SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja zie je, en dan verwacht je dat ik ga kokenquote:
ja ik ook. Moet nog steeds dat ijsje pakkenquote:
Nou ja wat jij eet zou los moeten staan van wat ik eet tochquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie je, en dan verwacht je dat ik ga koken
Ik weet mijn volgende TT al.quote:
Ik wil hier een gevatte opmerking op maken, maar heb de energie er niet voor, ga wel een dutje doen ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja wat jij eet zou los moeten staan van wat ik eet toch
Je kookt de rijst en de broccoli en het gehakt bak je.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:05 schreef gianni61 het volgende:
maar kook je dan sushi, of kook je alleen de rijst?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Gaat echt alleen maar over eten hier hè?
We zijn stiekem CUL-SCquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Dat tweede danquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
praat je liever over gerries of brocoligehakt?
oke, kan je daarna kokenquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil hier een gevatte opmerking op maken, maar heb de energie er niet voor, ga wel een dutje doen ofzo
ja wat moeten we andersquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Kan niks belovenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fastfood Henkies hier allemaal ook
Fastfood beste foodquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fastfood Henkies hier allemaal ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |