abonnement Unibet Coolblue
pi_200572652
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:31 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

:X

Blij dat ik daar niet in de buurt woon, ik wil niet weten wat er zoal in die rook zit, maar zo'n waarschuwing zal niet voor niks zijn.
Maak je geen zorgen. Rudi Völler is tegenwoordig technisch manager bij Bayer Leverkusen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_200572714
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:13 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja zeker.

Ik zat ook nog aan die vergelijking met jongens te denken maar da's ook misschien niet helemaal terecht. Meisje heeft toch nog een wat andere associatie (je zou kunnen zeggen dat meid meer gelijkstaat aan jongen, hoewel ik het bij meid weer raar vind als een man het gebruikt; mannen moeten wat mij betreft gewoon altijd 'vrouw' zeggen).
Meisje is als (onzijdig) verkleinwoord sowieso een beetje vreemde eend in de geslachtsaanduidingenbijt. Maar het is in principe wel 1 op 1 gelijk niveau als jongen.

‘Meid’ vind ik dan weer eerder van het niveau vent of kerel.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_200572896
twitter

_O- _O-
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:47:32 #104
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200572912
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:47 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
_O- _O-
_O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:01:24 #105
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200573214
_O- ik dacht al, hoelang gaan ze door.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:05:00 #106
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200573268
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:47 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
_O- _O-
_O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200573304
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik mag toch echt hopen dat ze met alles wat de komende maanden besloten moet gaan worden niet naar Twitter kijken. Compleet los van de realiteit. :')
In Nederland zeker, volgens mij zitten er hier bijna alleen nog extreemrechtse complotgekkies op Twitter. En dat wordt dan ook een soort echokamer, ze denken echt dat zij het 'echte' volk zijn omdat ze alleen maar hun eigen mening vertegenwoordigd zien. Helaas wordt dat wel degelijk ook meegenomen in de besluitvorming, vandaar dat een Mark Rutte echt werkelijk niks durft te zeggen waaruit enigszins vertrouwen blijkt in klimaatwetenschap oid.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:07:42 #108
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200573309
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:13 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja zeker.

Ik zat ook nog aan die vergelijking met jongens te denken maar da's ook misschien niet helemaal terecht. Meisje heeft toch nog een wat andere associatie (je zou kunnen zeggen dat meid meer gelijkstaat aan jongen, hoewel ik het bij meid weer raar vind als een man het gebruikt; mannen moeten wat mij betreft gewoon altijd 'vrouw' zeggen).
Ik zeg ook vaak meid of meisje ook als het om leeftijdsgenoten gaat en dat zijn dan to h echt al vrouwen. Maar op de een of andere manier heb ik de associatie bij vrouwen dat ze een stuk ouder zijn dan ik. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200573322
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:47 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
_O- _O-
Haha, is dit echt? Dat laatste shot is echt perfect.

edit: laat maar, ik zie het al. Jammer, was wel leuk geweest.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:14:15 #110
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200573422
quote:
Op meerdere plekken in Nederland ondergelopen campings door zware regenbuien
https://nos.nl/artikel/23(...)oor-zware-regenbuien

De hevige regenbuien die gisteravond en vannacht over Nederland trokken hebben veel kampeerders natte voeten bezorgd. Op tal van plaatsen liepen campings onder water.

Ook de gasten op camping De Zonnehoeve in Oudenhoorn kregen het voor de kiezen. Een regenbui legde de camping voor een groot deel blank. "Je probeert met trekkers de boel droog te krijgen, maar het blijft hier nat en verzadigd", vertelt campinggast Ton tegen regionale omroep Rijnmond. "Tot aan het wiel, zo hoog stond het", wijst hij naar de plek des onheils. "Ook de aardappels onder de camper zijn nat geworden", zegt zijn vrouw Anja.
Nederlanders blijven Nederlanders :)
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:17:02 #111
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_200573485
YOU GUYS de tweede prik zit er in *O* het was een stuk rustiger hier al loopt het nog steeds lekker door.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:20:18 #112
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200573565
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:17 schreef Yesse het volgende:
YOU GUYS de tweede prik zit er in *O* het was een stuk rustiger hier al loopt het nog steeds lekker door.
Gefeliciteerd met je tweede! *O*

Ik merkte zondag ook al dat het duidelijk rustiger was (nog rustiger, want de eerste keer was het ook al niet druk).
Ik vrees alleen wel een beetje dat het zo rustig is omdat half Nederland lekker ongevaccineerd op vakantie is. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:23:44 #113
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200573623
Ga anders die sneue persco gewoon nog een keer uitzenden of zo. :|W
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:37:34 #114
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200573889
Ik vind het woord 'meid' echt stom :( Meiden gaat dan nog wel :P Maar meisje vind ik echt een beter alternatief in enkelvoud. En ik vind het privé ook prima om meisje genoemd te worden, ik voel me nog steeds geen vrouw hoor _O- Tenzij het me uitkomt *)

In professionele setting vind ik het echter inderdaad niet oké. Als ik daar een presentatie geef hoef ik niet te horen 'goed gedaan meisje' :') . Maar komt denk ik ook wel door het ingebouwde verkleinwoord, want 'meid' voelt écht anders. Ik vind meisje en jongen gelijk aan elkaar.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_200573890
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

In Nederland zeker, volgens mij zitten er hier bijna alleen nog extreemrechtse complotgekkies op Twitter. En dat wordt dan ook een soort echokamer, ze denken echt dat zij het 'echte' volk zijn omdat ze alleen maar hun eigen mening vertegenwoordigd zien. Helaas wordt dat wel degelijk ook meegenomen in de besluitvorming, vandaar dat een Mark Rutte echt werkelijk niks durft te zeggen waaruit enigszins vertrouwen blijkt in klimaatwetenschap oid.
Echt zo vreselijk irritant. Er is een klein deel leuk op Twitter, de rest zijn klagers/idioten en daarnaast veel journalisten. Die laatsten denken daardoor blijkbaar dat het afspiegeling is van de samenleving of als ze een keer wat likes krijgen dat iedereen zo denkt. Het wordt gewoon soms letterlijk op tv gezegd dat men iets vond op Twitter. De ophef daar vliegt zelfs de Tweede Kamer in. :')

Ik hoop echt heel erg dat er snel een punt komt dat gewoon hardop door alles en iedereen wordt gezegd dat het geen klap boeit wat daar gebeurt. 90% vaccinatiebereidheid en 90% van de aandacht is een jaar naar die 10% gegaan.
pi_200574101
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:37 schreef Em31 het volgende:

[..]

Echt zo vreselijk irritant. Er is een klein deel leuk op Twitter, de rest zijn klagers/idioten en daarnaast veel journalisten. Die laatsten denken daardoor blijkbaar dat het afspiegeling is van de samenleving of als ze een keer wat likes krijgen dat iedereen zo denkt. Het wordt gewoon soms letterlijk op tv gezegd dat men iets vond op Twitter. De ophef daar vliegt zelfs de Tweede Kamer in. :')

Ik hoop echt heel erg dat er snel een punt komt dat gewoon hardop door alles en iedereen wordt gezegd dat het geen klap boeit wat daar gebeurt. 90% vaccinatiebereidheid en 90% van de aandacht is een jaar naar die 10% gegaan.
Je hoeft alleen maar naar de trending topics te kijken om te weten hoe de vlag erbij hangt op het Nederlandse twitter. Elke dag Zwarte Piet, Sylvana, Quinsy Gario, en dan nog een of ander woke onderwerp waarbij het rechtse geluid zogenaamd wordt gecanceld. Dat hele wokeness is een probleem dat is gecreëerd door ultrarechts om maar over elk beetje links geluid meteen te kunnen klagen. Ja, er zijn mensen die te ver doorschieten in hun morele superioriteit... maar lang niet zoveel als twitter ons doet geloven.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:56:57 #117
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200574251
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:18 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes Op Disney+ zie ik nu ook een serie over de verhalen achter verschillende attracties. Ga ik nu niet kijken, maar misschien is het wat voor jou :)
Ja, ehm, ik heb dit misschien in de eerste twee dagen al compleet zitten bingen :@
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 27 juli 2021 @ 13:09:52 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_200574495
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:56 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ja, ehm, ik heb dit misschien in de eerste twee dagen al compleet zitten bingen :@
Ach, zoveel afleveringen zijn het niet :P Is het de moeite?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 13:10:40 #119
375570 crew  Cyan9
pi_200574517
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:37 schreef Meke het volgende:
Ik vind het woord 'meid' echt stom :( Meiden gaat dan nog wel :P Maar meisje vind ik echt een beter alternatief in enkelvoud. En ik vind het privé ook prima om meisje genoemd te worden, ik voel me nog steeds geen vrouw hoor _O- Tenzij het me uitkomt *)

In professionele setting vind ik het echter inderdaad niet oké. Als ik daar een presentatie geef hoef ik niet te horen 'goed gedaan meisje' :') . Maar komt denk ik ook wel door het ingebouwde verkleinwoord, want 'meid' voelt écht anders. Ik vind meisje en jongen gelijk aan elkaar.
Malle meid. O-)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_200574739
Ik lees nu het topic over die in elkaar geslagen Frédérique in NWS. Het is niet verbazingwekkend, maar anti-trans propaganda wordt daar gewoon niet verwijderd.
Ik begrijp niet waarom sommige mods mod mogen blijven :') Door dit soort subfora heeft FOK! een slechte naam, terwijl er genoeg leuke subfora zijn.

edit: ik ga er gewoon maar een keer op in. Mijn post zal wel verwijderd worden, maar goed, dat zien we dan wel.

[ Bericht 13% gewijzigd door BillDauterive op 27-07-2021 13:27:49 ]
  dinsdag 27 juli 2021 @ 13:23:00 #121
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200574752
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:09 schreef H_T het volgende:

[..]

Ach, zoveel afleveringen zijn het niet :P Is het de moeite?
Ik heb niet per se heel veel nieuwe informatie gehoord, maar ik kan altijd genieten van Imagineers die praten over attracties :P
Het is wel een wat ander stijltje dan de doorsnee docu met veel snelle cuts en kazige woordgrapjes. Weet niet of je The Toys That Made Us of The Movies That Made Us kent, maar het is van dezelfde makers en in dezelfde stijl. Zelf had ik daar niet heel veel problemen mee, maar ik zag ook de nodige mensen afhaken omdat het te druk was voor ze :s)
  dinsdag 27 juli 2021 @ 13:27:41 #122
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200574838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik lees nu het topic over die in elkaar geslagen Frédérique in NWS. Het is niet verbazingwekkend, maar anti-trans propaganda wordt daar gewoon niet verwijderd.
Ik begrijp niet waarom sommige mods mod mogen blijven :') Door dit soort subfora heeft FOK! een slechte naam, terwijl er genoeg leuke subfora zijn.
Ik heb daar gisteren ook even in zitten bladeren.
Snel weer weggegaan me realiserend waarom ik ook alweer niet meer in NWS kwam.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200574882
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb daar gisteren ook even in zitten bladeren.
Snel weer weggegaan me realiserend waarom ik ook alweer niet meer in NWS kwam.
De FOK! bazen moeten gewoon een keer schoon schip maken. Een eerste goede stap zou zijn om **** geen mod meer te laten zijn.

Ik merk dat ik me erg opwind. Niet om die domme posts die ze daar maken, maar wel dat dit soort posts mogen blijven staan.

-edit- Laten we dat maar niet hier doen

[ Bericht 4% gewijzigd door Momo op 27-07-2021 13:42:32 ]
pi_200575041
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:29 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

De FOK! bazen moeten gewoon een keer schoon schip maken. Een eerste goede stap zou zijn om - geen mod meer te laten zijn.

Ik merk dat ik me erg opwind. Niet om die domme posts die ze daar maken, maar wel dat dit soort posts mogen blijven staan.
Ik denk niet dat dit ooit nog gaat veranderen, dan kunnen ze FOK helemaal opdoeken. Ze hebben die users nog nodig ook. :') Erg jammer (en gewoon beschamend) is het, want daardoor trek je tegelijkertijd ook niet veel nieuwe mensen meer aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 27-07-2021 13:48:31 ]
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 13:38:55 #125
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200575060
Ik realiseer ook dat ik mij opwindt als ik dat soort topics lees. En dan reageer ik toch, en dan zie je meteen dat het geen zin heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')