Wat eet je vandaagquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb geen kliekje, die eet ik alleen maar
Schelden is sowieso lame
Dat magquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wel, ze zijn er niet voor niks. En ik heb een mening
Je word al snel als een zeikwijf neergezetquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wel, ze zijn er niet voor niks. En ik heb een mening
Wat fijn dat ik dat van je mag.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat mag
Ik voel daar nog niet toe aangezet..
Uit blik lekker makkelijk, soms maak ik het zelf soms haal ik het bij de groenteboequote:
De kliekjes houden zich nu angstvallig stil.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb geen kliekje, die eet ik alleen maar
Je moet braaf in de pas lopenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je word al snel als een zeikwijf neergezet
Ik vind je braaf, ik heb het opgegevenquote:
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor dat je ook wel eens zelf maaktquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uit blik lekker makkelijk, soms maak ik het zelf soms haal ik het bij de groenteboe
Jij wel dan?quote:
Hoeft niet hoorquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor dat je ook wel eens zelf maakt
Ja dat zie ik maar soms hou je jezelf ook wel in.quote:
Of je maakt je er niet zo druk meer om maar ik kan nog steeds wel smullen van al dat gehap op jou in DTSquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zie ik maar soms hou je jezelf ook wel in.
Kliekjes!quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat mag niet van je kliekje, ook al schelden ze je zelf helemaal verrot
Ok ik zit nog in een leerproces met sommige ex UTO en BB usersquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Of je maakt je er niet zo druk meer om maar ik kan nog steeds wel smullen van al dat gehap op jou in DTS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |