"Heb je helemaal gelijk in, daarom consumeer ik graag je dienst. Als het even kan zonder commentaar, voor jou 10 anderen."quote:Op maandag 26 juli 2021 14:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tandsteen, ontstekingen (gingivitis, paradontitis..)
Ik moet eigenlijk wel gewoon, heb 24/7 ontstoken tandvlees. (Mijn ouders hebben hetzelfde euvel. Zal wel een slecht bioom hebben, o.a. natuurlijk. Ik ben niet zo heel trouw met flossen.) maar ik word het eeuwige gepreek - naast het afschuwelijke gepor en gewroet - elke keer ZO zat. Ze lijken er iets te vaak plezier in te scheppen je op je vingers te tikken (dat je niet goed elk randje poetst/flost, dat je ragertjes niet dik genoeg zijn, etc.) en daar heb ik echt een schurfthekel aan. Vooral als ik dan met mijn mond open lig, niks terug kan zeggen en ook nog op moet passen, want ze moeten dan nog de helft in mijn gebit wroeten....
Ik loop mijn afspraak al een jaar uit te stellen. Dom. Dus ik ga het toch maar eens plannen. Maar dan wel bij ééntje specifiek, die was nog wel aardig. Maar brrr.
Mooiquote:Op maandag 26 juli 2021 15:06 schreef Blues het volgende:
Doet me denken aan zoon(tje toen nog) F.
Als er zo'n spuitbus slagroom stond in de koelkast (niet zo vaak) dan ging de koelkast in de keuken wel heel vaak open en dicht en hoorde je dat gggrrrppppfffggggrrrrr geluid van zo'n spuitbus
Fje (is nu 34 he..) . kroop dan over de grond vanaf de trap achter de bank langs, tijgerde zo verder naar de keuken (en dacht dat ik het nog steeds niet door had) koelkast heeeeeeel zachtjes open en dan hing ie met zijn mond onder die spuitbus.
Als ik dan vanaf de bank of zo riep: Is het lekker? Schrok ie zich te pletter (nou ja na de 3e keer ook niet meer)
Heerlijk spelletjeSweet memories.
Waarom moest ik lachenquote:Op maandag 26 juli 2021 13:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh wauw! Wel filmischDie lap om de kies heen had ik vandaag al, dat scheelt.
Het was te doen-ish, verdovingsspuiten blijven wel een probleem maar ik heb het idee dat door al die exposure van de laatste tijd het fobische toch een pietsie aan het afnemen is en daar ben ik wel erg blij meeVan de procedure zelf niks gevoeld en ik ben op zich wel goed in heel lang mijn mond heel ver openhouden zonder kramp
![]()
Beetje balen vooral dat ik er dus niet al vanaf ben nu en met een noodvulling zit, maar niks aan te doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Zink?quote:Op maandag 26 juli 2021 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nieuwe dakgoot en hemelwaterafvoer besteld. RIP bankrekening.
Haha nee. Zo groot is de bankrekening niet. Ooit komt dat er wel maar niet aan gebouwen die toch tzt gesloopt gaan worden. We hebben nu dit spul voor serre en stal, hetzelfde als aan het huis.quote:
Oow maar dit is heul sjiek toch? Ik heb gewoon bakgoot gebruikt vorige weekquote:Op maandag 26 juli 2021 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haha nee. Zo groot is de bankrekening niet. Ooit komt dat er wel maar niet aan gebouwen die toch tzt gesloopt gaan worden. We hebben nu dit spul voor serre en stal, hetzelfde als aan het huis.
Nou jaaaaaquote:
Heh, wat een v erschil met mij. Ik heb zo ontzettend lang mijn gebit enorm verwaarloosd. Zelden poetsen, nooit flossen. En élke keer kreeg ik complimenten van de tandarts dat het er zo goed uitzagquote:Op maandag 26 juli 2021 14:18 schreef Candaasje het volgende:
Tandsteen, ontstekingen (gingivitis, paradontitis..)
Ik moet eigenlijk wel gewoon, heb 24/7 ontstoken tandvlees. (Mijn ouders hebben hetzelfde euvel. Zal wel een slecht bioom hebben, o.a. natuurlijk. Ik ben niet zo heel trouw met flossen.) maar ik word het eeuwige gepreek - naast het afschuwelijke gepor en gewroet - elke keer ZO zat. Ze lijken er iets te vaak plezier in te scheppen je op je vingers te tikken (dat je niet goed elk randje poetst/flost, dat je ragertjes niet dik genoeg zijn, etc.) en daar heb ik echt een schurfthekel aan. Vooral als ik dan met mijn mond open lig, niks terug kan zeggen en ook nog op moet passen, want ze moeten dan nog de helft in mijn gebit wroeten....
Ik loop mijn afspraak al een jaar uit te stellen. Dom. Dus ik ga het toch maar eens plannen. Maar dan wel bij ééntje specifiek, die was nog wel aardig. Maar brrr.
Is best mooi spul ja. Maar het blijft plastic. Het zit allemaal zo in het zicht bij ons dat ik grijs pvc echt niet wil hebben. Dan is dit een mooie middenweg. Zaterdag wordt het opgehangen, F en @Lonaa komen helpenquote:Op maandag 26 juli 2021 15:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow maar dit is heul sjiek toch? Ik heb gewoon bakgoot gebruikt vorige week
[ afbeelding ]
Wat jij nu hebt is honderd keer mooier.
Mijn tandarts is ook van het stoken. En daar ben ik blij mee, want stoken is toch ook gewoon 1000x eenvoudiger.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:50 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tandarts is overigens heel geen fan van flossen (mooi, ik ook niet) maar wel van stoken, qua tandvleeskwaliteit. Zeggen jullie predikers daar niks over?
Tevens, omdat ie net ondersneeuwde:waterpik
Nu zijn ragers de hype.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:50 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tandarts is overigens heel geen fan van flossen (mooi, ik ook niet) maar wel van stoken, qua tandvleeskwaliteit. Zeggen jullie predikers daar niks over?
Ik trok de stoute schoenen aan. Ze is met zwangerschapsverlof en komt niet terug in die praktijkquote:Op maandag 26 juli 2021 15:49 schreef AnneX het volgende:
Zou ik onmiddellijk aanmelden @:Isabeau. Doen!
En heb ik een persconferentie gemist?
Ik noem het flossen, maar ik gebruik nooit van die draadjes, maar van die stokjes met borsteltjes.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:50 schreef Vanyel het volgende:
Awww, wat snert voor jou!quote:Op maandag 26 juli 2021 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik trok de stoute schoenen aan. Ze is met zwangerschapsverlof en komt niet terug in die praktijkEn ze is met een opleiding in het UMCG bezig, maar hoe of wat wist de telefoniste niet. *zucht*
Shut.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik trok de stoute schoenen aan. Ze is met zwangerschapsverlof en komt niet terug in die praktijkEn ze is met een opleiding in het UMCG bezig, maar hoe of wat wist de telefoniste niet. *zucht*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shitquote:Op maandag 26 juli 2021 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yup.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn tandarts is ook van het stoken. En daar ben ik blij mee, want stoken is toch ook gewoon 1000x eenvoudiger.
Net de zonnepanelen betaald. RIP 2/3e van de spaarrekeningquote:Op maandag 26 juli 2021 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nieuwe dakgoot en hemelwaterafvoer besteld. RIP bankrekening.
quote:Op maandag 26 juli 2021 16:20 schreef Blues het volgende:
Time flies idd.
Ook zo'n gedwongen 'vrije' dag.Dat was schrikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 26 juli 2021 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was schrikkenIn die staat is mijn brein de hele tijd. Irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Txx ik zoek je telnr vast op![]()
Auwquote:Op maandag 26 juli 2021 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Net de zonnepanelen betaald. RIP 2/3e van de spaarrekening
quote:Op maandag 26 juli 2021 16:20 schreef Blues het volgende:
Time flies idd.
Ook zo'n gedwongen 'vrije' dag.Dan sta je raar te kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de vakantie voorbij al weer?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:44 schreef Barreltje het volgende:
Wst is thuiswerken toch lekker.. even een dutje tussendoor doen..
Staat dan wel weer tegenover dat mn taak nog jiet af is.. maar vooruit
Jup weer voorbij.. 1 weekje maar.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is de vakantie voorbij al weer?
Was het relaxt al met al? En goed weer?
Nog niet ontploft?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:52 schreef Vanyel het volgende:
Best verrast na een crème fraiche van 11-05 tegenkomen in de koelkast.
Paar jaar heb je ze weer terugquote:Op maandag 26 juli 2021 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Net de zonnepanelen betaald. RIP 2/3e van de spaarrekening
ik heb vandaag alweer 2 eur verdiend. In dit tempo heb ik het over 8 jaar terugverdiendquote:
Heb je de auto al? Daarmee je nieuwe land verkennen.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup weer voorbij.. 1 weekje maar.
Al zei mn baas vandaag dat ik vaker vakantie op moest nemen..
Maar jah.. wat ga ik dan doen ?
Hier ook zoiets. Ik zou net op de fiets stappen om even naar een winkel te gaan, fiets weer terug de schuur in. En via internet besteld want morgen kan ik de deur niet uit.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:02 schreef Tele6 het volgende:
Hier regende het rond half 5. Prima, want ik was net thuis van studeren en boodschappen doen en tot kwart voor 7 hoef ik nergens heen. Nu rommelde het net, en als het onweert kunnen we niet trainen, dus ik hoop dat dit het laatste gerommel was hier.
Er komt een monteur, en een levering van PostNl en van DHL. De monteur tussen 8-10 en heeft 2 uur nodig. Dus nu een extra pakje van Postnlquote:Op maandag 26 juli 2021 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Hier nog lekker veel zon
Waarom kan je morgen de deur niet uit, Kaatje?
Oh ja, in het kader van inburgeren: speelde jij niet volleybal?quote:Op maandag 26 juli 2021 16:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup weer voorbij.. 1 weekje maar.
Al zei mn baas vandaag dat ik vaker vakantie op moest nemen..
Maar jah.. wat ga ik dan doen ?
Sterktequote:Op maandag 26 juli 2021 09:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*boks*
Als je tandarts ‘shit’ zegt tijdens je wortelkanaal behandeling is dat nooit goed… stukje boor afgebroken. Klinkt pijnlijker dan het is trouwens. Maar dus wel een stadje verder naar de endontoloog. Toen ik vroeg of ik het stukje boor mocht zien was dat geen probleem.. tot hij het liet vallen. Hij heeft nog op handen en voeten gezocht, mocht niet baten
Hoe zit het trouwens met ons quotum kwakkelbeestjes? Ik ga dadelijk poes grabbelen voor een bezoekje dierenarts. Dit is de slimme kat dus die zit al opgesloten.
Mevrouw heeft ruim 24 uur niet gegeten en is wat somber, dus daar moet volgens mij in ieder geval een eetlustopwekkende spuit in.
Ze heeft de leeftijd waarop mijn andere katten begonnen te kwakkelen en overleden
Geen regen, geen wind. Wel zonquote:Op maandag 26 juli 2021 19:04 schreef fietsie het volgende:
Even lekker op de fiets boodschappen gedaan![]()
Geen regen, wel een boel tegenwind op de weg terug
quote:Op maandag 26 juli 2021 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ik heb vandaag alweer 2 eur verdiend. In dit tempo heb ik het over 8 jaar terugverdiend
Daar reed ik vandaag nog door.quote:
Met zure rijst bedoel je gewoon de normale sushi-rijst?quote:Op maandag 26 juli 2021 19:29 schreef sigme het volgende:
Cullies, ik heb culhulp nodig.
Na mijn buitengewoon succesvolle presentatie morgen, ga ik mij en mijn lief trakteren op sushi. Maar ik weet niks van sushi. Ja wel een beetje: ik hou niet bijster van zure rijst.
Nou schijnt een beetje sushitent allerlei hapjes te hebben, ook zonder zure rijst. Wie weet wat ik hebben moet?
Omdat je verdriet hebt? Omdat het slecht bier is? Omdat...wat is verdrietbier?quote:
Is dat festivalbier met -extra- alcohol?quote:
Fijne tip, maar daar heb ik niks aan als tip voor sushi afhalenquote:Op maandag 26 juli 2021 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met zure rijst bedoel je gewoon de normale sushi-rijst?
Ga Koreaans barbecuen. Ook hapjes, maar dan veel lekkerder voor de niet-zure-rijst liefhebbers.
Dubbel verdriet dusquote:Op maandag 26 juli 2021 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Verdrietbier is bier dat je drinkt bij verdriet. In dit geval omdat geen festivals.
Het is wel Heineken wat wel verdriet op zichzelf is
Ja, dat is jammer.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Verdrietbier is bier dat je drinkt bij verdriet. In dit geval omdat geen festivals.
Als er zo'n "medeleven" knopje zou zijn zoals op Feesboek had ik er op geklikt.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Wat is het lekkerste dat ze heeft meegenomen?quote:Op maandag 26 juli 2021 20:09 schreef fietsie het volgende:
Eega komt net thuis van Amazing Oriental Rotterdam - Alexander.
Kofferbakje van de Fox lag vol tot aan de hoedenplank...
Lekker zennnquote:Op maandag 26 juli 2021 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen regen, geen wind. Wel zon
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2021 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Jouw amazing sausje in drie varieteiten, mochi, sesamkoekjes, diverse soorten mie, gyosha, wantan, japanse bbq worstjes, lemon drink, marshmellows, sesam ballen met rode boon vulling, plakrijst, gewone rijst, en zo nog ongeveer een halve meter kassabonquote:Op maandag 26 juli 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is het lekkerste dat ze heeft meegenomen?Hier stond net Crisp voor de deur met 4 zakken croissants.
![]()
Ik wil het zo vroeg mogelijk op de middag ophalen, daardoor werd de keuze beperkt. Het wordt MrSushi.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:08 schreef Myraela het volgende:
Afhaal is vaak wel alleen/vooral gericht op de zure rijst rolletjes. Heb je al een zaakje op het oog?
Anders zijn alle gefrituurde dingen natuurlijk altijd lekker.
Iets later kwam er een regenboog en nog iets later begon het te druppen. Nu binnen.quote:
Dat is ook het jammere aan zelf maken, dan is het toch een stuk eentoniger.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:45 schreef gcjoel het volgende:
Sushi eet ik toch het liefst uit.
Dan kan je veel meer verschillende pakken dan bezorgen.
Wel trek in
Preciesquote:Op maandag 26 juli 2021 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook het jammere aan zelf maken, dan is het toch een stuk eentoniger.
Al ben ik dus sowieso niet echt van de echte sushi. Ik ben van de Amerikaanse sushi met ladingen dingen die niet in of op sushi horen, maar toch goddelijk zijn.
Eens. En de warme sushi’s zijn dan ook echt warmquote:Op maandag 26 juli 2021 20:45 schreef gcjoel het volgende:
Sushi eet ik toch het liefst uit.
Dan kan je veel meer verschillende pakken dan bezorgen.
Wel trek in
quote:Op maandag 26 juli 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is het lekkerste dat ze heeft meegenomen?Hier stond net Crisp voor de deur met 4 zakken croissants.
![]()
Goede selectie als je niet van sushi rijst houdtquote:Op maandag 26 juli 2021 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik wil het zo vroeg mogelijk op de middag ophalen, daardoor werd de keuze beperkt. Het wordt MrSushi.
Dit is mijn preselectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sashimi Mix
3 pc. salmon
3 pc. tuna
2 pc. crabstick
2 pc. shrimp
Dim Sum box
3 pieces ebi fry
5 pieces mini spring roll
3 pieces chicken spring roll
4 pieces gyoza
Sushi For One
Kappa Maki (3pc)
Kani Maki (3pc)
Nigiri Sake (1pc)
Nigiri Maguro (1pc)
Nigiri Kani (1pc)
Nigiri Ebi (1pc)
Nigiri Inari (1pc)
Nigiri Tamago (1pc)
Mijn lievelings is zo'n simpele met een plakje tonijn erop maar dan wel de geflambeerde versie. Zoo lekker.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook het jammere aan zelf maken, dan is het toch een stuk eentoniger.
Al ben ik dus sowieso niet echt van de echte sushi. Ik ben van de Amerikaanse sushi met ladingen dingen die niet in of op sushi horen, maar toch goddelijk zijn.
Geflambeerde tonijnquote:Op maandag 26 juli 2021 21:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn lievelings is zo'n simpele met een plakje tonijn erop maar dan wel de geflambeerde versie. Zoo lekker.
En anders al die Californië roll achtige dingen
Zusje is niet veel beter dan dat hoorquote:Op maandag 26 juli 2021 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan eind augustus eten bij t’ zusje in Tilburg… ben benieuwd. Iedereen is er altijd zo lyrisch over het zal mij benieuwen. Meestal vind ik het dan juist drie keer niksLa Cubanita in Eindhoven vind ik echt een dikke mweeehhh
Als het probleem enkel het licht is. Is dat wel te verhelpen. Goedkope set uitzoeken en testen. Vervolgens accepteren dat er geen garantie meer op zit. En een keuze maken. Dremel op het ledje en deze doormidden boren/slijpen. Ergens zwarte vloeibare pakking regelen en dat er op/in. Of tweecomponentenlijm met wat zwarte verf de lichtbron bedekken.quote:Op maandag 26 juli 2021 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een kwestie. Futiel voor mankind, van groot belang voor mij. Misschien helpt opschrijven.
Ik slaap al jaren in met een luisterboek op mijn bluetooth oordopjes. Ik heb diverse merken geprobeerd, maar een Plantronics is absoluut het beste. Het grote probleem met alle andere dopjes naast de Plantronics is dat ze een knipperend lampje hebben. Zo'n lampje is niet af te plakken. Ik krijg mogelijk migraine van knipperende lampjes en in het donker is het ook gewoon irritant.
De Plantronics dopjes hebben ook een probleem. Ze gaan tussen de 8 en 20 maanden kapot. Altijd. Ik ben inmiddels met mijn 8e paar bezig. Ik doe er niets geks mee. Ze kunnen dan gewoon niet meer opgeladen worden of een van de dopjes wordt geluidloos. Er zijn al talloze garantiekwesties geweest en ik kreeg steeds weer nieuwe dopjes toegestuurd.
In 2019 kocht ik een set. Via Bol, bij het Belgische Art & Craft. Bij aankomst konden de dopjes niet opladen. Ze hebben er bijna 3 maanden over gedaan om me nieuwe dopjes toe te sturen. Traag bedrijf, geven alleen antwoord als je er zelf achteraan zit. Ik heb nieuwe dopjes gekregen. De ellende van zo'n situatie is dat je garantie ingaat vanaf de datum van de oorspronkelijke aankoop. De nieuwe dopjes hadden dus maar 21 maanden garantie.
Maar! Natuurlijk gingen de dopjes weer kapot. 4 Weken geleden zijn ze opgestuurd. Gisteren heb ik maar eens een mailtje gestuurd. Vanochtend was er antwoord. De dopjes zijn niet meer leverbaar en ik kan een tegoedbon krijgen. Nou heb ik een aantal keuzes:
- De bon niet accepteren, de koop ontbinden, waarschijnlijk gedoe. Zij kunnen dan mijn geld volledig teruggeven (ze zijn gek als ze dat doen). Ze kunnen ook een deel van mijn geld teruggeven ivm afschrijving van het product. Ze kunnen ook hetzelfde product in een andere kleur toesturen. Die dopjes hebben dan maar 3 maanden garantie.
- De bon accepteren. Daarvan dezelfde dopjes in een andere kleur kopen. De dopjes worden niet meer gemaakt dus als ze over een paar maanden kapot zijn, heb ik een probleem. Dan krijg ik weer een tegoedbon denk ik. En de dopjes zijn nu dik 50 euro goedkoper dan toen ik ze kocht. Ik kan dus de bon niet helemaal opmaken.
- De bon accepteren. Op zoek gaan naar nieuwe oordopjes. 15 Sets oordopjes toe laten sturen. Steeds sacherijniger worden omdat het allemaal kutdingen met nutteloos knipperende lampjes zijn. Me ergeren aan het feit dat er geen enkel merk duidelijk is over hun knipperende lampjesbeleid. Er is een kleine kans dat ik een merk zonder lampje ga vinden. De kans is groter dat ik het opgeef en die allerlaatste set dopjes van mijn vaste fijne kutmerk koop.
Ok. Nu ik dit opschrijf, ga ik hoe dan ook niet van dat bedrijf afkomen voorlopig. De eerste optie is eigenlijk geen optie.
Ben benieuwd! Hier zit er ook een, was een optie voor vanavond geweest maja… zieke poes dus thuis gebleven.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan eind augustus eten bij t’ zusje in Tilburg… ben benieuwd. Iedereen is er altijd zo lyrisch over het zal mij benieuwen. Meestal vind ik het dan juist drie keer niksLa Cubanita in Eindhoven vind ik echt een dikke mweeehhh
Dat hele commerciele feest had ook gewoon geschrapt moeten worden. Prachtig opnieuw starten over 5 jaar in Athene, teller op 0 en weer beginnenquote:Op maandag 26 juli 2021 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.ad.nl/olympis(...)61-opsteeg~a3efda19/
Dit artikelIk schrik hier echt een beetje van (zit achter een betaalmuur maar als je even een incognito-browser start, dan is het te lezen).
Mensen die hun quarantaine in een piepklein kamertje moeten uitzitten, luchtvaartpersoneel dat ongetest op de vlucht lijkt te werken zonder mondkapjes…..
Zoveel faalwerk. Ik heb diepe medelijden met onze atleten
Ik ben pas 1 keer bij het zusje geweest toen ze net open waren. Toen ging het qua bediening (en vooral tempo) niet helemaal lekker. Maar ik vond het eten wel veel lekkerder dan La Cubanita hoor. La Cubanita is gewoon opgewarmde kant en klare groothandel, 't Zusje vond ik wel wat verfijnder en meer 'afgemaakt' dan dat.quote:
Thanks. Met de Dremel er op is nog wel een optie. Die oortjes waar ik mailcontact over heb gehad zijn maar 24 euro. Dat is wel een bedrag waar ik de garantie voor opzij wil zetten.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Als het probleem enkel het licht is. Is dat wel te verhelpen. Goedkope set uitzoeken en testen. Vervolgens accepteren dat er geen garantie meer op zit. En een keuze maken. Dremel op het ledje en deze doormidden boren/slijpen. Ergens zwarte vloeibare pakking regelen en dat er op/in. Of tweecomponentenlijm met wat zwarte verf de lichtbron bedekken.
Ik zal het laten wetenquote:Op maandag 26 juli 2021 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Hier zit er ook een, was een optie voor vanavond geweest maja… zieke poes dus thuis gebleven.
En komende week kan ik niet uit eten/bestellen want er komt een onverwachte HF box aan. Op de een of andere manier ontsnappen die herinneringsmails altijd aan mijn aandacht.
Morgen komt hij, de ene avond dat ik niet thuis ben maar gelukkig kunnen de buren aannemen.
Idd. Maar ja, teveel commercieel belang hequote:Op maandag 26 juli 2021 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat hele commerciele feest had ook gewoon geschrapt moeten worden. Prachtig opnieuw starten over 5 jaar in Athene, teller op 0 en weer beginnen
Aan de andere kant kreeg ik het idee dat de doorsnee Japanner die buitenlanders nu liever niet op bezoek heeftquote:Op maandag 26 juli 2021 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idd. Maar ja, teveel commercieel belang heMaar dan nog…..je kan mensen toch ook beter behandelen de m ik dan
Dagje extra hier blijven en dan bij Retiro eten. Al durf ik niet te zeggen of ze veel vegan hebbenquote:Op maandag 26 juli 2021 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer bij het zusje geweest toen ze net open waren. Toen ging het qua bediening (en vooral tempo) niet helemaal lekker. Maar ik vond het eten wel veel lekkerder dan La Cubanita hoor. La Cubanita is gewoon opgewarmde kant en klare groothandel, 't Zusje vond ik wel wat verfijnder en meer 'afgemaakt' dan dat.
Ik ga het volgende week nog een keer een kans geven.
Serieus?! Dan snap ik ook waarom ik het allemaal naar hetzelfde vond smaken. Ook vooral weinig smaak. Wat een smerige zooi serveerden ze daar zeg. Was niet mijn keus, dat restaurantquote:Op maandag 26 juli 2021 21:21 schreef Myraela het volgende:
La Cubanita is gewoon opgewarmde kant en klare groothandel,
En ik las zelfs ergens dat Japan weinig in te brengen had of de OS wel of niet doorgingen...quote:Op maandag 26 juli 2021 21:41 schreef fietsie het volgende:
Aan de andere kant kreeg ik het idee dat de doorsnee Japanner die buitenlanders nu liever niet op bezoek heeft
Ik heb geen insider info, maar zo smaakt het wel allemaal. En aangezien ze sommige dingen al jaren op de kaart hebben staan en bij elke locatie precies hetzelfde is, kan ik me niet voorstellen dat ze in de keukens veel vers maken.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Serieus?! Dan snap ik ook waarom ik het allemaal naar hetzelfde vond smaken. Ook vooral weinig smaak. Wat een smerige zooi serveerden ze daar zeg. Was niet mijn keus, dat restaurant
Vorig jaar met de vega week was wel tof. Hadden ze echt wat leuke gerechtjes, anders dan normaal op de kaart.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer bij het zusje geweest toen ze net open waren. Toen ging het qua bediening (en vooral tempo) niet helemaal lekker. Maar ik vond het eten wel veel lekkerder dan La Cubanita hoor. La Cubanita is gewoon opgewarmde kant en klare groothandel, 't Zusje vond ik wel wat verfijnder en meer 'afgemaakt' dan dat.
Ik ga het volgende week nog een keer een kans geven.
Ook dat snap ikquote:Op maandag 26 juli 2021 21:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aan de andere kant kreeg ik het idee dat de doorsnee Japanner die buitenlanders nu liever niet op bezoek heeft
We zijn daar eens geweest met een vrijgezellen feest. Bestelde carpaccio.. zat aan het bord geplakt. Die hadden ze dus sowieso al een flinke tijd klaar staanquote:Op maandag 26 juli 2021 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen insider info, maar zo smaakt het wel allemaal. En aangezien ze sommige dingen al jaren op de kaart hebben staan en bij elke locatie precies hetzelfde is, kan ik me niet voorstellen dat ze in de keukens veel vers maken.
Wat een flapdrol is die Tsjechische teamarts. Mondwater tegen corona en geen vaccinatiequote:Op maandag 26 juli 2021 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.ad.nl/olympis(...)61-opsteeg~a3efda19/
Dit artikelIk schrik hier echt een beetje van (zit achter een betaalmuur maar als je even een incognito-browser start, dan is het te lezen).
Mensen die hun quarantaine in een piepklein kamertje moeten uitzitten, luchtvaartpersoneel dat ongetest op de vlucht lijkt te werken zonder mondkapjes…..
Zoveel faalwerk. Ik heb diepe medelijden met onze atleten
Ik moest dat ook 2 keer lezen, waar zit de typefoutquote:Op maandag 26 juli 2021 22:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat een flapdrol is die Tsjechische teamarts. Mondwater tegen corona en geen vaccinatie
Heineken 0.0 is m.i. prima drinkbaar.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Als het maar mét alcohol is.
Dat 0.0 is echt nie lekker nie
Ik vind het sowieso een troost dat hij "ligt waar hij hoort". Te weten in de tuin van mijn ouders (nu alleen van mijn moeder). Daar liggen al mijn dieren.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:02 schreef Blues het volgende:
Heeft tijd nodig Whisk.
Ik sta nog wel eens in de tuin bij de vlinderstruik, daar ligt Xena onder, en praat dan altijd ff tegen haar
Vond het in het begin rot dat ze daar lag.. koud en zo en onder de grond, maar nu vind ik het een troost dat ze daar ligt. In haar 'eigen' tuin waar ze zo happy was.
Mooi ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een troost dat hij "ligt waar hij hoort". Te weten in de tuun van mijn ouders (nu alleen van mijn moeder). Daar liggen al mijn dieren.
En Xena is nog bij julliequote:Op maandag 26 juli 2021 23:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi ja.
Ik heb voor dit huis nog nooit een tuin gehad en nog nooit een dier dat bij mij overleed.
Ofwel ze zijn met een ex meegegaan toen het uit ging (3 katten) ofwel 2 die ik later had hebben we naar asiel gebracht want er kwamen babies en dat ging niet goed samen (1tje was agressievig tegen de babie en de ander plaste overal van de stretss) daarna 2 gehad toen de kinderen groter werden en die zijn allebei weggelopen![]()
Dus Xena hebben we helemaal van babie tot oude zieke poes gehad.
Ik vind dat heel normaalquote:Op maandag 26 juli 2021 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb ook gezorgd dat Zorro bedekt was. Schone doeken. Geen zand in zijn oogjes of neus.
Slaat uiteraard rationeel nergens op. Maar zo voel ik dat.
Dank jequote:Op maandag 26 juli 2021 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat heel normaalWe doen zoveel niet-rationele dingen in het leven, dat maakt je mens. Zorro heeft heel veel voor je betekent en zo lang bij je geweest. Ik begrijp heel goed dat je dan zoiets doet.
Vind dat niet zo raar. Anders blijft dat bij je.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb ook gezorgd dat Zorro bedekt was. Schone doeken. Geen zand in zijn oogjes of neus.
Ik ben laat, maar ik zou het gewoon niet doen.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:29 schreef sigme het volgende:
Cullies, ik heb culhulp nodig.
Na mijn buitengewoon succesvolle presentatie morgen, ga ik mij en mijn lief trakteren op sushi. Maar ik weet niks van sushi. Ja wel een beetje: ik hou niet bijster van zure rijst.
Nou schijnt een beetje sushitent allerlei hapjes te hebben, ook zonder zure rijst. Wie weet wat ik hebben moet?
Klopt. Maar rationeel maakt het niks uit. Hij is dood. Niks deert hem meer.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vind dat niet zo raar. Anders blijft dat bij je.
Maar jij niet,quote:Op maandag 26 juli 2021 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar rationeel maakt het niks uit. Hij is dood. Niks deert hem meer.
True.quote:
Oh ja wij ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een van mijn poezen ligt hier in de tuin begraven op een oude tv gids. Want als je meters zachte bank tot je beschikking hebt…. Lig je natuurlijk het liefst op een stukje papierquote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ja wij ook.
Ze lag altijd op een hamamdoek op een stoel. Daar hebben de d.a. en ik haar helemaal in gewikkeld. Eerst nog thuis met kopje eruit en in het grafje gelegd met kopje er wel in. Netjes toegedekt..
Succes straks!quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Een van mijn poezen ligt hier in de tuin begraven op een oude tv gids. Want als je meters zachte bank tot je beschikking hebt…. Lig je natuurlijk het liefst op een stukje papier![]()
![]()
Kater heb ik laten cremeren. Ik wilde hem afleveren (zonder speciaal dekentje of zo, want meneer lag overal en het liefste op mijn schoot) en weg. Maar de medewerker stond erop dat ik afscheid nam ter plekke en dat deden ze heel netjes. Mooi neergelegd, roosje erbij, ik weer janken uiteraard![]()
Hier is gisteren een nieuw kattengrit binnengekomen. Voor de overgang heb ik het in een andere kattenbak gedaan. Beide dames hebben er al langdurig in gelegen (ik kon vegen)quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Tuurlijk.
En tvgids![]()
![]()
Kranten waren hier ook favoriet.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is gisteren een nieuw kattengrit binnengekomen. Voor de overgang heb ik het in een andere kattenbak gedaan. Beide dames hebben er al langdurig in gelegen (ik kon vegen)
Er zijn slechtere plekken om uit te komenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:33 schreef Blues het volgende:
Dagje treinen en knuffelen
(en hopen dat ik mijn oververmoeide kop erbij kan houden en niet in Parijs uitkom)
Komt goed, veel plezier!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:33 schreef Blues het volgende:
(en hopen dat ik mijn oververmoeide kop erbij kan houden en niet in Parijs uitkom)
Merk je dat hij minder pijn heeft?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:47 schreef Candaasje het volgende:
Knuffel ze Blues!
Ik ga zo met Cas naar de fysio (voorlopig laatste keer) en verder rustig aan ronddrentelen in huis. Oh en een "Feliway' stekker voor konijnen zoeken, Beaphar schijnt die nu nieuw te hebben. Aangezien het nog steeds regelmatig gedonder is in de hooibak tussen Nox en Cas (en niet het goede gedonder) haalt dat de scherpe randjes er misschien vanaf. Het is vooral 's avonds, dan zal de gaba wel een beetje zijn werking hebben verloren, overdag liggen ze in diezelfde hooibak klef tegen elkaar aan te tukken.
/jemoetwat
Maar er zit best wel wat eten in en da's belangrijk!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Merk je dat hij minder pijn heeft?
De knijnenstekker van Feliway heb ik nog niet ontdekt, wel gezien dat ze inmiddels verschillende soorten en. Ik ben fan
Poes heeft vannacht haar bak leeg gegeten. En vanmorgen vroeg nog een bak. En net stond ze als vanouds aan mijn handen met voerbakje geplakt en dook er meteen in![]()
Veel plas en poep is er gisteren niet uitgekomen dus voorlopig mag ze nog niet naar buiten. En dat ze haar állerfavorietste traktatie (geklopt eitje) liet staan is raar. Dat ze nu alleen Whiskas natvoer lust is onhandig.
Hopelijk gaat ze snel weer terug naar vers, heb net weer een vriezer vol besteld en dat is best veel voor 1 kater.
Ja, hij komt weer vaker aangerend voor biks, gaat zelf weer naar het balkon, zit minder moeilijk (weer met rondere rug in plaats van met een knikje).quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Merk je dat hij minder pijn heeft?
De knijnenstekker van Feliway heb ik nog niet ontdekt, wel gezien dat ze inmiddels verschillende soorten en. Ik ben fan
Poes heeft vannacht haar bak leeg gegeten. En vanmorgen vroeg nog een bak. En net stond ze als vanouds aan mijn handen met voerbakje geplakt en dook er meteen in![]()
Veel plas en poep is er gisteren niet uitgekomen dus voorlopig mag ze nog niet naar buiten. En dat ze haar állerfavorietste traktatie (geklopt eitje) liet staan is raar. Dat ze nu alleen Whiskas natvoer lust is onhandig.
Hopelijk gaat ze snel weer terug naar vers, heb net weer een vriezer vol besteld en dat is best veel voor 1 kater.
Zekerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar er zit best wel wat eten in en da's belangrijk!
Slecht geslapen? Zou dan een dutje helpen? Of maar gewoon laten en niets doen?quote:
Ik geef de schuld aan het bier van gisteren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Slecht geslapen? Zou dan een dutje helpen? Of maar gewoon laten en niets doen?
Oeh, spannend hoor!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:01 schreef vlindertje89 het volgende:
@:sigme succes straks!
@:Blues veel plezier!
Ik kan al huilen als ik er alleen al aan denk dat ergens over 8-15 jaar mijn twee katten gaan overlijden, dus vooral de tijd nemen om het te laten slijten @:Whiskers2009 , echt niet gek dat het verdriet niet meteen weg is!
Ik zou eind sept eig intake voor eicellen invriezen hebben, maar werd zaterdag gebeld dat er een afzegging was, dus had die gister al. En toen kon ik vandaag meteen terecht voor echo en bloedprikken. 14 sept staat nu startgesprek gepland, en als m'n cyclus blijft doen wat ie nu doet dan is dat precies op tijd om een of twee dagen later te starten met hormonen enzo. Toch beetje spannend als het zo dichtbij komtmaar wel heel fijn dat t zoveel sneller kon nu!
Komt goed! En anders is Parijs niet verkeerdquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:33 schreef Blues het volgende:
Spannend, maar fijn dat je nu al terecht konquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kan al huilen als ik er alleen al aan denk dat ergens over 8-15 jaar mijn twee katten gaan overlijden, dus vooral de tijd nemen om het te laten slijten @:Whiskers2009 , echt niet gek dat het verdriet niet meteen weg is!
Ik zou eind sept eig intake voor eicellen invriezen hebben, maar werd zaterdag gebeld dat er een afzegging was, dus had die gister al. En toen kon ik vandaag meteen terecht voor echo en bloedprikken. 14 sept staat nu startgesprek gepland, en als m'n cyclus blijft doen wat ie nu doet dan is dat precies op tijd om een of twee dagen later te starten met hormonen enzo. Toch beetje spannend als het zo dichtbij komtmaar wel heel fijn dat t zoveel sneller kon nu!
Nu is het nog gewoon kijken wat jij hebt gedaan en dat overnemen. Straks....quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ha...ik zie wat langskomen op het kantoor account. Ze krijgen buikpijn over de tig vergaderingen komend half jaar en nu moet iemand, best hoog in de finance organisatie, alle meetings opnieuw inplannen. Weliswaar op de data die ik had ingepland (dus makkelijk) maar wel een k--werk
Ik moet er ook niet aan denken dat Poes iets zou overkomenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Whoa! Spannend!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Ze beginnen er achter te komen…quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ha...ik zie wat langskomen op het kantoor account. Ze krijgen buikpijn over de tig vergaderingen komend half jaar en nu moet iemand, best hoog in de finance organisatie, alle meetings opnieuw inplannen. Weliswaar op de data die ik had ingepland (dus makkelijk) maar wel een k--werk
Zeker spannend!!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Vandaag en morgen nog. Ik had eigenlijk gisteren mijn vrije maandag, maar die verplaats ik naar vrijdag, en neem donderdag vrij. Donderdagochtend komt een collega de spullen ophalen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Alleen deze week nog, toch Kaatje? Heb je überhaupt nog wel wat te doen qua werk?
Ja, dat is niks anders dan Dhr of Mw G.R. Oepsaccount aanmaken en alleen aan een zeer beperkt aantal mensen rechten geven om daar van meetings in te schieten. Bij grote bedrijven per afdeling of team 1. Niks mee doen, nooit deleten, alleen terugkerende groepsafspraken mee inschieten. Niet helemaal de bedoeling, maar jezus, weer zo'n ding waarvan ik me afvraag of Microsoft nu nooit focusgroepen houdt met de mensen die hun programma's uitgebreid gebruiken. Hoe de fuck kan dit nog niet als vanzelfsprekend ondervangen zijn in nieuwere versies.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Spannend @:vlindertje89, vind het zo goed van je
ehad, maar ook niet echt verdriet gehad om Dolce en dat blijft toch een beetje een raar gevoel.
Werkt een groepsvergaderaccount met tig verschillende vergaderingen met deels vaste en deels wisselende deelnemers op alle continenten? Niet dat ik ze wijzer ga maken![]()
Maar zo af en toe zie ik dingen langskomen dat er bij iemand een "oeps dit kan wel eens een probleem gaan worden" opkomen. Nu van iemand die met vakantie is
SPOILER: OS-nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, Lucky.
[ Bericht 36% gewijzigd door fietsie op 27-07-2021 14:03:49 ]
Oh dat, ik dacht dat je een nieuwe feature bedoelde (het duurde hier ruim een jaar Covid voordat Zoom gebruikt mocht wordenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, dat is niks anders dan Dhr of Mw G.R. Oepsaccount aanmaken en alleen aan een zeer beperkt aantal mensen rechten geven om daar van meetings in te schieten. Bij grote bedrijven per afdeling of team 1. Niks mee doen, nooit deleten, alleen terugkerende groepsafspraken mee inschieten. Niet helemaal de bedoeling, maar jezus, weer zo'n ding waarvan ik me afvraag of Microsoft nu nooit focusgroepen houdt met de mensen die hun programma's uitgebreid gebruiken. Hoe de fuck kan dit nog niet als vanzelfsprekend ondervangen zijn in nieuwere versies.
Jezus, zelfs de pivot tabel is een fucking KNOP geworden, maar bij vertrekkende secretaresses, planners hebben we ineens een groot probleem
Ja, was ik ook mee bezig. Jij was sneller.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:04 schreef fietsie het volgende:
Sorry, maar ik moest even een spoiler plaatsen hoor AnneX.
Is ook niet aan de ontslagenen/vertrekkers om te bedenken dat dit een goed idee isquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh dat, ik dacht dat je een nieuwe feature bedoelde (het duurde hier ruim een jaar Covid voordat Zoom gebruikt mocht worden)
En als ze me hadden gevraagd mee te denken (uberhaupt wat hadden gevraagd) had ik dat best kunnen overzetten. Maar had echt geen zin om aan te bieden met de woorden "jullie willen me weghebben, straks hebben jullie een probleem, zal ik dat vast voor jullie oplossen?"
Dat dacht ik!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is ook niet aan de ontslagenen/vertrekkers om te bedenken dat dit een goed idee is
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:02 schreef AnneX het volgende:
SPOILER: OS-nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, Lucky.
Edit: spoiler klopt niet helemaal, maar dat is meer voor in het bijbehorende sporttopic in OS.
[ Bericht 6% gewijzigd door Cat-astrophe op 27-07-2021 14:43:32 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
5 Werkdagen. Dan de eerste donderdag er na dat Berlijn (bundes) de beslissing kan nemen om Nederland weer een klasse lager in te schalen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:52 schreef derLudolf het volgende:
@:z80 7-Tage Inzidenz lijkt net zo hard omlaag te gaan als ie omhoog klom.
De top was 20 juli met 415, nu zitten we op 237. Als het zo door gaat, nog een week tot we er af zijn?
Of waren het vijf werkdagen op rij dat het onder de 200 moest zijn. Dan is het op z'n vroegst dus 9 augustus
Allebei geloof ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:20 schreef Tuindier het volgende:
Fijn @:sigme! Krijg je nu een diploma of wordt de opdracht ook nog in detail nagekeken?
Woohooquote:
Ik vind het dapper omdat je in een moeilijke situatie actie onderneemt die niet makkelijk is.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Woohoo![]()
Dank voor jullie lieve reacties
Het voelt voor mezelf nog niet echt als dappere stap, meer als 'ik moet toch iets', maar mogelijk denk ik daar anders over als ik eenmaal met de eerste spuit in handen sta of voor de punctie op de tafel lig![]()
Ik ben vooral heel blij dat het een stuk sneller kan nu, want ik heb toch best last van het stoppen met de pil, en hoe sneller dit gaat hoe sneller ik weer aan de pil kan.
Goh raar idee alleen morgen nogquote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vandaag en morgen nog. Ik had eigenlijk gisteren mijn vrije maandag, maar die verplaats ik naar vrijdag, en neem donderdag vrij. Donderdagochtend komt een collega de spullen ophalen.
En nee, ik heb geen moer te doen. Eigenlijk alleen maar klusjes die anderen niet (wilden) doen en waarvan ik dacht, geef maar aan mij da's even verstand op nul (want ook wel eens lekker tussen lastige en haastklussen).
Daar heb ik er morgen nog 3 van en dan is het helemaal klaar.
Ohquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:42 schreef Vanyel het volgende:
@:Lucky_Strike
[ afbeelding ]
Mijn nichtje heeft een jaloersmakende handdoek bij zich.
Best prima lekker, en leuk om samen te eten. Het was niet erg veel, dus ik heb er nog maar een zak edamame bij opengetrokken. Voor een keertje vond ik het leuk, zeker om een dag/periode als deze af te sluiten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Mooi nieuws van sigmeNu de sushi nog lekker vinden
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:59 schreef Tele6 het volgende:
Fijn @:sigme
Over een dag/periode afsluiten gesproken, mijn artikel staat onlinegeen addertjes onder het gras meer, niks meer hoeven aanpassen, KLAAR gewoon.
Yeahhhhh feestjequote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:59 schreef Tele6 het volgende:
Fijn @:sigme
Over een dag/periode afsluiten gesproken, mijn artikel staat onlinegeen addertjes onder het gras meer, niks meer hoeven aanpassen, KLAAR gewoon.
Haha, dat vraag je op de dag waarop ik na een half doorwaakte en half genachtmerriede nacht de halve dag m'n ogen uit m'n kop heb zitten huilen van de stressquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Ik heb de indruk dat het best goed met je gaat de laatste tijd. Klopt dat naar jouw idee?
Nachtmerries van stress is toch geestelijk een stuk gezonder dan nachtmerries van jezelfquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha, dat vraag je op de dag waarop ik na een half doorwaakte en half genachtmerriede nacht de halve dag m'n ogen uit m'n kop heb zitten huilen van de stress![]()
Vandaag niet zo, rest van de tijd gaat het duidelijk beter. Vandaag zelfs, ik bedoel, ik heb net zelfs risotto voor mezelf gekookt
Geloof dat met zoiets iedereen de bibbers heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha, dat vraag je op de dag waarop ik na een half doorwaakte en half genachtmerriede nacht de halve dag m'n ogen uit m'n kop heb zitten huilen van de stress![]()
Vandaag niet zo, rest van de tijd gaat het duidelijk beter. Vandaag zelfs, ik bedoel, ik heb net zelfs risotto voor mezelf gekookt
Niettemin klinkt dat vrij 'normaal' (excusez le mot). Van stress last hebben dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:10 schreef Tele6 het volgende:
Het is niet artikel-stress. Het is "A heeft iets rots tegen me gezegd en zegt dat het mijn schuld is dat hij dat tegen me moest zeggen en ik denk niet dat dat oké is" stress.
Zeker. Ik heb er wel wat meer last van dan ik denk dat de meeste mensen zouden hebben, omdat ik nog veel moet leren over wat een gezonde relatie inhoudt en waar mijn grenzen liggen. Dan gaat iemand eerder over mijn grenzen heen en weet ik nog niet zo goed raad met hoe te reageren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Niettemin klinkt dat vrij 'normaal' (excusez le mot). Van stress last hebben dus.
Heb je er al weer rust over gevonden of zit het je nog dwars?
Fijn dat je dan iemand kan bellen en de boel op een rij kan zetten. Succes met gesprek met Aquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb er wel wat meer last van dan ik denk dat de meeste mensen zouden hebben, omdat ik nog veel moet leren over wat een gezonde relatie inhoudt en waar mijn grenzen liggen. Dan gaat iemand eerder over mijn grenzen heen en weet ik nog niet zo goed raad met hoe te reageren.
Ik heb net met een begeleider gebeld en de boel op een rijtje gekregen. Nu ga ik vrijdagochtend met A praten hierover.
Tof dat je al aanvoelt/ denkt dat dat niet ok is. Belangrijke stap hoor, niet klakkeloos aannemen dat het inderdaad vast je eigen stupiditeit oid was en de ander dus geen blaam treft.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:10 schreef Tele6 het volgende:
Het is niet artikel-stress. Het is "A heeft iets rots tegen me gezegd en zegt dat het mijn schuld is dat hij dat tegen me moest zeggen en ik denk niet dat dat oké is" stress.
Ik heb er de bitterballen bij gepakt. Komen nog wat leuke wedstrijden aan vannachtquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Dat was best vroeg @:sigme, mooi weer
Zet net de werklaptop aan, heel lief mailtje van een collega, slik
Sterkte deze laatste dag(en)quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Dat was best vroeg @:sigme, mooi weer
Zet net de werklaptop aan, heel lief mailtje van een collega, slik
Je kunt nu een gazillion easter eggs planten!quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm...ze zijn erachter, of ik even alle meetings wil cancellen. Dat maakt hun leven (helaas) een stuk makkelijker
Maar tot nu toe hebben ze het alleen over de meetings in augustus (niet september, oktober etc)quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je kunt nu een gazillion easter eggs planten!
Aaaaaltijd doen wat van je gevraagd wordtquote:Op woensdag 28 juli 2021 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar tot nu toe hebben ze het alleen over de meetings in augustus (niet september, oktober etc)
Maar je hebt in ieder geval regen gehad.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:56 schreef fietsie het volgende:
Ik was die ene die zeurde om regen he?
Gister, alleen thuis. Ik denk: mooi,. rondje fietsen, boodschappen doen, en dan genieten van het buitje wat beloofd is om 21:00.
Dus ik 18:30 van huis, rondje gefiets, Jumbo, fietstassen vol. Drup. Drup drup. Ik fiets dorp uit. Hoos. Storm + Hoos.
Ik kom thuis om 20:30. Heb alles opgeruimd, wat droogs aan, zit met koffie om 21:00 naar buiten te kijken. Droog.
Goedzo!quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:37 schreef Tele6 het volgende:
Het is de laatste tijd voor het eerst ooit gebeurd dat ik boos was omdat iemand stom had gedaan tegen me.
Of niet, da's toch ook goed.!quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:52 schreef Blues het volgende:
Nul energie om dingen na te lezen, ik neem het niet in me op, sorry. Komt vanmiddag nog wel of morgen.
Gewoon lekker rustig aan doen vandaag en dat teruglezen is toch niet nodigquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:52 schreef Blues het volgende:
Nul energie om dingen na te lezen, ik neem het niet in me op, sorry. Komt vanmiddag nog wel of morgen.
Ik krijg ook alles mee, ongevraagd.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:07 schreef AnneX het volgende:
En Kaatje1 het komt goed. Hou je taai bij de laatste loodjes.
Overigens als men he.le.maal vastloopt - wat je natuurlijk helemaal niet wenst 😂😂 -, kunnen zij technisch gesproken dan nog een beroep op je doen? qua bereikbaarheid en aanspreekbaarheid, bedoel ik.
En@Tele6👍🏼
En hier hartelijk dank aan de buurman, die de ladder 6 m. hoog opging om de dakgoot leeg te halen.![]()
Mn.X, die noooooit aan (team)sport heeft gedaan, niet op een sportvereniging zat, zit konsekwent OS te kijken en commentaar te leveren.😎
En vraagt mij dan naar de buitenspelregel of wat een rebound is.![]()
Mèn…bij 1 x overstappen was het bij mij al misgegaan. Kuddos👍🏼quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:07 schreef Blues het volgende:
Ja het was 2x overstappen, zij hebben ook een station en dan ruim kwartier lopen naar hun huis. Werd gehaald door schd en weer naar station gebracht door zoon.
Nog nooit gedaan want ik ga altijd met de auto. Prima te doen
Ik reis altijd al wel veel met de trein, dus dat ging goed en de NS app is fantastisch, die ververst zichzelf ook, nu was er bijv op de terugweg seinstoring, werd duidelijk aangegeven met een alternatief.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:27 schreef AnneX het volgende:
Mèn…bij 1 x overstappen was het bij mij al misgegaan. Kuddos👍🏼
Komt vanzelf dat je dat merkt. Maar fijn dat je een leuke middag hebt gehad, doet je ook goed denk om daar te zijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:52 schreef Blues het volgende:
Ik was gister van 11-17 onderweg, wat vertraging met trein maar ook een paar uurtjes geknuffeld gehugd, gepraat, gedanst met de jongetjes voor een of ander dansspel op tvintensiever dan NLiB en met schd en zoon allebei een tijd zitten praten.
Toen ik thuis kwam helemaal kapot en vandaag voel ik me alsof ik de hele nacht heb doorgehaald
Toch te snel dingen doen kennelijk
quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Staat er toch zomaar een heel artikel over de italiaanse trattoria in Enschede in de Gelderlander. Meteen zin om daar te gaan eten.
En haha.. het urenschrijf/vakantiedagen systeem is stuk. Dus met een beetje mazzel kan ik mijn vrije dag morgen niet invullen. Moeten ze die uitbetalen
Daar was het etentje in januari/februari vorig jaar (met de SC). Volgens mij is het goed te doen, maar in mijn uppie daar...moah. Ze leveren ook pakketjes thuis zag ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is Enschede ver voor jou? Zo niet, zou ik dat zeker doen. Italiaans
Enschede is ver voor iedereen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is Enschede ver voor jou? Zo niet, zou ik dat zeker doen. Italiaans
Mwoah valt best mee.quote:
Ftfyquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Enschede is ver voor iedereen voorbij Amersfoort
Volgens mij was dit zo'n quote toendertijd toch?quote:
Houdt niemand uit jouw buurt dan van Italiaans?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar was het etentje in januari/februari vorig jaar (met de SC). Volgens mij is het goed te doen, maar in mijn uppie daar...moah. Ze leveren ook pakketjes thuis zag ik.
Jawel hoor. Maar omdat hier ook een paar goede italianen zitten hoef ik echt niet te vragen om naar Enschede te rijdenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Volgens mij was dit zo'n quote toendertijd toch?
[..]
Houdt niemand uit jouw buurt dan van Italiaans?
Echt he.quote:
Het is goed mogelijk dat ik dat destijds ook al geroepen heb jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Volgens mij was dit zo'n quote toendertijd toch?
[..]
Houdt niemand uit jouw buurt dan van Italiaans?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Echt he.
Er was iets op het nieuws, ik weet niet meer waar het over ging. Spoorlijn ofzo. "Hij loopt van Amsterdam, Utrecht en dan naar de Duitse grens."
Want die is na Utrecht, of wat?
Ja, met als meest idiote voorbeeld op het werk ooit eens (misschien wel eens gezegd).quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, het is al tijden bekend dat het Noorden en Oosten heul heul ver weg is voor de mensen in het Westen. Gek genoeg ben ik er zo.
Niet?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Echt he.
Er was iets op het nieuws, ik weet niet meer waar het over ging. Spoorlijn ofzo. "Hij loopt van Amsterdam, Utrecht en dan naar de Duitse grens."
Want die is na Utrecht, of wat?
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, met als meest idiote voorbeeld op het werk ooit eens (misschien wel eens gezegd).
Afspraak maken voor iemand met iemand in Amsterdam. De Amsterdammer wilde iets van ons, en mijn leidinggevende had wat afspraken hier. Dus moest de afspraak met de Amsterdammer in Arnhem gehouden worden.
Belt zijn secretaresse mij of de man uit Arnhem toch niet naar Amsterdam kon komen. Want het was zo ver weg naar Arnhem
We hebben hier niemand die in Zeeland woont he? Dat is altijd mijn mindfuck.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:15 schreef Clubsoda het volgende:
Jullie scheren weer iedereen voorbij Amersfoort over een kamIk vind 1,5 uur reizen niet ver -ik heb ook een poos Groningen/Utrecht geforensd - maar Enschede is gewoon altijd verder dan ik denk. Omdat ik denk dat Nederland niet zo breed is en ik al best oostelijk woont, maar Enschede en consorten weten me altijd te verassen. Net als dat ik het debiel vind dat ik met een half uur in Amsterdam ben, dat is in mijn hoofd altijd heel ver weg
Ja die hebben we vaker gehoordquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, met als meest idiote voorbeeld op het werk ooit eens (misschien wel eens gezegd).
Afspraak maken voor iemand met iemand in Amsterdam. De Amsterdammer wilde iets van ons, en mijn leidinggevende had wat afspraken hier. Dus moest de afspraak met de Amsterdammer in Arnhem gehouden worden.
Belt zijn secretaresse mij of de man uit Arnhem toch niet naar Amsterdam kon komen. Want het was zo ver weg naar Arnhem
Ik verkijk me ook elke keer weer op Zeeland. Ik denk altijd dat het dichterbij is dan het is.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
We hebben hier niemand die in Zeeland woont he? Dat is altijd mijn mindfuck.
Alles boven Utrecht is ver weg, alles onder Utrecht is in de buurt.
Tot ik weer ruim twee uur onderweg ben naar een bestemming in Zeeland
Geen idee, ik zou niet zo snel met een panterprint gaan pareren. En al helemaal niet iets verven waarbij conserveren niet het doel is.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Waarom moet ik hierbij aan @:derLudolf denken![]()
[ afbeelding ]
Zal wel vreemd aandoen nu, zo afsluitenquote:
Dat ik per 1 aug. niet meer daar werk, dat de mails niet doorgestuurd worden en dat ze voor 1 onderdeel iemand kunnen mailenquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zal wel vreemd aandoen nu, zo afsluiten
Wat staat in je OOO?
Krijg allemaal de teringquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zal wel vreemd aandoen nu, zo afsluiten
Wat staat in je OOO?
Ja, en his vreemd, maar ik kan nu ook (voorlopig) gaan en staan waar ik wil en wanneer ik wil.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:12 schreef Jagärtrut het volgende:
wat gek lijkt me dat, Kaatje. Ook wel een opluchting dat het nu klaar is?
Klaar nu. Afgesloten hoofdstuk en meer clichésquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, en his vreemd, maar ik kan nu ook (voorlopig) gaan en staan waar ik wil en wanneer ik wil.
Had de afgelopen maanden zo'n raar gevoel, want ik had echt geen moer te doen, en het weinige dat ik deed had ook geen "toekomst" dus had ook totaal geen zin.
Netjesquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat ik per 1 aug. niet meer daar werk, dat de mails niet doorgestuurd worden en dat ze voor 1 onderdeel iemand kunnen mailen
Dit had uiteraard de spoiler moeten zijnquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ga nu even naar fysiofitness en dan vanavond maar eens zien. Misschien laat ik wel iets lekkers eten komen en een flesje bubbels openen
Verstandigquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ga nu even naar fysiofitness en dan vanavond maar eens zien. Misschien laat ik wel iets lekkers eten komen en een flesje bubbels openen
👍quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Einde van een tijdperk. Jeetje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |