Zonder alle domme missers stond het nu gelijk. Gewoon te veel simpele balletjes gemist.quote:
Die coach die hem zo nodig mee moest hebben mogen ze ook uitzwaaienquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:15 schreef Starflyer het volgende:
Het niveau van Bekkering is maar matig. Mist zelfs vrije ballen
Dat is hoe het altijd gaat met dit team.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder alle domme missers stond het nu gelijk. Gewoon te veel simpele balletjes gemist.
Ik heb echt zo'n hekel aan streamsquote:
Niks zonde. Ze waren gewoon slecht en hadden mazzel dat Rusland alles miste.quote:
Dan kan het niet zonde zijn? Ik weet niet wat jij hebt gegeten, maar ik zou het niet meer doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks zonde. Ze waren gewoon slecht en hadden mazzel dat Rusland alles miste.
Nou ja, als ze net zo hadden gespeeld als nu, waren ze er nu alsnog uitgevlogen tegen België.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:21 schreef AgnesGru het volgende:
Zonde dit..
Jammer dat de Belgen mazzel hadden met de blessure
Letland was gewoon beter en tegen België speelde die blessure een hele grote factor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:22 schreef DeeBee het volgende:
Cadeautjes weggegeven tegen Belgie, Letland en Rusland, tsja.
Volgende keer gewoon melden dat het live is op tvquote:
1 tegen Letland en 1 tegen Rusland toch? Veel te weinig jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben vandaag volgens mij 1 tweepunter gemaakt
Ze moeten dus gewoon meer tweepunters gaan maken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 tegen Letland en 1 tegen Rusland toch? Veel te weinig ja
Eurosport schakelde pas later erheen, lieten eerst voetbal zienquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon melden dat het live is op tv
Iedereen hier liep 30 seconden achter omdat streams.
Lillard naturaliseren en gewoon vanaf middenlijn laten schieten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 tegen Letland en 1 tegen Rusland toch? Veel te weinig ja
Dat zou wel helpen. Heb het idee dat ze geen wedstrijd hadden hoeven te verliezen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten dus gewoon meer tweepunters gaan maken.
Ja daarom. Nu zat er iemand tussenstanden te roepen terwijl het halve topic nog heel ver achter liep.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eurosport schakelde pas later erheen, lieten eerst voetbal zien
Dan hadden ze niet tegen de Belgen gespeeld, denk ikquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, als ze net zo hadden gespeeld als nu, waren ze er nu alsnog uitgevlogen tegen België.
België was derde geworden en was dus in de halve finale naar de pot van Nederland gegaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet tegen de Belgen gespeeld, denk ik
+ 1/4 vrije worpen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
Yikes. 13% 2punters is wel heeeel weinig.
Hoe hadden de Belgen dan met 3-4 nog 3de kunnen worden?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
België was derde geworden en was dus in de halve finale naar de pot van Nederland gegaan.
Oh tuurlijk, we hebben het over een situatie waarbij België een wedtrijd minder gewonnen heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoe hadden de Belgen dan met 3-4 nog 3de kunnen worden?
Ik neem aan dat het hier relatief veel makkelijker is om bij de basket te komen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
Waarom houden ze trouwens niet gewoon 2 en 3 punten aan net zoals bij het echte basketball?
Nederland had hier makkelijk kampioen kunnen worden.quote:
De Serviërs zijn over het algemeen nogal woest dat hij geen zin had om aan het reguliere OKT mee te doen voor deze Spelen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgende keer Jokic meenemen, derhalve.
Ook maar even kijken.quote:
Belgen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krijgen we zo eerst de Belgjes of eerst het goud bij de dames?
Servië heeft de one-off wedstrijd al gehad en gaat gewoon binnen 3 minuten naar de 21.quote:
Zou wel genot zijn. Frustratiepot die ze dan met 21-3 winnen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Servië heeft de one-off wedstrijd al gehad en gaat gewoon binnen 3 minuten naar de 21.
Heeft ie een tijdreismachine?quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op 9lives.be heeft capuchon_jongen net het "zijn dit de slechtste spelen OOIT" topic geopend.
Dezelfde kleuren in het vlaggetje natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Servië op weg naar brons. Wel typisch Nederland om na zo'n poulefase afgemaakt te worden in de halve finale.
Lionsquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Klasse van de Belgian Giraffes!
Of welke debiele nickname deze gasten dan ook weer hebben.
Ze waren inspiratieloos en kozen opnieuw voor Belgian Lionsquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Klasse van de Belgian Giraffes!
Of welke debiele nickname deze gasten dan ook weer hebben.
Verwacht ik ook bij de potten om goudquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:35 schreef kilon het volgende:
Beide halve finales en de wedstrijd om brons waren wel heel eenzijdig. Tja.
Precies wat ik tegen die maffiosi heb. Die 6 eurootjes doen me daarom nog altijd een beetje pijn.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:06 schreef 3rr0r het volgende:
Eurosport op tv is ook verworden tot een promokanaaltje waar ze om de 3 minuten switchen van sport. Iedereen richting Discovery+ werken.
Ik vond het net wel heel erg verdacht dat ze net in de ontknoping van een razendspannende waterpolowedstrijd switchten naar het judo jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:06 schreef 3rr0r het volgende:
Eurosport op tv is ook verworden tot een promokanaaltje waar ze om de 3 minuten switchen van sport. Iedereen richting Discovery+ werken.
Het jammere daarvan vind ik nog dat de streams achterlopen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:06 schreef 3rr0r het volgende:
Bij roeien moest de steengoede commentator ook slikken toen ze de boel afkapten om zwemmers te laten zien die stonden te wachten in de kleedkamer.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het net wel heel erg verdacht dat ze net in de ontknoping van een razendspannende waterpolowedstrijd switchten naar het judo ja
105 kilo schoon aan de haak en 10 cm langer. Nee bedankt.quote:
Hoe lang heb je nagedacht over deze take?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgische basketbalploeg 3x3 zijn Amateursporters, het zijn geen profs in tegenstelling tot de tegenstand. Eingelijk is dit vergelijkbaar met Andorra die de halve finale van het EK haalt.
Duh.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:21 schreef 3rr0r het volgende:
Juichen we nu voor Rusland zodat we kunnen zeggen dat we door de kampioen zijn uitgeschakeld?
10 secondenquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nagedacht over deze take?
Geloof er niks van dat die Belgen niet in een betaalde Europese competitie spelen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgische basketbalploeg 3x3 zijn Amateursporters, het zijn geen profs in tegenstelling tot de tegenstand. Eingelijk is dit vergelijkbaar met Andorra die de halve finale van het EK haalt.
Nee, Rusland vs één van de Baltische staten dan altijd voor laatstgenoemden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:21 schreef 3rr0r het volgende:
Juichen we nu voor Rusland zodat we kunnen zeggen dat we door de kampioen zijn uitgeschakeld?
Een klein uurtje, sinds ze verloren waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nagedacht over deze take?
Zoek het op.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat die Belgen niet in een betaalde Europese competitie spelen.
Er zijn er die moeten arbeiden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een klein uurtje, sinds ze verloren waarschijnlijk.
Eens, ik neem post #173 terug.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee, Rusland vs één van de Baltische staten dan altijd voor laatstgenoemden.
Ze hebben geen profcontract. Dit sport is niet hun hoofdberoep.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
Celis: 2021 Kangoeroes Mechelen Bron Wiki. Bij de Kangoeroes betaalt meneer Celis contributie om mee te mogen doen?
Nou, vanaf komend seizoen Beneliga. Misschien komen deze amateurhelden van je dan wel naar dé basketbalstad, Den Helderquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze hebben geen profcontract. Dit sport is niet hun hoofdberoep.
Wat een armoe in Belgiequote:Op woensdag 28 juli 2021 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze hebben geen profcontract. Dit sport is niet hun hoofdberoep.
Ik kijk op ES2quote:
Zijn b.v. Oostende en Antwerpen niet beter dan de Nederlandse clubs?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, vanaf komend seizoen Beneliga. Misschien komen deze amateurhelden van je dan wel naar dé basketbalstad, Den Helder
Eerlijk is eerlijk, ROC is daar redelijk goed inquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
Ik verbaas me er wel over hoe lelijk velen hun '2tjes' schieten
Niet per se qua raak of mis maar hun schiettechniekquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ROC is daar redelijk goed in
Zou best kunnen, ik ben redelijk nieuw met betrekking tot basketbal, ben me pas onlangs wat in gaan lezen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn b.v. Oostende en Antwerpen niet beter dan de Nederlandse clubs?
Allemaal de schuld van de Serven.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus, het matige team van ROC gaat nog naar de winst mazzelen ook zo.
Nu is het close maar in het begin niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:43 schreef Salina het volgende:
Op Eurosport 1 nu.
Nog wel spannend potje toch? Veel gemist vanmiddag.
Zullen vlak voor het einde wel weer wegswitchenquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:43 schreef Salina het volgende:
Op Eurosport 1 nu.
Nog wel spannend potje toch? Veel gemist vanmiddag.
+ Kruminsquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die foutenlast gaat de Letten opbreken
Die ene bal dat ze een tweepunter wilden scoren ja, bijzonder fenomeen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:48 schreef Szura het volgende:
Wtf was dat, die hadden ze al moeten maken
Nee, van Susanquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
Is die ene speler familie van Jānis Krūmiņ¨?
Die wilde ik niet maken.quote:
Dit was het sowieso voor 3x3 of is er nog een mixed toernooi?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, dit was het wel voor vandaag. Tot vannacht.
Of is er nog 1x1, 2x2 en 4x4?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit was het sowieso voor 3x3 of is er nog een mixed toernooi?
Zeker. Niveau nog een beetje omhoog van de deelnemers en het is helemaal top.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:59 schreef Szura het volgende:
Ik vond het wel een toevoeging voor de OS, lekker tempootje en vaak spannende potjes
Absoluut.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:59 schreef Szura het volgende:
Ik vond het wel een toevoeging voor de OS, lekker tempootje en vaak spannende potjes
Ja en doe wat aan die belachelijke regel dat je geen extra speler mag hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zeker. Niveau nog een beetje omhoog van de deelnemers en het is helemaal top.
Ja, niveau mag wel iets beter maar voor een eerste keer was het erg geslaagd.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
4 spelers per wedstrijd kan ik nog wel mee leven, maar geef tenminste de mogelijkheid om bij blessures een extra speler in te zettenquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en doe wat aan die belachelijke regel dat je geen extra speler mag hebben
Niet door kwalificatie voor OS gekomen, dankzij Nederlandquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar was Amerika eigenlijk bij de mannen?
Oh nooit geweten. Ga toch eens kijken of ik dit ergens een beetje kan gaan volgen. Heb mij hier toch zeer best mee vermaakt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet door kwalificatie voor OS gekomen, dankzij Nederland
Ja. Met een beetje pech verlies je een speler in de eerste wedstrijd. En sta je de rest van het toernooi er zonder wissel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 spelers per wedstrijd kan ik nog wel mee leven, maar geef tenminste de mogelijkheid om bij blessures een extra speler in te zetten
Niveau moet inderdaad nog wel omhoog. Maar dat zal denk ik wel lukken de komende jaren.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is gewoon de naam, korte versie van 3 tegen 3. Marketing.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:52 schreef manny het volgende:
#durftevragen
Waarom is het eigenlijk 3X3. Er staan toch 2 teams. 2X3 zou dan toch de juiste naam zijn.
Check.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is gewoon de naam, korte versie van 3 tegen 3. Marketing.
Waarom heet de nieuwe divisie tussen Nederland en België BNXT? Tja, BN België/Nederland, NXT = next. Vernieuwing. Marketing.
https://slate.com/culture(...)rules-solutions.htmlquote:
quote:1. The x.
The first thing that needs fixing in “3x3 basketball” is the name—or, more precisely, that dumb x in the middle of the name. Everyone knows that the sport is rightly called three-on-three basketball, not 3x3 basketball, just as all shorthanded variants of basketball use the number-on-number construction, as per James Naismith’s dying wish. “3x3” makes it sound like the game takes place in the bed of a very strange truck—or, worse, makes it seem like the organizers are subtly trying to communicate that this is an “xtreme” version of basketball, as might be seen in a Mountain Dew commercial. Mark my words, that infernal x is sending us down a slippery slope where players will eventually be forced to “Do the Dew” every time they score a basket. Someone needs to step in, change the name, and stop this madness before it’s too late.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://slate.com/culture(...)rules-solutions.html
[..]
Eén groot gejank die paginaquote:
Ik kijk, kan me die Rubio nog heugen toen ik heul lang geleden wat basketbal keek en dat toen een prachtig ventje vond. Die is aardig gegroeid.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:02 schreef Salina het volgende:
Tijd voor een lekker middagpartijtje basketbal. Spanje-Argentina, rematch WK-finale 2019.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |