abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2021 @ 14:53:17 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200558173
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 26 juli 2021 @ 15:01:08 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200558299
slagroom :9
pi_200558356
Oh jezus _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200558363
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Tandsteen, ontstekingen (gingivitis, paradontitis..)

Ik moet eigenlijk wel gewoon, heb 24/7 ontstoken tandvlees. (Mijn ouders hebben hetzelfde euvel. Zal wel een slecht bioom hebben, o.a. natuurlijk. Ik ben niet zo heel trouw met flossen.) maar ik word het eeuwige gepreek - naast het afschuwelijke gepor en gewroet - elke keer ZO zat. Ze lijken er iets te vaak plezier in te scheppen je op je vingers te tikken (dat je niet goed elk randje poetst/flost, dat je ragertjes niet dik genoeg zijn, etc.) en daar heb ik echt een schurfthekel aan. Vooral als ik dan met mijn mond open lig, niks terug kan zeggen en ook nog op moet passen, want ze moeten dan nog de helft in mijn gebit wroeten....

Ik loop mijn afspraak al een jaar uit te stellen. Dom. Dus ik ga het toch maar eens plannen. Maar dan wel bij ééntje specifiek, die was nog wel aardig. Maar brrr.
"Heb je helemaal gelijk in, daarom consumeer ik graag je dienst. Als het even kan zonder commentaar, voor jou 10 anderen."

Noise cancelling head phones op, mond open en gaan liggen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200558375
Doet me denken aan zoon(tje toen nog) F.
Als er zo'n spuitbus slagroom stond in de koelkast (niet zo vaak) dan ging de koelkast in de keuken wel heel vaak open en dicht en hoorde je dat gggrrrppppfffggggrrrrr geluid van zo'n spuitbus _O-
Fje (is nu 34 he.. :P ) . kroop dan over de grond vanaf de trap achter de bank langs, tijgerde zo verder naar de keuken (en dacht dat ik het nog steeds niet door had) koelkast heeeeeeel zachtjes open en dan hing ie met zijn mond onder die spuitbus.
Als ik dan vanaf de bank of zo riep: Is het lekker? Schrok ie zich te pletter (nou ja na de 3e keer ook niet meer)
Heerlijk spelletje O+ Sweet memories.
  maandag 26 juli 2021 @ 15:08:06 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200558413
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:06 schreef Blues het volgende:
Doet me denken aan zoon(tje toen nog) F.
Als er zo'n spuitbus slagroom stond in de koelkast (niet zo vaak) dan ging de koelkast in de keuken wel heel vaak open en dicht en hoorde je dat gggrrrppppfffggggrrrrr geluid van zo'n spuitbus _O-
Fje (is nu 34 he.. :P ) . kroop dan over de grond vanaf de trap achter de bank langs, tijgerde zo verder naar de keuken (en dacht dat ik het nog steeds niet door had) koelkast heeeeeeel zachtjes open en dan hing ie met zijn mond onder die spuitbus.
Als ik dan vanaf de bank of zo riep: Is het lekker? Schrok ie zich te pletter (nou ja na de 3e keer ook niet meer)
Heerlijk spelletje O+ Sweet memories.
Mooi O+

Wij hadden vroeger ook wel als we ergens slagroom bijkregen dan mocht je ook wat in je mond. :9
soms kreeg je dan expres zoveel dat je niet zonder knoeien je mond dicht kon doen _O-
pi_200558422
Ben niet dol op slagroom. Alleen aardbeien met slagroom vind ik wel lekker maar hoef geen soezen/moorkoppen, slagroomtaart of op chocomel. Vroeger ook altijd die spuitbus in m'n mond.

quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 13:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh wauw! Wel filmisch :7 Die lap om de kies heen had ik vandaag al, dat scheelt.

Het was te doen-ish, verdovingsspuiten blijven wel een probleem maar ik heb het idee dat door al die exposure van de laatste tijd het fobische toch een pietsie aan het afnemen is en daar ben ik wel erg blij mee ^O^ Van de procedure zelf niks gevoeld en ik ben op zich wel goed in heel lang mijn mond heel ver openhouden zonder kramp *)
Beetje balen vooral dat ik er dus niet al vanaf ben nu en met een noodvulling zit, maar niks aan te doen!
Waarom moest ik lachen :D
Maar je bent er mooi vanaf hopelijk, goed zeg!!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200558425
Mijn vader was kok, dus dat kwam er natuurlijk niet in in huize DP. Toch dik geworden :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200558465
Mijn moeder kreeg ooit zo'n slagroomding met een gaspatroon. Voor moederdag geloof ik.
's Avonds werd dat ding op tafel gezet, volgens mij moest dan dat patroon erop gezet worden, schudden en dan had je slagroom. Nou, dat hadden we...over de hele tafel, er was iets stuk dus er bleef maar slagroom uitkomen (vonden wij niet erg) _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_200558475
Slechte dag. Damien Rice luisteren. Slecht idee op een slechte dag :') :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 juli 2021 @ 15:18:24 #11
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200558633
Nieuwe dakgoot en hemelwaterafvoer besteld. RIP bankrekening.
Spoilers!
  maandag 26 juli 2021 @ 15:18:44 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200558641
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zink?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 26 juli 2021 @ 15:21:55 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200558703
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zink?
Haha nee. Zo groot is de bankrekening niet. Ooit komt dat er wel maar niet aan gebouwen die toch tzt gesloopt gaan worden. We hebben nu dit spul voor serre en stal, hetzelfde als aan het huis.
Spoilers!
  maandag 26 juli 2021 @ 15:25:12 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200558782
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Haha nee. Zo groot is de bankrekening niet. Ooit komt dat er wel maar niet aan gebouwen die toch tzt gesloopt gaan worden. We hebben nu dit spul voor serre en stal, hetzelfde als aan het huis.
Oow maar dit is heul sjiek toch? Ik heb gewoon bakgoot gebruikt vorige week

Wat jij nu hebt is honderd keer mooier.
pi_200559036
Kreeg net een pakket van Zooplus binnen met wat catnip speeltjes. Nu twee katten compleet high hier in huis _O-
pi_200559135
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
-O-
[..]

@:vanyel
Nou jaaaaa
Dan toch maar snoerloos?

Ik dacht eigenlijk dat de mijne ook licht gaven, maar dat was de vorige versie. Die heeft de Mrs nu. Mocht je die nog tegenkomen en denken yo, goedkoper: niet doen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200559157
Wat een boel hebben jullie gepost. 😳
Er is niks mis met m.hyg., die reinigen beter tandsteen en meten pockets dan de t.a.
De t.a. komt zelfs pas kijken ná de mm.hyg. zelfs, 1 x jaar.
@Candaasje eerder heb ik je al laten weten dat hier een vriendelijke zachtaardige m.hyg. in de praktijk werkt.
Ondanks alles toch 2 x de inval praktijk op zaterdag nodig gehad.
Eerst pinnen ¤ 250,- en dan onderzoek en behandelen. w/

Verder forse hoosbui onderweg in de auto en thuisgekomen scheen de zon weer.
Hoorde ook nog iets over code geel voor het hele land.

Echte slagroom is ok. Uit de spuitbus zozo. Mn.X vindt het feestelijk op de een of andere manier. Ws. ook sweet jeugdherinneringen.
pi_200559223
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:18 schreef Candaasje het volgende:

Tandsteen, ontstekingen (gingivitis, paradontitis..)

Ik moet eigenlijk wel gewoon, heb 24/7 ontstoken tandvlees. (Mijn ouders hebben hetzelfde euvel. Zal wel een slecht bioom hebben, o.a. natuurlijk. Ik ben niet zo heel trouw met flossen.) maar ik word het eeuwige gepreek - naast het afschuwelijke gepor en gewroet - elke keer ZO zat. Ze lijken er iets te vaak plezier in te scheppen je op je vingers te tikken (dat je niet goed elk randje poetst/flost, dat je ragertjes niet dik genoeg zijn, etc.) en daar heb ik echt een schurfthekel aan. Vooral als ik dan met mijn mond open lig, niks terug kan zeggen en ook nog op moet passen, want ze moeten dan nog de helft in mijn gebit wroeten....

Ik loop mijn afspraak al een jaar uit te stellen. Dom. Dus ik ga het toch maar eens plannen. Maar dan wel bij ééntje specifiek, die was nog wel aardig. Maar brrr.
Heh, wat een v erschil met mij. Ik heb zo ontzettend lang mijn gebit enorm verwaarloosd. Zelden poetsen, nooit flossen. En élke keer kreeg ik complimenten van de tandarts dat het er zo goed uitzag :') Dat helpt dan echt niet. Inmiddels wel het roer omgegooid hoor, tandartsen zijn veel te duur en behandelingen onaangenaam. Dus ik poets al 321 dagen mijn tanden elke dag (hou het bij in een app :') ) en flos bijna dagelijks. Want zo'n tandarts kan me wel complimenteren, maar ik hield mezelf wel voor de gek natuurlijk.

Had de leukste tandarts van het noorden, maar ze is inmiddels weg bij de praktijk waar ik bij zat. En toen voerden ze ook nog een coronatoeslag van 8 euro in. Acht euro per klant voor een extra mondkapje en wat desinfectant voor mijn handen? Naa, doei. Dus ik ben inmiddels al een jaar niet meer geweest. En ik zit er stèrk over te denken om terug te gaan naar mijn vorige leuke tandarts. Ze werkt in een praktijk in Groningen :X Is te doen, 1x per jaar, toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200559276
Zou ik onmiddellijk aanmelden @Isabeau. Doen!

En heb ik een persconferentie gemist?
pi_200559300
Mijn tandarts is overigens heel geen fan van flossen (mooi, ik ook niet) maar wel van stoken, qua tandvleeskwaliteit. Zeggen jullie predikers daar niks over?

Tevens, omdat ie net ondersneeuwde: _O_ waterpik _O_
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 26 juli 2021 @ 15:52:08 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200559338
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow maar dit is heul sjiek toch? Ik heb gewoon bakgoot gebruikt vorige week

[ afbeelding ]

Wat jij nu hebt is honderd keer mooier.
Is best mooi spul ja. Maar het blijft plastic. Het zit allemaal zo in het zicht bij ons dat ik grijs pvc echt niet wil hebben. Dan is dit een mooie middenweg. Zaterdag wordt het opgehangen, F en @Lonaa komen helpen O+
Spoilers!
pi_200559381
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:50 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tandarts is overigens heel geen fan van flossen (mooi, ik ook niet) maar wel van stoken, qua tandvleeskwaliteit. Zeggen jullie predikers daar niks over?

Mijn tandarts is ook van het stoken. En daar ben ik blij mee, want stoken is toch ook gewoon 1000x eenvoudiger.
pi_200559408
quote:

Nu zijn ragers de hype.
Doe ik gewoon tijdens tv kijken ‘s avonds. In twee maten. w/
pi_200559493
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:49 schreef AnneX het volgende:
Zou ik onmiddellijk aanmelden @:Isabeau. Doen!

En heb ik een persconferentie gemist?
Ik trok de stoute schoenen aan. Ze is met zwangerschapsverlof en komt niet terug in die praktijk :X En ze is met een opleiding in het UMCG bezig, maar hoe of wat wist de telefoniste niet. *zucht*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200559512
quote:

Ik noem het flossen, maar ik gebruik nooit van die draadjes, maar van die stokjes met borsteltjes.
pi_200559565
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik trok de stoute schoenen aan. Ze is met zwangerschapsverlof en komt niet terug in die praktijk :X En ze is met een opleiding in het UMCG bezig, maar hoe of wat wist de telefoniste niet. *zucht*
Awww, wat snert voor jou! -O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_200559568
quote:

[..]

Shut. 8)7
pi_200559841
Nou ja, maar goed dat ik dit niet een half jaar eerder deed, want dan kon ik weer opnieuw vertrekken bij een praktijk :') Ze hebben vorige week afscheid genomen van elkaar 8)7

Het is alweer 4 uur. Waarom is het alweer 4 uur.
pi_200559902
Time flies idd.
Ook zo'n gedwongen 'vrije' dag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200559923
quote:

[..]

Shit -O-
pi_200559941
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:53 schreef Myraela het volgende:

Mijn tandarts is ook van het stoken. En daar ben ik blij mee, want stoken is toch ook gewoon 1000x eenvoudiger.
Yup.
De fijnste houten stokertjes, elke avond op de bank ff goed reinigen, spoelen met een slok water en klaar.
Zus is al 100 jr t.a. ass en propageert ook houten stokertjes ipv ragertjes en flosch.
pi_200559965
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net de zonnepanelen betaald. RIP 2/3e van de spaarrekening :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200559971
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:20 schreef Blues het volgende:
Time flies idd.
SPOILER
Dat was schrikken :X

SPOILER
pi_200560022
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was schrikken :X

SPOILER
In die staat is mijn brein de hele tijd. Irritant.

Txx ik zoek je telnr vast op :D
pi_200560090
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Auw :X
pi_200560153
Oeh da's schrikken @Blues
  maandag 26 juli 2021 @ 16:44:30 #37
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200560288
Wst is thuiswerken toch lekker.. even een dutje tussendoor doen..
Staat dan wel weer tegenover dat mn taak nog jiet af is.. maar vooruit
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200560398
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:20 schreef Blues het volgende:
Time flies idd.
SPOILER
Dan sta je raar te kijken!
pi_200560414
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:44 schreef Barreltje het volgende:
Wst is thuiswerken toch lekker.. even een dutje tussendoor doen..
Staat dan wel weer tegenover dat mn taak nog jiet af is.. maar vooruit
Is de vakantie voorbij al weer?
Was het relaxt al met al? En goed weer?
pi_200560440
Best verrast na een crème fraiche van 11-05 tegenkomen in de koelkast.
pi_200560471
Zeg mods, ligt het dm systeem eruit? Of is er een limiet🤪 noem eens iets geks.
  maandag 26 juli 2021 @ 16:56:46 #42
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200560507
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:51 schreef AnneX het volgende:

[..]

Is de vakantie voorbij al weer?
Was het relaxt al met al? En goed weer?
Jup weer voorbij.. 1 weekje maar.
Al zei mn baas vandaag dat ik vaker vakantie op moest nemen..
Maar jah.. wat ga ik dan doen ? :X
  maandag 26 juli 2021 @ 16:57:01 #43
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200560513
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:52 schreef Vanyel het volgende:
Best verrast na een crème fraiche van 11-05 tegenkomen in de koelkast.
Nog niet ontploft?
pi_200560610
Voelt van buiten perfect. Ik ga straks eens kijken.
pi_200560845
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Paar jaar heb je ze weer terug *O* maar nu wel even auw ja
pi_200561200
Creme fraiche smaakt niet eens heel slecht.
pi_200561320
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:32 schreef Blues het volgende:

[..]

Auw :X
ik heb vandaag alweer 2 eur verdiend. In dit tempo heb ik het over 8 jaar terugverdiend 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200561343
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Heb je de auto al? Daarmee je nieuwe land verkennen.
Ben je de brug al ooit over geweest naar Zweden?
Is er ook een ‘nonnenschool’ daar voor spoedcursus taal?
#bucketlist.
pi_200561365
Sjonge: het hoost al weer, recht naar beneden.
Achter het huis is het donker, voor het huis is de zon.
pi_200561383
Hier nog steeds geen regen. Alle buien verdwijnen net voordat ze hier komen :')
pi_200561424
Hier regende het rond half 5. Prima, want ik was net thuis van studeren en boodschappen doen en tot kwart voor 7 hoef ik nergens heen. Nu rommelde het net, en als het onweert kunnen we niet trainen, dus ik hoop dat dit het laatste gerommel was hier.
pi_200561450
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 18:02 schreef Tele6 het volgende:
Hier regende het rond half 5. Prima, want ik was net thuis van studeren en boodschappen doen en tot kwart voor 7 hoef ik nergens heen. Nu rommelde het net, en als het onweert kunnen we niet trainen, dus ik hoop dat dit het laatste gerommel was hier.
Hier ook zoiets. Ik zou net op de fiets stappen om even naar een winkel te gaan, fiets weer terug de schuur in. En via internet besteld want morgen kan ik de deur niet uit.
pi_200561555
Hier nog lekker veel zon O+

Waarom kan je morgen de deur niet uit, Kaatje?
  maandag 26 juli 2021 @ 18:14:02 #54
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200561593
Hier was het de hele dag droog. Wij lopen na werk een rondje met de hond, regen. :')
pi_200561597
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Hier nog lekker veel zon O+

Waarom kan je morgen de deur niet uit, Kaatje?
Er komt een monteur, en een levering van PostNl en van DHL. De monteur tussen 8-10 en heeft 2 uur nodig. Dus nu een extra pakje van Postnl :D Zal je net zien dat de monteur vroeg is, en de pakjes ook voor 10 uur komen _O-
pi_200561672
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Oh ja, in het kader van inburgeren: speelde jij niet volleybal?
Of was dat Jaegertrut?

En verder met bleekselderij snijden in kleine stukjes in de risotto.
Niet 3 stengels, gewoon het hele ding.
  maandag 26 juli 2021 @ 18:43:31 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200561899
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*boks*

Als je tandarts ‘shit’ zegt tijdens je wortelkanaal behandeling is dat nooit goed… stukje boor afgebroken. Klinkt pijnlijker dan het is trouwens. Maar dus wel een stadje verder naar de endontoloog. Toen ik vroeg of ik het stukje boor mocht zien was dat geen probleem.. tot hij het liet vallen. Hij heeft nog op handen en voeten gezocht, mocht niet baten :7

Hoe zit het trouwens met ons quotum kwakkelbeestjes? Ik ga dadelijk poes grabbelen voor een bezoekje dierenarts. Dit is de slimme kat dus die zit al opgesloten.
Mevrouw heeft ruim 24 uur niet gegeten en is wat somber, dus daar moet volgens mij in ieder geval een eetlustopwekkende spuit in.
Ze heeft de leeftijd waarop mijn andere katten begonnen te kwakkelen en overleden :X
Sterkte :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 26 juli 2021 @ 19:04:31 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200562160
Even lekker op de fiets boodschappen gedaan :)

Geen regen, wel een boel tegenwind op de weg terug :)
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 19:25:48 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200562491
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 19:04 schreef fietsie het volgende:
Even lekker op de fiets boodschappen gedaan :)

Geen regen, wel een boel tegenwind op de weg terug :)
Geen regen, geen wind. Wel zon
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200562561
Cullies, ik heb culhulp nodig.

Na mijn buitengewoon succesvolle presentatie morgen, ga ik mij en mijn lief trakteren op sushi. Maar ik weet niks van sushi. Ja wel een beetje: ik hou niet bijster van zure rijst :').
Nou schijnt een beetje sushitent allerlei hapjes te hebben, ook zonder zure rijst. Wie weet wat ik hebben moet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 26 juli 2021 @ 19:35:18 #61
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200562685
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

ik heb vandaag alweer 2 eur verdiend. In dit tempo heb ik het over 8 jaar terugverdiend 8-)
*O*
Spoilers!
pi_200562728
Zo onze nieuwe tuinset staat ook. Helemaal in de olie gezet… nu doet mijn rug zeer :’)
pi_200562777
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:52 schreef borisz het volgende:
Moeders zit in Noordlaren
Daar reed ik vandaag nog door.
Er zit natuurlijk het natuurvriendenhuis, altijd geschikt voor geitenwollensokkendames. Er is een hunebed. Je kan bij de Lantaarn een driegangenmenu eten voor ¤19,50.

Twee van de drie heb ik alleen van horen zeggen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200562855
quote:
5s.gif Op maandag 26 juli 2021 19:29 schreef sigme het volgende:

Na mijn buitengewoon succesvolle presentatie morgen, ga ik mij en mijn lief trakteren op sushi. Maar ik weet niks van sushi. Ja wel een beetje: ik hou niet bijster van zure rijst :').
Nou schijnt een beetje sushitent allerlei hapjes te hebben, ook zonder zure rijst. Wie weet wat ik hebben moet?
Met zure rijst bedoel je gewoon de normale sushi-rijst? :D

Ga Koreaans barbecuen. Ook hapjes, maar dan veel lekkerder voor de niet-zure-rijst liefhebbers.
pi_200562883
Ik drink verdrietbier.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200563046
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 19:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik drink verdrietbier.
Want? privé verdriet of OS verdriet. -O-

Succes sigme, komt vast goed! # geen sushi liefhebber.
pi_200563057
quote:
Ik drink verdrietbier.
Omdat je verdriet hebt? Omdat het slecht bier is? Omdat...wat is verdrietbier?
  maandag 26 juli 2021 @ 19:58:28 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200563082
quote:
Ik drink verdrietbier.
Is dat festivalbier met -extra- alcohol?
pi_200563133
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 19:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Met zure rijst bedoel je gewoon de normale sushi-rijst? :D

Ga Koreaans barbecuen. Ook hapjes, maar dan veel lekkerder voor de niet-zure-rijst liefhebbers.
Fijne tip, maar daar heb ik niks aan als tip voor sushi afhalen ;)
pi_200563230
Verdrietbier is bier dat je drinkt bij verdriet. In dit geval omdat geen festivals.

Het is wel Heineken wat wel verdriet op zichzelf is
pi_200563244
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Verdrietbier is bier dat je drinkt bij verdriet. In dit geval omdat geen festivals.

Dubbel verdriet dus -O-
pi_200563246
quote:

Ja, dat is jammer.

Dubbelverdriet.
  maandag 26 juli 2021 @ 20:07:38 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200563251
quote:

Als er zo'n "medeleven" knopje zou zijn zoals op Feesboek had ik er op geklikt.
pi_200563264
Afhaal is vaak wel alleen/vooral gericht op de zure rijst rolletjes. Heb je al een zaakje op het oog?

Anders zijn alle gefrituurde dingen natuurlijk altijd lekker.
  maandag 26 juli 2021 @ 20:09:13 #75
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200563274
Eega komt net thuis van Amazing Oriental Rotterdam - Alexander.

Kofferbakje van de Fox lag vol tot aan de hoedenplank...
pi_200563321
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:09 schreef fietsie het volgende:
Eega komt net thuis van Amazing Oriental Rotterdam - Alexander.

Kofferbakje van de Fox lag vol tot aan de hoedenplank...
Wat is het lekkerste dat ze heeft meegenomen? :9 Hier stond net Crisp voor de deur met 4 zakken croissants. :D O+
pi_200563339
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 19:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen regen, geen wind. Wel zon
[ afbeelding ]
Lekker zennn
pi_200563348
quote:

:*
Als het maar mét alcohol is.
Dat 0.0 is echt nie lekker nie
  maandag 26 juli 2021 @ 20:14:00 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200563355
quote:
14s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat is het lekkerste dat ze heeft meegenomen? :9 Hier stond net Crisp voor de deur met 4 zakken croissants. :D O+
Jouw amazing sausje in drie varieteiten, mochi, sesamkoekjes, diverse soorten mie, gyosha, wantan, japanse bbq worstjes, lemon drink, marshmellows, sesam ballen met rode boon vulling, plakrijst, gewone rijst, en zo nog ongeveer een halve meter kassabon

Voor mij een pollepel, een 2 zijdige slijpsteen en bbq saus met een kwastje aan het potje gesealed, koffiesnoepjes
pi_200563365
Ik heb ipv een toetje een klein glaasje café marakesh. Omdat dat bovenop de kast staat en omdat we dat altijd vergeten en omdat ik boven op de kast had schoongemaakt :P
pi_200563424
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:08 schreef Myraela het volgende:
Afhaal is vaak wel alleen/vooral gericht op de zure rijst rolletjes. Heb je al een zaakje op het oog?

Anders zijn alle gefrituurde dingen natuurlijk altijd lekker.
Ik wil het zo vroeg mogelijk op de middag ophalen, daardoor werd de keuze beperkt. Het wordt MrSushi.
Dit is mijn preselectie:

Sashimi Mix
3 pc. salmon
3 pc. tuna
2 pc. crabstick
2 pc. shrimp

Dim Sum box
3 pieces ebi fry
5 pieces mini spring roll
3 pieces chicken spring roll
4 pieces gyoza

Sushi For One
Kappa Maki (3pc)
Kani Maki (3pc)
Nigiri Sake (1pc)
Nigiri Maguro (1pc)
Nigiri Kani (1pc)
Nigiri Ebi (1pc)
Nigiri Inari (1pc)
Nigiri Tamago (1pc)
pi_200563454
Ik gooi de rijst meestal weg en eet alleen de vis/inhoud _O-
Sashimi heeft toch mijn voorkeur.
Die gefrituurde dingesen zijn lekker :Y
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 20:33:04 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200563583
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:13 schreef Blues het volgende:

[..]

Lekker zennn
Iets later kwam er een regenboog en nog iets later begon het te druppen. Nu binnen.
  maandag 26 juli 2021 @ 20:40:08 #84
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200563671
Wij gaan in de vakantie ook sushi halen. Er is eindelijk een sushi-tent op 14 minuten rijden. Ik verheug me enorm op zo veel mogelijk uramaki :9~
Spoilers!
pi_200563705
Ik ga woensdag sushi eten. Kijken of de Vegan Sushi Express in Rotterdam net zo lekker is als de Vegan Sushibar in Amsterdam. Ik zou alleen voor die sushi al weer terug naar Amsterdam willen. :9~ Maar fijner als ze het dichterbij huis ook hebben.
  maandag 26 juli 2021 @ 20:45:19 #86
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200563744
Sushi eet ik toch het liefst uit.
Dan kan je veel meer verschillende pakken dan bezorgen.

Wel trek in :9
pi_200563952
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:45 schreef gcjoel het volgende:

Dat is ook het jammere aan zelf maken, dan is het toch een stuk eentoniger.

Al ben ik dus sowieso niet echt van de echte sushi. Ik ben van de Amerikaanse sushi met ladingen dingen die niet in of op sushi horen, maar toch goddelijk zijn. :9
  maandag 26 juli 2021 @ 20:59:22 #88
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200563970
quote:
14s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Al ben ik dus sowieso niet echt van de echte sushi. Ik ben van de Amerikaanse sushi met ladingen dingen die niet in of op sushi horen, maar toch goddelijk zijn. :9
Precies *O*
Spoilers!
pi_200564083
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:45 schreef gcjoel het volgende:

Eens. En de warme sushi’s zijn dan ook echt warm :9

quote:
14s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

O+

Ik at gisteren de laatste chococroissant. Reden om binnenkort weer te bestellen :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200564141
quote:
2s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik wil het zo vroeg mogelijk op de middag ophalen, daardoor werd de keuze beperkt. Het wordt MrSushi.
Dit is mijn preselectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sashimi Mix
3 pc. salmon
3 pc. tuna
2 pc. crabstick
2 pc. shrimp

Dim Sum box
3 pieces ebi fry
5 pieces mini spring roll
3 pieces chicken spring roll
4 pieces gyoza

Sushi For One
Kappa Maki (3pc)
Kani Maki (3pc)
Nigiri Sake (1pc)
Nigiri Maguro (1pc)
Nigiri Kani (1pc)
Nigiri Ebi (1pc)
Nigiri Inari (1pc)
Nigiri Tamago (1pc)
Goede selectie als je niet van sushi rijst houdt ^O^

Al vind ik die persoonlijk niet zuur, wel plakkerig.

Iets met ebi is sowieso altijd goed :9

Hier komen tegenwoordig vooral dragon rolls het huis in (via mijn ouders). Lekker, maar ook onhandig groot en Heel Veel vant zelfde. Ik wordt net iets blijer van een mix schotel, met ook wat meer eenvoudige sushi. Lekker soppen in de soja en wasabi :9
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200564196
Wij gaan eind augustus eten bij t’ zusje in Tilburg… ben benieuwd. Iedereen is er altijd zo lyrisch over het zal mij benieuwen. Meestal vind ik het dan juist drie keer niks :@ La Cubanita in Eindhoven vind ik echt een dikke mweeehhh
  maandag 26 juli 2021 @ 21:11:56 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200564209
quote:
14s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn lievelings is zo'n simpele met een plakje tonijn erop maar dan wel de geflambeerde versie. Zoo lekker. O+
En anders al die Californië roll achtige dingen :9
pi_200564248
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mijn lievelings is zo'n simpele met een plakje tonijn erop maar dan wel de geflambeerde versie. Zoo lekker. O+
En anders al die Californië roll achtige dingen :9
Geflambeerde tonijn O+ O+ O+
Sushi met japanse omelet vind ik ook erg lekker :@
En de lokale sushitent maakt de beste sushi ebi EVER. Al op die verse plekken getest, nooit geëvenaard. Wij bestellen ze meestal per 15 stuks of zo :')
pi_200564260
https://www.ad.nl/olympis(...)61-opsteeg~a3efda19/

Dit artikel -O- Ik schrik hier echt een beetje van (zit achter een betaalmuur maar als je even een incognito-browser start, dan is het te lezen).

Mensen die hun quarantaine in een piepklein kamertje moeten uitzitten, luchtvaartpersoneel dat ongetest op de vlucht lijkt te werken zonder mondkapjes…..

Zoveel faalwerk. Ik heb diepe medelijden met onze atleten :{
  maandag 26 juli 2021 @ 21:14:45 #95
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200564269
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan eind augustus eten bij t’ zusje in Tilburg… ben benieuwd. Iedereen is er altijd zo lyrisch over het zal mij benieuwen. Meestal vind ik het dan juist drie keer niks :@ La Cubanita in Eindhoven vind ik echt een dikke mweeehhh
Zusje is niet veel beter dan dat hoor :D
  maandag 26 juli 2021 @ 21:15:42 #96
63722 z80
I fink you freaky
pi_200564286
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een kwestie. Futiel voor mankind, van groot belang voor mij. Misschien helpt opschrijven.

Ik slaap al jaren in met een luisterboek op mijn bluetooth oordopjes. Ik heb diverse merken geprobeerd, maar een Plantronics is absoluut het beste. Het grote probleem met alle andere dopjes naast de Plantronics is dat ze een knipperend lampje hebben. Zo'n lampje is niet af te plakken. Ik krijg mogelijk migraine van knipperende lampjes en in het donker is het ook gewoon irritant.
De Plantronics dopjes hebben ook een probleem. Ze gaan tussen de 8 en 20 maanden kapot. Altijd. Ik ben inmiddels met mijn 8e paar bezig. Ik doe er niets geks mee. Ze kunnen dan gewoon niet meer opgeladen worden of een van de dopjes wordt geluidloos. Er zijn al talloze garantiekwesties geweest en ik kreeg steeds weer nieuwe dopjes toegestuurd.

In 2019 kocht ik een set. Via Bol, bij het Belgische Art & Craft. Bij aankomst konden de dopjes niet opladen. Ze hebben er bijna 3 maanden over gedaan om me nieuwe dopjes toe te sturen. Traag bedrijf, geven alleen antwoord als je er zelf achteraan zit. Ik heb nieuwe dopjes gekregen. De ellende van zo'n situatie is dat je garantie ingaat vanaf de datum van de oorspronkelijke aankoop. De nieuwe dopjes hadden dus maar 21 maanden garantie.

Maar! Natuurlijk gingen de dopjes weer kapot. 4 Weken geleden zijn ze opgestuurd. Gisteren heb ik maar eens een mailtje gestuurd. Vanochtend was er antwoord. De dopjes zijn niet meer leverbaar en ik kan een tegoedbon krijgen. Nou heb ik een aantal keuzes:

- De bon niet accepteren, de koop ontbinden, waarschijnlijk gedoe. Zij kunnen dan mijn geld volledig teruggeven (ze zijn gek als ze dat doen). Ze kunnen ook een deel van mijn geld teruggeven ivm afschrijving van het product. Ze kunnen ook hetzelfde product in een andere kleur toesturen. Die dopjes hebben dan maar 3 maanden garantie.
- De bon accepteren. Daarvan dezelfde dopjes in een andere kleur kopen. De dopjes worden niet meer gemaakt dus als ze over een paar maanden kapot zijn, heb ik een probleem. Dan krijg ik weer een tegoedbon denk ik. En de dopjes zijn nu dik 50 euro goedkoper dan toen ik ze kocht. Ik kan dus de bon niet helemaal opmaken.
- De bon accepteren. Op zoek gaan naar nieuwe oordopjes. 15 Sets oordopjes toe laten sturen. Steeds sacherijniger worden omdat het allemaal kutdingen met nutteloos knipperende lampjes zijn. Me ergeren aan het feit dat er geen enkel merk duidelijk is over hun knipperende lampjesbeleid. Er is een kleine kans dat ik een merk zonder lampje ga vinden. De kans is groter dat ik het opgeef en die allerlaatste set dopjes van mijn vaste fijne kutmerk koop.

Ok. Nu ik dit opschrijf, ga ik hoe dan ook niet van dat bedrijf afkomen voorlopig. De eerste optie is eigenlijk geen optie.
Als het probleem enkel het licht is. Is dat wel te verhelpen. Goedkope set uitzoeken en testen. Vervolgens accepteren dat er geen garantie meer op zit. En een keuze maken. Dremel op het ledje en deze doormidden boren/slijpen. Ergens zwarte vloeibare pakking regelen en dat er op/in. Of tweecomponentenlijm met wat zwarte verf de lichtbron bedekken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200564288
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd! Hier zit er ook een, was een optie voor vanavond geweest maja… zieke poes dus thuis gebleven.

En komende week kan ik niet uit eten/bestellen want er komt een onverwachte HF box aan. Op de een of andere manier ontsnappen die herinneringsmails altijd aan mijn aandacht.
Morgen komt hij, de ene avond dat ik niet thuis ben maar gelukkig kunnen de buren aannemen.
  maandag 26 juli 2021 @ 21:16:01 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200564293
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:14 schreef PdeHoog het volgende:

Dit artikel -O- Ik schrik hier echt een beetje van (zit achter een betaalmuur maar als je even een incognito-browser start, dan is het te lezen).

Mensen die hun quarantaine in een piepklein kamertje moeten uitzitten, luchtvaartpersoneel dat ongetest op de vlucht lijkt te werken zonder mondkapjes…..

Dat hele commerciele feest had ook gewoon geschrapt moeten worden. Prachtig opnieuw starten over 5 jaar in Athene, teller op 0 en weer beginnen
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 juli 2021 @ 21:20:00 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200564360
Helaas is Hokkai dicht, nu ik in IJmuiden zit... Vakantie... Beste Sushi van het land :9

La Cubanita is een verschrikking... Kwam er op het terras zonder echt op te letten welke zaak het was :+. En dan probeer je het weer eens.. Een teleurstelling :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200564385
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:14 schreef gcjoel het volgende:
Ik ben pas 1 keer bij het zusje geweest toen ze net open waren. Toen ging het qua bediening (en vooral tempo) niet helemaal lekker. Maar ik vond het eten wel veel lekkerder dan La Cubanita hoor. La Cubanita is gewoon opgewarmde kant en klare groothandel, 't Zusje vond ik wel wat verfijnder en meer 'afgemaakt' dan dat.

Ik ga het volgende week nog een keer een kans geven.
  maandag 26 juli 2021 @ 21:24:18 #101
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200564414
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:15 schreef z80 het volgende:

[..]

Als het probleem enkel het licht is. Is dat wel te verhelpen. Goedkope set uitzoeken en testen. Vervolgens accepteren dat er geen garantie meer op zit. En een keuze maken. Dremel op het ledje en deze doormidden boren/slijpen. Ergens zwarte vloeibare pakking regelen en dat er op/in. Of tweecomponentenlijm met wat zwarte verf de lichtbron bedekken.
Thanks. Met de Dremel er op is nog wel een optie. Die oortjes waar ik mailcontact over heb gehad zijn maar 24 euro. Dat is wel een bedrag waar ik de garantie voor opzij wil zetten.

De LED afplakken of verven is geen optie. Die LEDs zijn zo sterk dat het hele bedieningsding oplicht.
Spoilers!
pi_200564544
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor _O-
pi_200564566
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ben benieuwd! Hier zit er ook een, was een optie voor vanavond geweest maja… zieke poes dus thuis gebleven.

En komende week kan ik niet uit eten/bestellen want er komt een onverwachte HF box aan. Op de een of andere manier ontsnappen die herinneringsmails altijd aan mijn aandacht.
Morgen komt hij, de ene avond dat ik niet thuis ben maar gelukkig kunnen de buren aannemen.
Ik zal het laten weten :)
pi_200564623
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat hele commerciele feest had ook gewoon geschrapt moeten worden. Prachtig opnieuw starten over 5 jaar in Athene, teller op 0 en weer beginnen
Idd. Maar ja, teveel commercieel belang he :{ Maar dan nog…..je kan mensen toch ook beter behandelen de m ik dan :{
  maandag 26 juli 2021 @ 21:41:56 #105
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200564707
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Idd. Maar ja, teveel commercieel belang he :{ Maar dan nog…..je kan mensen toch ook beter behandelen de m ik dan :{
Aan de andere kant kreeg ik het idee dat de doorsnee Japanner die buitenlanders nu liever niet op bezoek heeft
  maandag 26 juli 2021 @ 21:44:01 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200564753
(Ondertussen trekt t onweer weer een dorp verder langs :p)
pi_200564875
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben pas 1 keer bij het zusje geweest toen ze net open waren. Toen ging het qua bediening (en vooral tempo) niet helemaal lekker. Maar ik vond het eten wel veel lekkerder dan La Cubanita hoor. La Cubanita is gewoon opgewarmde kant en klare groothandel, 't Zusje vond ik wel wat verfijnder en meer 'afgemaakt' dan dat.

Dagje extra hier blijven en dan bij Retiro eten. Al durf ik niet te zeggen of ze veel vegan hebben
pi_200564930
quote:
La Cubanita is gewoon opgewarmde kant en klare groothandel,
Serieus?! Dan snap ik ook waarom ik het allemaal naar hetzelfde vond smaken. Ook vooral weinig smaak. Wat een smerige zooi serveerden ze daar zeg. Was niet mijn keus, dat restaurant :X
pi_200564946
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:41 schreef fietsie het volgende:

Aan de andere kant kreeg ik het idee dat de doorsnee Japanner die buitenlanders nu liever niet op bezoek heeft
En ik las zelfs ergens dat Japan weinig in te brengen had of de OS wel of niet doorgingen...
  maandag 26 juli 2021 @ 21:55:15 #110
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200564966
Ergens zit er dus wel enige schoonheid in het feit dat de NL deelnemers geen deuk in een pakje...
pi_200564972
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Serieus?! Dan snap ik ook waarom ik het allemaal naar hetzelfde vond smaken. Ook vooral weinig smaak. Wat een smerige zooi serveerden ze daar zeg. Was niet mijn keus, dat restaurant :X
Ik heb geen insider info, maar zo smaakt het wel allemaal. En aangezien ze sommige dingen al jaren op de kaart hebben staan en bij elke locatie precies hetzelfde is, kan ik me niet voorstellen dat ze in de keukens veel vers maken.
  maandag 26 juli 2021 @ 21:57:42 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200565000
quote:

[..]

Vorig jaar met de vega week was wel tof. Hadden ze echt wat leuke gerechtjes, anders dan normaal op de kaart.

Maar aan kwaliteit vond ik het toch wel gelijk aan cubanita. Geloof echt niet dat ze veel zelf maken.

Niks mis mee overigens, cubanita vind ik op z'n tijd ook leuk.
pi_200565079
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ook dat snap ik :{
pi_200565143
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb geen insider info, maar zo smaakt het wel allemaal. En aangezien ze sommige dingen al jaren op de kaart hebben staan en bij elke locatie precies hetzelfde is, kan ik me niet voorstellen dat ze in de keukens veel vers maken.
We zijn daar eens geweest met een vrijgezellen feest. Bestelde carpaccio.. zat aan het bord geplakt. Die hadden ze dus sowieso al een flinke tijd klaar staan :{
pi_200565181
Tot een paar jaar geleden gingen we nog weleens tapas eten bij El mundo in Utrecht. Dat was zo slecht nog niet.

Hmm misschien weer eens heen gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 26-07-2021 22:23:09 ]
pi_200565230
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:14 schreef PdeHoog het volgende:

Wat een flapdrol is die Tsjechische teamarts. Mondwater tegen corona en geen vaccinatie _O-
pi_200565386
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat een flapdrol is die Tsjechische teamarts. Mondwater tegen corona en geen vaccinatie _O-
Ik moest dat ook 2 keer lezen, waar zit de typefout
  maandag 26 juli 2021 @ 22:48:47 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200565670
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 20:13 schreef Blues het volgende:

[..]

Als het maar mét alcohol is.
Dat 0.0 is echt nie lekker nie
Heineken 0.0 is m.i. prima drinkbaar.
Verder graaft Zorro een gat in mijn hart. Ik mis hem zo -O- :'(
  maandag 26 juli 2021 @ 22:51:15 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200565709
Sushi :r
Voor mij dan. Idem voor poke bowl.
pi_200565824
Heeft tijd nodig Whisk.
Ik sta nog wel eens in de tuin bij de vlinderstruik, daar ligt Xena onder, en praat dan altijd ff tegen haar O+
Vond het in het begin rot dat ze daar lag.. koud en zo en onder de grond, maar nu vind ik het een troost dat ze daar ligt. In haar 'eigen' tuin waar ze zo happy was.
  maandag 26 juli 2021 @ 23:07:12 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200565870
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:02 schreef Blues het volgende:
Heeft tijd nodig Whisk.
Ik sta nog wel eens in de tuin bij de vlinderstruik, daar ligt Xena onder, en praat dan altijd ff tegen haar O+
Vond het in het begin rot dat ze daar lag.. koud en zo en onder de grond, maar nu vind ik het een troost dat ze daar ligt. In haar 'eigen' tuin waar ze zo happy was.
Ik vind het sowieso een troost dat hij "ligt waar hij hoort". Te weten in de tuin van mijn ouders (nu alleen van mijn moeder). Daar liggen al mijn dieren.

Maar vergt tijd inderdaad
pi_200565903
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso een troost dat hij "ligt waar hij hoort". Te weten in de tuun van mijn ouders (nu alleen van mijn moeder). Daar liggen al mijn dieren.
Mooi ja.

Ik heb voor dit huis nog nooit een tuin gehad en nog nooit een dier dat bij mij overleed.
Ofwel ze zijn met een ex meegegaan toen het uit ging (3 katten) ofwel 2 die ik later had hebben we naar asiel gebracht want er kwamen babies en dat ging niet goed samen (1tje was agressievig tegen de babie en de ander plaste overal van de stretss) daarna 2 gehad toen de kinderen groter werden en die zijn allebei weggelopen 8)7 :{
Dus Xena hebben we helemaal van babie tot oude zieke poes gehad.
  maandag 26 juli 2021 @ 23:11:38 #123
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200565937
Ik heb ook gezorgd dat Zorro bedekt was. Schone doeken. Geen zand in zijn oogjes of neus.

Slaat uiteraard rationeel nergens op. Maar zo voel ik dat.
  maandag 26 juli 2021 @ 23:12:36 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200565951
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:09 schreef Blues het volgende:

[..]

Mooi ja.

Ik heb voor dit huis nog nooit een tuin gehad en nog nooit een dier dat bij mij overleed.
Ofwel ze zijn met een ex meegegaan toen het uit ging (3 katten) ofwel 2 die ik later had hebben we naar asiel gebracht want er kwamen babies en dat ging niet goed samen (1tje was agressievig tegen de babie en de ander plaste overal van de stretss) daarna 2 gehad toen de kinderen groter werden en die zijn allebei weggelopen 8)7 :{
Dus Xena hebben we helemaal van babie tot oude zieke poes gehad.
En Xena is nog bij jullie :*

Zorro idem. Van kitten tot overlijden.
pi_200566036
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb ook gezorgd dat Zorro bedekt was. Schone doeken. Geen zand in zijn oogjes of neus.

Ik vind dat heel normaal :@ We doen zoveel niet-rationele dingen in het leven, dat maakt je mens. Zorro heeft heel veel voor je betekent en zo lang bij je geweest. Ik begrijp heel goed dat je dan zoiets doet.
  maandag 26 juli 2021 @ 23:24:12 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200566085
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dat heel normaal :@ We doen zoveel niet-rationele dingen in het leven, dat maakt je mens. Zorro heeft heel veel voor je betekent en zo lang bij je geweest. Ik begrijp heel goed dat je dan zoiets doet.
Dank je :*
pi_200566207
quote:

Vind dat niet zo raar. Anders blijft dat bij je.
pi_200566362
quote:
5s.gif Op maandag 26 juli 2021 19:29 schreef sigme het volgende:

Ik ben laat, maar ik zou het gewoon niet doen. :N
Meestal geen hol aan, of je moet echt uitpakken ( O+ Yama O+ ).
  maandag 26 juli 2021 @ 23:56:22 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200566398
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vind dat niet zo raar. Anders blijft dat bij je.
Klopt. Maar rationeel maakt het niks uit. Hij is dood. Niks deert hem meer.
pi_200566401
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klopt. Maar rationeel maakt het niks uit. Hij is dood. Niks deert hem meer.
Maar jij niet,
  maandag 26 juli 2021 @ 23:58:02 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200566409
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar jij niet,
True.
Dus doe ik het toch
pi_200566498
quote:

Oh ja wij ook.
Ze lag altijd op een hamamdoek op een stoel. Daar hebben de d.a. en ik haar helemaal in gewikkeld. Eerst nog thuis met kopje eruit en in het grafje gelegd met kopje er wel in. Netjes toegedekt..
pi_200566512
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:52 schreef Vanyel het volgende:

( O+ Yama O+ ).
Eens met Vé.
pi_200566988
Ik leg overleden dieren altijd voorzichtig weg, in een zo natuurlijk mogelijke houding, haal infuusjes uit poten, etc.

Het is irrationeel, maar het is een manier van rouwen en respect betuigen. Het waren dierbaren, individuen, geen paar oude schoenen dat je weggooit.

Ik heb nu zin in sushi.... (we maken het af en toe zelf. Met mango en/of avocado zijn hier wel favoriet)
pi_200567921
Mogguh :O
  dinsdag 27 juli 2021 @ 06:45:24 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200568125
Morguh. Wederom een matige nacht.. }:|
pi_200568402
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:08 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh ja wij ook.
Ze lag altijd op een hamamdoek op een stoel. Daar hebben de d.a. en ik haar helemaal in gewikkeld. Eerst nog thuis met kopje eruit en in het grafje gelegd met kopje er wel in. Netjes toegedekt..
Een van mijn poezen ligt hier in de tuin begraven op een oude tv gids. Want als je meters zachte bank tot je beschikking hebt…. Lig je natuurlijk het liefst op een stukje papier :') O+

Kater heb ik laten cremeren. Ik wilde hem afleveren (zonder speciaal dekentje of zo, want meneer lag overal en het liefste op mijn schoot) en weg. Maar de medewerker stond erop dat ik afscheid nam ter plekke en dat deden ze heel netjes. Mooi neergelegd, roosje erbij, ik weer janken uiteraard ;( O+
pi_200568631
Mogge!
pi_200568651
@sigme dat gaat een mooie dag worden! En met als eerste de presentatie ben je er mooi vanaf. Veel plezier ook!
  dinsdag 27 juli 2021 @ 08:08:58 #140
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200568808
Succes Sigme! *O*
  dinsdag 27 juli 2021 @ 08:10:28 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200568833
Succes! @sigme
  dinsdag 27 juli 2021 @ 08:10:54 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200568842
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 07:56 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[ afbeelding ]
Succes straks!

Hier hebben we weer een dagje grondwerker. De laatste voor een paar weken vakantie. Mijn tweede vaccinatie staat ook op het programma vandaag.
Spoilers!
pi_200568945
quote:
Mogge!
[ afbeelding ]
Succes zometeen *O*
pi_200568968
Ik dacht dat ik om 10 uur op moest treden, maar het feest begint pas om 14u. En ik heb de boel ingeleverd en meer ga ik er niet aan doen. En ik heb vandaag kantoorvrij vanwege school.
Dus ik ga vandaag lekker langzaamaan doen. Straks een uurtje wandelen met liefste en 3 honden, daarna samen eten, dan wat lummelen - er ligt nog een ongelezen Landleven (hoe tuttig :D), en dan pas naar school en dan sushi op de terugweg oppikken.
pi_200569228
Mogge allen!

Succes @sigme, lekker nog even tijd om te ontspannen
pi_200569323
Succes met de presentatie, sigme en verder een leuke dag met lekkere sushi gewenst.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:22:19 #147
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200570071
Tweede prik gehad *O*
pi_200570173
Zo, monteur is weg, diva's waren het er niet mee eens dat de gereedschapskist niet open ging in hun bijzijn (toen gingen ze er maar opzitten)
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:41:04 #149
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200570427
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:22 schreef gcjoel het volgende:
Tweede prik gehad *O*
*O*
Spoilers!
pi_200570432
Succes Sigme en hopelijk is je sushi vanavond niet zuur. Zou zelf dan juist niet die kleine maki's nemen met zeewier eromheen. Hou net als LS van uramaki. Weinig zeewier, lekkere vulling van avocado/komkommer/surimi/vis/mayo en sesamzaadjes :9
Klinkt als een leuk dagje.
pi_200570706
quote:
Mogge!
[ afbeelding ]
O+

Toi toi toi! Break a leg! Laatste loodjes! Etc! *O*
pi_200570941
Suc6 @sigme *O* ^O^
pi_200570963
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 07:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Een van mijn poezen ligt hier in de tuin begraven op een oude tv gids. Want als je meters zachte bank tot je beschikking hebt…. Lig je natuurlijk het liefst op een stukje papier :') O+

Kater heb ik laten cremeren. Ik wilde hem afleveren (zonder speciaal dekentje of zo, want meneer lag overal en het liefste op mijn schoot) en weg. Maar de medewerker stond erop dat ik afscheid nam ter plekke en dat deden ze heel netjes. Mooi neergelegd, roosje erbij, ik weer janken uiteraard ;( O+
Tuurlijk.

En tvgids :D O+
Kranten waren hier ook favoriet.
pi_200571265
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:11 schreef Blues het volgende:

[..]

Tuurlijk.

En tvgids :D O+
Kranten waren hier ook favoriet.
Hier is gisteren een nieuw kattengrit binnengekomen. Voor de overgang heb ik het in een andere kattenbak gedaan. Beide dames hebben er al langdurig in gelegen (ik kon vegen)
pi_200571384
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:

Hier is gisteren een nieuw kattengrit binnengekomen. Voor de overgang heb ik het in een andere kattenbak gedaan. Beide dames hebben er al langdurig in gelegen (ik kon vegen)
:D
pi_200571410
:W Dagje treinen en knuffelen O+

(en hopen dat ik mijn oververmoeide kop erbij kan houden en niet in Parijs uitkom :P )
pi_200571447
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:33 schreef Blues het volgende:

(en hopen dat ik mijn oververmoeide kop erbij kan houden en niet in Parijs uitkom :P )
Er zijn slechtere plekken om uit te komen :P

Heel veel plezier daar
pi_200571622
Knuffel ze Blues!

Ik ga zo met Cas naar de fysio (voorlopig laatste keer) en verder rustig aan ronddrentelen in huis. Oh en een "Feliway' stekker voor konijnen zoeken, Beaphar schijnt die nu nieuw te hebben. Aangezien het nog steeds regelmatig gedonder is in de hooibak tussen Nox en Cas (en niet het goede gedonder :P ) haalt dat de scherpe randjes er misschien vanaf. Het is vooral 's avonds, dan zal de gaba wel een beetje zijn werking hebben verloren, overdag liggen ze in diezelfde hooibak klef tegen elkaar aan te tukken.

/jemoetwat
pi_200572163
quote:

Komt goed, veel plezier!
pi_200572290
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:47 schreef Candaasje het volgende:
Knuffel ze Blues!

Ik ga zo met Cas naar de fysio (voorlopig laatste keer) en verder rustig aan ronddrentelen in huis. Oh en een "Feliway' stekker voor konijnen zoeken, Beaphar schijnt die nu nieuw te hebben. Aangezien het nog steeds regelmatig gedonder is in de hooibak tussen Nox en Cas (en niet het goede gedonder :P ) haalt dat de scherpe randjes er misschien vanaf. Het is vooral 's avonds, dan zal de gaba wel een beetje zijn werking hebben verloren, overdag liggen ze in diezelfde hooibak klef tegen elkaar aan te tukken.

/jemoetwat
Merk je dat hij minder pijn heeft?
De knijnenstekker van Feliway heb ik nog niet ontdekt, wel gezien dat ze inmiddels verschillende soorten en. Ik ben fan :Y

Poes heeft vannacht haar bak leeg gegeten. En vanmorgen vroeg nog een bak. En net stond ze als vanouds aan mijn handen met voerbakje geplakt en dook er meteen in *O*
Veel plas en poep is er gisteren niet uitgekomen dus voorlopig mag ze nog niet naar buiten. En dat ze haar állerfavorietste traktatie (geklopt eitje) liet staan is raar. Dat ze nu alleen Whiskas natvoer lust is onhandig.

Hopelijk gaat ze snel weer terug naar vers, heb net weer een vriezer vol besteld en dat is best veel voor 1 kater.
pi_200572330
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De knijnenstekker van Feliway heb ik nog niet ontdekt, wel gezien dat ze inmiddels verschillende soorten en. Ik ben fan :Y

Poes heeft vannacht haar bak leeg gegeten. En vanmorgen vroeg nog een bak. En net stond ze als vanouds aan mijn handen met voerbakje geplakt en dook er meteen in *O*
Veel plas en poep is er gisteren niet uitgekomen dus voorlopig mag ze nog niet naar buiten. En dat ze haar állerfavorietste traktatie (geklopt eitje) liet staan is raar. Dat ze nu alleen Whiskas natvoer lust is onhandig.

Hopelijk gaat ze snel weer terug naar vers, heb net weer een vriezer vol besteld en dat is best veel voor 1 kater.
Maar er zit best wel wat eten in en da's belangrijk!
pi_200572434
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, hij komt weer vaker aangerend voor biks, gaat zelf weer naar het balkon, zit minder moeilijk (weer met rondere rug in plaats van met een knikje).
Perfect zal het nooit meer worden met die rug, maar ik ben echt positief verrast. Die gabapentine doet zijn werk wel. Ik zou zelfs nog naar 2x per dag kunnen gaan, maar dat is voor nu even onhandig met de vakantieoppas. (En je moet het wel rustig op/afbouwen). En doordat 'ie het met smaak opeet als het op de broccoli zit, heeft ie ook geen stress van de medicatiegift, en hij heeft ook gewoon weer een goede verdere eetlust en geen angst meer voor mijn aanwezigheid.

O+

Oh en ja, het heet Rabbitcomfort, werkt dus ook met feromonen. Het kwam op mijn FB voorbij :D . Ik ga het proberen. Feliway hoor ik veel goede verhalen over, dus nouja, wie niet waagt, wie niet wint?
pi_200572452
Oh en fijn dat poezel weer wat beter eet Cat! *O*
Hopelijk straks ook weer d'r andere kostjes, maar het begin is er!
pi_200572500
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar er zit best wel wat eten in en da's belangrijk!
Zeker :Y
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:33:25 #165
217702 Lonaa
Honger!
pi_200572614
Ik heb beetje mistig hoofd en weinig zin.
pi_200573040
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb beetje mistig hoofd en weinig zin.
Slecht geslapen? Zou dan een dutje helpen? Of maar gewoon laten en niets doen?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:55:21 #167
217702 Lonaa
Honger!
pi_200573082
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Slecht geslapen? Zou dan een dutje helpen? Of maar gewoon laten en niets doen?
Ik geef de schuld aan het bier van gisteren. :+ Ook niet denderend geslapen dus ik voorzie wel een dutje straks. Kan ook, heb verder geen eckte plannen of dingen die moeten. Beetje huishoudpruts.
pi_200573209
@sigme succes straks!
@Blues veel plezier!

Ik kan al huilen als ik er alleen al aan denk dat ergens over 8-15 jaar mijn twee katten gaan overlijden, dus vooral de tijd nemen om het te laten slijten @Whiskers2009 , echt niet gek dat het verdriet niet meteen weg is!

Ik zou eind sept eig intake voor eicellen invriezen hebben, maar werd zaterdag gebeld dat er een afzegging was, dus had die gister al. En toen kon ik vandaag meteen terecht voor echo en bloedprikken. 14 sept staat nu startgesprek gepland, en als m'n cyclus blijft doen wat ie nu doet dan is dat precies op tijd om een of twee dagen later te starten met hormonen enzo. Toch beetje spannend als het zo dichtbij komt :) maar wel heel fijn dat t zoveel sneller kon nu!
pi_200573277
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:01 schreef vlindertje89 het volgende:
@:sigme succes straks!
@:Blues veel plezier!

Ik kan al huilen als ik er alleen al aan denk dat ergens over 8-15 jaar mijn twee katten gaan overlijden, dus vooral de tijd nemen om het te laten slijten @:Whiskers2009 , echt niet gek dat het verdriet niet meteen weg is!

Ik zou eind sept eig intake voor eicellen invriezen hebben, maar werd zaterdag gebeld dat er een afzegging was, dus had die gister al. En toen kon ik vandaag meteen terecht voor echo en bloedprikken. 14 sept staat nu startgesprek gepland, en als m'n cyclus blijft doen wat ie nu doet dan is dat precies op tijd om een of twee dagen later te starten met hormonen enzo. Toch beetje spannend als het zo dichtbij komt :) maar wel heel fijn dat t zoveel sneller kon nu!
Oeh, spannend hoor!
Ik blijf het een grote dappere stap van je vinden.
pi_200573486
quote:

Komt goed! En anders is Parijs niet verkeerd :P
Fijne en gezellige dag O+
pi_200573582
quote:

Ik kan al huilen als ik er alleen al aan denk dat ergens over 8-15 jaar mijn twee katten gaan overlijden, dus vooral de tijd nemen om het te laten slijten @:Whiskers2009 , echt niet gek dat het verdriet niet meteen weg is!

Spannend, maar fijn dat je nu al terecht kon :)
Hopelijk gaat alles goed.
pi_200573674
Ha...ik zie wat langskomen op het kantoor account. Ze krijgen buikpijn over de tig vergaderingen komend half jaar en nu moet iemand, best hoog in de finance organisatie, alle meetings opnieuw inplannen. Weliswaar op de data die ik had ingepland (dus makkelijk) maar wel een k--werk
pi_200573761
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ha...ik zie wat langskomen op het kantoor account. Ze krijgen buikpijn over de tig vergaderingen komend half jaar en nu moet iemand, best hoog in de finance organisatie, alle meetings opnieuw inplannen. Weliswaar op de data die ik had ingepland (dus makkelijk) maar wel een k--werk
Nu is het nog gewoon kijken wat jij hebt gedaan en dat overnemen. Straks.... :X

quote:

Ik moet er ook niet aan denken dat Poes iets zou overkomen :{ Maar ja, doorgaans word je toch meestal ouder dan zo'n huisdier en ga je het meemaken dat ze overlijden.

Wat een spannend traject ga je in *O* Ik vind het super dapper en ook heel slim O+
pi_200573799
quote:

Whoa! Spannend!
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze beginnen er achter te komen… >:)
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:41:02 #175
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200573952
Spannend Vlinder!
pi_200574037
Waarom niet alle organisaties een groepsvergaderingen account hebben is me sowieso een raadsel.
pi_200574295
quote:

Zeker spannend!!
pi_200574619
Spannend @vlindertje89, vind het zo goed van je

En vwb overlijden van diertjes is ontzettend verdrietig. Zeker wanneer je zelf de beslissing moet nemen, is het te vroeg is het te laat?
Bij de laatste hier, had ik binnen 24 uur een nieuwe kat rondlopen. Dat was nooit de bedoeling maar kwam zo uit. Nooit spijt van gehad, maar ook niet echt verdriet gehad om Dolce en dat blijft toch een beetje een raar gevoel.

Werkt een groepsvergaderaccount met tig verschillende vergaderingen met deels vaste en deels wisselende deelnemers op alle continenten? Niet dat ik ze wijzer ga maken >:)
Maar zo af en toe zie ik dingen langskomen dat er bij iemand een "oeps dit kan wel eens een probleem gaan worden" opkomen. Nu van iemand die met vakantie is
pi_200575297
Alleen deze week nog, toch Kaatje? Heb je überhaupt nog wel wat te doen qua werk?
pi_200575359
@Kaatje1 en valt jouw naam dan ook? nadat een mogelijk planningsprobleem wordt benoemd…😂 Ha.

Vlindertje…dapper dat je het traject instapt. Succes.
pi_200575363
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Alleen deze week nog, toch Kaatje? Heb je überhaupt nog wel wat te doen qua werk?
Vandaag en morgen nog. Ik had eigenlijk gisteren mijn vrije maandag, maar die verplaats ik naar vrijdag, en neem donderdag vrij. Donderdagochtend komt een collega de spullen ophalen.
En nee, ik heb geen moer te doen. Eigenlijk alleen maar klusjes die anderen niet (wilden) doen en waarvan ik dacht, geef maar aan mij da's even verstand op nul (want ook wel eens lekker tussen lastige en haastklussen).
Daar heb ik er morgen nog 3 van en dan is het helemaal klaar.
pi_200575464
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Spannend @:vlindertje89, vind het zo goed van je
ehad, maar ook niet echt verdriet gehad om Dolce en dat blijft toch een beetje een raar gevoel.

Werkt een groepsvergaderaccount met tig verschillende vergaderingen met deels vaste en deels wisselende deelnemers op alle continenten? Niet dat ik ze wijzer ga maken >:)
Maar zo af en toe zie ik dingen langskomen dat er bij iemand een "oeps dit kan wel eens een probleem gaan worden" opkomen. Nu van iemand die met vakantie is
Ja, dat is niks anders dan Dhr of Mw G.R. Oepsaccount aanmaken en alleen aan een zeer beperkt aantal mensen rechten geven om daar van meetings in te schieten. Bij grote bedrijven per afdeling of team 1. Niks mee doen, nooit deleten, alleen terugkerende groepsafspraken mee inschieten. Niet helemaal de bedoeling, maar jezus, weer zo'n ding waarvan ik me afvraag of Microsoft nu nooit focusgroepen houdt met de mensen die hun programma's uitgebreid gebruiken. Hoe de fuck kan dit nog niet als vanzelfsprekend ondervangen zijn in nieuwere versies.

Jezus, zelfs de pivot tabel is een fucking KNOP geworden, maar bij vertrekkende secretaresses, planners hebben we ineens een groot probleem :')
pi_200575528
SPOILER: OS-nieuws
Sorry, Lucky.

[ Bericht 36% gewijzigd door fietsie op 27-07-2021 14:03:49 ]
  dinsdag 27 juli 2021 @ 14:04:08 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200575549
Sorry, maar ik moest even een spoiler plaatsen hoor AnneX.
pi_200575567
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, dat is niks anders dan Dhr of Mw G.R. Oepsaccount aanmaken en alleen aan een zeer beperkt aantal mensen rechten geven om daar van meetings in te schieten. Bij grote bedrijven per afdeling of team 1. Niks mee doen, nooit deleten, alleen terugkerende groepsafspraken mee inschieten. Niet helemaal de bedoeling, maar jezus, weer zo'n ding waarvan ik me afvraag of Microsoft nu nooit focusgroepen houdt met de mensen die hun programma's uitgebreid gebruiken. Hoe de fuck kan dit nog niet als vanzelfsprekend ondervangen zijn in nieuwere versies.

Jezus, zelfs de pivot tabel is een fucking KNOP geworden, maar bij vertrekkende secretaresses, planners hebben we ineens een groot probleem :')
Oh dat, ik dacht dat je een nieuwe feature bedoelde (het duurde hier ruim een jaar Covid voordat Zoom gebruikt mocht worden :D )
En als ze me hadden gevraagd mee te denken (uberhaupt wat hadden gevraagd) had ik dat best kunnen overzetten. Maar had echt geen zin om aan te bieden met de woorden "jullie willen me weghebben, straks hebben jullie een probleem, zal ik dat vast voor jullie oplossen?"
pi_200575591
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:04 schreef fietsie het volgende:
Sorry, maar ik moest even een spoiler plaatsen hoor AnneX.
Ja, was ik ook mee bezig. Jij was sneller.
pi_200575718
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh dat, ik dacht dat je een nieuwe feature bedoelde (het duurde hier ruim een jaar Covid voordat Zoom gebruikt mocht worden :D )
En als ze me hadden gevraagd mee te denken (uberhaupt wat hadden gevraagd) had ik dat best kunnen overzetten. Maar had echt geen zin om aan te bieden met de woorden "jullie willen me weghebben, straks hebben jullie een probleem, zal ik dat vast voor jullie oplossen?"
Is ook niet aan de ontslagenen/vertrekkers om te bedenken dat dit een goed idee is :D
pi_200575733
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is ook niet aan de ontslagenen/vertrekkers om te bedenken dat dit een goed idee is :D
Dat dacht ik!
pi_200576214
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:02 schreef AnneX het volgende:
SPOILER: OS-nieuws
Sorry, Lucky.
:o

Edit: spoiler klopt niet helemaal, maar dat is meer voor in het bijbehorende sporttopic in OS.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cat-astrophe op 27-07-2021 14:43:32 ]
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 14:52:59 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200576521
@z80 7-Tage Inzidenz lijkt net zo hard omlaag te gaan als ie omhoog klom.
De top was 20 juli met 415, nu zitten we op 237. Als het zo door gaat, nog een week tot we er af zijn?

Of waren het vijf werkdagen op rij dat het onder de 200 moest zijn. Dan is het op z'n vroegst dus 9 augustus

[ Bericht 10% gewijzigd door derLudolf op 27-07-2021 14:59:08 ]
pi_200576727
Ging goed!
*O*
  dinsdag 27 juli 2021 @ 15:05:40 #192
63722 z80
I fink you freaky
pi_200576822
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:52 schreef derLudolf het volgende:
@:z80 7-Tage Inzidenz lijkt net zo hard omlaag te gaan als ie omhoog klom.
De top was 20 juli met 415, nu zitten we op 237. Als het zo door gaat, nog een week tot we er af zijn?

Of waren het vijf werkdagen op rij dat het onder de 200 moest zijn. Dan is het op z'n vroegst dus 9 augustus
5 Werkdagen. Dan de eerste donderdag er na dat Berlijn (bundes) de beslissing kan nemen om Nederland weer een klasse lager in te schalen.

Maar deze keer is de ramp minder groot in het grensgebied. Ook een volledige inentingsbewijs is voldoende voor grensverkeer minder dan 24. Dus ingeënt, barcode mee en gewoon inkopen, tanken, eten of fam bezoek.

Zelf inmiddels in bezit van de barcode. Deze een dezer dagen eens printen en overal in stoppen. Voor als ik weer eens de phone vergeet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200577001
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 15:01 schreef sigme het volgende:
Ging goed!
*O*
Uiteraard.

*O*
pi_200577100
Fijn @sigme! Krijg je nu een diploma of wordt de opdracht ook nog in detail nagekeken?
pi_200577265
Fijn dat het achter de rug is, nog fijner dat het goed ging @sigme *O*
pi_200577284
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 15:20 schreef Tuindier het volgende:
Fijn @:sigme! Krijg je nu een diploma of wordt de opdracht ook nog in detail nagekeken?
Allebei geloof ik.
Het nakijken heeft geen invloed op diploma geloof ik, dat krijg je als je presenteert sowieso denk ik. Een persoon heeft zich teruggetrokken.
pi_200577285
quote:
Ging goed!
*O*
Woohoo *O*

Dank voor jullie lieve reacties :)
Het voelt voor mezelf nog niet echt als dappere stap, meer als 'ik moet toch iets', maar mogelijk denk ik daar anders over als ik eenmaal met de eerste spuit in handen sta of voor de punctie op de tafel lig :+
Ik ben vooral heel blij dat het een stuk sneller kan nu, want ik heb toch best last van het stoppen met de pil, en hoe sneller dit gaat hoe sneller ik weer aan de pil kan.
pi_200577291
quote:
Ging goed!
*O*
Wat zal jij blij zijn! *O*
pi_200577562
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 15:32 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Woohoo *O*

Dank voor jullie lieve reacties :)
Het voelt voor mezelf nog niet echt als dappere stap, meer als 'ik moet toch iets', maar mogelijk denk ik daar anders over als ik eenmaal met de eerste spuit in handen sta of voor de punctie op de tafel lig :+
Ik ben vooral heel blij dat het een stuk sneller kan nu, want ik heb toch best last van het stoppen met de pil, en hoe sneller dit gaat hoe sneller ik weer aan de pil kan.
Ik vind het dapper omdat je in een moeilijke situatie actie onderneemt die niet makkelijk is.

Hier nu ook twee maanden met de pil gestopt (was hem zat, dat is de enige reden) en dat was voor mij deze maand wel even wennen.
pi_200577567
quote:
Ging goed!
*O*
Eerlijk gezegd: had ik niet anders verwacht.👍🏼 Goed gedaan.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 16:00:18 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200577645
*O* voor sigme
En @vlindertje89 ,mn pm box staat open voor je :*
pi_200577902
Mooi nieuws van sigme *O* Nu de sushi nog lekker vinden 8-)
pi_200579172
:* voor @vlindertje89 . Ik had heel over je bericht heen gelezen. Spannend hoor, maar fijn dat het nu wat eerder kan allemaal!

@fietsie : je mag je hoosbuien houden }:| *druipt*

Wel een nieuw vervoersmandje voor de konijnen ( :@ ja nee, was écht nodig. Ik loop me elke keer al bij de DA/Fysio wezenloos te verontschuldigen voor dat gehannes en gekloot met die oude...... O-) ) en zo'n feromonen-stekker. Nu alleen nog even bedenken waar ik hem inplug, want al mijn stopcontacten zitten hoog boven de grond, en er moet eigenlijk een houten speelhuisje weg wil het spul een beetje fatsoenlijk naar beneden kunnen dwarrelen ter hoogte van het plekje van die huppels. Maar dat zijn details... :')
pi_200579785
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vandaag en morgen nog. Ik had eigenlijk gisteren mijn vrije maandag, maar die verplaats ik naar vrijdag, en neem donderdag vrij. Donderdagochtend komt een collega de spullen ophalen.
En nee, ik heb geen moer te doen. Eigenlijk alleen maar klusjes die anderen niet (wilden) doen en waarvan ik dacht, geef maar aan mij da's even verstand op nul (want ook wel eens lekker tussen lastige en haastklussen).
Daar heb ik er morgen nog 3 van en dan is het helemaal klaar.
Goh raar idee alleen morgen nog :*
pi_200579855
@Lucky_Strike

Mijn nichtje heeft een jaloersmakende handdoek bij zich.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 18:43:29 #206
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200579867
Oeh die handdoek O+
  dinsdag 27 juli 2021 @ 18:49:08 #207
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200579950
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:42 schreef Vanyel het volgende:
@:Lucky_Strike
[ afbeelding ]
Mijn nichtje heeft een jaloersmakende handdoek bij zich.
Oh O+
Spoilers!
pi_200580604
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Mooi nieuws van sigme *O* Nu de sushi nog lekker vinden 8-)
Best prima lekker, en leuk om samen te eten. Het was niet erg veel, dus ik heb er nog maar een zak edamame bij opengetrokken. Voor een keertje vond ik het leuk, zeker om een dag/periode als deze af te sluiten.
pi_200580799
Fijn @sigme *G*

Over een dag/periode afsluiten gesproken, mijn artikel staat online *G* geen addertjes onder het gras meer, niks meer hoeven aanpassen, KLAAR gewoon. O+
pi_200580825
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:59 schreef Tele6 het volgende:
Fijn @:sigme *G*

Over een dag/periode afsluiten gesproken, mijn artikel staat online *G* geen addertjes onder het gras meer, niks meer hoeven aanpassen, KLAAR gewoon. O+
^O^

Ik heb de indruk dat het best goed met je gaat de laatste tijd. Klopt dat naar jouw idee?
pi_200580869
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:59 schreef Tele6 het volgende:
Fijn @:sigme *G*

Yeahhhhh feestje *O* *O* *O*
pi_200580897
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:01 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^

Ik heb de indruk dat het best goed met je gaat de laatste tijd. Klopt dat naar jouw idee?
Haha, dat vraag je op de dag waarop ik na een half doorwaakte en half genachtmerriede nacht de halve dag m'n ogen uit m'n kop heb zitten huilen van de stress _O-

Vandaag niet zo, rest van de tijd gaat het duidelijk beter. Vandaag zelfs, ik bedoel, ik heb net zelfs risotto voor mezelf gekookt _O_
pi_200580925
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Haha, dat vraag je op de dag waarop ik na een half doorwaakte en half genachtmerriede nacht de halve dag m'n ogen uit m'n kop heb zitten huilen van de stress _O-

Vandaag niet zo, rest van de tijd gaat het duidelijk beter. Vandaag zelfs, ik bedoel, ik heb net zelfs risotto voor mezelf gekookt _O_
Nachtmerries van stress is toch geestelijk een stuk gezonder dan nachtmerries van jezelf ;)
Fijn dat het beter met je gaat :Y
pi_200580930
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Geloof dat met zoiets iedereen de bibbers heeft
pi_200580952
Het is niet artikel-stress. Het is "A heeft iets rots tegen me gezegd en zegt dat het mijn schuld is dat hij dat tegen me moest zeggen en ik denk niet dat dat oké is" stress. :@
pi_200580989
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:10 schreef Tele6 het volgende:
Het is niet artikel-stress. Het is "A heeft iets rots tegen me gezegd en zegt dat het mijn schuld is dat hij dat tegen me moest zeggen en ik denk niet dat dat oké is" stress. :@
Niettemin klinkt dat vrij 'normaal' (excusez le mot). Van stress last hebben dus.

Heb je er al weer rust over gevonden of zit het je nog dwars?
pi_200581017
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Niettemin klinkt dat vrij 'normaal' (excusez le mot). Van stress last hebben dus.

Heb je er al weer rust over gevonden of zit het je nog dwars?
Zeker. Ik heb er wel wat meer last van dan ik denk dat de meeste mensen zouden hebben, omdat ik nog veel moet leren over wat een gezonde relatie inhoudt en waar mijn grenzen liggen. Dan gaat iemand eerder over mijn grenzen heen en weet ik nog niet zo goed raad met hoe te reageren.

Ik heb net met een begeleider gebeld en de boel op een rijtje gekregen. Nu ga ik vrijdagochtend met A praten hierover.
pi_200581050
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zeker. Ik heb er wel wat meer last van dan ik denk dat de meeste mensen zouden hebben, omdat ik nog veel moet leren over wat een gezonde relatie inhoudt en waar mijn grenzen liggen. Dan gaat iemand eerder over mijn grenzen heen en weet ik nog niet zo goed raad met hoe te reageren.

Ik heb net met een begeleider gebeld en de boel op een rijtje gekregen. Nu ga ik vrijdagochtend met A praten hierover.
Fijn dat je dan iemand kan bellen en de boel op een rij kan zetten. Succes met gesprek met A :Y
  dinsdag 27 juli 2021 @ 20:18:44 #219
370431 drakin
vurig typje
pi_200581077
:W

@minilot, hoe is het gister eigenlijk gegaan? En had je nog geslapen de nacht ervoor?

#teamhorrorverhalen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_200582413
Noodoproep op de flatapp, of iemand een bahco heeft. Kom daar net 6 medebewoners tegen allemaal met een bahco Ook mensen met advies (daar was ik er niet een van :D )
pi_200582916
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:10 schreef Tele6 het volgende:
Tof dat je al aanvoelt/ denkt dat dat niet ok is. Belangrijke stap hoor, niet klakkeloos aannemen dat het inderdaad vast je eigen stupiditeit oid was en de ander dus geen blaam treft.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juli 2021 @ 04:07:48 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200586254
Gaat best aardig bij het roeien.
pi_200586397
quote:
80s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:07 schreef borisz het volgende:
Gaat best aardig bij het roeien.
Ik heb er de bitterballen bij gepakt. Komen nog wat leuke wedstrijden aan vannacht :Y)
pi_200587729
Goedemorgen.
Vroeg.
pi_200587800
Heel vroeg :Z
Mogge!

En +1000 op de post van @Vanyel , @Tele6!
pi_200587813
Goedemorgen!

We hebben gister de schapen verweid, ze lopen nu in de boomgaard.
pi_200589205
Ik ben tegenwoordig wakker tussen 5.30u en 6.15u. Wekker hoeft niet meer. Maar ondanks wel moe, vooral in ochtend, voel ik mij een stuk beter dan een paar maanden geleden.
pi_200589540
Ik begin langzaam trouwens wel zenuwachtig te worden voor vrijdag :')
Voor het eerst dat we 1000 liter gaan brouwen ipv 500.
Dus dat wordt ook 14 zakken van 25 kilo tillen ipv 7 zakken. Geen idee of dat mij gaat lukken -O-
Maar het is ook altijd zo stom om als een slap meisje over te komen :')
pi_200589583
Mogge!

Dat was best vroeg @sigme, mooi weer

Zet net de werklaptop aan, heel lief mailtje van een collega, slik
  woensdag 28 juli 2021 @ 08:55:51 #231
370431 drakin
vurig typje
pi_200589620
mogguh, net terug van de ochtendwandeling :W
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 28 juli 2021 @ 09:12:19 #232
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200589963
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Dat was best vroeg @:sigme, mooi weer

Spoilers!
pi_200590054
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Dat was best vroeg @:sigme, mooi weer

Sterkte deze laatste dag(en) :*
pi_200590215
Mmmm...ze zijn erachter, of ik even alle meetings wil cancellen. Dat maakt hun leven (helaas) een stuk makkelijker
pi_200590253
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm...ze zijn erachter, of ik even alle meetings wil cancellen. Dat maakt hun leven (helaas) een stuk makkelijker
Je kunt nu een gazillion easter eggs planten! *O*
pi_200590291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kunt nu een gazillion easter eggs planten! *O*
Maar tot nu toe hebben ze het alleen over de meetings in augustus (niet september, oktober etc)
pi_200590304
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar tot nu toe hebben ze het alleen over de meetings in augustus (niet september, oktober etc)
Aaaaaltijd doen wat van je gevraagd wordt :D
pi_200590469
_O- @Kaatje1 ze missen jou nu al ZO HARD. O+
pi_200590490
@sigme mooie foto's!

Ik had gisteren ook een mooie foto, maar die ga ik hier niet laten zien want m'n huis staat erop. Ik zag een mooie wolk, zo'n donkere lijn in de wolken. Het was 21:00 en al best donker, maar ik dacht dat dat kwam omdat het inmiddels ook alweer eind juli is.

Tien minuten later liep ik in een hoosbui. :')

M'n schoenen zijn nu nog nat, dus ik heb vanochtend maar andere aangedaan.
pi_200590512
@Vanyel dankjewel!
en @vlindertje89 voor de +1000.

Ik merk het ook wel. Het is de laatste tijd voor het eerst ooit gebeurd dat ik boos was omdat iemand stom had gedaan tegen me. Ik wist niet wat me overkwam _O-
  woensdag 28 juli 2021 @ 09:56:01 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200591119
Ik was die ene die zeurde om regen he?

Gister, alleen thuis. Ik denk: mooi,. rondje fietsen, boodschappen doen, en dan genieten van het buitje wat beloofd is om 21:00.

Dus ik 18:30 van huis, rondje gefiets, Jumbo, fietstassen vol. Drup. Drup drup. Ik fiets dorp uit. Hoos. Storm + Hoos.

Ik kom thuis om 20:30. Heb alles opgeruimd, wat droogs aan, zit met koffie om 21:00 naar buiten te kijken. Droog.
pi_200591365
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 09:56 schreef fietsie het volgende:
Ik was die ene die zeurde om regen he?

Gister, alleen thuis. Ik denk: mooi,. rondje fietsen, boodschappen doen, en dan genieten van het buitje wat beloofd is om 21:00.

Dus ik 18:30 van huis, rondje gefiets, Jumbo, fietstassen vol. Drup. Drup drup. Ik fiets dorp uit. Hoos. Storm + Hoos.

Ik kom thuis om 20:30. Heb alles opgeruimd, wat droogs aan, zit met koffie om 21:00 naar buiten te kijken. Droog.
Maar je hebt in ieder geval regen gehad.
pi_200591399
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 09:37 schreef Tele6 het volgende:
Het is de laatste tijd voor het eerst ooit gebeurd dat ik boos was omdat iemand stom had gedaan tegen me.
Goedzo!
pi_200592477
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 10:03 schreef Kaatje1 het volgende:

Goedzo!
Jij ff een dikke dikke knuffel :*
pi_200592667
Ik was gister van 11-17 onderweg, wat vertraging met trein maar ook een paar uurtjes geknuffeld gehugd, gepraat, gedanst met de jongetjes voor een of ander dansspel op tv _O- intensiever dan NLiB en met schd en zoon allebei een tijd zitten praten.
Toen ik thuis kwam helemaal kapot en vandaag voel ik me alsof ik de hele nacht heb doorgehaald :')
Toch te snel dingen doen kennelijk o|O
pi_200592680
Nul energie om dingen na te lezen, ik neem het niet in me op, sorry. Komt vanmiddag nog wel of morgen.
pi_200593002
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 10:52 schreef Blues het volgende:
Nul energie om dingen na te lezen, ik neem het niet in me op, sorry. Komt vanmiddag nog wel of morgen.
Of niet, da's toch ook goed.!

Klinkt als een lekkere dag, knuffelen is altijd goed. En fijn dat je niet in Parijs bent uitgekomen.
pi_200593029
@Blues misschien in de herstelfase net als bij sporten nu een rustdag inplannen.
In ieder geval ben je op het juiste station uitgestapt!
Hebben zij daar eigenlijk een station? zonder te hoeven overstappen.
pi_200593164
quote:
Gewoon lekker rustig aan doen vandaag en dat teruglezen is toch niet nodig :*
pi_200593178
En Kaatje1 het komt goed. Hou je taai bij de laatste loodjes.
Overigens als men he.le.maal vastloopt - wat je natuurlijk helemaal niet wenst 😂😂 -, kunnen zij technisch gesproken dan nog een beroep op je doen? qua bereikbaarheid en aanspreekbaarheid, bedoel ik.

En@Tele6👍🏼

En hier hartelijk dank aan de buurman, die de ladder 6 m. hoog opging om de dakgoot leeg te halen. w/

Mn.X, die noooooit aan (team)sport heeft gedaan, niet op een sportvereniging zat, zit konsekwent OS te kijken en commentaar te leveren.😎
En vraagt mij dan naar de buitenspelregel of wat een rebound is. _O-
pi_200593179
Ja het was 2x overstappen, zij hebben ook een station en dan ruim kwartier lopen naar hun huis. Werd gehaald door schd en weer naar station gebracht door zoon.
Nog nooit gedaan want ik ga altijd met de auto. Prima te doen :)
pi_200593464
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:07 schreef AnneX het volgende:
En Kaatje1 het komt goed. Hou je taai bij de laatste loodjes.
Overigens als men he.le.maal vastloopt - wat je natuurlijk helemaal niet wenst 😂😂 -, kunnen zij technisch gesproken dan nog een beroep op je doen? qua bereikbaarheid en aanspreekbaarheid, bedoel ik.

En@Tele6👍🏼

En hier hartelijk dank aan de buurman, die de ladder 6 m. hoog opging om de dakgoot leeg te halen. w/

Mn.X, die noooooit aan (team)sport heeft gedaan, niet op een sportvereniging zat, zit konsekwent OS te kijken en commentaar te leveren.😎
En vraagt mij dan naar de buitenspelregel of wat een rebound is. _O-
Ik krijg ook alles mee, ongevraagd. :D maar heb er toch te weinig mee om het allemaal zelf te kijken.
pi_200593604
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:07 schreef Blues het volgende:
Ja het was 2x overstappen, zij hebben ook een station en dan ruim kwartier lopen naar hun huis. Werd gehaald door schd en weer naar station gebracht door zoon.
Nog nooit gedaan want ik ga altijd met de auto. Prima te doen :)
Mèn…bij 1 x overstappen was het bij mij al misgegaan. Kuddos👍🏼
pi_200593690
@AnneX, dat kan binnen morgen en 2 weken misschien, durf ik niet zo te zeggen. Maar op dat moment maken ze mijn account helemaal leeg en kan niemand er iets mee.

Ik heb nu wel de OS aanstaan. Fijn dat er wat medailles zijn. Mijn zus heeft vannacht in het totaal 2 uur geslapen, want die wilde roeien kijken (zij kent een flink deel van deze roeiers en dan is kijken natuurlijk nog leuker).

Net even heen en weer geappt met een paar van mijn nichtjes en de lunchdatum staat al vast. Da's nog nooit zo snel gelukt, zeker niet binnen 1 maand een afspraak maken (ergste was ooit een half jaar)
pi_200593901
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:27 schreef AnneX het volgende:

Mèn…bij 1 x overstappen was het bij mij al misgegaan. Kuddos👍🏼
Ik reis altijd al wel veel met de trein, dus dat ging goed en de NS app is fantastisch, die ververst zichzelf ook, nu was er bijv op de terugweg seinstoring, werd duidelijk aangegeven met een alternatief.
pi_200594523
Staat er toch zomaar een heel artikel over de italiaanse trattoria in Enschede in de Gelderlander. Meteen zin om daar te gaan eten.

En haha.. het urenschrijf/vakantiedagen systeem is stuk. Dus met een beetje mazzel kan ik mijn vrije dag morgen niet invullen. Moeten ze die uitbetalen _O-
pi_200594842
Wat tof van het artikel @Tele6 *O* En ook super goed dat je je eigen grenzen herkende en niet de fout direct bij jezelf zocht! :*

Klinkt als een fijne, maar intensieve dag @Blues. Lekker van nagenieten en uitrusten, dat bijlezen komt later wel weer of gewoon niet!

Lekker gevoel toch wel @Kaatje1 , bitterzoet wel want er zijn geen winnaars, maar toch... ik zou ook even moeten grijnzen hoor.
pi_200595873
Yeah *O* mijn stem is weer terug en als vanouds, dankzij de logo.
Geen kraak, geen rochel, geen heesheid. Nada.
Nog wat aandachtspuntjes om thuis te kunnen oefenen en eind sept. als het popkoor een keer of drie heeft gerepeteerd - we hope so - nog een laatste keer als afsluiting.
pi_200595935
quote:
Ik was gister van 11-17 onderweg, wat vertraging met trein maar ook een paar uurtjes geknuffeld gehugd, gepraat, gedanst met de jongetjes voor een of ander dansspel op tv _O- intensiever dan NLiB en met schd en zoon allebei een tijd zitten praten.
Toen ik thuis kwam helemaal kapot en vandaag voel ik me alsof ik de hele nacht heb doorgehaald :')
Toch te snel dingen doen kennelijk o|O
Komt vanzelf dat je dat merkt. Maar fijn dat je een leuke middag hebt gehad, doet je ook goed denk om daar te zijn :)

Succes @Kaatje1; mag je al uitklokken? Nog 1 dag slikken (of laten stikken) en DONE
pi_200595947
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Staat er toch zomaar een heel artikel over de italiaanse trattoria in Enschede in de Gelderlander. Meteen zin om daar te gaan eten.

En haha.. het urenschrijf/vakantiedagen systeem is stuk. Dus met een beetje mazzel kan ik mijn vrije dag morgen niet invullen. Moeten ze die uitbetalen _O-
Is Enschede ver voor jou? Zo niet, zou ik dat zeker doen. Italiaans O+
pi_200596016
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Daar was het etentje in januari/februari vorig jaar (met de SC). Volgens mij is het goed te doen, maar in mijn uppie daar...moah. Ze leveren ook pakketjes thuis zag ik.
pi_200596129
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Enschede is ver voor iedereen.
  woensdag 28 juli 2021 @ 13:22:35 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200596169
quote:
2s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mwoah valt best mee.
  Moderator woensdag 28 juli 2021 @ 13:23:03 #264
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200596177
quote:

[..]

Enschede is ver voor iedereen voorbij Amersfoort
Ftfy
pi_200596228
Afstanden zijn relatief jongens, zeker in Nederland :D .

(maar het scheelt wel een enorme hoop als je een auto hebt natuurlijk. Met het OV wordt het vaak al een veel langere reis).
pi_200596256
quote:

[..]

Volgens mij was dit zo'n quote toendertijd toch?
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar was het etentje in januari/februari vorig jaar (met de SC). Volgens mij is het goed te doen, maar in mijn uppie daar...moah. Ze leveren ook pakketjes thuis zag ik.
Houdt niemand uit jouw buurt dan van Italiaans? -O-
pi_200596357
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[..]

Jawel hoor. Maar omdat hier ook een paar goede italianen zitten hoef ik echt niet te vragen om naar Enschede te rijden
pi_200596466
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ftfy
Echt he.

Er was iets op het nieuws, ik weet niet meer waar het over ging. Spoorlijn ofzo. "Hij loopt van Amsterdam, Utrecht en dan naar de Duitse grens."

Want die is na Utrecht, of wat? :')
pi_200596473
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[..]

Het is goed mogelijk dat ik dat destijds ook al geroepen heb ja :D :') Of iemand anders.
pi_200596554
quote:
2s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:35 schreef Lonaa het volgende:

Echt he.

Er was iets op het nieuws, ik weet niet meer waar het over ging. Spoorlijn ofzo. "Hij loopt van Amsterdam, Utrecht en dan naar de Duitse grens."

Ja, het is al tijden bekend dat het Noorden en Oosten heul heul ver weg is voor de mensen in het Westen. Gek genoeg ben ik er zo.
pi_200596653
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, het is al tijden bekend dat het Noorden en Oosten heul heul ver weg is voor de mensen in het Westen. Gek genoeg ben ik er zo.
Ja, met als meest idiote voorbeeld op het werk ooit eens (misschien wel eens gezegd).
Afspraak maken voor iemand met iemand in Amsterdam. De Amsterdammer wilde iets van ons, en mijn leidinggevende had wat afspraken hier. Dus moest de afspraak met de Amsterdammer in Arnhem gehouden worden.
Belt zijn secretaresse mij of de man uit Arnhem toch niet naar Amsterdam kon komen. Want het was zo ver weg naar Arnhem o|O
pi_200597188
quote:
2s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Echt he.

Niet? :?
pi_200597223
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 14:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet? :?
Voor sommigen.
pi_200597256
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, met als meest idiote voorbeeld op het werk ooit eens (misschien wel eens gezegd).
Afspraak maken voor iemand met iemand in Amsterdam. De Amsterdammer wilde iets van ons, en mijn leidinggevende had wat afspraken hier. Dus moest de afspraak met de Amsterdammer in Arnhem gehouden worden.
Belt zijn secretaresse mij of de man uit Arnhem toch niet naar Amsterdam kon komen. Want het was zo ver weg naar Arnhem o|O
Herkenbaar :')

Van midden naar zuid is ook altijd een stuk verder weg dan andersom.
Aan de andere kant kun je dan ook ongegeneerd te laat komen ‘want ik kom van zoooo ver weg’ B-) En zolang de reistijd die ik (in de trein met een goed boek besteed) betaald wordt, vind ik het niet echt een drama.
pi_200597333
Jullie scheren weer iedereen voorbij Amersfoort over een kam o|O Ik vind 1,5 uur reizen niet ver -ik heb ook een poos Groningen/Utrecht geforensd - maar Enschede is gewoon altijd verder dan ik denk. Omdat ik denk dat Nederland niet zo breed is en ik al best oostelijk woont, maar Enschede en consorten weten me altijd te verassen. Net als dat ik het debiel vind dat ik met een half uur in Amsterdam ben, dat is in mijn hoofd altijd heel ver weg 8)7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200597382
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 14:15 schreef Clubsoda het volgende:
Jullie scheren weer iedereen voorbij Amersfoort over een kam o|O Ik vind 1,5 uur reizen niet ver -ik heb ook een poos Groningen/Utrecht geforensd - maar Enschede is gewoon altijd verder dan ik denk. Omdat ik denk dat Nederland niet zo breed is en ik al best oostelijk woont, maar Enschede en consorten weten me altijd te verassen. Net als dat ik het debiel vind dat ik met een half uur in Amsterdam ben, dat is in mijn hoofd altijd heel ver weg 8)7
We hebben hier niemand die in Zeeland woont he? Dat is altijd mijn mindfuck.
Alles boven Utrecht is ver weg, alles onder Utrecht is in de buurt.
Tot ik weer ruim twee uur onderweg ben naar een bestemming in Zeeland :')
pi_200597469
Ik heb familie wonen in Delfzijl ( ;( ). Mijn neef ging studeren in de randstad en kon er niet over uit dat hij toen met de trein sneller in Parijs was dan bij zijn ouderlijk huis :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200597570
Ik geloof dat ik nooit in Zeeland geweest ben.
Kan ik prima mee leven :Y

Ik vond Utrecht-zuiden ook al vet ver toen ik die reis nog wekelijks met mijn weekendkaart deed. Dat heb ik dan ook bepaald niet oneindig volgehouden.
pi_200597775
Kon eindelijk m'n uren invullen voor deze week. Maar ik wil morgen vrijnemen. Alleen het systeem nam die niet over. Dan maar 8 uur werken. Ontslaan kunnen ze me toch niet meer _O-
  Moderator woensdag 28 juli 2021 @ 14:57:06 #280
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200598098
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja die hebben we vaker gehoord :P Maar blijft leuk. Behalve dom is het ook nog wel arrogant.

Wij krijgen ook zelden een bezoek van het NJI (de uitvoerende instantie van Erasmus+ Youth) tijdens onze projecten. Behalve dat we het gewoon goed doen, is zo ongeveer het eerste wat ze zeggen als ze er zijn dat ze een lange reis achter de boeg hadden.

Doen we de projecten tegenwoordig ook nog in Ommen op loopafstand van het station. Lange reis hoor, vanuit Utrecht.

Andersom reageren ze soms teleurgesteld als wij niet maar een bijeenkomst kunnen. Doordeweeks, 's avonds om 18u, in Utrecht.
pi_200598300
Waarom moet ik hierbij aan @derLudolf denken _O-

pi_200598397
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 14:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

We hebben hier niemand die in Zeeland woont he? Dat is altijd mijn mindfuck.
Alles boven Utrecht is ver weg, alles onder Utrecht is in de buurt.
Tot ik weer ruim twee uur onderweg ben naar een bestemming in Zeeland :')
Ik verkijk me ook elke keer weer op Zeeland. Ik denk altijd dat het dichterbij is dan het is.

Verder geen problemen om een flink stuk te rijden. In NL is niets echt ver rijden, alleen de waddeneilanden zijn lastig te bereiken :+
  Moderator woensdag 28 juli 2021 @ 15:13:57 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200598401
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Waarom moet ik hierbij aan @:derLudolf denken _O-

[ afbeelding ]
Geen idee, ik zou niet zo snel met een panterprint gaan pareren. En al helemaal niet iets verven waarbij conserveren niet het doel is.
pi_200599335
Out of office aangezet en laptop uit
pi_200599390
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Zal wel vreemd aandoen nu, zo afsluiten :*

Wat staat in je OOO?
pi_200599439
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat staat in je OOO?
Dat ik per 1 aug. niet meer daar werk, dat de mails niet doorgestuurd worden en dat ze voor 1 onderdeel iemand kunnen mailen
pi_200599464
wat gek lijkt me dat, Kaatje. Ook wel een opluchting dat het nu klaar is?
  Moderator woensdag 28 juli 2021 @ 16:18:24 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200599568
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat staat in je OOO?
Krijg allemaal de tering ^p^
pi_200599629
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:12 schreef Jagärtrut het volgende:
wat gek lijkt me dat, Kaatje. Ook wel een opluchting dat het nu klaar is?
Ja, en his vreemd, maar ik kan nu ook (voorlopig) gaan en staan waar ik wil en wanneer ik wil.
Had de afgelopen maanden zo'n raar gevoel, want ik had echt geen moer te doen, en het weinige dat ik deed had ook geen "toekomst" dus had ook totaal geen zin.
  woensdag 28 juli 2021 @ 16:34:06 #290
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200599821
:* voor kaat
pi_200599831
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja, en his vreemd, maar ik kan nu ook (voorlopig) gaan en staan waar ik wil en wanneer ik wil.
Had de afgelopen maanden zo'n raar gevoel, want ik had echt geen moer te doen, en het weinige dat ik deed had ook geen "toekomst" dus had ook totaal geen zin.
Klaar nu. Afgesloten hoofdstuk en meer clichés :*
Wennen nu van (even ) niet meer werken en rustig om je heen kijken en af en toe een sollie omdat uwv dit wil.
Ook aan jezelf denken, je werkt om te leven en niet andersom.

(zo spreek ik mezelf ook de laatste week toe🙈)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juli 2021 @ 16:36:31 #292
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200599862
:* Kaatje
pi_200599921
Ga nu even naar fysiofitness en dan vanavond maar eens zien. Misschien laat ik wel iets lekkers eten komen en een flesje bubbels openen
pi_200599979
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat ik per 1 aug. niet meer daar werk, dat de mails niet doorgestuurd worden en dat ze voor 1 onderdeel iemand kunnen mailen
Netjes :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Krijg allemaal de tering ^p^
Dit had uiteraard de spoiler moeten zijn :P
pi_200600185
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ga nu even naar fysiofitness en dan vanavond maar eens zien. Misschien laat ik wel iets lekkers eten komen en een flesje bubbels openen
pi_200600284
quote:
Verstandig :Y

G mocht haar tweede prik halen. In Dordrecht ipv Oud-Beijerland :{ Nu als troost maar Tapas eten in Zwijndrecht :9
pi_200600334
quote:
👍
Gefeliciteerd met je ontsnapping! Ga je nog járen plezier van hebben.
pi_200600626
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Einde van een tijdperk. Jeetje.
pi_200600756
Goeie voor Kaatje: Thursday is the first day of the rest of your life *O* en wat sigme zegt.
Deur dicht, raam open etc.etc.
En jij doet het op jouw manier.

Vanavond https://www.hellofresh.nl(...)403a4b77746c6247ea58 en bijtijds de komkommer en radijs in de witte wijnazijn.
( je had wel even kunnen waarschuwen, @Isabeau).
pi_200600767
en hoe symbolisch dit: Schluss
pi_200600776
Oh, nou nog eentje dan! :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')