Kutquote:
Ik wilde die Romano er in zetten. Maar die is net zo kutquote:
Doe maar niet, dan worden de sneeuwvlokjes boosquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde die Romano er in zetten. Maar die is net zo kut
Dat weet je bestquote:
Oh ja was vast en regen van TR's toen ik gister in DTS wasquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan worden de sneeuwvlokjes boos
Zo'n bijzonder kliekje heb ik nog nooit op een forum gezienquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja was vast en regen van TR's toen ik gister in DTS was
Waarom denk je dat mensen zoveel tr's zetten als jij er bent?quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja was vast en regen van TR's toen ik gister in DTS was
Moet dat dan?quote:
Omdat mensen nergens meer tegen kunnen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mensen zoveel tr's zetten als jij er bent?
Omdat als ik wat post ik zuur benquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mensen zoveel tr's zetten als jij er bent?
Dat mag niet van je kliekje, ook al schelden ze je zelf helemaal verrotquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, maar ik zet sowieso geen tr's
Dat zegt iedereenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb geen kliekje, die eet ik alleen maarquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat mag niet van je kliekje, ook al schelden ze je zelf helemaal verrot
Tja, van mij is het waar, van de anderen daar doe ik geen uitspraken overquote:
Ik wel, ze zijn er niet voor niks. En ik heb een meningquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Okquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja, van mij is het waar, van de anderen daar doe ik geen uitspraken over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |