"Jongen"quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Gaat @:DJMO hier ook nog voor lopen? @:Neef_Wuppie
Ze was bang voor grotere tietenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Stompje hep Janssen genomen.
Tokkie vaccin.
Schuld ligt bij Gijp en de zeepfabrikant.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Topic in NWS is al gesloten. Zal wel gevoelig liggen.
@GGMM poept nu ook vier keer op een dag.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Stegeman moet altijd poepen als het spannend wordt![]()
Alberto Stegeman?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een buik van hier tot Tokioquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:GGMM poept nu ook vier keer op een dag.
Die heeft iets te verbergen.
Je bedoelt Fransquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Propranololquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:23 schreef Gehrman het volgende:
Gijp heeft daar pilletjes voor. Komt goed met het theatershowtje.
Ik kijk die show nooit.quote:
SHO / Alberto Stegeman moet poepen als het spannend wordtquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:25 schreef luxerobots het volgende:
Ik kijk die show nooit.
Maar hij moet altijd even poepen als hij weer zo'n oplichter gaat confronteren?
En dan zegt hij: 'dat dit kan in Nederland?
Danny kan het hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:22 schreef Pvt.Webster het volgende:
Niet netjes om dat over Danny te zeggen.
Van Hazes was het bekend.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Die Aldi reclame is echt HOEREN irritant
Sinds ik geen resultaatplee meer heb ben ik depressief.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
SHO / Alberto Stegeman moet poepen als het spannend wordt
Wouters "Wit"goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker aan het colombiaanse marcheerpoeder met galjaard leeeeeeuuuuuk @:zipportal
Nee, die polstokhoogspringer is enerverend. Je gaat zelfs naar Gert Jacobs verlangen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef BobW het volgende:
Vraag die beachvolleybalster nog eens wat joh
Ja tijd voor funny home videosquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:37 schreef BobW het volgende:
Net interessant over beachvolleybal maar de tijd was om
Aan de naam te zien een meisje (die een jongen wil zijn), maar waarom zou je het niet zeggen wat je bent. Maakt het allemaal wel iets makkelijker om met het om te gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:49 schreef xzaz het volgende:
Ik heb nog steeds niet gehoord wat het nou is.
Een meisje of een jongen
Frederique, dus een meisje. Genderneutraliteit eist zijn eerste slachtoffer.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:49 schreef xzaz het volgende:
Ik heb nog steeds niet gehoord wat het nou is.
Een meisje of een jongen
Alsof je zulke kutjochies ook maar enig antwoord verschuldigd bentquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Aan de naam te zien een meisje (die een jongen wil zijn), maar waarom zou je het niet zeggen wat je bent. Maakt het allemaal wel iets makkelijker om met het om te gaan.
+1000quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof je zulke kutjochies ook maar enig antwoord verschuldigd bent
Las vandaag een post van iemand die zelfs alles ging terugkijken. Dan spoor je niet hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:39 schreef Zipportal het volgende:
Zijn toch nog 100.000 mensen die midden in de nacht die b-sporten kijken.
Enkeltje Marokko kunnen ze krijgenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof je zulke kutjochies ook maar enig antwoord verschuldigd bent
Omdat het je als rifprimaat geen ene moer aangaat misschien?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Aan de naam te zien een meisje (die een jongen wil zijn), maar waarom zou je het niet zeggen wat je bent. Maakt het allemaal wel iets makkelijker om met het om te gaan.
Het kan altijd nog erger.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Las vandaag een post van iemand die zelfs alles ging terugkijken. Dan spoor je niet hoor
Correctquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit zei je zeker voordat ze haar mond opendeed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |