Helaas zijn er connecties die deze meuk leuk vinden waardoor ik het ook ziequote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:58 schreef 111210 het volgende:
Pff wat een hardnekkige aids aandachts tuig kom je toch tegen op linkedinn. Nog erger dan facebook. Blij dat ik niks met al die sneuneuzen te maken hoef te hebben.
Er is weer een boekie om te verkopen, zo te zien.quote:
Topper ben je!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:26 schreef thaeastwood het volgende:
Echt weer eentje:
Jasper Beekwilder-Janson
En toen veranderde alles voor mij...
Ik realiseer me steeds vaker wat mijn levenslessen mij geprobeerd hebben om te vertellen. Geluk, verdriet en pech wisselden zich in rap tempo af toen ik de 30 passeerde. Het doet mij denken aan een oud Wiskunde docent die zei dat je niet kunt spreken van toeval als iets zich blijft herhalen.
Luisteren naar anderen ging mij veel te lang beter af dan luisteren naar mezelf. Hierdoor heb ik belangrijke beslissingen te lang uitgesteld. De dag dat ik besloot om mezelf vrij te maken van verplichtingen, autonomie na te streven en mijn dromen waar te maken, is alweer bijna acht jaar geleden.
Dit weekend liep ik buiten door de herfstbladeren. Met mijn levenslessen in mijn rugzak, sommige licht, sommige loodzwaar. De grijze haren geaccepteerd als "charmant" en tal van fantastisch mooie mensen leren kennen die de wereld elke dag een beetje beter maken. En, op enkele dagen na, mag ik ook zakelijk een nieuwe collega verwelkomen bij iTango. Een aanwinst als mens en ook nog eens een geweldige professional!
Mijn droom evolueert naar onze droom. Wie? Tsja, zijn introductie volgt binnenkort...
#inspirationTuesday #levenslessen #droom #ambitie #nieuwecollega #verandering #allesismogelijk #persoonlijkeontwikkeling
https://www.linkedin.com/(...)853400273006593-VAL5
98% gaat over zichzelf, anderhalve zin over de nieuwe collegaquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:26 schreef thaeastwood het volgende:
Echt weer eentje:
Jasper Beekwilder-Janson
En toen veranderde alles voor mij...
Ik realiseer me steeds vaker wat mijn levenslessen mij geprobeerd hebben om te vertellen. Geluk, verdriet en pech wisselden zich in rap tempo af toen ik de 30 passeerde. Het doet mij denken aan een oud Wiskunde docent die zei dat je niet kunt spreken van toeval als iets zich blijft herhalen.
Luisteren naar anderen ging mij veel te lang beter af dan luisteren naar mezelf. Hierdoor heb ik belangrijke beslissingen te lang uitgesteld. De dag dat ik besloot om mezelf vrij te maken van verplichtingen, autonomie na te streven en mijn dromen waar te maken, is alweer bijna acht jaar geleden.
Dit weekend liep ik buiten door de herfstbladeren. Met mijn levenslessen in mijn rugzak, sommige licht, sommige loodzwaar. De grijze haren geaccepteerd als "charmant" en tal van fantastisch mooie mensen leren kennen die de wereld elke dag een beetje beter maken. En, op enkele dagen na, mag ik ook zakelijk een nieuwe collega verwelkomen bij iTango. Een aanwinst als mens en ook nog eens een geweldige professional!
Mijn droom evolueert naar onze droom. Wie? Tsja, zijn introductie volgt binnenkort...
#inspirationTuesday #levenslessen #droom #ambitie #nieuwecollega #verandering #allesismogelijk #persoonlijkeontwikkeling
https://www.linkedin.com/(...)853400273006593-VAL5
vooral na die tikkie.....flikker toch opquote:
was geen roodborstje maar een koekkoek !!!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De tering, ze heeft dus een vogel gezien.![]()
Lol wat een gek joh.
Dat heb ik met Facebook "vrienden"quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:57 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Zoveel connecties heb ik niet eens behoefte aan. Wat je aangeeft inderdaad, ik heb liever kwalitatieve connecties dan honderden waarvan ik 95% niet persoonlijk ken.
quote:So today a colleague surprised me with some chocolates and a puzzle of my name how cool is that “Love”😊😊…
hihihi #feelinggreatful #isthelittlethings #love
Prima reactie hieropquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:40 schreef leolinedance het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)6856865594042585088/
[ afbeelding ]
Goed verhaal, lekker kort
edit: Shit is al gepost zie ik netexcusez moi...
Algemeen Dagblad: 'Annemarie betaalt voor vrouw die boodschappen niet kan betalen en inspireert het internet'quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:40 schreef leolinedance het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)6856865594042585088/
[ afbeelding ]
Goed verhaal, lekker kort
edit: Shit is al gepost zie ik netexcusez moi...
Eigen bedachte onzin een masterclass noemen.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:26 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
Vertaling: ik krijg niet genoeg opdrachten om van te leven en m'n geld is op dus ik ga nu een baan zoeken.
Die heeft een cursusje kernwaarden gedaan hoorquote:Op woensdag 17 november 2021 09:26 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
Vertaling: ik krijg niet genoeg opdrachten om van te leven en m'n geld is op dus ik ga nu een baan zoeken.
Wat ik ook dacht !quote:Op woensdag 17 november 2021 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eigen bedachte onzin een masterclass noemen.Wat een narcist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |