oh dat vind ik daarbij wel meevallen. heb het idee dat de vogelrok harder gaatquote:
Laatste keer in Joris wiebelde mijn bril op m'n neus....dat doet ie in Vogelrok nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat vind ik daarbij wel meevallen. heb het idee dat de vogelrok harder gaat
Zien niet.....maar je voelt wel of een bril wiebelt of nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:43 schreef dud0r het volgende:
Of je ziet het in de vogelrok niet omdat het daar donker is
Ha ha zou ook kunnen hoor, maar Vogelrok kan ik wel hebben....Joris is niet meer voor herhaling vatbaarquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:56 schreef dud0r het volgende:
Nou vooruit dan maar
Maar komt het door de snelheid of omdat het een houten achtbaan is en die gewoon meer hobbelt
hoe is hetquote:
Bijna vakantie. Dus daar zit ik wel naar uit te kijkenquote:
Aah lekker hoor !quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bijna vakantie. Dus daar zit ik wel naar uit te kijken
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
Allemaal lieve baggeraars en baggerinnetjes
Gezellig hequote:Op donderdag 29 juli 2021 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
Allemaal lieve baggeraars en baggerinnetjes
Oh heerlijk zegquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Uitslapenen verder maar zien wat het weer doet dus of efteling of bios
Voor het allereerst?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh heerlijk zeg![]()
Ik ga 7 september voor het eerst inm ijn leven naar de efteling! ben zo benieuwd
Jaa nog nooit geweest, erg hequote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voor het allereerst?Oh nou ben ik ook benieuwd hoe je dat gaat beleven!
Ja preciesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn
Oh leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja weet hebben abonnement en wonen vlakbij
Dat zal best jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeker! Mooie avonturen beleefd met m'n jeugd
Het is beheurlijk nat vandaagquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh......wat een regenweertje vandaag.....
Ja hequote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh......wat een regenweertje vandaag.....
Idd, veel meer kunnen we niet doenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven dan maar
Ach ik vermaak me wel met de Olympische Spelen, Videoland/Netflixquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Idd, veel meer kunnen we niet doen
Ik ook wel hoor komt goedquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ach ik vermaak me wel met de Olympische Spelen, Videoland/Netflix
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:09 schreef dud0r het volgende:
Gebeurt er nog wat leuks vandaag?
Ik ben bezig een niet gebruikte gangkast half te slopen en dan een schoenenkast van te maken
Wat voor leuks dan!? Laat me niet zo in spanning zitten!quote:
Super fluffy en sexyquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Precies zoals ik me jou had voorgesteld![]()
Koud??quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
Middag![]()
Iemand al gemeld dat koud is buiten?
Je weet wel het tegenovergestelde van warm.quote:
Tis hier gewoon 20 graden hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet wel het tegenovergestelde van warm.
Maar ik heb liever 25 gradenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis hier gewoon 20 graden hoor
Make augustus great again!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja voor begin augustus zou dat beter zijn inderdaad.....
Ik zet er de knokploeg op om de hoge heren in Te Haag eens goed te vertellen hoe het weer geregeld moet worden!quote:
Nou niet alleen het weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zet er de knokploeg op om de hoge heren in Te Haag eens goed te vertellen hoe het weer geregeld moet worden!
Maar het komt wel met bakken naar beneden hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis hier gewoon 20 graden hoor
Hier wel bewolkt nu......quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar het komt wel met bakken naar beneden hier
Ik was even in de stad lunchen. Begon te regenen op de terugweg, hoe dichter ik bin huis kwam hoe harder het ging. Was compleet doorweekt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier wel bewolkt nu......
Dat is wel irritant.......heb morgen efteling gepland, jas maar meenemen.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was even in de stad lunchen. Begon te regenen op de terugweg, hoe dichter ik bin huis kwam hoe harder het ging. Was compleet doorweekt.
Nu warme chocolademelk maken![]()
Straks even de sportschool in duiken dan maar IPV buiten trainen
Goedemorgen lief konijntjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:04 schreef DerRabbit het volgende:
Goedemorgens prinsesjes, sletjes, baggeraars en baggerinnetjes
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Er zijn alleen maar knappe mensen hier toch?
Dat is correct en tevens juistquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Er zijn alleen maar knappe mensen hier toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |