Ja lekker apart stijltje, H.R. Giger-genot.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja echt te gek die video van dit spel.
Het is nog geen Duke Nukem foreverquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja lekker apart stijltje, H.R. Giger-genot.
Duurt allemaal wel lang, bijna exact vijf (!) jaar geleden schreef ik er een stukje over ("moet in 2017 uitkomen..")
Dit jaar acht ik de kans ook kleinquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja lekker apart stijltje, H.R. Giger-genot.
Duurt allemaal wel lang, bijna exact vijf (!) jaar geleden schreef ik er een stukje over ("moet in 2017 uitkomen..")
Ik speel regelmatig een potje Freecell of Spider tussen de bedrijven door dus voor mij is het wel een big deal. In de stock-versie (die bij Windows 10 inbegrepen is) is het gewoon halve malware, met ads van 30 seconden en tyfuharde muziek die automatisch afspeelt na ieder potjequote:
Dacht dat dit altijd zo was (op playstation iig wel)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:17 schreef Sfancta het volgende:
Raar dat ik net de Diablo 2 beta moest kopen. Weliswaar 0 euro, maar staat wel bij mijn aankopen in mijn Microsoft account.
Het is niet te doenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 05:06 schreef OMG het volgende:
Nou, opeens was art of rally speelbaar, maar is bijzonder weinig. Het speelt eigenlijk voor geen meter.
The Ascentquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er eigenlijk nog een leuke local co-op game op Gamepass? Of kom ik dan toch uit bij Halo?
ja catdog achtige game manquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er eigenlijk nog een leuke local co-op game op Gamepass? Of kom ik dan toch uit bij Halo?
Nee hoor, ik speel 'm gewoon via gpu.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:31 schreef 2dope het volgende:
12 Minutes is tof, stuk leuker dan ik had gedacht. Had verwacht na een paar uurtjes wel klaar te zijn maar je zinkt er echt in no-time een boel tijd in, best verslavend. Ik heb 'm via GP Ultimate gratis op pc, zag dat Xbox-versie wel 25 euro is
Oh wacht, ik realiseer me nu pas dat de optie om te kopen er sowieso altijd bij staat, naast de optie om via GP te spelenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik speel 'm gewoon via gpu.
Ik ben overigens bijna op het einde. Maar goed afsluiten lukt me nog niet.
A Way Out?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Ascent, Gears of War, A Way Out, Unravel Two, Battletoads of Minecraft Dungeons?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stardew Valley.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is die er al? Wil ik solo wel spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |