SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Het wordt alleen maar slechter.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
En krijgen we een beetje een lekker weekend?
Dat plaatje geeft nog altijd aan dat er een tekort zou zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:26 schreef INViCTuS het volgende:
Voorlopig helaas geen gejank over droogte. Wat een regen deze zomer
[ afbeelding ]
Is ook zo, er is bijna nooit een overschot in de zomermaanden, verdamping is dan ook veel groter.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat plaatje geeft nog altijd aan dat er een tekort zou zijn
Je zou maar een dagje naar het meer willenquote:
Verdamping is natuurlijk altijd groter, maar dat is te verwaarlozen. het is echt wel een natte bende. Alleen een klein deel van het westen nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat plaatje geeft nog altijd aan dat er een tekort zou zijn
Gister al flink en het gaat weer lekker door hier met dat regen gezeik en wat gezellig gedonder..dat is niet echt hard..naar serieus veel water. Had mijn slaapkamer raam helemaal open zelfs mijn dekbed was een randje natquote:
ik heb die bui een zwieperd gegeven maar of tie het gaat halen...ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Stuur ook even hier heen! Kan wel 100mm gebruiken
Como meer en omgeving ging lekker vanmiddagquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je zou maar een dagje naar het meer willen
Ja tis flink fris aan het worden en donkertjesquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:03 schreef quirina het volgende:
Pak de winterjassen en regenlaarzen maar weer van zolder. De herfst is aan!
Nog geen enkel bui gehad vandaag, dus ben bang dat die em niet heeft geredquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gister al flink en het gaat weer lekker door hier met dat regen gezeik en wat gezellig gedonder..dat is niet echt hard..naar serieus veel water. Had mijn slaapkamer raam helemaal open zelfs mijn dekbed was een randje nat
[..]
ik heb die bui een zwieperd gegeven maar of tie het gaat halen...ik hoop het voor je
Damn, dat is serieus werk zeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Como meer en omgeving ging lekker vanmiddag
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Het is gewoon de schuld van al die lui met airco, gewoon veel te vroeg aangedaan!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:24 schreef lily het volgende:
Mja, ik vind persoonlijk dat de temperatuur nog wel oke is maar ik kan me voorstellen dat dit geen zomer is waar veel mensen op hopen.
Het is ook wel heel nat steeds. Dat is niet heel prettig.
Volgens mij heb ik als hittehater de boel gejinxt want net dit jaar is ons huis volledig voorzien van airco. Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |