Mwah. Middenveldertje zonder inhoud.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
22 jaar, ik denk 7 miljoen.
Die kan je over 3 jaar voor 15 verkopen hoor.
Vind je Kokcu beter?quote:Op maandag 26 juli 2021 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Middenveldertje zonder inhoud.
Ik zie het niet zo, voetballen kan ‘ie wel maar het is wel een beetje een uitstervend ras.
Nog niet, wel wat meer basiskwaliteiten om het verder te schoppen.quote:
Beetje zo’n Ayoub/Amrabat-vibe, maar dat komt meer door de geschiedenis met eredivisie transfers denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
22 jaar, ik denk 7 miljoen.
Die kan je over 3 jaar voor 15 verkopen hoor.
Ja? Ik zie dat eerlijk gezegd niet. Ik vind Veerman echt veel en veel beter.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog niet, wel wat meer basiskwaliteiten om het verder te schoppen.
Als hij zoals tegen ons zeeën van ruimte krijgt kan hij best aardig voetballen ja. Zet een mannetje er kort op en je ziet hem niet, verdedigend voert hij nauwelijks iets uitquote:Op maandag 26 juli 2021 23:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja? Ik zie dat eerlijk gezegd niet. Ik vind Veerman echt veel en veel beter.
quote:Op maandag 26 juli 2021 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij zoals tegen ons zeeën van ruimte krijgt kan hij best aardig voetballen ja. Zet een mannetje er kort op en je ziet hem niet, verdedigend voert hij nauwelijks iets uit
Ook weer een hoog Luigi Bruins gehalte
quote:
Goffedomme, daar gaat mijn plan om de Senees dit seizoen nog 1x live in actie te zien in De Kuip.quote:
Zolang er maar de juiste balans wordt gehouden tussen het transferbudget spekken voor directe versterkingen en schulden afbetalen a la Ying en Yang, is dit prima nieuws.quote:
Hmm, schijnt dus toch te kloppen.quote:
Saneren op bestuurlijk niveau? Wat zou dat in godsnaam moeten betekenen?quote:
Dat het zolang duurt dat er van die investering helemaal niks komt deze transferperiode.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 06:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Saneren op bestuurlijk niveau? Wat zou dat in godsnaam moeten betekenen?
Dat sowieso, want niemand wil z'n baantje kwijt. Maar ben benieuwd wie ze er dan uit willen werken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 06:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat het zolang duurt dat er van die investering helemaal niks komt deze transferperiode.
Exit Sjaakquote:Op dinsdag 27 juli 2021 06:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is Sjaak Troost niet juist op voorspraak gekomen van de Vrienden van Feyenoord?quote:
Exit Tennisser.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 06:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien wil Eenhoorn wel komen, denk dat dat wel goed klikt met onze TDquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Exit Tennisser.
(geen sport ook) @:lenny_leonard @:wereldgozer
Eenhoorn heeft toch al meerdere keren de kans gehad om in te stappen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wil Eenhoorn wel komen, denk dat dat wel goed klikt met onze TD
Feyenoord supporter van origine, daarom dat gegeil.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eenhoorn heeft toch al meerdere keren de kans gehad om in te stappen?
Ik snap dat gegeil op Eenhoorn ook niet zo.
vooral met de trainerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wil Eenhoorn wel komen, denk dat dat wel goed klikt met onze TD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |