Helaas wel. Normaal slaap ik al lang.quote:
Ja weet ik ... ik had het ook tegen Prishquote:Op donderdag 29 juli 2021 00:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas wel. Normaal slaap ik al lang.
ah ja ik ben ook nog wakker jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ... ik had het ook tegen Prish
Ja ik ook, wil slapen maar mijn hoofd gaat maar doorquote:
Er zitten echt wel gouden momenten in BCS dat je doet denken aan BB. Ben fan van beide series.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:53 schreef Prisha het volgende:
Ik ben nu Better Call Saul aan het kijken. Eerst alles van Breaking Bad gezien, echt briljant dat. De spin off met Saul is ook niet verkeerd.
Morguh. Na de medicatie werd het na een uur even rustig maar na 10 min begon het weer. Ben tegen 1.30 uur. Naar bed gegaan. Kon niet gelijk in slaap komen. Maar toch in slaap gevallen tot 6.45. Ben nu moe en brak en af en toe nog een roffeltje.quote:
Morguh Sol. Lekker bakkiequote:Op donderdag 29 juli 2021 06:43 schreef SolidasRock het volgende:
Oh en goedemorgen allemaal![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig niet heel ernstig geworden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh. Na de medicatie werd het na een uur even rustig maar na 10 min begon het weer. Ben tegen 1.30 uur. Naar bed gegaan. Kon niet gelijk in slaap komen. Maar toch in slaap gevallen tot 6.45. Ben nu moe en brak en af en toe nog een roffeltje.
Denk dat ze weinig kunnen doen. Maar bedankt voor de tip. 😘quote:Op donderdag 29 juli 2021 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig niet heel ernstig geworden.
Maar toch. Misschien anders straks toch maar even contact opnemen met de ha?
bezorgd, wijze raad op afstand![]()
Gelukkig heb je toch wat kunnen slapen. Ik kan me voorstellen dat je nu heel moe bent. Hopelijk is het roffeltje snel weg.quote:Op donderdag 29 juli 2021 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh. Na de medicatie werd het na een uur even rustig maar na 10 min begon het weer. Ben tegen 1.30 uur. Naar bed gegaan. Kon niet gelijk in slaap komen. Maar toch in slaap gevallen tot 6.45. Ben nu moe en brak en af en toe nog een roffeltje.
Thnx, ik hoop het met je mee 🤣quote:Op donderdag 29 juli 2021 07:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gelukkig heb je toch wat kunnen slapen. Ik kan me voorstellen dat je nu heel moe bent. Hopelijk is het roffeltje snel weg.
Ik ken hem niet maar hopelijk knapt hij snel op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |