Bahrein kostte hem de overwinning, dat is fair om als fout te betitelen, vind ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste kostte hem niks. Ik ga een mislukte alles of niets inhaalactie echt geen fout noemen.
haha, heilige MAX, zowel max en jos waren echt wel pissed op ham en ze zullen het nooit vergeten.quote:
Dat is nogal een verdraaiing van de feiten, het leverde hem niet de overwinning op. Maar als hij het niet had geprobeerd had hij sowieso niet gewonnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bahrein kostte hem de overwinning, dat is fair om als fout te betitelen, vind ik.
Je bedoelt zoals die ene inhaalactie van Hamilton Silverstone '21 waarbij hij alles kreeg? Geen fout?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste kostte hem niks. Ik ga een mislukte alles of niets inhaalactie echt geen fout noemen.
Ik was er al bang voor dat iemand die erbij ging halen de seconde dat ik dat bericht stuurdequote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals die ene inhaalactie van Hamilton Silverstone '21 waarbij hij alles kreeg? Geen fout?
Monaco was hij ook drama.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
En beide maakte fouten….
Max kleine foutjes waar hij niemand mee hinderde of punten mee door de neus boorde.
Hamilton vond ik in Baku, Imola en Silverstone ondermaats met grote fouten. Sowieso als het moeilijk kiezen zou zijn kun je als journalist niet meer serieus genomen worden.
Het is helemaal niet gezegd dat hij op een andere plek wel makkelijk er langs kon gaan. Dat wordt voor het gemak maar even aan genomen. Alleen Max zal weten hoeveel banden/kansen hij nou nog echt zou hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bahrein kostte hem de overwinning, dat is fair om als fout te betitelen, vind ik.
Vooral Britse journalisten die verder weinig met de F1 organisatie te maken hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:58 schreef opreis het volgende:
https://www.formula1.com/(...)0QxWlWaftzZy2CQ.html
Van de F1 zelf. Max zijn performance was blijkbaar als 10de beste van de 14e coureurs die gefinishd zijn beoordeeld. Heb ik nou z'n oranje bril of proberen ze het verschil met Lulu wat recht te trekken zodat ze aan het eind van het jaar kunnen pronken met een spannende titel strijd met beide coureurs die gelijkwaardig beoordeeld worden.
Ik vind het toch wel bijna een soort media hetze worden op deze manier om alles wat Max doet te onderwaarderen en dat van Lulu op te hemelen. Geeft toch een beetje nare bijsmaak die bevooroordeeldheid zelfs bij de F1 zelf.
F1 (social)media is toch een grote propaganda?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:58 schreef opreis het volgende:
Van de F1 zelf. Max zijn performance was blijkbaar als 10de beste van de 14e coureurs die gefinishd zijn beoordeeld. Heb ik nou z'n oranje bril of proberen ze het verschil met Lulu wat recht te trekken zodat ze aan het eind van het jaar kunnen pronken met een spannende titel strijd met beide coureurs die gelijkwaardig beoordeeld worden.
Ik vind het toch wel bijna een soort media hetze worden op deze manier om alles wat Max doet te onderwaarderen en dat van Lulu op te hemelen. Geeft toch een beetje nare bijsmaak die bevooroordeeldheid zelfs bij de F1 zelf.
wat alogod zegt, daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef BroesWillems het volgende:
Het is vooral dat ze Hamilton met fluwelen handschoenen aanpakken en blind zijn voor de vele fouten dit seizoen.
Daarnaast slaat een 7.5 voor Verstappen nergens op natuurlijk. Met een halve auto gevechten aangaan een maximaliseren is imo een dikke 9 waard. Ze onderbouwen het niet eens.
Dat wat ze bij Max neerzetten als commentaar valt me nog reuze mee en klopt gewoon.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:58 schreef opreis het volgende:
Als de dood zijn ze, dat we nadat we ze het darten hebben afgepakt we ze nu ook formule 1 afpakken. Hebben we misschien nog 2 mega talenten in bowls en/of snooker!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat alogod zegt, daar komt het wel op neer
[ twitter ]
Dat ook maar zoals je hier ziet met de Coronels van deze wereld waarvoor Verstappen een verdienmodel is, is het daar met Hamilton nog vele malen groter.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:57 schreef XL het volgende:
[..]
Als de dood zijn ze, dat we nadat we ze het darten hebben afgepakt we ze nu ook formule 1 afpakken. Hebben we misschien nog 2 mega talenten in bowls en/of snooker!
Ik doe m'n kinderen op cricket! Kunnen we dat ook afpakken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:57 schreef XL het volgende:
[..]
Als de dood zijn ze, dat we nadat we ze het darten hebben afgepakt we ze nu ook formule 1 afpakken. Hebben we misschien nog 2 mega talenten in bowls en/of snooker!
Het mooiste is als bijvoorbeeld Murray Wimbledon wint is hij een Brit, verliest hij dan is hij een Schot, het zijn vooral de Engelsen die zo vervelend zijn daarin.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik doe m'n kinderen op cricket! Kunnen we dat ook afpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |