Elke vier jaar weer. En elke keer kan ik het niet nalaten om er tegenin te gaanquote:Op maandag 26 juli 2021 10:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
Als we bij de teamsprint geen goud winnen gooi ik alles het raam uit.
Verder is dit natuurlijk een kuttopic. Hilarisch dat er toch al zoveel reacties zijn.
waar het mij om gaat is dat de media continue van te voren zo hoog van de torens blazen en je ziet dat er (zeker met de huidige spelen/situatie) nog meer dan anders dingen anders/fout kunnen gaan.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, bij wielrennen werd een medaille verwacht. Misschien in een heel gunstig geval twee (en niet, zoals Tom Egbers bleef roepen, 'goud zilver en brons werd verwacht!'). Het werd er één, dus Nederland ligt daar helemaal niet achter. Het was alleen de eerste echt grote kans op goud en die ging wel fout, maar er zijn er echt nog meer dan genoeg. Het is dag drie, nota bene.
Elke avond werd er in de babbelshows door journalisten glunderend gegokt hoeveel medailles NL zou halen.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
: Dat heeft echt niemand gedaan,
Ik heb wel eens geroepen dat 30 heel mooi is, anderen hier riepen 20-25. En daarvoor zijn we echt nog prima op koers.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Elke avond werd er in de babbelshows door journalisten glunderend gegokt hoeveel medailles NL zou halen.
Alleen Pieter vdH liet zich nauwelijks verleiden....
Sjef van den Berg als opvolgerquote:Op maandag 26 juli 2021 09:08 schreef KennyPowers het volgende:
Vast niet ooit, maar Pieter vd Hoogeband moet ontslagen worden.
Dan noemen we het zeker Sjef de mission?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2021 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan noemen we het zeker Sjef de mission?
Fijn dat je hem voor me inkoptquote:Op maandag 26 juli 2021 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan noemen we het zeker Sjef de mission?
Mishandeling, Hans, niet misbruik. Dat je dat door elkaar haalt is ook pijnlijk veelzeggend.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:35 schreef riazop het volgende:
Die turnploeg zal de komende generatie iig geen medailles meer bijdragen.
De noodzakelijke harde trainingsstijl heet sinds een jaar in NL "misbruik"
worden medailles uit die tijd ook meegeteld dan ?quote:Op maandag 26 juli 2021 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verwacht nog wel 40-45 medailles
Het is net alsof je de zusjes Wevers hoort pratenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mishandeling, Hans, niet misbruik. Dat je dat door elkaar haalt is ook pijnlijk veelzeggend.
Mee eensquote:Op maandag 26 juli 2021 09:08 schreef KennyPowers het volgende:
Vast niet ooit, maar Pieter vd Hoogeband moet ontslagen worden.
ja ik snap ook niet dat ze het grootste deel van het parcours zijn vergeten te asfalterenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:47 schreef -Sigaartje het volgende:
Zielig voor Van der Poel. Arme jongen.
Maar wie pleurt er nou ook van die rotsblokken daar neer in die route. Dat is vragen om problemen.
Gewoon gelijk voor de VS, Japan of China gaan dan kun je blijven juichen.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar als jullie wel mooie spelen willen heb ik een tip: Kies voor een nieuw vlaggetje.
Kies Spanje jaaaaaaa
Maar de bedoeling van de Olympische Spelen is dat men verder kijkt dan grenzen.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar als jullie wel mooie spelen willen heb ik een tip: Kies voor een nieuw vlaggetje.
Kies Spanje jaaaaaaa
het zijn best mooie spelen met nu al veel verhalenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kies Spanje jaaaaaaa
Dat lijkt me eigenlijk ook kapot saai. Ik ben wel blij dat WIJ echt serieus meedoen wat dat betreft, maar als je 100 medailles per spelen wint devalueert de waarde ook behoorlijk lijkt me en gaat het alleen nog maar om enkele prestigemedailles.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon gelijk voor de VS, Japan of China gaan dan kun je blijven juichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |