SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja zie je, en dan verwacht je dat ik ga kokenquote:
ja ik ook. Moet nog steeds dat ijsje pakkenquote:
Nou ja wat jij eet zou los moeten staan van wat ik eet tochquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie je, en dan verwacht je dat ik ga koken
Ik weet mijn volgende TT al.quote:
Ik wil hier een gevatte opmerking op maken, maar heb de energie er niet voor, ga wel een dutje doen ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja wat jij eet zou los moeten staan van wat ik eet toch
Je kookt de rijst en de broccoli en het gehakt bak je.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:05 schreef gianni61 het volgende:
maar kook je dan sushi, of kook je alleen de rijst?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Gaat echt alleen maar over eten hier hè?
We zijn stiekem CUL-SCquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Dat tweede danquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
praat je liever over gerries of brocoligehakt?
oke, kan je daarna kokenquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil hier een gevatte opmerking op maken, maar heb de energie er niet voor, ga wel een dutje doen ofzo
ja wat moeten we andersquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Kan niks belovenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fastfood Henkies hier allemaal ook
Fastfood beste foodquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kook gewoon zelf hoor, als halve Limburgse bourgondiërquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar onze maagjes moeten ook worden gevuld, dat is ook een probleem wat we moeten oplossen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wereldproblematiek, genoeg ellende in de wereld die we op kunnen lossen hoor
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
met lege maag kunnen we helemaal nietsquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar onze maagjes moeten ook worden gevuld, dat is ook een probleem wat we moeten oplossen.
Echt he, jij snapt het.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met lege maag kunnen we helemaal niets
Jij hebt een chronisch lege maag, dat is weer van een andere orde.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dan minder pretentieus.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt een chronisch lege maag, dat is weer van een andere orde.
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kippenmaagjes bakken met wat knoflook en een uitjequote:Op woensdag 28 juli 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
:quote:
Afgehaakt bij pikante.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
:
Juist een heerlijke omelette du fromage en een pikante wortelstoemp gemaakt
Ik denk eerder een lintworm van een metertje of dertig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zjn geen grappenquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk eerder een lintworm van een metertje of dertig.
Oehquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kippenmaagjes bakken met wat knoflook en een uitje
Ja kom, laten we de politieke situatie van Colombia hier even oplossen, gezelligquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof ditquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* pink omhoog doet, bij het nemen van een slokje thee.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* pink omhoog doet, bij het nemen van een slokje thee.
quote:The Syphilis Finger
The “pinky up” position may be about sexual disease.
One commonly held belief is that the court of Louis XIV in 17th century Paris was so rife with syphilis that a symptom became a sign of the upper class.
One thing syphilis does is damage the joints of your fingers. After a few years, you are no longer able to bend your pinky finger.
Gaat automatischquote:
Verklaart ook meteen waarom je maar op een kant kunt liggen en dat je net een stoomlocomotief bent met je achterkantje.quote:
Oh ja, ik heb ditquote:
Zo van, het is in feite niet te vreten maar door de knoflook en ui lijkt het nog ergens op.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kippenmaagjes bakken met wat knoflook en een uitje
Hebben die nu ook al problemen dan?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kom, laten we de politieke situatie van Colombia hier even oplossen, gezellig
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft er al eens kippenvoeten op?
Lijkt me echt walgelijk.
Klinkt als de tenen van @Crack_quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft er al eens kippenvoeten op?
Lijkt me echt walgelijk.
Hoe was dat ?quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel eens een stoelgangtest laten doen dan?
Ohhhhhhhhhhhhhhh, dat ga ik zeggen.quote:
Zonder knoflook ga je echt wel nekken als een dolle.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo van, het is in feite niet te vreten maar door de knoflook en ui lijkt het nog ergens op.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verklaart ook meteen waarom je maar op een kant kunt liggen en dat je net een stoomlocomotief bent met je achterkantje.
https://www.zoa.nl/nieuws/wat-is-er-aan-de-hand-in-colombia/quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben die nu ook al problemen dan?
Superranzig, dat beest had ook van die enorme grote gore nagels en je krijgt er echt niets afgeschraapt met je voortandenquote:
Beetje zoals kikkerbillen en escargots. Echt helemaal niets meer aan maar omdat het naar een bak knoflook smaakt en het lekker anders is vreten mensen het tochquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder knoflook ga je echt wel nekken als een dolle.
Gaat dit nog over de tenen van Crack_?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superranzig, dat beest had ook van die enorme grote gore nagels en je krijgt er echt niets afgeschraapt met je voortanden
* kotsgeluiden maakt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superranzig, dat beest had ook van die enorme grote gore nagels en je krijgt er echt niets afgeschraapt met je voortanden
Dat weet je toch alquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertel ons alles, echt alles hierover.
Ik moet nog wat afmaken en ik zit al een week m'n POP vooruit te schuiven, dus morgen echt maar even aan de bak.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga er zo mee stoppen en een dutje doen
quote:
Ik vind Crack wel zo'n type voor geen tenen, net als zo'n Chinees meisje met afgebonden voeten.quote:
Geen of één te veel jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Crack wel zo'n type voor geen tenen, net als zo'n Chinees meisje met afgebonden voeten.
Je POP?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog wat afmaken en ik zit al een week m'n POP vooruit te schuiven, dus morgen echt maar even aan de bak.
Ja.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je POP?![]()
Oow persoonlijk onwikkelplan
Ik denk eerder zo'n levensechte griezelige pop.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je POP?![]()
Mijn naam is Annabelle.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk eerder zo'n levensechte griezelige pop.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je POP?![]()
En mijn groente koop ik van de bonduellequote:
*maakt vaccinatieafspraak.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:22 schreef UitStraling het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)8g0aQhXO0CcNrcvJCOCQ
Ik wil je inhuren als ik een sinterklaasgedicht moet maken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En mijn groente koop ik van de bonduelle
Zelfs die verkopen geen b-g, dit heeft een reden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En mijn groente koop ik van de bonduelle
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil je inhuren als ik een sinterklaasgedicht moet maken.
Wat is B-g??quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs die verkopen geen b-g, dit heeft een reden.
BROCCOLI - GEHAKTquote:
Nou koop zo;n blik van de Unox en je weet hoe het smaaktquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ingeblikt gehakt lijkt mij trouwens net zo lekker als gebakken spons.
Ik heb wel eens ingeblikte eend op, serieus dat leek wel een alien, zo smaakte het ookquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ingeblikt gehakt lijkt mij trouwens net zo lekker als gebakken spons.
Gekonfijte eend uit blik is wel lekker hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ingeblikte eend op, serieus dat leek wel een alien, zo smaakte het ook![]()
Die vieze balletjesquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou koop zo;n blik van de Unox en je weet hoe het smaakt
Wereldoverheersing, als het niet lukt was je gewoon te onrealistisch ambitieus en als het wel lukt hebben ze niks meer te zeggen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wat dingen ingevuld waar ze me later niet op kunnen pakken.
Ja maar dit was zo'n sponzig iets, maakte ook geluid toen ik het uit het blik haalde en het stonk ook naar kadaver of zo.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gekonfijte eend uit blik is wel lekker hoor.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
En je dacht niet goh. Misschien beter niet etenquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dit was zo'n sponzig iets, maakte ook geluid toen ik het uit het blik haalde en het stonk ook naar kadaver of zo.
VOlgens mij ooit wel gehad. Maar dat is denk k wel 20 jaar geleden.quote:
Wereldoverheersing is de overkoepelende missie van mijn werkgeverquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wereldoverheersing, als het niet lukt was je gewoon te onrealistisch ambitieus en als het wel lukt hebben ze niks meer te zeggen.
Stukje geproefdquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En je dacht niet goh. Misschien beter niet eten
Nee, Unox maakt niks dat lekker isquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
VOlgens mij ooit wel gehad. Maar dat is denk k wel 20 jaar geleden.
Sowieso ben ik geen fan van de Unox alleen van de broodje unox saus...
Misschien eerder aan B-G.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij 4E moet ik niet gelijk denken aan erwtjes.
Sinaasappels of meloenen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij 4E moet ik niet gelijk denken aan erwtjes.
MEFRAUW HEP U VIJF UURO KIBBELING FOOMIJ???!"quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit handjevol zalm, een mosseltje en wat garnalen in bals lieve gaapmondje.
Lekker johquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan die B denk ik liever sowieso niet
Neih For 5 euri ken ik alleen de saus op een bord keilen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MEFRAUW HEP U VIJF UURO KIBBELING FOOMIJ???!"
'bij de visboer kost het 3 euro'quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Neih For 5 euri ken ik alleen de saus op een bord keilen.
Dat is dan van die Pangasius vis, die heeft alleen maar uitwerpselen van miljoenen Aziaten gevreten en die is bijna magnetisch door de zware metalen erin.quote:
Pangasius (en tilapia) is dan ook echt niet te vretenquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan van die Pangasius vis, die heeft alleen maar uitwerpselen van miljoenen Aziaten gevreten en die is bijna magnetisch door de zware metalen erin.
Straks zijn je kussens en boek weer nat en is het huilen geblazen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar hangt hier nu een dikke onweerswolk boven. Ik ben teleurgesteld.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pangasius (en tilapia) is dan ook echt niet te vreten
Zeurpreutquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij sta ik morgen overdag met zeurpreut
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bomenverzameling fiets je rond met een psv rugzak als je aan het bezorgen bent? Dan heb ik je gespot vandaag.
We moeten eigenlijk een geheim teken bedenken voor als we denken elkaar te zien?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bomenverzameling fiets je rond met een psv rugzak als je aan het bezorgen bent? Dan heb ik je gespot vandaag.
Die leg ik toch niet steeds weer buiten, mafkees.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks zijn je kussens en boek weer nat en is het huilen geblazen.
Straks eens aan beginnenquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die moet ook in de verklaren begrippenlijst worden toegevoegd
Trek je Coca Cola pyjama aanquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
moet ik weer extra coca cola meenmene voor in het zicht
Nee, dat ben ik niet. Ik was sowieso vrij vandaag. En ik weet denk ik wel wie je gezien hebtquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien wel. Bij iedere Porsche zwaai ik dan ook even.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een geheim teken bedenken voor als we denken elkaar te zien?
Neuh stel je voor dat ze mee gaat lezen. Maar een permanent plekje in de bediening van een Foqueville terras is op den duur misschien te overwegenquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die moet ook in de verklaren begrippenlijst worden toegevoegd
zeurpreut kan toch gewoon een algemene benaming zijn voor een bepaald soort tye vrouw :pquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neus stel je voor dat ze mee gaat lezen. Maar een permanent plekje in de bediening van een Foqueville terras is op den duur misschien te overwegen
oh daar zijn er meer van???quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeurpreut kan toch gewoon een algemene benaming zijn voor een bepaald soort tye vrouw :p
Ik zag het pas te laat. Anders had ik wel hee hard Bomenverzameling geroepen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Ik was sowieso vrij vandaag. En ik weet denk ik wel wie je gezien hebt
Dat had hij niet begrepen. De volgende keer moet je even langs de BUfkes of Subways fietsen, dat zijn een beetje zijn vaste lunchpauzeadresjesquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag het pas te laat. Anders had ik wel hee hard Bomenverzameling geroepen.
Ik roep gewoon dat gerecht wat niet meer genoemd mag worden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een geheim teken bedenken voor als we denken elkaar te zien?
Ga ik met grind gooien.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik roep gewoon dat gerecht wat niet meer genoemd mag worden.
Als ik je al kotsend zie wegsprinten dan weet ik zeker dat jij het bent.
Niet met baby-cavia's?quote:
Het was een straat die ze allebei heeft.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat had hij niet begrepen. De volgende keer moet je even langs de BUfkes of Subways fietsen, dat zijn een beetje zijn vaste lunchpauzeadresjes![]()
Broccoli Gerbil??quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik roep gewoon dat gerecht wat niet meer genoemd mag worden.
Als ik je al kotsend zie wegsprinten dan weet ik zeker dat jij het bent.
Ja, dan moet het hem wel zijn. Hij zit vaak in die postcode. Hij woont er volgens mij ook....quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was een straat die ze allebei heeft.
Gewoon marktplaats in de gaten houden. Altijd wel een adresje dichtbij.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loopt een beetje lastig constant met vijf baby-cavia's in je broekzak.
Stratumsedijk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was een straat die ze allebei heeft.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://designpress.com/tattoos/12-cool-coca-cola-tattoo-designs/
quote:
Het wentquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loopt een beetje lastig constant met vijf baby-cavia's in je broekzak.
Dan moet je je beter wassen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Als er een vlieg vier keer op je arm heeft gezeten denk je de hele tijd dat hij er weer zit, hebben die jeukpoeder aan de pootjes of zo?
Ken dat maar al te goed, heb een tijdje wat gehad met Miss Zeelstquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Uitstraling In die desbetreffende straat zit wel een ander stadsdeel van Eindhoven.
'Doet me denken aan de Zeelsterstraat. Daar moest ik een keer bezorgen. Stond er Zilsterenstraat op de envelop. Ik had meteen een beeld voor me van hoe dat telefoongesprek is gegaan om het adres door te geven
Verzender: Meneer mag ik uw adres?
Ontvanger op zijn plat Eindhovens. : Ja de Zilsterestraot...![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
moet mij morgen dus van half 11 tot 1500 alleen zien te vermaken
quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:16 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ik heb vanochtend maïskolven gekocht. Kan ik die krengen nu nergens vinden. Heb ik ze waarschijnlijk in het wagentje laten liggen
Ja. Ga voor de zekerheid even de auto controleren en anders maar zonder maïskolvenquote:
wat blijft er dan over?quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Ga voor de zekerheid even de auto controleren en anders maar zonder maïskolven
Dan ben je wel echt het kwadraat van een kakloempe mongool Dudorquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:16 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ik heb vanochtend maïskolven gekocht. Kan ik die krengen nu nergens vinden. Heb ik ze waarschijnlijk in het wagentje laten liggen
Handig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:16 schreef dud0r het volgende:
![]()
* noteert kakloempe voor de lijst.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt het kwadraat van een kakloempe mongool Dudor
wel flinke lijst inmiddelsquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* noteert kakloempe voor de lijst.
Nu ook al, al een tijdjequote:Op woensdag 28 juli 2021 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel hulp nodig straks denk ik.
vlaams <3quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* noteert kakloempe voor de lijst.
Niks meer, heb het allang op. Kebabspiezen en een Magnumquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks meer, heb het allang op. Kebabspiezen en een Magnum
net half 6 flesquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks meer, heb het allang op. Kebabspiezen en een Magnum
Ja moet nog een hoop werk doen. Boekjeswerk.quote:
leeft die ene meneer nog die toen een stukje in het blad wilde schrijven?quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja moet nog een hoop werk doen. Boekjeswerk.
Wegrestaurantspul. Geen idee nog wat.quote:
Vroeg eten is ook echt boers en peupelig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik om half zes eet vreet ik om tien uur de keuken leeg.
want kaasquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Zelfgemaakte pizza![]()
Gehemelte verbrand![]()
Elke keer weer, hoe is dat mogelijk.
Kan niet anders.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Zelfgemaakte pizza![]()
Gehemelte verbrand![]()
Elke keer weer, hoe is dat mogelijk.
Zorgen dat je voor die tijd slaapt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik om half zes eet vreet ik om tien uur de keuken leeg.
De Zeelsterstraat ligt niet in Zeelst he.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken dat maar al te goed, heb een tijdje wat gehad met Miss Zeelst
Om 03:00 de koelkast helemaal kapotleeg vreten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zorgen dat je voor die tijd slaapt.
Je moet ook wel genoeg eten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om 03:00 de koelkast helemaal kapotleeg vreten.
Wraps, zelfgemaakte knoflooksaus, drie manier verschillend gekruide vega stukjes, groene aspergetips, komkommer en andijviequote:
Zegt degene die niet eens een nickname over kan nemen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt het kwadraat van een kakloempe mongool Dudor
oh lekker allemaalquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wraps, zelfgemaakte knoflooksaus, drie manier verschillend gekruide vega stukjes, groene aspergetips, komkommer en andijvie
I know, I know.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Zeelsterstraat ligt niet in Zeelst he.
Uiteraard is het d0dur.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zegt degene die niet eens een nickname over kan nemen.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeg eten is ook echt boers en peupelig.
Steeds meer goede redenen om op de kwiwileef over te stappenquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zorgen dat je voor die tijd slaapt.
Zit je nog aan je marteldieet?quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Steeds meer goede redenen om op de kwiwileef over te stappen
Ik eet wel later nog wat, maar dat zijn saaie snacks als yoghurt ofzo. Dat kan allemaal niet zoveel kwaad.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Steeds meer goede redenen om op de kwiwileef over te stappen
In Zeelst kom ik overigens ook af en toe. Niet heel vaak. Als ik naar Veldhoven moet is het meestal rond de Kromstraat/dorpsstraat of de Kelen of Heikant.quote:
quote:
Ik zal maar niet zeggen dat mijn laatste voedsel om 8 uur was?quote:
kan ik mij iets bij voorstellenquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Meisje dat ik ken ook, als die een half uur niets gegeten heeft dan krijgt ze een rooie kop, gaan haar haren overeind staan en begint ze in een niet bestaande taal te vloeken
Oeh vaak geweest dat Koningshof wel, mooie omgeving daar en ik woonde daar echt vlakbij.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Zeelst kom ik overigens ook af en toe. Niet heel vaak. Als ik naar Veldhoven moet is het meestal rond de Kromstraat/dorpsstraat of de Kelen of Heikant.
Vroeger had ik iedere vrijdag het buitengebied rondom de Koningshof (ook het MMC hoorde bij dat gebied) Maar dat is al even geleden. Pas geleden wel eenmalig nog heen geweest. Maar toen was het wel erg rustig..
quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat mijn laatste voedsel om 8 uur was?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh nee, al een half uur geen koekje op [ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Zo incidenteel kan dat geen kwaad.
Ik heb ook een tijdje IF gedaan he.quote:
Auwwquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
Keukenmes laten vallen tijdens het koken.
Bijna gevangen
Dat.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
Als het druk is met werk vergeet ik vaak te eten
Sinds ik thuiswerk is er altijd eten in de buurt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
Als het druk is met werk vergeet ik vaak te eten
Dat is mij een keer gelukt met mijn voet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
Bijna gevangen
Bijna.quote:
Huuuuquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
Bijna gevangen
Nieuwe huurder heeft een leuk jurkje dan. Wat voor persoon woont er nu?quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Bestel wat bij WE.. Met paypal. Zie dat adres in den haag geregistreerd staat maar er staat bnij paypall dat je na betalen je adres nog kan wijzigen.
niet dus
Woont nog niemandquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe huurder heeft een leuk jurkje dan. Wat voor persoon woont er nu?
Ook een keer bijna mijn kleine teen kwijtgeraakt door een vallend mesquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is mij een keer gelukt met mijn voet.
Dat denk je ...quote:
Ik zet er automatisch altijd m'n voet onder, ook met glas e.d.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bijna.
Stomme reflex is dat eigenlijk dat je iets wilt vangen waarvan je weet dat het scherp is.
Bovengnoomquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe huurder heeft een leuk jurkje dan. Wat voor persoon woont er nu?
ja ben ik soms wat bang voor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En er is een enorm woningtekort! Straks heb je er een kraker in.
antikraak verhurenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik soms wat bang voor.maar er moet nog geschildert worden en nog wat kleine dingetjes
Nou, dan krijg je er iig geen kraker inquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zelfs antikraak niet. heb ik toch niks aan
nu ook niet een zekerheid dat er een in komtquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, dan krijg je er iig geen kraker in
jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
En betalen anti-krakers niet ook gewoon een lage huur trouwens, of hoe werkt dat?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
En betalen anti-krakers niet ook gewoon een lage huur trouwens, of hoe werkt dat?
Vriendin van mij woont al 10 jaar anti-kraak. Pas 1x hoeven te verhuizen. Een van de plekken was een oude school en ze had een heel klaslokaal als woonkamer.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
Ja 100 euro ofzo en dan kunnen ze wel elk moment weg moeten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:26 schreef kwiwi het volgende:
Is niet echt meer zo zie ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja 100 euro ofzo en dan kunnen ze wel elk moment weg moeten.
Bij mij was het maar een uurtje ofzoquote:
Geloof dat ze wel een aankondiging moeten krijgen toch?quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja 100 euro ofzo en dan kunnen ze wel elk moment weg moeten.
Twee weken dacht ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat ze wel een aankondiging moeten krijgen toch?
Checkquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat ze wel een aankondiging moeten krijgen toch?
Das niet veel.quote:
Mooie tijdelijke woonruimte voor de chefkok.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das niet veel.
onze chefkok kreeg 2 weken terug te horen dat hij over 3 weken ofzo zijn huur wordt opgezegd omdat de eigenaar de woning wil gaan verkopen.
Hij kijkt nu snel naar koopwoningen maar drama natuurlijk
Hier in het dorp staan opeens een hele rits 'starterswoningen' te koop voor precies 2 tonquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
En heb ik nog een collega,. gescheiden. Zij heeft nu het geluk dat ze voor 8 maanden op een huis mag oppassen maar zoekt ook naar koopwoning. Max 2 ton. ...
Ex woningbouw?quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het dorp staan opeens een hele rits 'starterswoningen' te koop voor precies 2 ton
Langs de deur gaan en een pas gescheiden moedertje op de kop tikken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het dorp staan opeens een hele rits 'starterswoningen' te koop voor precies 2 ton
Nee meeste zijn van die half vervallen panden waar je nog minstens een ton tegenaan moet gooien om er weer wat van te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |