SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:03 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Leuk, die laatste paar weken.Ach, ik mag niet klagen. Maar omdat ik zo heerlijk zorgeloos door de eerste 37 weken ben gerold, is het klagen nu even extra fijn. :p
Ik ga graag m'n baby ontmoeten over 1,5/2 weken. 🥰
Word je eerder ingeleid?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:03 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Leuk, die laatste paar weken.Ach, ik mag niet klagen. Maar omdat ik zo heerlijk zorgeloos door de eerste 37 weken ben gerold, is het klagen nu even extra fijn. :p
Ik ga graag m'n baby ontmoeten over 1,5/2 weken. 🥰
Nee, dat staat niet op de planning. Vandaag 37 weken en alles gaat prima tot nu toe, naast wat reguliere ongemakjes. Donderdag weer controle. Maar ik ben gewoon zo benieuwd naar dit kleine meisje en kan niet wachten om haar te ontmoeten. 🥰 5 weken wachten lijkt me echt nog zo lang. Daarom hoop ik gewoon dat ze volgende week zelf al om het hoekje komt kijken.quote:
Ik weet het, de VK's zeiden ook dat de meeste eerste kindjes tussen 40 en 41 weken komen. Maar ik heb al een heel aantal weken in m'n hoofd dat ze 7 augustus komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:34 schreef SQ het volgende:
Haha ja, dat snap ik![]()
(De kans dat het nog 4 weken duurt is overigens - helaas - wel stukken groter dan dat het over een week al gebeurt).
Geinig is dat. Ik heb ook heel erg het gevoel dat de mijne eerder geboren gaat worden dan de uitgerekende datum. Dat is echt nergens op gebaseerd, hooguit op verschillende dromen dat ze eerder geboren werd. Terwijl ik weet dat de kans juist groter is dat ze wat later komt. Maar toch heb ik in mijn hoofd dat ze eerder komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:19 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ik weet het, de VK's zeiden ook dat de meeste eerste kindjes tussen 40 en 41 weken komen. Maar ik heb al een heel aantal weken in m'n hoofd dat ze 7 augustus komt.Ben benieuwd. Ik pin me er maar niet te veel op vast, anders kan het nog lang duren.
Ik dacht steeds dat U. geboren zou worden op 18 maart, maar hij kwam een dag eerder. Heb echt vaak na moeten denken of hij de 17e of 18e was geboren. Stond zelfs bijna verkeerd op het geboortekaartje. 😂quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:19 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ik weet het, de VK's zeiden ook dat de meeste eerste kindjes tussen 40 en 41 weken komen. Maar ik heb al een heel aantal weken in m'n hoofd dat ze 7 augustus komt.Ben benieuwd. Ik pin me er maar niet te veel op vast, anders kan het nog lang duren.
Wel close!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:03 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat U. geboren zou worden op 18 maart, maar hij kwam een dag eerder. Heb echt vaak na moeten denken of hij de 17e of 18e was geboren. Stond zelfs bijna verkeerd op het geboortekaartje. 😂
Ja hahaha, ik had dat bij mijn middelste, die kwam op de 8equote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:03 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat U. geboren zou worden op 18 maart, maar hij kwam een dag eerder. Heb echt vaak na moeten denken of hij de 17e of 18e was geboren. Stond zelfs bijna verkeerd op het geboortekaartje. 😂
Vind het altijd zo interessant als mensen een bepaalde datum/voorgevoel hebben van wanneer de baby komt, ben ook benieuwd of je gelijk krijgtquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geinig is dat. Ik heb ook heel erg het gevoel dat de mijne eerder geboren gaat worden dan de uitgerekende datum. Dat is echt nergens op gebaseerd, hooguit op verschillende dromen dat ze eerder geboren werd. Terwijl ik weet dat de kans juist groter is dat ze wat later komt. Maar toch heb ik in mijn hoofd dat ze eerder komt.
Ben heel benieuwd of we gelijk gaan krijgen
Nou, dat heb ik dus ook. Onze dame liep ook mooi iets bovengemiddeld op groei en gewicht op de groeiecho met 30+3 (1700 gram, waarbij 1500 gemiddeld was), dus daarom denk ik dat het niet nog 3 weken gaat duren. Maar we gaan het zien.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:27 schreef MaJo het volgende:
Ik had ook een sterk voorgevoel dat Aapie eerder kwam, ook omdat hij zo voorliep qua groei. Uiteindelijk kwam hij met 39+3. Zegt natuurlijk totaal niks maar ik herken dat gevoel wel
Edit: had ook 2 dagen eerder kunnen zijn maar tijdens de bevalling had hij opeens geen zin meer![]()
De verloskundige vertelde ook dat sommige kindjes eerder “af” zijn en zich dan eerder aandienen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik dus ook. Onze dame liep ook mooi iets bovengemiddeld op groei en gewicht op de groeiecho met 30+3 (1700 gram, waarbij 1500 gemiddeld was), dus daarom denk ik dat het niet nog 3 weken gaat duren. Maar we gaan het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |