Nou, ik ben er voor je als fwb als je wil hoor.quote:
Ga je scheiden dan?quote:Op maandag 26 juli 2021 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ik ben er voor je als fwb als je wil hoor.
Dat is wel een beetje een nadeel van FWB. Soms zijn het getrouwde mannen, of mannen die tegelijkertijd nog tig andere FWB's onderhouden, of mannen die ineens verlief worden op een ander, of zelfs verliefd worden op jou.quote:
Geen noodzaak toe bij een fwbquote:
Klinkt alsof je ervaringen hebt met zulke mannen?quote:Op maandag 26 juli 2021 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een nadeel van FWB. Soms zijn het getrouwde mannen, of mannen die tegelijkertijd nog tig andere FWB's onderhouden, of mannen die ineens verlief worden op een ander, of zelfs verliefd worden op jou.
Dit is een goede vraag.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ervaringen hebt met zulke mannen?
Na zoveel jaar huwelijk zal het daar in de praktijk sowieso wel op neerkomen.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan niet delen, ik wil al jouw geile buien dan.
Dankquote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ervaringen hebt met zulke mannen?
Ik schreef even vanuit Tegan haar standpunt. Vanuit mijn standpunt had je daar vrouwen in kunnen vullen, kleine aanvulling in dat geval: vrouwen die al een relatie hebben en dat vergeten te vertellen.quote:
Zulke sekreten kunnen het wel zijn ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik schreef even vanuit Tegan haar standpunt. Vanuit mijn standpunt had je daar vrouwen in kunnen vullen, kleine aanvulling in dat geval: vrouwen die al een relatie hebben en dat vergeten te vertellen.
Dan zoek je dus geen fwb maar een vriendjequote:Op maandag 26 juli 2021 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan niet delen, ik wil al jouw geile buien dan.
Ligt er aan wat je vastlegt in de overeenkomst. Ik zou het niet waarderen als de ander rondneuktquote:Op maandag 26 juli 2021 18:08 schreef TaMieke het volgende:
Maar je hoeft toch niet trouw te zijn als je een fwb hebt/bent? Want dan heb je gewoon een relatie naar mijn mening.
Enige jammere is dan idd dat je moet wachten tot ie tijd heeft.
Fwb-contract in drievoud ondertekenen en vastleggen bij de notaris?quote:Op maandag 26 juli 2021 18:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je vastlegt in de overeenkomst. Ik zou het niet waarderen als de ander rondneukt
Dat dat laatst tot de mogelijkheden behoort, is één van de 'benefits'. Anders is het wat TaMieke al zegt, gewoon een relatie.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je vastlegt in de overeenkomst. Ik zou het niet waarderen als de ander rondneukt
Dealquote:Op maandag 26 juli 2021 18:16 schreef Tegan het volgende:
Ligt er gewoon aan wat je beiden wil toch.
Regelmatig seks, vriendschap, geen verplichtingen, noem het zoals je wil.
Er is een wereld aan mogelijkheden tussen fwb en relatie.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dat laatst tot de mogelijkheden behoort, is één van de 'benefits'. Anders is het wat TaMieke al zegt, gewoon een relatie.
Het is wel handig als je op een lijn zit en blijft zitten. Doe mij maar relaties.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er is een wereld aan mogelijkheden tussen fwb en relatie.
Papierwerk hoort bij een relatie niet bij een fwb.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snelle onderhandelingen hier. Meteen het papierwerk maar in orde maken dan?
Klopt. Relaties scheppen dan weer verwachtingen.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel handig als je op een lijn zit en blijft zitten. Doe mij maar relaties.
Romantisch wel dit.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fwb-contract in drievoud ondertekenen en vastleggen bij de notaris?
En haar daarna in drievoud nemen, want dat is wél een benefit.quote:
Misschien mijn volgende relatie.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:25 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar bestaan er dus geen mannen die willen latten en exclusief willen zijn.
Wacht even tot Thijs binnenkomtquote:Op maandag 26 juli 2021 18:25 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar bestaan er dus geen mannen die willen latten en exclusief willen zijn.
Vertel?quote:
Latten is gewoon een relatie. Die mannen bestaan wel.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:25 schreef Tegan het volgende:
Minimaal toch? Jij nog onderdelen die je wilt toevoegen?quote:Op maandag 26 juli 2021 18:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fwb-contract in drievoud ondertekenen en vastleggen bij de notaris?
Die 'minimaal twee keer er overheen want ik wil geen ONS' eis van je moet er zeker in.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Minimaal toch? Jij nog onderdelen die je wilt toevoegen?
Reiskostenvergoeding en een vergoeding voor verteerquote:Op maandag 26 juli 2021 18:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Minimaal toch? Jij nog onderdelen die je wilt toevoegen?
Kosten voor condooms ed?quote:Op maandag 26 juli 2021 18:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Reiskostenvergoeding en een vergoeding voor verteer
Maaltijd na de seksquote:Op maandag 26 juli 2021 18:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Koffie, bijna net zo lekker als seks.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:40 schreef Tegan het volgende:
Ik denk wel dat het lastig wordt om iemand te vinden naar mijn eisen, maar goed aan een traditionele relatie moet ik nu even niet denken en een traditionele fwb past niet bij me én ben ik niet wanhopig genoeg voor. (Die fwb toen ik jong was was exclusief.)
Eerst maar eens wachten of er iemand is die gewoon gezellig een kop koffie wil drinken, rest zie ik nog wel.
de RUN FORREST RUN paragraafquote:Op maandag 26 juli 2021 18:41 schreef Tegan het volgende:
Vergeet de 'wat als' zwanger of verliefd clausule niet!
Laten we dat eens gezellig bespreken bij een bak koffie. Wanneer zullen we?quote:
Vind ik niet. Op het moment dat een ander gewoon rond wil neuken heeft die persoon imo geen fwb nodig maar ben je gewoon een fuckbuddy. Fbw heeft voor mij in die zin iets meer inhoud dus als er rond neuk drang is dan mij niet bellenquote:Op maandag 26 juli 2021 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dat laatst tot de mogelijkheden behoort, is één van de 'benefits'. Anders is het wat TaMieke al zegt, gewoon een relatie.
Reiskostenvergoeding? En wie betaald wat dan? En verteer? Dus alles 50/50?quote:Op maandag 26 juli 2021 18:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gezien alle inhoud die wij al delen, zie ik dit als een uitnodiging om je te bellen. Tot straks.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Op het moment dat een ander gewoon rond wil neuken heeft die persoon imo geen fwb nodig maar ben je gewoon een fuckbuddy. Fbw heeft voor mij in die zin iets meer inhoud dus als er rond neuk drang is dan mij niet bellen
Neem toch niet op :’)quote:Op maandag 26 juli 2021 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien alle inhoud die wij al delen, zie ik dit als een uitnodiging om je te bellen. Tot straks.
Straks maar ff één van mijn fwb's bellen voor een feel good pijpbeurt.quote:
Je moederquote:
Heb haar meteen geblockt op WA en alle socialsquote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb haar meteen geblockt op WA en alle socials
Nu wel stress dat ik je tettenpics ga mislopen. 😅quote:
Ik heb geen penisnijd.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:23 schreef Barbusse het volgende:
Penisnijd kent geen tijd, zoveel is duidelijk
Ik heb ineens een DM.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu wel stress dat ik je tettenpics ga mislopen. 😅
Lang geleden al zeker?quote:
Geen videos binnenkrijgen via WhatsAppquote:
Linkje naar OnlySenns.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen videos binnenkrijgen via WhatsApp
Snotverquote:
En tegen mij zeg je dat je alle sletterige foto's verwijderd hebtquote:
Van mijn icloud ja! OnlySenn is geen icloudquote:Op maandag 26 juli 2021 19:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En tegen mij zeg je dat je alle sletterige foto's verwijderd hebt
Allemaal stijlvol.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom ze het zo belangrijk vond dat ik ze veilig zou opslaan. Ze heeft zelf geen kopieën meer.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is CE niet de enige die een DM krijgt vanavond.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:52 schreef Senn88 het volgende:
Goed :’) alle meelezers hebben nu een prachtig beeld van mij geschetst.
Het beeld is me nog niet helemaal helder, wat extra beeldmateriaal kan helpenquote:Op maandag 26 juli 2021 19:52 schreef Senn88 het volgende:
Goed :’) alle meelezers hebben nu een prachtig beeld van mij geschetst.
Ik heb de uitleg mbt de reiskosten gemist. Hoe wil je daar invulling aangeven?quote:Op maandag 26 juli 2021 19:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het beeld is me nog niet helemaal helder, wat extra beeldmateriaal kan helpen
Someone's jellyquote:Op maandag 26 juli 2021 19:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Terecht.quote:
Verschil moet er wezenquote:
quote:
Klassiekertjequote:
Absoluutquote:
Nooit te laat om alsnog te leren kennen als onderdeel van je muzikale vorming.quote:
Dus nu geen avondeten of lekkere dingen om te snoepen?quote:Op maandag 26 juli 2021 21:07 schreef Tegan het volgende:
Ik ging boodschappen doen en alles wat ik wilde kopen was op.
Nu andere dingen waar ik minder zin in had.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus nu geen avondeten of lekkere dingen om te snoepen?
Matigquote:Op maandag 26 juli 2021 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu andere dingen waar ik minder zin in had.
Ook storing in de koelschappen?quote:Op maandag 26 juli 2021 21:07 schreef Tegan het volgende:
Ik ging boodschappen doen en alles wat ik wilde kopen was op.
Is daar een verklaring voor?quote:Op maandag 26 juli 2021 21:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is hier gaande. Bijna alle schappen leeg
Pft, ik zit niet op te letten. Genoeg FOK! voor vandaag...quote:
Ik dacht dat je vakantie had? Of is dat alweer om?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:09 schreef gcjoel het volgende:
Even een uurtje doen alsof ik werk en dan prikje halen
Was maar 1 week. We hebben nog steeds (alweer?) Nieuw zeeland op de planning voor december dus moet mn dagen beetje wijs inzetten zeg maar.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vakantie had? Of is dat alweer om?
Prikjequote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:09 schreef gcjoel het volgende:
Even een uurtje doen alsof ik werk en dan prikje halen
Zoals het nu gaat, lijkt het bij mij mee te vallen. Voelt als de vorige keer. En toen had ik er alleen de day after last van.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:21 schreef Senn88 het volgende:
Dit weekend iedereen lamlendig van de vaccinaties 😂 incl ikzelf
Dit weekend? Heb er niet voor niks een gepland op dinsdagquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:21 schreef Senn88 het volgende:
Dit weekend iedereen lamlendig van de vaccinaties 😂 incl ikzelf
Mijn tere zieltje kreeg verhoging/koorts enzquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat, lijkt het bij mij mee te vallen. Voelt als de vorige keer. En toen had ik er alleen de day after last van.
Ik morgen dus je mag best een beetje mee doen met mij!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit weekend? Heb er niet voor niks een gepland op dinsdag
Ow okequote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was maar 1 week. We hebben nog steeds (alweer?) Nieuw zeeland op de planning voor december dus moet mn dagen beetje wijs inzetten zeg maar.
Heb begin september nog een weekje dus even maandje werken nog.
Ah, popje toch!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn tere zieltje kreeg verhoging/koorts enz
Ja maar dan gewoon van morgen tot vrijdagquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik morgen dus je mag best een beetje mee doen met mij!
Dan toch gewoon daar met je vrienden een feestje maken? Zonde anders.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:30 schreef babylon het volgende:
Festival Madnes is op het strand bij Nes op Ameland. Vroeger was de festivalcamping vlakbij in de duinen, op camping Duinoord. Jaren terug is dat verplaatst naar een weiland bij Buren, wat zo 25 minuten lopen is. Daar doe ik dus niet aan mee, dus ik boek naast mijn festival kaartje mijn camping op Duinoord (waar ik ook al 25 jaar kom). Dat heb ik zondag gedaan, omdat de camping vol begon te lopen.
Gisteren is Madnes gecancelled. Ok, eens kijken of ik de camping dan ook kan cancellen. Maand van te voren, betekent dat je 10% terug krijgt. Minus administratie kosten...![]()
Zucht!
Dit iddquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan toch gewoon daar met je vrienden een feestje maken? Zonde anders.
Nee klopt, ik ga er waarschijnlijk ook gewoon heen. Alleen. Want ik zou ook alleen naar het festival gaanquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan toch gewoon daar met je vrienden een feestje maken? Zonde anders.
Oh dan zou ik dat doen haha, weet niet wat die camping je kostte maar dat zal nooit veel zijn toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:37 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee klopt, ik ga er waarschijnlijk ook gewoon heen. Alleen. Want ik zou ook alleen naar het festival gaan
Maar ja, als ik dan ontdek dat ik ook iets langer in Zwitserland kan blijven en dan ipv het niet doorgaande Madnes ik naar een aangepast Zurich Open Air kan gaan met Paul Kalkbrenner....
KEUZESTRESS!
120 euro. Het is te overzien. Maar wel zonde geldquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dan zou ik dat doen haha, weet niet wat die camping je kostte maar dat zal nooit veel zijn toch?
Suikeroompje gespotquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:41 schreef babylon het volgende:
[..]
120 euro. Het is te overzien. Maar wel zonde geld
Is dat ook nodig als je niet overnacht?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel godver. Ik moet morgen naar Duitsland en nu moet ik een test.
Nope.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat ook nodig als je niet overnacht?
Wat vind jouw vriend hier nu van? Vraag dit voor een vriendquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:17 schreef gcjoel het volgende:
Pik erin![]()
Deze leuke boi deed me tenminste geen pijn
Hij vond het wel gek dat ik helemaal ogedirkt naar de vaccinatie ging. Maar verder hoeft hij niks te weten toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat vind jouw vriend hier nu van? Vraag dit voor een vriend
Wat een verstandige keuze! Wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij vond het wel gek dat ik helemaal ogedirkt naar de vaccinatie ging. Maar verder hoeft hij niks te weten toch?
Precies. En ik doe dit anders nooit.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat een verstandige keuze! Wat niet weet wat niet deert
Don't ask, don't tell. Werkt prima.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij vond het wel gek dat ik helemaal ogedirkt naar de vaccinatie ging. Maar verder hoeft hij niks te weten toch?
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet voor niks dat ik met hem meeging voor zijn vaccinatie.
Hij is ook wel van de leuke boi's?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet voor niks dat ik met hem meeging voor zijn vaccinatie.
Ja. Sinds gisteren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat ook nodig als je niet overnacht?
Je hebt liever iets dat zuigt dan iemand om te zuigen? #fwb #fuckbuddy #verder #openrelatie #sluttysummerquote:
Als ik mijn zuigertje vandaag heb beloof ik plechtig dat ik veel zal zuigen!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt liever iets dat zuigt dan iemand om te zuigen? #fwb #fuckbuddy #verder #openrelatie #sluttysummer
Wat een vrouwquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als ik mijn zuigertje vandaag heb beloof ik plechtig dat ik veel zal zuigen!
Uitgebreide review!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als ik mijn zuigertje vandaag heb beloof ik plechtig dat ik veel zal zuigen!
huequote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Bijna de testmevrouw ondergekotst.
Ik kan niet zo goed tegen dingen in m'n keel.
Gevaarlijke uitspraak dit.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Arme vriendquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Kerel heeft het afgeleerd hoor.quote:
Ik kan daar ook niet tegen, was dus ook erg blij dat Frankrijk een sneltest accepteert, alleen de neusquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ogen dicht, focus op door je neus ademen en niks anders. Makkiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, had ik eindelijk het goede nummer te pakken?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hijger in mijn voicemailWie van jullie is het? Hè? Nou?!
Oeh, leuk!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:40 schreef Senn88 het volgende:
Had net een kennismakingsgesprek voor een andere functie die volledig past bij mijn studierichting. Moet nog ff een referentie aanleveren. Heel spannend. Eerst was ik niet mega enthousiast maar nu klinkt het een stuk beter
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah, had ik eindelijk het goede nummer te pakken?
Eerste gesprek heb ik gehad. Vrijdag voorlichting bijeenkomstquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, leuk!![]()
Referentie aanleveren, en dan? Nog geen gesprek?
Ik heb zelfs geen zin meer in het geen zin hebben.quote:
Bij een ander bedrijf weer? Ik dacht dat je het nu naar je zin had?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:40 schreef Senn88 het volgende:
Had net een kennismakingsgesprek voor een andere functie die volledig past bij mijn studierichting. Moet nog ff een referentie aanleveren. Heel spannend. Eerst was ik niet mega enthousiast maar nu klinkt het een stuk beter
'geen gesprek' moest 'een gesprek' zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Eerste gesprek heb ik gehad. Vrijdag voorlichting bijeenkomst
Zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Eerste gesprek heb ik gehad. Vrijdag voorlichting bijeenkomst
Klopt haha maar ik heb niet gestudeerd voor wat ik nu doe. En wij zijn een subsidie project waarvan niet bekend is hoelang we mogen blijven bestaanquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij een ander bedrijf weer? Ik dacht dat je het nu naar je zin had?
Denk het wel. We gaan het mee maken!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'geen gesprek' moest 'een gesprek' zijn![]()
Maar nice!
Ik doe niet aan anoniem anders weet je niet dat je de tettenpics naar mij moet sturen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hijger in mijn voicemailWie van jullie is het? Hè? Nou?!
Succes!quote:
Ah slimme keuze dus!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt haha maar ik heb niet gestudeerd voor wat ik nu doe. En wij zijn een subsidie project waarvan niet bekend is hoelang we mogen blijven bestaan
Daar word je toch wel wakker van?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:42 schreef Senn88 het volgende:
Zou best een dutje willen doen maar die pakketbezorger moet nog komen..
Gewoon een dutje in de tuinstoel naast de voordeurquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:42 schreef Senn88 het volgende:
Zou best een dutje willen doen maar die pakketbezorger moet nog komen..
Met een biertje in de hand zeker?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon een dutje in de tuinstoel naast de voordeur
Hazes hard op den speakertsquote:
Wie?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En Jannes en Stef Ekkel en Jango Wagner......
Is hij fam van dr wagnerpizzabedoeling?quote:
Vind ik mooi.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die ken ik wel. Want het is stil hier aan de overkant
Nee zijn ze te leuk voor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:44 schreef TaMieke het volgende:
Susan & Freek passen niet echt in het rijtje bij Andre hazes ed
Susan en Freek zijn wel leukquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:44 schreef TaMieke het volgende:
Susan & Freek passen niet echt in het rijtje bij Andre hazes ed
You can do it!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:45 schreef Senn88 het volgende:
Deze meid gaat zo proberen de dyson aan de muur te jassen.
true.quote:
Whut... Hier is het koudquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
true.
Ik ben zo gaar..... en niet vooruit te branden.
En airco kapot op het werk dus best beetje benauwd hier
Ja als ie het doet, is het ook vaak koud.quote:
Stomme papa!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]Papa wil zijn boormachine niet door mij laten gebruiken
Nopequote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Ben ik de enige die een grafhekel heeft aan die Suzan en Freek?
Tot nu toe blijkbaar welquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:48 schreef DrMarten het volgende:
vast nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]Papa wil zijn boormachine niet door mij laten gebruiken
Ken ze verder niet dus geen idee.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Is uit jouw regio hequote:
Laatje alles uit je handen vallen? Dan heeft ie gelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
‘Jij laat alles uit je handen vallen. Je koopt er zelf maar een, voor nu kom ik er zo aan’
Ben wel een tikkeltje onhandig.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Laatje alles uit je handen vallen? Dan heeft ie gelijk
Grafhekel niet, maar ik ben niet zo'n fan van Nederlandstalig, dus krijg ook altijd jeuk van hun liedjes. Die te vaak op de radio voorbij komenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:48 schreef DrMarten het volgende:
welke zender? dan moet ik die ook eens opzettenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grafhekel niet, maar ik ben niet zo'n fan van Nederlandstalig, dus krijg ook altijd jeuk van hun liedjes. Die te vaak op de radio voorbij komen
100% NLquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke zender? dan moet ik die ook eens opzetten
Mijn spotify lijstquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wissel een beetje tussen 538, Qmusic en 3FM. Ligt een beetje aan m'n bui.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op Spotify ook niet.quote:
Eigenlijk wel goed. Heb genoeg vermaak gevonden. Vaak bij vrienden. Mrs. is niet zo van de vaak en veel socials, dus ik kan nu los. En de rest lekker veel mijn films en games. Aan de andere kant mis ik het fysieke contact met haar wel flink. Maar goed, nog drie weken en dan vlieg ik er heen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op Spotify ook niet.
Hoe bevalt de tijd alleen?
Is haar camping weer begaanbaar inmiddels?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed. Heb genoeg vermaak gevonden. Vaak bij vrienden. Mrs. is niet zo van de vaak en veel socials, dus ik kan nu los. En de rest lekker veel mijn films en games. Aan de andere kant mis ik het fysieke contact met haar wel flink. Maar goed, nog drie weken en dan vlieg ik er heen.
Is dat een eufemisme voor vagina?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is haar camping weer begaanbaar inmiddels?
Het strand is terug. De bodem nog flink verzadigd, maar de gasten komen weer terug, en haar eigen tent staat weer.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is haar camping weer begaanbaar inmiddels?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[..]
Een zompige sloot en nat gras rond de tent?
Bruh...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[..]
Waar je dan tot aan je enkels in zakt?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel waar joel en babylon van zijn toch? Dat zijn de kampeerders onder ons meen ikquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[..]
Doe mij maar een duur strakgetrokken hotel!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is wel waar joel en babylon van zijn toch? Dat zijn de kampeerders onder ons meen ik
Met een lekker warme badkamer, groot bed om 's avonds in te ploffen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe mij maar een duur strakgetrokken hotel!
Lekker met matrassen vol lichaamssappen van anderen en bedwantsenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe mij maar een duur strakgetrokken hotel!
Honey, ik ben wel meer dan 1 ster waard hequote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker met matrassen vol lichaamssappen van anderen en bedwantsen
Daar word niet geneukt denk je? Of bedoel je meer sterretjes tegelijk?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honey, ik ben wel meer dan 1 ster waard he
Iewlquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker met matrassen vol lichaamssappen van anderen en bedwantsen
Ranzig volk is het, allemaal!quote:
Wees blij dat je na zoveel jaar nog steeds verrast kan worden.quote:
Oh, dat vind ik wel meevallen eig.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:33 schreef Tegan het volgende:
Vorig jaar had ik een hotelkamer met jacuzzi![]()
.
Jacuzzi seks klinkt geweldig maar is niet echt praktisch helaas.
Tegendruk?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je dat gedaan ja? Lijkt me ook maar lastig met tegendruk
Want?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:38 schreef babylon het volgende:
[..]
Tegendruk?
Maar ja, jacuzzi, zwembad. Wel oppassen met klaar komen (niet doen).
Dat is onzichtbaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe is dat minder vies dan voorvocht dat zit ook in dat water
Echt hequote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is je eigen zaad. Niet aanstellen.
Je hebt wel een beetje gelijk. Alleen gestold zaad is vervelend.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is je eigen zaad. Niet aanstellen.
Dat stolt niet tot lange eiwit slierten die overal aanplakkenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe is dat minder vies dan voorvocht dat zit ook in dat water
Ik moest lachenquote:
Sorry voor jou dat je vrouw die slierten niet eens uit het bad hapt na afloop.quote:
En ik niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:39 schreef babylon het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje gelijk. Alleen gestold zaad is vervelend.
Ok dit had ik nog niet willen lezen zo vroeg in de ochtendquote:Op woensdag 28 juli 2021 07:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry voor jou dat je vrouw die slierten niet eens uit het bad hapt na afloop.
Dat geldt voor meerdere hier denk ik. Daarom postte ik het.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ok dit had ik nog niet willen lezen zo vroeg in de ochtend
Dan wil ik je namens deze mensen danken voor je vunzige bijdragequote:Op woensdag 28 juli 2021 08:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt voor meerdere hier denk ik. Daarom postte ik het.
Ik dacht juist dat we deze zomer een hittegolf zouden overslaanquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:14 schreef TaMieke het volgende:
Er zou een hittegolf aankomen. Geen idee wanneer, want voor volgende week staat er ook alleen maar regen
Altijd toch.quote:
Zou kunnen, maar is nog wel vroeg daarvoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je wil nog een bijdrage leveren over seks in een jacuzzi?
Ik las gisteren op het AD iets over een hittegolf. Maar verder niet geklikt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat we deze zomer een hittegolf zouden overslaan
Yv is dr niet, dus mag gewoon voor 12 uur.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd toch.
[..]
Zou kunnen, maar is nog wel vroeg daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |