuiswerken! En mama ook niet
De oudste van mij vrat ze opquote:Op donderdag 16 september 2021 14:24 schreef taxibabe het volgende:
Hier in september 2019 met verlof gegaan, toen mijn verlof in maart 2020 stopte ging de lockdown in en werd het thuiswerken. Daarna werd ik boventallig verklaard en nu sinds 1 augustus werkloos. De laatste keer op kantoor was met het kerstpakket ophalen in 2019..![]()
![]()
Zit ik net op de wc, gaat de deur open, komt meneer mij een gevonden kattenbrokje brengen..![]()
Dat heeft hij ook geprobeerd, maar hij vond ze toch niet zo lekkerquote:Op donderdag 16 september 2021 14:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De oudste van mij vrat ze op
Gelukkig niks anders nee! RS is hier gewoon echt heel hardnekkig geweest, maar hé, ook die ervaring weer gehad.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:51 schreef tpopml het volgende:
Och jeetje, dat is dan echt al een tijdje. Ik dacht dat ze inmiddels ergens anders last van had. Arm ding! Maar gelukkig achter de rug nu.
Haha ja moet je nu ook ineens achter haar aan hobbelen?![]()
Jep, al die tijd thuis gewerkt! Vooral vreemd dat ik met 14 weken zwangerschap thuis ging werken en dat heel veel mensen me nu weer zien, paar kilo zwaarder, maar... Niet meer zwanger. Dus intussen even kind op de wereld gezet, maar normaal maakt je omgeving die hele periode mee natuurlijk. Jij niet thuis gewerkt dan?
Jeetje, dat is helemaal bijzonder, dan ben je gewoon al twee jaar verder.. Nu rustig aan op zoek, of nog niet echt haast?quote:Op donderdag 16 september 2021 14:24 schreef taxibabe het volgende:
Hier in september 2019 met verlof gegaan, toen mijn verlof in maart 2020 stopte ging de lockdown in en werd het thuiswerken. Daarna werd ik boventallig verklaard en nu sinds 1 augustus werkloos. De laatste keer op kantoor was met het kerstpakket ophalen in 2019..![]()
![]()
Zit ik net op de wc, gaat de deur open, komt meneer mij een gevonden kattenbrokje brengen..![]()
Rustig op zoek maar nog niet echt haast hoor, Thomas wordt in oktober 2 en dan mag hij al snel naar de psz, dan wordt het wat makkelijker. Hij gaat nu niet naar de opvang, want wij hebben geen recht op kot. Dat is dan onbetaalbaar. En de psz wordt hier deels vergoed door de gemeente (ieder kind vanaf 2,5 heeft recht op opvang ongeacht situatie).quote:Op donderdag 16 september 2021 16:34 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Gelukkig niks anders nee! RS is hier gewoon echt heel hardnekkig geweest, maar hé, ook die ervaring weer gehad.
Er achteraan, soms lijkt ze heel even kwijtHelpen draaien, dingen pakken, want ze ziet ineens alles overal.
Dat lijkt me als collega ook wel heel gek hoor. Tijd gaat ongemerkt zo snel en dan klopt het voor je gevoel nog echt niet.Hier is het werk al die tijd gewoon door gegaan; we hebben een winkel. Of ja, gewoon.. Met alle aanpassingen, maar wel heel gelukkig dat ik al die tijd gewoon mensen heb kunnen zien.
[..]
Jeetje, dat is helemaal bijzonder, dan ben je gewoon al twee jaar verder.. Nu rustig aan op zoek, of nog niet echt haast?
Cute.Beter brengen dan zelf opeten zoals bij @:Sunshine1982
Dit heb ik vaker gehoord, buiten op de tegels laten spelen. Dan gaan de knieën vanzelf pijn doen en gaan ze lopen. Dat was de theorie hoor, geen eigen ervaring haha.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Bella; wow, 17kg. Lekker binkie! Qua lopen eigenlijk geen tips... Die van ons liep op z'n knieën en ik denk dat die pijn gingen doen, want daarna ging lopen opeens goed.
Die van mij kruipt probleemloos over grindquote:Op donderdag 16 september 2021 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Qua lopen eigenlijk geen tips... Die van ons liep op z'n knieën en ik denk dat die pijn gingen doen, want daarna ging lopen opeens goed.
Samequote:Op vrijdag 17 september 2021 11:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die van mij kruipt probleemloos over grind
Fijne vakantie!
Veel plezier! Wij zitten er nu en zie veel stellen met kinderen onder de 2 jaarquote:Op donderdag 16 september 2021 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb 3 weken gewerkt met mijn verlof en toen thuis. Tijdens tweede lockdown is hij wel naar de opvang geweest ivm vitaal beroep. Nu werken wij nog steeds veel thuis, maar meneer gaat gewoon naar de opvang![]()
Wij vliegen dinsdag naar Mallorca, ben zooooo benieuwd! Vind het echt wel spannend.
Bella; wow, 17kg. Lekker binkie! Qua lopen eigenlijk geen tips... Die van ons liep op z'n knieën en ik denk dat die pijn gingen doen, want daarna ging lopen opeens goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat is zijn pyjama, maar slapen in de auto zit er echt niet meer in tegenwoordig![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2021 10:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik deel niet vaak foto's, maar dit weekend was mijn mannetje echt in de zevende hemel. Hij wist niet waar hij moest kijken en wijzen en werd helemaal gek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat is zijn pyjama, maar slapen in de auto zit er echt niet meer in tegenwoordig![]()
Oh dat zou hier ook een dikke hit zijn!
Fijn! Nog tips? Wij vliegen over een paar dagenquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:50 schreef automatic_ het volgende:
Leuk Bertha!
Wij zijn gearriveerd en hij heeft het superrrr gedaan. Laatste 15min viel hij in slaap, haha. Dropje.
Hij hoort nu ook vliegtuigen dus dan gaat hij ter plekke stil staan en omhoog kijken
Haha die eerste drie is ook ons strijdplan. Filmpjes, speen en vreten. We gaan het zienquote:Op woensdag 22 september 2021 10:47 schreef automatic_ het volgende:
Wij hadden de iPad vol gegooid met z’n favoriete YouTube haha. En hij mocht z’n speen onbeperkt hebben![]()
Maaaar eten en zo’n Nijntje tekenbord vielen ook goed in de smaak. Dat kreeg hij in het vliegtuig.
Jeetje Nolita, dat gaat inderdaad hardquote:Op donderdag 23 september 2021 21:23 schreef Nolita het volgende:
Fijne vakantie voor degenen die nu weg zijn!
Mijn 14 maander gaat hard. Haar hobby is nu van de glijbaan gaan. Ze klimt nu zelf alle trappetjes op dus rustig in de tuin zitten/schoffelen/was ophangen terwijl zij wat speelt is er niet meer bij. Ze ging ook per ongeluk een keer op haar buik van de glijbaan.![]()
Ze begint nu met wat woordjes. Ze zegt heel vaak ‘hallo’ en ‘haa’ als begroeting.
Schommelen vindt ze idd ook te gek; leuk ook hè, die taalontwikkeling.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:35 schreef tpopml het volgende:
[..]
Jeetje Nolita, dat gaat inderdaad hardweg met de rust! Loopt ze eigenlijk al lang?
Hier kunnen we niet meer zomaar langs een schommel lopen! Dat vindt hij echt het einde. En hij zegt nu 'nana' voor banaan!
Ja echt heel leuk om te volgen!quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:25 schreef Nolita het volgende:
[..]
Schommelen vindt ze idd ook te gek; leuk ook hè, die taalontwikkeling.![]()
Ze loopt sinds 2 weken na haar verjaardag, dus nu zo’n 2 maanden alweer.
Colin is van september 2020, mag hij er ook bij?quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Done![]()
Als er nog iemand in wil laat het me weten!
quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Colin is van september 2020, mag hij er ook bij?
Tevens kom ik me hier melden, vandaag zijn eerste verjaardag gevierd.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:29 schreef Nolita het volgende:
Gefeliciteerd Colin en Seven!![]()
Hoe was jullie dag?
quote:
quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 25 september 2021 20:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Congrats!quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:42 schreef tpopml het volgende:
Als ik het zo ziedan valt dat alles mee. Ik duim dat ze erover heen groeit. Ontlading bij jullie?
Jaa, thanks!quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:42 schreef Nolita het volgende:
NJ wat fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen! Ik duim mee dat het helemaal bij gaat trekken.
Ik zou dit overigens zeker terug geven aan het CB als het ziekenhuis dit niet al doet.
We hebben hier een zielige dreumes sinds zondag. De hoektanden komen door (volgens mij allemaal) en ze heeft er echt veel last van. Ze schiet van vrolijk naar verdrietig, wil alleen maar bij mama plakken, eet slecht, weigert tandenpoetsen, bloed zodra de tandenborstel ook maar iets raakt. Zo sneu. Ik hoop dat het snel over is, maar daar lijkt het voorlopig niet op.
Wat goed! Weer een zorg minderquote:Op donderdag 30 september 2021 20:42 schreef NicolasJoy het volgende:
Gewicht en lengte ... goedgekeurd.![]()
In de afgelopen anderhalve maand is mevrouw even veel aangekomen en gegroeid als de 6 maanden ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |