Make augustus great again!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja voor begin augustus zou dat beter zijn inderdaad.....
Ik zet er de knokploeg op om de hoge heren in Te Haag eens goed te vertellen hoe het weer geregeld moet worden!quote:
Nou niet alleen het weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zet er de knokploeg op om de hoge heren in Te Haag eens goed te vertellen hoe het weer geregeld moet worden!
Maar het komt wel met bakken naar beneden hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis hier gewoon 20 graden hoor
Hier wel bewolkt nu......quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar het komt wel met bakken naar beneden hier
Ik was even in de stad lunchen. Begon te regenen op de terugweg, hoe dichter ik bin huis kwam hoe harder het ging. Was compleet doorweekt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier wel bewolkt nu......
Dat is wel irritant.......heb morgen efteling gepland, jas maar meenemen.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was even in de stad lunchen. Begon te regenen op de terugweg, hoe dichter ik bin huis kwam hoe harder het ging. Was compleet doorweekt.
Nu warme chocolademelk maken![]()
Straks even de sportschool in duiken dan maar IPV buiten trainen
Goedemorgen lief konijntjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:04 schreef DerRabbit het volgende:
Goedemorgens prinsesjes, sletjes, baggeraars en baggerinnetjes
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Er zijn alleen maar knappe mensen hier toch?
Dat is correct en tevens juistquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Er zijn alleen maar knappe mensen hier toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |