Valt eigenlijk best mee voor een alcoholist.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Halve liter Aldum, kwart liter Dal en litertje Berg.
@KingRoland kan jij dit even doorgeven?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:10 schreef RamboDirk het volgende:
Ik gun @:tong80 mijn lever als God besluit dat het tijd voor mij is @:KingRoland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #37
Een foto om je op te vrolijken, @Lange_Lans
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik was redelijk neerslachtig, maar nu ben ik weer vrolijk. Doel bereikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #37
Een foto om je op te vrolijken, @:Lange_LansWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik snap dit niet. Ik ben hier NIET vrolijk door geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #37
Een foto om je op te vrolijken, @:Lange_Lans
@Drizzt_DoUrden graag duiding.
Om iedereen gerust te stellen, wil ik benadrukken dat ze me George Best's oude lever niet hebben geven." – Nadat Brian Glough een levertransplantatie heeft ondergaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:10 schreef RamboDirk het volgende:
Ik gun @:tong80 mijn lever als God besluit dat het tijd voor mij is @:KingRoland
@DJMOquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:46 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe mimimimi-post van @:zipportal is uit![]()
![]()
zal lekker stinkenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:54 schreef 3rr0r het volgende:
Letterlijk een walvis nu![]()
[ afbeelding ]
(Aangevaren, meegevoerd door Panamees schip, hier losgeraakt)
LagerthaGodinquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In de serie Vikings gingen ze hem oppeuzelen
Moeten ze ook niet doenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In de serie Vikings gingen ze hem oppeuzelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |