ah balen kan deze niet meer downloaden in de store.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:40 schreef Sfancta het volgende:
Mensen, Diablo 3 en alle uitbreidingen gratis.
https://nl.pepper.com/aan(...)cromancer-dlc-205450
Welke wapens ben je aan het upgraden? Voor de eerste ekte ekte eindbaas:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:02 schreef OMG het volgende:
Blijkbaar ben ik iets guder gegit, heb nu die 2 hamer kerels verslagen en ben inmiddels 2 levels hoger vanwege het opnieuw proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:51 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Welke wapens ben je aan het upgraden? Voor de eerste ekte ekte eindbaas:Ik heb pas 1 punt in een wapen gestoken en dat was geloof ik een smg? Ik heb nog geen energie of vuur wapens of wat dan ook (las ergens dat vuur in het begin ook een goed idee was). Wanneer ik een wapen in 1 van die categorin heb dan stop ik daar wel wat upgrades in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer eerst side missions te doen die mijn level of lager zijn, en dan door met de game zelf. Ben nu level 10 en heb het grootste deel van m'n skill punten in aiming, weapon handling, en vital signs gestoken."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
Ik probeer alle kisten (op de radar) te pakken. Daar zitten die "basic components" of "advanced components" in waarmee je je wapen kan upgraden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 punt in een wapen gestoken en dat was geloof ik een smg? Ik heb nog geen energie of vuur wapens of wat dan ook (las ergens dat vuur in het begin ook een goed idee was). Wanneer ik een wapen in 1 van die categorin heb dan stop ik daar wel wat upgrades in.
Probeer eerst side missions te doen die mijn level of lager zijn, en dan door met de game zelf. Ben nu level 10 en heb het grootste deel van m'n skill punten in aiming, weapon handling, en vital signs gestoken.
Forza killer.quote:
Darksiders 1 en 2? Met deel 3 in Gold momenteel heb je de hele trilogie voor 11 euro.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:51 schreef Sfancta het volgende:
Iemand ervaring met grid 2019 op Xbox?
Mag van mezelf nog 1 game kopen in de sale van 10 euro![]()
Of iemand anders een tip voor een tientje? De sale is nog een uur of 13 gaande.
Ik heb die nr 3 via gold, vond er helemaal niks aanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Darksiders 1 en 2? Met deel 3 in Gold momenteel heb je de hele trilogie voor 11 euro.
Dan zou ik 1 en 2 niet kopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik heb die nr 3 via gold, vond er helemaal niks aan
@:notoeotious-roy
Heb je nog andere tips naast die? Ik hou niet van dat demon gedoequote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zou ik 1 en 2 niet kopen.
@:zvankti
Niet echt, denk dat er zoveel op Gamepass staat dat je eigenlijk niets hoeft te kopen. De nieuwe sale komt er al weer snel aan, want dat gaat maar door.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:19 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb je nog andere tips naast die? Ik hou niet van dat demon gedoe
Grid komt 10 augustus naar Game Pass volgens mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:51 schreef Sfancta het volgende:
Iemand ervaring met grid 2019 op Xbox?
Mag van mezelf nog 1 game kopen in de sale van 10 euro![]()
Of iemand anders een tip voor een tientje? De sale is nog een uur of 13 gaande.
Wow! Dit wist ik nog niet, thanks!!! Op 10 augustus komt ook F1 2020 erop lees ik netquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:37 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Grid komt 10 augustus naar Game Pass volgens mij.
Maar goed dat je nog niets gekocht had. Heb je toch weer tien euro bespaard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 00:37 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wow! Dit wist ik nog niet, thanks!!! Op 10 augustus komt ook F1 2020 erop lees ik net
Twijfel nog. Is de ultimate editionquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar goed dat je nog niets gekocht had. Heb je toch weer tien euro bespaard.
Zou die ooit op Game Pass uitkomen dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:19 schreef Sfancta het volgende:
Lawn mower simulator is gecancelled op GamePass......
Man man man daar keek ik naar uit
Ja gisterquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:35 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Zou die ooit op Game Pass uitkomen dan?
Het is geen Xbox studio en ik kan nergens een aankondiging voor Game Pass vinden. Welk filmpje doel je op dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:58 schreef Sfancta het volgende:
Die was zelfs te zien in het summer filmpje van Xbox zelf, maar op het laatste moment heeft die developer geweigerd naar gamepass te gaan ofzo, terwijl het een xbox studio is.
Gister kon je het wel kopen voor 25Sterf maar een langzame dood dan
Als je een John Deere hebt kom ik graagquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jullie mogen anders ook bij mij thuis komen maaien hoor
Haha, ik heb m gedownload via de app. Zal vanavond eens kijken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:55 schreef Sfancta het volgende:
Iemand al The art of Rally van gamepass gehaald?
Ik kom niet verder dan een of ander chinees menu met het woord afghanistan erin
Ben benieuwd, heb al paar keer opnieuw gedownload maar steeds hetzelfde 😂quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ik heb m gedownload via de app. Zal vanavond eens kijken.
Vergeten te kijken, Lumines en Back 4 Blood riepen direct m'n aandacht opquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:20 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben benieuwd, heb al paar keer opnieuw gedownload maar steeds hetzelfde 😂
Het is geen animequote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:36 schreef Sfancta het volgende:
Is back 4 blood wat?
Hades is toch die anime dungeon fighter?
Ik heb B4B twee uur gespeeld en dat ging sneller dan ik dacht. Zeer vermakelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:36 schreef Sfancta het volgende:
Is back 4 blood wat?
Hades is toch die anime dungeon fighter?
Straks eens installeren, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb B4B twee uur gespeeld en dat ging sneller dan ik dacht. Zeer vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |