abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 juli 2021 @ 17:20:19 #1
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200541677
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
pi_200542211
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:02 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Het is ook meer een reactie uit frustratie, dat is morgen wel weer weg ;)
Ach, als het goed klikt als vrienden kan het altijd nog. 2/3 van alle romantische partners komt voort uit een vriendschap: https://www.eurekalert.or(...)7/sfpa-tor070721.php Geldt ook voor mij en m'n ex-vriendin.

Het leven is nou eenmaal niet een 'average love story'. En als zij helemaal geen contact meer wil heb je gewoon pech.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200761427
Afgelopen weekend dus een 1e date gehad en eigenlijk is het contact nog steeds leuk. We zien elkaar as weekend weer.

Probeer het contact niet overdreven veel te laten worden op de app omdat ik gewoon merk als ik enthousiast ga worden om iemand dat ik sneller en meer ga appen, en dit uiteindelijk telkens fout afliep.
Ga me nu dus inhouden en gewoon kijken wat de volgende date gaat brengen, wel vind ik het dus leuk dat ze veel interesse toont en nu dus best vaak vraagt aan einde van de dag "hoe was je dag"

Simpel iets maar bevalt me wel 8)7
pi_200762718
Ik voel er even helemaal niets meer voor om te daten. Geen enkele vrouw kan mij boeien de laatste tijd. Toch vreemd dat je soms wel die behoefte ineens hebt en soms totaal niet. Nou ja, ik laat het maar gewoon afhangen van iemand 'gewoon' tegenkomen. Wie weet slinger ik Tinder of Bumble nog eens aan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200762967
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:01 schreef Discombobulate het volgende:
Ik voel er even helemaal niets meer voor om te daten. Geen enkele vrouw kan mij boeien de laatste tijd. Toch vreemd dat je soms wel die behoefte ineens hebt en soms totaal niet. Nou ja, ik laat het maar gewoon afhangen van iemand 'gewoon' tegenkomen. Wie weet slinger ik Tinder of Bumble nog eens aan.
Gewoon even rust nemen en later weer verder kijken. Een pauze is helemaal niet gek :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200773134
Er word niet veel gedate hier dan zeker. Of iig weinig behoefte om te delen.

Heb morgen een eerste date, iemand via internet. Heb er niet super veel vertrouwen in maar toch maar een kans geven. Heb het idee of dit ook iemand is die graag over de aandacht mag, weet niet hoe serieus het is maar dat zie ik dan allemaal wel.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_200784340
Ik heb de afgelopen tijd eea gepost over mijn dating ervaringen; nu wil ik graag een update geven...

Ik kan het geen daten meer noemen. Oftewel: het is 'aan'!
Behoorlijke stroomversnelling allemaal. Maar deze vakantieperiode zijn er een aantal weken waarin we beide de kinderen hebben. Ik vond het eigenlijk wel erg jammer dat ik haar daardoor wekenlang niet kan zien en heb geinitieerd om haar aan mijn kinderen voor te stellen. En omdat die zo er zo op gebrand zijn wanneer ik een nieuwe relatie heb, kan ik niet aankomen met: 'dit is zomaar een persoon om een dagje mee naar pretpark/dierentuin/zwembad te gaan.'
Dus ik moest haar wel voorstellen als mijn nieuwe vriendin. En die duidelijkheid moest ik dus ook naar haar uitspreken. Was ze volgens mij wel beetje overdonderd van, maar ik zei: hoe wil je dit dan noemen? We zien elkaar zo vaak mogelijk, zijn exclusief, hebben seks, gaan er beide vanuit dat we dit verder uitbouwen, etc. Klinkt toch als een relatie? Dus tja... het mag nu gezegd worden. Zelf FB official sinds deze week *O* O+
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:47:32 #8
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_200787059
Ik date alleen als de wijven naar mij toe komen want ik heb niet zoveel zin om voor dates te moeten gaan reizen tenzij een wipje is gegarandeerd. Ik date nu een wijf dat ik wel voor langere termijn wil aangezien ze niet zoveel aandacht vraagt (nog niet). Punt is wel dat ze een zeester in bed is, maar daardoor kan ik wel doen waar ik zin in heb en bovendien is ze mentaal stabiel. Ik heb ook ooit een Russische gehad voor langere tijd, maar dat wijf was niet helemaal goed in de bovenkamer, wel een beest in bed

PS. Bumble is voor mij echt een goudmijn, wijven met een beetje klasse en (nog) niet zoveel irritante wijven uit A'dam met hun zogenaamde cosmopoliete vegan life style
Beati pauperes spiritu
pi_200787578
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Grublit het volgende:
Ik heb de afgelopen tijd eea gepost over mijn dating ervaringen; nu wil ik graag een update geven...

Ik kan het geen daten meer noemen. Oftewel: het is 'aan'!
Behoorlijke stroomversnelling allemaal. Maar deze vakantieperiode zijn er een aantal weken waarin we beide de kinderen hebben. Ik vond het eigenlijk wel erg jammer dat ik haar daardoor wekenlang niet kan zien en heb geinitieerd om haar aan mijn kinderen voor te stellen. En omdat die zo er zo op gebrand zijn wanneer ik een nieuwe relatie heb, kan ik niet aankomen met: 'dit is zomaar een persoon om een dagje mee naar pretpark/dierentuin/zwembad te gaan.'
Dus ik moest haar wel voorstellen als mijn nieuwe vriendin. En die duidelijkheid moest ik dus ook naar haar uitspreken. Was ze volgens mij wel beetje overdonderd van, maar ik zei: hoe wil je dit dan noemen? We zien elkaar zo vaak mogelijk, zijn exclusief, hebben seks, gaan er beide vanuit dat we dit verder uitbouwen, etc. Klinkt toch als een relatie? Dus tja... het mag nu gezegd worden. Zelf FB official sinds deze week *O* O+
Oh wauw, leuk! Geniet ervan!
pi_200790651
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:47 schreef Academicus het volgende:
Ik date alleen als de wijven naar mij toe komen want ik heb niet zoveel zin om voor dates te moeten gaan reizen tenzij een wipje is gegarandeerd. Ik date nu een wijf dat ik wel voor langere termijn wil aangezien ze niet zoveel aandacht vraagt (nog niet). Punt is wel dat ze een zeester in bed is, maar daardoor kan ik wel doen waar ik zin in heb en bovendien is ze mentaal stabiel. Ik heb ook ooit een Russische gehad voor langere tijd, maar dat wijf was niet helemaal goed in de bovenkamer, wel een beest in bed

PS. Bumble is voor mij echt een goudmijn, wijven met een beetje klasse en (nog) niet zoveel irritante wijven uit A'dam met hun zogenaamde cosmopoliete vegan life style
Wat behandel jij vrouwen als (lust) object zeg. Fucking zielig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:27:07 #11
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_200790964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat behandel jij vrouwen als (lust) object zeg. Fucking zielig.
:')
Beati pauperes spiritu
pi_200790965
Date heeft net afgezegd. Heeft gister de 2e prik gekregen en was daardoor niet fit.

Heb ze wel eens beter gehoord.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_200791114
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:27 schreef Academicus het volgende:

[..]

:')
Kijk hoe je over ze praat man. Of is dat gewoon 'voor de grap'?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:40:36 #14
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_200791156
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:37 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Kijk hoe je over ze praat man. Of is dat gewoon 'voor de grap'?
Jouw wijf leest mee volgens mij want een vent zou niet zo overspannen reageren :')
Beati pauperes spiritu
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:41:31 #15
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_200791177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Grublit het volgende:
Ik heb de afgelopen tijd eea gepost over mijn dating ervaringen; nu wil ik graag een update geven...

Ik kan het geen daten meer noemen. Oftewel: het is 'aan'!
Behoorlijke stroomversnelling allemaal. Maar deze vakantieperiode zijn er een aantal weken waarin we beide de kinderen hebben. Ik vond het eigenlijk wel erg jammer dat ik haar daardoor wekenlang niet kan zien en heb geinitieerd om haar aan mijn kinderen voor te stellen. En omdat die zo er zo op gebrand zijn wanneer ik een nieuwe relatie heb, kan ik niet aankomen met: 'dit is zomaar een persoon om een dagje mee naar pretpark/dierentuin/zwembad te gaan.'
Dus ik moest haar wel voorstellen als mijn nieuwe vriendin. En die duidelijkheid moest ik dus ook naar haar uitspreken. Was ze volgens mij wel beetje overdonderd van, maar ik zei: hoe wil je dit dan noemen? We zien elkaar zo vaak mogelijk, zijn exclusief, hebben seks, gaan er beide vanuit dat we dit verder uitbouwen, etc. Klinkt toch als een relatie? Dus tja... het mag nu gezegd worden. Zelf FB official sinds deze week *O* O+
Topper! Veel plezier!
Beati pauperes spiritu
pi_200793413
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:40 schreef Academicus het volgende:

[..]

Jouw wijf leest mee volgens mij want een vent zou niet zo overspannen reageren :')
_O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200793850
Guys, vinden jullie een man die op zijn 28e nog feest een red flag?
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 15:17:31 #18
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200794835
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 14:35 schreef Medusa666 het volgende:
Guys, vinden jullie een man die op zijn 28e nog feest een red flag?
Nee joh. Ik ben 10 jaar ouder en feest ook nog graag.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_200794970
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nee joh. Ik ben 10 jaar ouder en feest ook nog graag.
Met alcohol enzo? Ik denk dan toch dat je meer met het andere geslacht bezig bent met zo’n feesr. Maar joeft niet perse dus
pi_200794997
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 14:35 schreef Medusa666 het volgende:
Guys, vinden jullie een man die op zijn 28e nog feest een red flag?
Nee, totaal niet? Ik denk wel dat ik m'n hele leven blijf feesten (ben nu 25). Ik hou daar echt ontzettend van en kan niet zonder. Waarom zou daar iets mis mee zijn eigenlijk? Het is eigenlijk mijn enigste uitlaatklep die wél goed werkt. En het is toch leuk?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200795023
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 15:22 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Met alcohol enzo? Ik denk dan toch dat je meer met het andere geslacht bezig bent met zo’n feesr. Maar joeft niet perse dus
Nee joh, totaal niet. Die ervaring heb ik zelf echt niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200798690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:40 schreef Academicus het volgende:

[..]

Jouw wijf leest mee volgens mij want een vent zou niet zo overspannen reageren :')
_O-
pi_200798700
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 14:35 schreef Medusa666 het volgende:
Guys, vinden jullie een man die op zijn 28e nog feest een red flag?
_O-
pi_200798731
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Grublit het volgende:
Ik heb de afgelopen tijd eea gepost over mijn dating ervaringen; nu wil ik graag een update geven...

Ik kan het geen daten meer noemen. Oftewel: het is 'aan'!
Behoorlijke stroomversnelling allemaal. Maar deze vakantieperiode zijn er een aantal weken waarin we beide de kinderen hebben. Ik vond het eigenlijk wel erg jammer dat ik haar daardoor wekenlang niet kan zien en heb geinitieerd om haar aan mijn kinderen voor te stellen. En omdat die zo er zo op gebrand zijn wanneer ik een nieuwe relatie heb, kan ik niet aankomen met: 'dit is zomaar een persoon om een dagje mee naar pretpark/dierentuin/zwembad te gaan.'
Dus ik moest haar wel voorstellen als mijn nieuwe vriendin. En die duidelijkheid moest ik dus ook naar haar uitspreken. Was ze volgens mij wel beetje overdonderd van, maar ik zei: hoe wil je dit dan noemen? We zien elkaar zo vaak mogelijk, zijn exclusief, hebben seks, gaan er beide vanuit dat we dit verder uitbouwen, etc. Klinkt toch als een relatie? Dus tja... het mag nu gezegd worden. Zelf FB official sinds deze week *O* O+
Zelfs FB Official?
pi_200798749
Ik merk wel dat ik dingen anders zie dan de rest.
pi_200798902
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:27 schreef Telefono het volgende:
Date heeft net afgezegd. Heeft gister de 2e prik gekregen en was daardoor niet fit.

Heb ze wel eens beter gehoord.
Ze wilde niet door jou geprikt worden ;(
pi_200801628
2e date gehad, super leuk weer. Hadden eigenlijk een thuis activiteit gepland staan alleen is het er niet van gekomen omdat we continue hebben gekletst en wat gedronken.

Ook lijken er meerdere dates te komen alleen wil ik voorkomen dat het alleen van mij afkomt, ik zou b.v. nu wel al weer voorstel willen doen.
pi_200801942
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:06 schreef snoesje45 het volgende:
2e date gehad, super leuk weer. Hadden eigenlijk een thuis activiteit gepland staan alleen is het er niet van gekomen omdat we continue hebben gekletst en wat gedronken.

Ook lijken er meerdere dates te komen alleen wil ik voorkomen dat het alleen van mij afkomt, ik zou b.v. nu wel al weer voorstel willen doen.
Wat was dan het thuisplan eigenlijk en waarom heb je haar nu niet alsnog mee naar huis gevraagd?
pi_200801979
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wat was dan het thuisplan eigenlijk en waarom heb je haar nu niet alsnog mee naar huis gevraagd?
Oh we waren wel thuis alleen de activiteit kwam er gewoon niet van door de gesprekken.
pi_200802028
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:17 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Oh we waren wel thuis alleen de activiteit kwam er gewoon niet van door de gesprekken.
Maar je wilde haar wel neuken toch
pi_200802171
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:17 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Oh we waren wel thuis alleen de activiteit kwam er gewoon niet van door de gesprekken.
Ah okee, wel leuk dat het dan toch zo klikt....maar ze wilde niet blijven??
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:32:56 #32
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_200802418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:17 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Oh we waren wel thuis alleen de activiteit kwam er gewoon niet van door de gesprekken.
Ik ben nu ook wel benieuwd naar de geplande activiteit :D
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 21:39:17 #33
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_200802647
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:27 schreef Telefono het volgende:
Date heeft net afgezegd. Heeft gister de 2e prik gekregen en was daardoor niet fit.

Heb ze wel eens beter gehoord.
Ik had ook best last van mn 2e prik (en ook meerdere collega's hadden zich ziek gemeld). Als ik me niet echt lekker voel zou ik ook niet daten, je wil, zeker in het begin, toch een goede indruk achter laten (en er niet als een verlepte vaatdoek bij hangen).
Dus ik zou het nog niet gelijk afschieten.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_200804500
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:17 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Oh we waren wel thuis alleen de activiteit kwam er gewoon niet van door de gesprekken.
Niet neuken maar te veel kletsen? Daarom niet dus? Wat? _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200804594
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 19:02 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

Zelfs FB Official?
Jep. Ik heb nou zoiets van: ik ga all-in :)
Nee serieus: mijn kinderen waten de grootste drempel. Ik weet ook steeds beter hoe zij erin staat. Haar kind lijkt me te accepteren (wat nog een dingetje had kunnen zijn). Ik heb haar moeder ontmoet (op de meest gênante manier, maar da's weer another story).
Enige wat nu 'mis' kan gaan, is dat de relatie strand en ik weer van mijn roze wolk af moet komen. En dat dan iedereen op de hoogte is. Het bevalt me de afgelopen periode heel goed om gevoelens meer te uiten dan ik gewend was, dus zo be it dan...
pi_200805033
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 22:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Niet neuken maar te veel kletsen? Daarom niet dus? Wat? _O-
Er staat nergens dat er geen seks is geweest ;)
pi_200818457
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ik had ook best last van mn 2e prik (en ook meerdere collega's hadden zich ziek gemeld). Als ik me niet echt lekker voel zou ik ook niet daten, je wil, zeker in het begin, toch een goede indruk achter laten (en er niet als een verlepte vaatdoek bij hangen).
Dus ik zou het nog niet gelijk afschieten.
Dit was erg duidelijk een smoes. Ze deed de afgelopen week al afstandelijk, toen ik vroeg of er iets was een aantal dagen terug zei ze van niet, en uit haar zelf zei ze nog dat ze mij graag wou zien. Verder nam ze geen enkel initiatief, eerder deed ze dat wel.

Heb gezegd van jammer. Verder van haar ook geen enkele reactie meer gehad. Vind het zo ook wel best met haar. Komt een beetje onbetrouwbaar over.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_200828130
Gisteren toch wel weer een parel van een ramp date gehad. Of nouja, gewoon een klaploopster gedate. Via Lexa.

Er staat op haar profiel al dat ze een hekel aan chatten en mailen heeft en liever afspreekt.

Prima. In chat van Lexa aan gegeven dat ze naar de bioscoop wel wilde. Niet in haar woonplaats, maar 20 km verder in Breda. Of ik kaartjes wilde regelen bovenaan. Ik vroeg het nog 1 keer na, ik begreep eerst dat ik moest op letten bij het bestellen, maar ze bedoelde echt dat ik ze dan moest reserveren voor ons beide.

Nou goed, en dan afspreken op een bepaald adres in haar woonplaats 40 minuten voor de film begint. Overigens vrij krap. Maar geen sociaal moment ergens in gepland. Er werd ook niet gevraagd of ik mee wilde rijden, of dat zij dat wilde. Ze ging er gewoon van uit dat ik haar op pikte :D Ik had mijn 06 gegeven, volgde niet haar 06 op (zoals meestal wel volgt op dating sites). Verder niet zoveel meer gesproken daarna via Lexa, toch was ik wel benieuwd wat voor type er bij hoorde.

Ik had gisteren dus eerst een bezoek aan een vriend dat wat uitliep. Ging de tijd net niet redden en ze belde mij. Niet met nummer weergave ( bedacht later: misschien heeft ze ook wel stalkers gehad?).

Eenmaal aan gekomen op het afgesproken punt blijkt ze wel met de auto daar te zijn. Mogelijk woont ze dus niet eens in die plaats bedacht ik mij later.

Nou, in mijn auto en werd het gezellig? Nee, want ze had "wagenziekte en kon dus niet praten.". Ok.

Gezellig uitje dus. Naar de kutfilm (gemiddelde Hollywoodfilm). Mijn houder voor mijn mobiel flikkerde onderweg nog van mijn dashboard, alles liep op rolletjes. Ze was overduidelijk controle freak, want toen ik het benzine station in reed sloegen haar auto met schrik uit. "Ga je hier tanken??". "Je mag ook duwen naar Breda hoor", antwoordde ik. De benzinemeter was bijna naar 0.

Eenmaal in de bios was ze haar waterbusje (of hoe heet zo'n ding wat vrouwen gebruiken om hele dag water uit te drinken?) ook nog kwijt vlak voor de film. Dacht ze dat ik het kwijt had gemaakt want ze had het mij gegeven beweerde ze. Of ik ff ging zoeken. Het was toch een kutfilm, waarom niet? Niks gevonden natuurlijk, had ze zelf ergens op de plee achtergelaten ofzo.

Na de film vond ik het wel welletjes. "Je wil vast naar huis?" zei ik. Uiteraard bevestigde ze dit.

Nog steeds geen gesprek, behalve "Hoe kan het dat je nu de weg weet?" opmerking omdat ik zonder navigatie nu reed. Simpel, zelfde weg terug toch? Alleen wel de andere rij baan ;) En aanwijzing toen ik vlak bij het afgesproken punt bijna de verkeerde afslag nam. Tot zover de wagenziekte dus.

Ik heb haar dus totaal niet goed leren kennen. Ja eigenlijk alleen haar opportunistische kant _O-

Levensstijl "luxe" schreef ze op Lexa maar ze was niet gekleed als een dame die 10 ton per jaar verdiend. Gewoon simpele spijkerbroek en truitje. Uiterlijk "knap" meldde ze maar daar valt over te discussiëren (toe gegeven, lelijk ook niet, maar van het type waar toe ze hoort moet je maar net houden).

Waarschijnlijk scoor je wel bij haar als je ipv bioscoop haar op de eerste date meteen naar Hollywood mee neemt en gaat lunchen met Antonio Banderas ofzo.

Overigens donderdag weer een date via die site, maar dan met een Latina die vlak bij mijn woonplaats woont.

Eenvoudig drankje, nog geen verzoeken gehoord om haar per limo op te pikken ofzo. Dus dat scheelt. Ik houd wel even de posts van @Puntenjager in mijn achterhoofd: R&P / Vrouwen mogen klootzak zijn

[ Bericht 6% gewijzigd door Godshand op 09-08-2021 13:12:04 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200828174
Nou bij mij heel kort: Elke date draait uit op "Ik zie dat je iets serieus wilt maar ik niet sorry." En 1 maand later zoek ik ze op en hebben ze een vriendin. 😔
pi_200828244
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:09 schreef Bibe10 het volgende:
Nou bij mij heel kort: Elke date draait uit op "Ik zie dat je iets serieus wilt maar ik niet sorry." En 1 maand later zoek ik ze op en hebben ze een vriendin. 😔
Een nette manier om te zeggen dat ze je niet aantrekkelijk vinden voor een relatie. Of dat nu vanwege het uiterlijk is of vanwege je fantastische karakter is aan jou om te ontdekken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200828284
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:09 schreef Bibe10 het volgende:
Nou bij mij heel kort: Elke date draait uit op "Ik zie dat je iets serieus wilt maar ik niet sorry." En 1 maand later zoek ik ze op en hebben ze een vriendin. 😔
Heb je wel goede foto's op je profiel die goed zijn?

En daarmee bedoel ik zoals je er echt uitziet. Dat kan namelijk de oorzaak zijn dat je in het echt er wellicht wat "minder" uitziet. :)

Wel eens voorgekomen dat bij een date een vrouw er een stuk minder aantrekkelijk dan haar profiel uitzag. Een goede hoek en subtiele filters als oorzaak
pi_200828670
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Heb je wel goede foto's op je profiel die goed zijn?

En daarmee bedoel ik zoals je er echt uitziet. Dat kan namelijk de oorzaak zijn dat je in het echt er wellicht wat "minder" uitziet. :)

Wel eens voorgekomen dat bij een date een vrouw er een stuk minder aantrekkelijk dan haar profiel uitzag. Een goede hoek en subtiele filters als oorzaak
Ik doe niet aan filters. En vinden dan alle 28 mannen waar ik ooit op was me lelijk?
pi_200828683
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:43 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Ik doe niet aan filters. En vinden dan alle 28 mannen waar ik ooit op was me lelijk?
Niet aantrekkelijk blijkbaar. Combi van uiterlijk/innerlijk.

Anders zou je hier niet zitten.
pi_200828716
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:44 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Niet aantrekkelijk blijkbaar. Combi van uiterlijk/innerlijk.

Anders zou je hier niet zitten.
Maar ik snap gewoon niet wat er mis met me is. Ik heb hobbys, een studie, een sociaal leven, bijbaan en voel me goed in mijn vel.
pi_200828725
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:44 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Niet aantrekkelijk blijkbaar. Combi van uiterlijk/innerlijk.

Anders zou je hier niet zitten.
Iedereen die hier zit is niet aantrekkelijk? 🤣
pi_200829550
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:46 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Maar ik snap gewoon niet wat er mis met me is. Ik heb hobbys, een studie, een sociaal leven, bijbaan en voel me goed in mijn vel.
Dat vind jij. Blijkbaar ben je de juiste match niet tegengekomen. Zo werkt dat.
pi_200829875
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 14:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat vind jij. Blijkbaar ben je de juiste match niet tegengekomen. Zo werkt dat.
Maar ik ben al 22..
pi_200829953
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:01 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Maar ik ben al 22..
Haha dan moet je lekker van het studentenleven gaan genieten.
pi_200830030
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:05 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Haha dan moet je lekker van het studentenleven gaan genieten.
Ik kan er niet van genieten aangezien ik geen vriend heb.
pi_200830066
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:10 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Ik kan er niet van genieten aangezien ik geen vriend heb.
Je kunt niet van het leven genieten zonder relatie/partner? Apart.
pi_200830454
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:46 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Maar ik snap gewoon niet wat er mis met me is. Ik heb hobbys, een studie, een sociaal leven, bijbaan en voel me goed in mijn vel.
Er is niks mis met je. Hoeveel mannen heb je zelf afgewezen hetzij direct of door subtiel je desinteresse (bewust of onbewust) te laten zien? Was er iets “mis” met die mannen of waren ze simpelweg niet voor jou?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200830494
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:09 schreef Bibe10 het volgende:
Nou bij mij heel kort: Elke date draait uit op "Ik zie dat je iets serieus wilt maar ik niet sorry." En 1 maand later zoek ik ze op en hebben ze een vriendin. 😔
Als ze 1 maand later ineens een vriendin hebben waren ze al met haar bezig tijdens de date met jou denk ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200831084
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Er is niks mis met je. Hoeveel mannen heb je zelf afgewezen hetzij direct of door subtiel je desinteresse (bewust of onbewust) te laten zien? Was er iets “mis” met die mannen of waren ze simpelweg niet voor jou?
Ik heb nog nooit iemand afgewezen. Want niemand vraagt me ook uit.
pi_200831449
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:09 schreef Bibe10 het volgende:
Nou bij mij heel kort: Elke date draait uit op "Ik zie dat je iets serieus wilt maar ik niet sorry." En 1 maand later zoek ik ze op en hebben ze een vriendin. 😔
Wees blij dat je er dan niet te veel tijd in hebt geïnvesteerd?!

Een half vol glas ziet er voor veel mensen beter uit dan een half leeg glas. ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_200831491
quote:
14s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:39 schreef Hineni het volgende:

[..]

Wees blij dat je er dan niet te veel tijd in hebt geïnvesteerd?!

Een half vol glas ziet er voor veel mensen beter uit dan een half leeg glas. ^O^
Vaak gaat het over maanden
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 17:46:58 #56
441859 crew  Lenny77
pi_200832445
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:42 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Vaak gaat het over maanden
Ja maar jij was dat toch die ab-so-luut een vriend moest hebben en anders niet kon leven? Je bent toch ook vreselijk over je grenzen gegaan bij die laatste jongen die eigenlijk geen interesse had?
Ga eerst zelf gelukkig worden! Of zoek je absolute geluk niet in een partner: zij voelen je wanhoop van ver en zullen zelfs niet eens durven te daten met jou uit angst niet op een normale manier van de relatie af te raken mocht het toch niet klikken.

Oh en je bent niet AL 22, je bent PAS 22, geniet een beetje van je jonge jaren zeg!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200832489
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja maar jij was dat toch die ab-so-luut een vriend moest hebben en anders niet kon leven? Je bent toch ook vreselijk over je grenzen gegaan bij die laatste jongen die eigenlijk geen interesse had?
Ga eerst zelf gelukkig worden! Of zoek je absolute geluk niet in een partner: zij voelen je wanhoop van ver en zullen zelfs niet eens durven te daten met jou uit angst niet op een normale manier van de relatie af te raken mocht het toch niet klikken.

Oh en je bent niet AL 22, je bent PAS 22, geniet een beetje van je jonge jaren zeg!
Ze schrijft in haar eigen topic dat ze autisme me heeft, ze kan het hoogstwaarschijnlijk niet zelf oplossen zoals iemand zonder autisme zou doen..... imho :)
pi_200832499
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja maar jij was dat toch die ab-so-luut een vriend moest hebben en anders niet kon leven? Je bent toch ook vreselijk over je grenzen gegaan bij die laatste jongen die eigenlijk geen interesse had?
Ga eerst zelf gelukkig worden! Of zoek je absolute geluk niet in een partner: zij voelen je wanhoop van ver en zullen zelfs niet eens durven te daten met jou uit angst niet op een normale manier van de relatie af te raken mocht het toch niet klikken.

Oh en je bent niet AL 22, je bent PAS 22, geniet een beetje van je jonge jaren zeg!
Maar ik ben gellukig. Ik wil het geluk ook met iemand delen.
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 17:50:53 #59
441859 crew  Lenny77
pi_200832516
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Maar ik ben gellukig. Ik wil het geluk ook met iemand delen.
Zoek je op de juiste plaatsen? De juiste types die bij je passen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200832517
quote:
17s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze schrijft in haar eigen topic dat ze autisme me heeft, ze kan het hoogstwaarschijnlijk niet zelf oplossen zoals iemand zonder autisme zou doen..... imho :)
Ik kan het wel oplossen. Maar hoe?
pi_200832527
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 15:10 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Ik kan er niet van genieten aangezien ik geen vriend heb.
Deze instelling is wat er aan je mankeert :P
pi_200832551
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zoek je op de juiste plaatsen? De juiste types die bij je passen?
In mijn hobbyclubs (improvisatietheater, gezelschapspelletjes), op tinder, mijn hogeschool..
pi_200832578
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Ik kan het wel oplossen. Maar hoe?
Zoals ik in je eigen topic schreef alleen dan wél je er voor openstellen ipv te vlug opgeven....
pi_200834807
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Ik kan het wel oplossen. Maar hoe?
Door niets te willen oplossen.
pi_200836338
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Ik kan het wel oplossen. Maar hoe?
Leren leven met de grenzen die je hier door hebt. Maar dat leert een pro je een beetje, een beetje van andere autisten af kijken en dan de rest zelf uit vogelen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200836716
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef Godshand het volgende:
Gisteren toch wel weer een parel van een ramp date gehad. Of nouja, gewoon een klaploopster gedate. Via Lexa.

Er staat op haar profiel al dat ze een hekel aan chatten en mailen heeft en liever afspreekt.

Prima. In chat van Lexa aan gegeven dat ze naar de bioscoop wel wilde. Niet in haar woonplaats, maar 20 km verder in Breda. Of ik kaartjes wilde regelen bovenaan. Ik vroeg het nog 1 keer na, ik begreep eerst dat ik moest op letten bij het bestellen, maar ze bedoelde echt dat ik ze dan moest reserveren voor ons beide.

Nou goed, en dan afspreken op een bepaald adres in haar woonplaats 40 minuten voor de film begint. Overigens vrij krap. Maar geen sociaal moment ergens in gepland. Er werd ook niet gevraagd of ik mee wilde rijden, of dat zij dat wilde. Ze ging er gewoon van uit dat ik haar op pikte :D Ik had mijn 06 gegeven, volgde niet haar 06 op (zoals meestal wel volgt op dating sites). Verder niet zoveel meer gesproken daarna via Lexa, toch was ik wel benieuwd wat voor type er bij hoorde.

Ik had gisteren dus eerst een bezoek aan een vriend dat wat uitliep. Ging de tijd net niet redden en ze belde mij. Niet met nummer weergave ( bedacht later: misschien heeft ze ook wel stalkers gehad?).

Eenmaal aan gekomen op het afgesproken punt blijkt ze wel met de auto daar te zijn. Mogelijk woont ze dus niet eens in die plaats bedacht ik mij later.

Nou, in mijn auto en werd het gezellig? Nee, want ze had "wagenziekte en kon dus niet praten.". Ok.

Gezellig uitje dus. Naar de kutfilm (gemiddelde Hollywoodfilm). Mijn houder voor mijn mobiel flikkerde onderweg nog van mijn dashboard, alles liep op rolletjes. Ze was overduidelijk controle freak, want toen ik het benzine station in reed sloegen haar auto met schrik uit. "Ga je hier tanken??". "Je mag ook duwen naar Breda hoor", antwoordde ik. De benzinemeter was bijna naar 0.

Eenmaal in de bios was ze haar waterbusje (of hoe heet zo'n ding wat vrouwen gebruiken om hele dag water uit te drinken?) ook nog kwijt vlak voor de film. Dacht ze dat ik het kwijt had gemaakt want ze had het mij gegeven beweerde ze. Of ik ff ging zoeken. Het was toch een kutfilm, waarom niet? Niks gevonden natuurlijk, had ze zelf ergens op de plee achtergelaten ofzo.

Na de film vond ik het wel welletjes. "Je wil vast naar huis?" zei ik. Uiteraard bevestigde ze dit.

Nog steeds geen gesprek, behalve "Hoe kan het dat je nu de weg weet?" opmerking omdat ik zonder navigatie nu reed. Simpel, zelfde weg terug toch? Alleen wel de andere rij baan ;) En aanwijzing toen ik vlak bij het afgesproken punt bijna de verkeerde afslag nam. Tot zover de wagenziekte dus.

Ik heb haar dus totaal niet goed leren kennen. Ja eigenlijk alleen haar opportunistische kant _O-

Levensstijl "luxe" schreef ze op Lexa maar ze was niet gekleed als een dame die 10 ton per jaar verdiend. Gewoon simpele spijkerbroek en truitje. Uiterlijk "knap" meldde ze maar daar valt over te discussiëren (toe gegeven, lelijk ook niet, maar van het type waar toe ze hoort moet je maar net houden).

Waarschijnlijk scoor je wel bij haar als je ipv bioscoop haar op de eerste date meteen naar Hollywood mee neemt en gaat lunchen met Antonio Banderas ofzo.

Overigens donderdag weer een date via die site, maar dan met een Latina die vlak bij mijn woonplaats woont.

Eenvoudig drankje, nog geen verzoeken gehoord om haar per limo op te pikken ofzo. Dus dat scheelt. Ik houd wel even de posts van @:Puntenjager in mijn achterhoofd: R&P / Vrouwen mogen klootzak zijn
Ik heb met je te doen, zoiets heb ik ook meegemaakt, maar dit betekend niet dat iedereen zo is.
pi_200836772
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef Godshand het volgende:
Gisteren toch wel weer een parel van een ramp date gehad. Of nouja, gewoon een klaploopster gedate. Via Lexa.

Er staat op haar profiel al dat ze een hekel aan chatten en mailen heeft en liever afspreekt.

Prima. In chat van Lexa aan gegeven dat ze naar de bioscoop wel wilde. Niet in haar woonplaats, maar 20 km verder in Breda. Of ik kaartjes wilde regelen bovenaan. Ik vroeg het nog 1 keer na, ik begreep eerst dat ik moest op letten bij het bestellen, maar ze bedoelde echt dat ik ze dan moest reserveren voor ons beide.

Nou goed, en dan afspreken op een bepaald adres in haar woonplaats 40 minuten voor de film begint. Overigens vrij krap. Maar geen sociaal moment ergens in gepland. Er werd ook niet gevraagd of ik mee wilde rijden, of dat zij dat wilde. Ze ging er gewoon van uit dat ik haar op pikte :D Ik had mijn 06 gegeven, volgde niet haar 06 op (zoals meestal wel volgt op dating sites). Verder niet zoveel meer gesproken daarna via Lexa, toch was ik wel benieuwd wat voor type er bij hoorde.

Ik had gisteren dus eerst een bezoek aan een vriend dat wat uitliep. Ging de tijd net niet redden en ze belde mij. Niet met nummer weergave ( bedacht later: misschien heeft ze ook wel stalkers gehad?).

Eenmaal aan gekomen op het afgesproken punt blijkt ze wel met de auto daar te zijn. Mogelijk woont ze dus niet eens in die plaats bedacht ik mij later.

Nou, in mijn auto en werd het gezellig? Nee, want ze had "wagenziekte en kon dus niet praten.". Ok.

Gezellig uitje dus. Naar de kutfilm (gemiddelde Hollywoodfilm). Mijn houder voor mijn mobiel flikkerde onderweg nog van mijn dashboard, alles liep op rolletjes. Ze was overduidelijk controle freak, want toen ik het benzine station in reed sloegen haar auto met schrik uit. "Ga je hier tanken??". "Je mag ook duwen naar Breda hoor", antwoordde ik. De benzinemeter was bijna naar 0.

Eenmaal in de bios was ze haar waterbusje (of hoe heet zo'n ding wat vrouwen gebruiken om hele dag water uit te drinken?) ook nog kwijt vlak voor de film. Dacht ze dat ik het kwijt had gemaakt want ze had het mij gegeven beweerde ze. Of ik ff ging zoeken. Het was toch een kutfilm, waarom niet? Niks gevonden natuurlijk, had ze zelf ergens op de plee achtergelaten ofzo.

Na de film vond ik het wel welletjes. "Je wil vast naar huis?" zei ik. Uiteraard bevestigde ze dit.

Nog steeds geen gesprek, behalve "Hoe kan het dat je nu de weg weet?" opmerking omdat ik zonder navigatie nu reed. Simpel, zelfde weg terug toch? Alleen wel de andere rij baan ;) En aanwijzing toen ik vlak bij het afgesproken punt bijna de verkeerde afslag nam. Tot zover de wagenziekte dus.

Ik heb haar dus totaal niet goed leren kennen. Ja eigenlijk alleen haar opportunistische kant _O-

Levensstijl "luxe" schreef ze op Lexa maar ze was niet gekleed als een dame die 10 ton per jaar verdiend. Gewoon simpele spijkerbroek en truitje. Uiterlijk "knap" meldde ze maar daar valt over te discussiëren (toe gegeven, lelijk ook niet, maar van het type waar toe ze hoort moet je maar net houden).

Waarschijnlijk scoor je wel bij haar als je ipv bioscoop haar op de eerste date meteen naar Hollywood mee neemt en gaat lunchen met Antonio Banderas ofzo.

Overigens donderdag weer een date via die site, maar dan met een Latina die vlak bij mijn woonplaats woont.

Eenvoudig drankje, nog geen verzoeken gehoord om haar per limo op te pikken ofzo. Dus dat scheelt. Ik houd wel even de posts van @:Puntenjager in mijn achterhoofd: R&P / Vrouwen mogen klootzak zijn
Ik heb met je te doen, zoiets heb ik ook meegemaakt, maar dit betekend niet dat iedereen zo is.
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Heb je wel goede foto's op je profiel die goed zijn?

En daarmee bedoel ik zoals je er echt uitziet. Dat kan namelijk de oorzaak zijn dat je in het echt er wellicht wat "minder" uitziet. :)

Wel eens voorgekomen dat bij een date een vrouw er een stuk minder aantrekkelijk dan haar profiel uitzag. Een goede hoek en subtiele filters als oorzaak
Dit is de reden dat ik geen ontzettend goede foto's plaats. Maarja dan heb je weer, dat er weinig geliked wordt. Dus dan betekend het dat je de juiste balans moet vinden.

Ik moet wel toegeven dat ik niet zoveel mensen like, maar het is ontzettend moeilijk, omdat mensen super goede foto's hebben en als ik ze dan zie, er niet echt op lijken alles.
pi_200836822
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:55 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

Ik heb met je te doen, zoiets heb ik ook meegemaakt, maar dit betekend niet dat iedereen zo is.
Daar beweer ik toch ook niet?

quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef Godshand het volgende:


Overigens donderdag weer een date via die site, maar dan met een Latina die vlak bij mijn woonplaats woont.

Eenvoudig drankje, nog geen verzoeken gehoord om haar per limo op te pikken ofzo. Dus dat scheelt. Ik houd wel even de posts van @:Puntenjager in mijn achterhoofd: R&P / Vrouwen mogen klootzak zijn
Donderdag is geannuleerd maar morgenavond gaan we videobellen en dan kijken of we een andere datum kunnen afspreken als het bij het bellen klikt.

Nu kwam familielid hele dag over de vloer bij haar en familie gaat voor, zeker voor Zuid-Amerikanen die daar geboren en opgegroeid zijn. En ik ben natuurlijk nog niet belangrijk voor haar nog, ze kent mij amper...

[ Bericht 30% gewijzigd door Godshand op 09-08-2021 22:07:45 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200836829
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Daar beweer ik toch ook niet?

Donderdag is geannuleerd maar morgenavond gaan we videobellen en dan kijken of we een andere datum kunnen afspreken als het bij het bellen klikt.

Nu kwam familielid hele dag over de vloer bij haar en familie gaat voor, zeker voor Zuid-Amerikanen die daar geboren en opgegroeid zijn. En ik ben natuurlijk nog niet belangrijk voor haar nog, ze kent mij amper...
?
pi_200836876
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:02 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

?
Laatste opmerking gaat over de date die ik donderdag met een Latina zou hebben, zie de lap tekst wat verder terug, na het verhaal over de rampdate.

Ik pas de post voor de leesbaarheid wel aan
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200837682
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:14 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand afgewezen. Want niemand vraagt me ook uit.
Dat wil niet zeggen dat niemand met je uit wil. Als jij al uitstraalt dat je zeer waarschijnlijk nee gaat zeggen vraagt een man je niet uit.
Heb je wel matches op tinder? Dan zou je eens kunnen overwegen om uit te gaan met een van je matches. Al is het maar voor de ervaring. En misschien is het gwn een leuke kerel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200837883
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:14 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand afgewezen. Want niemand vraagt me ook uit.
Hoi 8-) Daten? *)
  maandag 9 augustus 2021 @ 23:07:45 #73
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200837999
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef Godshand het volgende:

knip

Jezus, waar je zin in hebt..
Waarom ga je uberhaupt met zo'n figuur op date, daar heb je toch ook niks aan?

quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:09 schreef Bibe10 het volgende:
Nou bij mij heel kort: Elke date draait uit op "Ik zie dat je iets serieus wilt maar ik niet sorry." En 1 maand later zoek ik ze op en hebben ze een vriendin. 😔
Dat is voor sommige vrouwen net zo hoor, die date je en vervolgens hebben ze kort daarna iemand anders. Niks van aantrekken en je komt vanzelf wel iemand tegen die jou waardeert om wie je bent :)
pi_200838531
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:52 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat niemand met je uit wil. Als jij al uitstraalt dat je zeer waarschijnlijk nee gaat zeggen vraagt een man je niet uit.
Heb je wel matches op tinder? Dan zou je eens kunnen overwegen om uit te gaan met een van je matches. Al is het maar voor de ervaring. En misschien is het gwn een leuke kerel.
Ik zit al sinds mijn 18de op tinder. En jawel. Maar of ze negeren je na 2 berichten of ze willen enkel seks.
pi_200838830
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef Godshand het volgende:
...

Ik had gisteren dus eerst een bezoek aan een vriend dat wat uitliep. Ging de tijd net niet redden en ze belde mij. Niet met nummer weergave ( bedacht later: misschien heeft ze ook wel stalkers gehad?).

...
Dit heb ik dus aan den lijve ondervonden met mijn laatste date (die ik nu mijn vriendin noem, maar dat terzijde). Ze had een Lexa profiel zonder foto. Ik kwam erachter dat haar naam op Lexa niet naar echte naam was. ik dacht: wat heb ik nu aan mijn fiets hangen.
Na de eerste fysieke date vroeg ik haar nummer. Dat was een dingetje. Ik: wtf.
Voor de 4e date (!) stelde ik voor haar thuis op te pikken, want op de route. Dat was een dingetje. Voor de duidelijkheid: ze was al wel bij mij thuis geweest.

Alles goed gekomen, maat dit lag dus puur aan het (stalk)gedrag van haar laatste romance.
pi_200838845
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:46 schreef Bibe10 het volgende:

[..]

Maar ik snap gewoon niet wat er mis met me is. Ik heb hobbys, een studie, een sociaal leven, bijbaan en voel me goed in mijn vel.
Boks ouwe

;(
  Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:09:36 #77
441859 crew  Lenny77
pi_200839786
quote:
17s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze schrijft in haar eigen topic dat ze autisme me heeft, ze kan het hoogstwaarschijnlijk niet zelf oplossen zoals iemand zonder autisme zou doen..... imho :)
Ik zag dat topic later :P, maar herinner me haar vorig topic nog en dat was bijna net hetzelfde dus er is in die tijd weinig veranderd helaas...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200840206
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 01:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Boks ouwe

;(
Een mogelijke match? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200840433
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef Godshand het volgende:
Gisteren toch wel weer een parel van een ramp date gehad. Of nouja, gewoon een klaploopster gedate. Via Lexa.

Er staat op haar profiel al dat ze een hekel aan chatten en mailen heeft en liever afspreekt.

Prima. In chat van Lexa aan gegeven dat ze naar de bioscoop wel wilde. Niet in haar woonplaats, maar 20 km verder in Breda. Of ik kaartjes wilde regelen bovenaan. Ik vroeg het nog 1 keer na, ik begreep eerst dat ik moest op letten bij het bestellen, maar ze bedoelde echt dat ik ze dan moest reserveren voor ons beide.

Nou goed, en dan afspreken op een bepaald adres in haar woonplaats 40 minuten voor de film begint. Overigens vrij krap. Maar geen sociaal moment ergens in gepland. Er werd ook niet gevraagd of ik mee wilde rijden, of dat zij dat wilde. Ze ging er gewoon van uit dat ik haar op pikte :D Ik had mijn 06 gegeven, volgde niet haar 06 op (zoals meestal wel volgt op dating sites). Verder niet zoveel meer gesproken daarna via Lexa, toch was ik wel benieuwd wat voor type er bij hoorde.

Ik had gisteren dus eerst een bezoek aan een vriend dat wat uitliep. Ging de tijd net niet redden en ze belde mij. Niet met nummer weergave ( bedacht later: misschien heeft ze ook wel stalkers gehad?).

Eenmaal aan gekomen op het afgesproken punt blijkt ze wel met de auto daar te zijn. Mogelijk woont ze dus niet eens in die plaats bedacht ik mij later.

Nou, in mijn auto en werd het gezellig? Nee, want ze had "wagenziekte en kon dus niet praten.". Ok.

Gezellig uitje dus. Naar de kutfilm (gemiddelde Hollywoodfilm). Mijn houder voor mijn mobiel flikkerde onderweg nog van mijn dashboard, alles liep op rolletjes. Ze was overduidelijk controle freak, want toen ik het benzine station in reed sloegen haar auto met schrik uit. "Ga je hier tanken??". "Je mag ook duwen naar Breda hoor", antwoordde ik. De benzinemeter was bijna naar 0.

Eenmaal in de bios was ze haar waterbusje (of hoe heet zo'n ding wat vrouwen gebruiken om hele dag water uit te drinken?) ook nog kwijt vlak voor de film. Dacht ze dat ik het kwijt had gemaakt want ze had het mij gegeven beweerde ze. Of ik ff ging zoeken. Het was toch een kutfilm, waarom niet? Niks gevonden natuurlijk, had ze zelf ergens op de plee achtergelaten ofzo.

Na de film vond ik het wel welletjes. "Je wil vast naar huis?" zei ik. Uiteraard bevestigde ze dit.

Nog steeds geen gesprek, behalve "Hoe kan het dat je nu de weg weet?" opmerking omdat ik zonder navigatie nu reed. Simpel, zelfde weg terug toch? Alleen wel de andere rij baan ;) En aanwijzing toen ik vlak bij het afgesproken punt bijna de verkeerde afslag nam. Tot zover de wagenziekte dus.

Ik heb haar dus totaal niet goed leren kennen. Ja eigenlijk alleen haar opportunistische kant _O-

Levensstijl "luxe" schreef ze op Lexa maar ze was niet gekleed als een dame die 10 ton per jaar verdiend. Gewoon simpele spijkerbroek en truitje. Uiterlijk "knap" meldde ze maar daar valt over te discussiëren (toe gegeven, lelijk ook niet, maar van het type waar toe ze hoort moet je maar net houden).

Waarschijnlijk scoor je wel bij haar als je ipv bioscoop haar op de eerste date meteen naar Hollywood mee neemt en gaat lunchen met Antonio Banderas ofzo.

Overigens donderdag weer een date via die site, maar dan met een Latina die vlak bij mijn woonplaats woont.

Eenvoudig drankje, nog geen verzoeken gehoord om haar per limo op te pikken ofzo. Dus dat scheelt. Ik houd wel even de posts van @:Puntenjager in mijn achterhoofd: R&P / Vrouwen mogen klootzak zijn
Waarom date je überhaupt met dit soort types?
pi_200847209
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik zag dat topic later :P, maar herinner me haar vorig topic nog en dat was bijna net hetzelfde dus er is in die tijd weinig veranderd helaas...
Zal ook niet gebeuren, immers zit je veilig in je cirkel van beklag. Je krijgt aandacht, dus waarom zou je daar iets aan willen veranderen.

En dat is denk ik ook de gouden tip als je aan het daten bent en het niet wil lukken. Kijk kritisch naar jezelf of zoek daar professionele hulp bij.
pi_200848870
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 01:39 schreef Grublit het volgende:

[..]

Dit heb ik dus aan den lijve ondervonden met mijn laatste date (die ik nu mijn vriendin noem, maar dat terzijde). Ze had een Lexa profiel zonder foto. Ik kwam erachter dat haar naam op Lexa niet naar echte naam was. ik dacht: wat heb ik nu aan mijn fiets hangen.
Na de eerste fysieke date vroeg ik haar nummer. Dat was een dingetje. Ik: wtf.
Voor de 4e date (!) stelde ik voor haar thuis op te pikken, want op de route. Dat was een dingetje. Voor de duidelijkheid: ze was al wel bij mij thuis geweest.

Alles goed gekomen, maat dit lag dus puur aan het (stalk)gedrag van haar laatste romance.
Fijn dat het goed met jullie gekomen is O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200848938
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:13 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Waarom date je überhaupt met dit soort types?
Nieuwsgierig...

Ik noem het wel rampdate, maar was eigenlijk vooral geamuseerd dan kwaad. Beetje wel geirriteerd van mij zelf dat het van mijn kant in het honderd liep (te laat, telefoonhouder die niet mee werkt etc).Maar vond het aan end van de date wel weer leuk geweest, als ze dan wel een drankje wilde doen had ik het afgeslagen. Had ik wel iets afgesproken waar zij dan mocht zijn.

Tot nu toe niets meer van haar gehoord, misschien heeft ze het volgende bios uitje met iemand anders gepland.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200848969
-dubbel-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200849030
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:13 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Waarom date je überhaupt met dit soort types?
Gebrek aan opties lijkt mij..
pi_200849411
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nieuwsgierig...

Ik noem het wel rampdate, maar was eigenlijk vooral geamuseerd dan kwaad. Beetje wel geirriteerd van mij zelf dat het van mijn kant in het honderd liep (te laat, telefoonhouder die niet mee werkt etc).Maar vond het aan end van de date wel weer leuk geweest, als ze dan wel een drankje wilde doen had ik het afgeslagen. Had ik wel iets afgesproken waar zij dan mocht zijn.

Tot nu toe niets meer van haar gehoord, misschien heeft ze het volgende bios uitje met iemand anders gepland.
Ik snap alleen niet zo goed wat je dan had verwacht. Nieuwsgierig waarnaar? Je geeft zelf al aan dat ze wat gek gedrag vertoonde voor de date überhaupt begonnen was.

Of zag ze er gewoon iets beter uit dan je gewend was misschien ;)
pi_200849425
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:00 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Gebrek aan opties lijkt mij..
Is vaak wel het geval ja. Een heleboel opties hebben maakt dat mensen kritischer gaan worden aan wie ze hun tijd besteden.
pi_200849503
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:22 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet zo goed wat je dan had verwacht. Nieuwsgierig waarnaar? Je geeft zelf al aan dat ze wat gek gedrag vertoonde voor de date überhaupt begonnen was.

Of zag ze er gewoon iets beter uit dan je gewend was misschien ;)
Nieuwsgierig hoe ze er echt uit zag (beschreef zich als knap maar vage foto op de site) en hoe de date zou gaan. Had eerst nog wel een gesprekje verwacht maar werd wel verrast door die "wagenziekte" opmerking.

Ze zag er uiteindelijk niet extreem knap uit eigenlijk. Gewoon normaal, heb wel knappere dames gedate.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200849569
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nieuwsgierig hoe ze er echt uit zag (beschreef zich als knap maar vage foto op de site) en hoe de date zou gaan. Had eerst nog wel een gesprekje verwacht maar werd wel verrast door die "wagenziekte" opmerking.

Ze zag er uiteindelijk niet extreem knap uit eigenlijk. Gewoon normaal, heb wel knappere dames gedate.
Een vage foto is bij mij never nooit een date. Geloof me, bespaart je een hoop slechte dates.

Net zoals vrouwen die alleen hun gezicht tonen, of alleen maar foto's met zonnebril hebben. Wat voor foto's iemand erop heeft staan vertelt meer dan je denkt.
pi_200854414
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:30 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Een vage foto is bij mij never nooit een date. Geloof me, bespaart je een hoop slechte dates.

Net zoals vrouwen die alleen hun gezicht tonen, of alleen maar foto's met zonnebril hebben. Wat voor foto's iemand erop heeft staan vertelt meer dan je denkt.
Op de een of andere manier ben ik akkoord gegaan met een ontmoeting met iemand ZONDER profiel foto's. Het contact via de Lexa app verliep niet helemaal soepel. En ik had genoeg andere opties. Zelfs al een andere 1e date gepland staan.
Belangrijkste reden: ik had die zondagmiddag toch niks beters te doen. En ik ben nieuwsgierig.
Ik ging erheen zonder verwachtingen. En ik ben me kapot geschrokken; in positieve zin. Over haar uiterlijk en haar innerlijk. Beste beslissing ooit, maar zoiets is inderdaad een 'long shot'.
pi_200860478
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:30 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Een vage foto is bij mij never nooit een date. Geloof me, bespaart je een hoop slechte dates.

Net zoals vrouwen die alleen hun gezicht tonen, of alleen maar foto's met zonnebril hebben. Wat voor foto's iemand erop heeft staan vertelt meer dan je denkt.
Ik heb ooit zomerfoto's gestuurd naar iemand waar ik overal met een zonnebril op stond. Nooit erbij stilgestaan dat dat misschien wat vaag was.
pi_200874717
Had dinsdag een soort cam date, via de video bel mogelijkheid van Lexa. Leuke dame, maar het was niet wederzijds. Ja, "je zou een vriend kunnen zijn" zei ze nog, maar meer dat ze dat zei omdat ze mij niet wilde kwetsen vermoed ik. Niks vriendschappelijks afgesproken natuurlijk.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200920983
Een nieuwe record, ruzie in 3min. Ik ben blijkbaar niet gemaakt voor deze onzin

pi_200921256
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:00 schreef Roellie80 het volgende:
Een nieuwe record, ruzie in 3min. Ik ben blijkbaar niet gemaakt voor deze onzin

[ afbeelding ]
Je doet denk ik iets fout als zelfs deze Anita tegen je zegt 'nou vooruit, bij deze een reactie'.
pi_200921337
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:23 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]
Je doet denk ik iets fout als zelfs deze Anita tegen je zegt 'nou vooruit, bij deze een reactie'.
Zeg ik dan zoiets raar, dan een like eigenlijk al direct een niet-like is geworden?
pi_200921376
Sowieso vind ik persoonlijk haar taalgebruik in haar profiel al een afknapper. Die hippe combinaties van Engels en Nederlands ook in haar berichten. Die bovendien ook nog eens spelfouten bevatten. :')
  Moderator zondag 15 augustus 2021 @ 13:36:13 #96
441859 crew  Lenny77
pi_200921400
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:00 schreef Roellie80 het volgende:
Een nieuwe record, ruzie in 3min. Ik ben blijkbaar niet gemaakt voor deze onzin

[ afbeelding ]
Wat een kutreactie van haar :')
Je hebt gewoon gelijk met je antwoord op die vanilla-seks. Zij is een trut..
Lekker laten lopen en blij zijn dat je er al na 3 min achter kwam *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200921619
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:00 schreef Roellie80 het volgende:
Een nieuwe record, ruzie in 3min. Ik ben blijkbaar niet gemaakt voor deze onzin

[ afbeelding ]
Is het die vrouw met dat witte balkje?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200921766
Brrr als ik hier zo lees hoe daten gaat nu ben ik blij dat ik al vanaf mijn 16de bezet ben 18 jaar en counting.
Arrr!
pi_200921890
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Is het die vrouw met dat witte balkje?
Niet dat dat er verder toe doet, maar ja

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2021 14:22:52 ]
pi_200921900
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:22 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Niet dat dat er verder toe doet, maar ja
Wat een vies mollig wijf dan voor zover ik kan zien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200921925
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat een vies mollig wijf dan voor zover ik kan zien.
Klopt. Maar dat heeft dus niks te maken met de inhoud van het gesprek
pi_200921938
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:25 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Klopt. Maar dat heeft dus niks te maken met de inhoud van het gesprek
Nee, maar dan maakt zo'n gesprek ook heel veel minder uit vind ik.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 15 augustus 2021 @ 14:27:51 #103
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200921957
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:00 schreef Roellie80 het volgende:
Een nieuwe record, ruzie in 3min. Ik ben blijkbaar niet gemaakt voor deze onzin

[ afbeelding ]
Verspil je tijd toch niet aan zulke vrouwen, het feit dat je eerst nog wat moet sturen voordat ze uberhaupt de moeite neemt spreekt echt boekdelen. Gewoon iemand die helemaal niet op zoek, likes spaart en vooral vastgeroest zit in haar eigen gelijk, zoals enorm veel vrouwen op dating sites.
pi_200922070
quote:
6s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Verspil je tijd toch niet aan zulke vrouwen, het feit dat je eerst nog wat moet sturen voordat ze uberhaupt de moeite neemt spreekt echt boekdelen. Gewoon iemand die helemaal niet op zoek, likes spaart en vooral vastgeroest zit in haar eigen gelijk, zoals enorm veel vrouwen op dating sites.
Misschien is een beetje context wel op zn plaats. Ik heb sinds kort een open relatie en ik val op volle vrouwen. Het aanbod in deze categorie is niet heel groot.

Het flirten en zoeken naar sex is zodoende een grappig projectje geworden deze vakantie. Maar soms heb je dan van die gesprekken. Doffe ellende haha
pi_200922105
Waar ik me ook over verbaas. Van de ~20 likes die ik krijg heb ik nog niet meegemaakt dat de vrouw het gesprek start. Vaak is het kortaf, zonder een vraag terug te stellen. Wat wil je dan?
  Moderator zondag 15 augustus 2021 @ 14:59:02 #106
441859 crew  Lenny77
pi_200922344
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:40 schreef Roellie80 het volgende:
Waar ik me ook over verbaas. Van de ~20 likes die ik krijg heb ik nog niet meegemaakt dat de vrouw het gesprek start. Vaak is het kortaf, zonder een vraag terug te stellen. Wat wil je dan?
Maar uw eerste zin was toch ook geen vraag? :P
Nooit een ja-nee vraag stellen trouwens.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200922370
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar uw eerste zin was toch ook geen vraag? :P
Nooit een ja-nee vraag stellen trouwens.
Dat is wel een goede tip!

Ernstig toch wel dat je geavanceerde gesprekstechnieken nodig hebt om iemand van het andere gesprek te kunnen prikkelen
  Moderator zondag 15 augustus 2021 @ 15:04:02 #108
441859 crew  Lenny77
pi_200922395
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 15:01 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dat is wel een goede tip!

Ernstig toch wel dat je geavanceerde gesprekstechnieken nodig hebt om iemand van het andere gesprek te kunnen prikkelen
Tja maar wat vraag je aan een wildvreemde he.. Je kan hoop en al wat dingen uit een profiel halen of wat details op een foto zien.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200922478
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 15:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tja maar wat vraag je aan een wildvreemde he.. Je kan hoop en al wat dingen uit een profiel halen of wat details op een foto zien.
Je zou verwachten dat na een wederzijdse like je allebei er een beetje moeite voor doet?

Het aanbod met online dating is enorm gegroeid en tegelijkertijd is het alleen maar moeilijker geworden contact te maken
pi_200923213
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:30 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Zeg ik dan zoiets raar, dan een like eigenlijk al direct een niet-like is geworden?
Nouja, ik denk dat een redelijk dwingend bericht sturen met de boodschap dat ze moet reageren je niet echt gaat helpen. Waarom wil je zo graag een reactie van deze tante?

Had het lekker bij dat eerste bericht gelaten. Reageert ze niet, jammer dan. Maar dat tweede bericht is needy as fuck.

Persoonlijk denk ik dat je haar helemaal niet moet willen, maar dat terzijde.
pi_200923231
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:40 schreef Roellie80 het volgende:
Waar ik me ook over verbaas. Van de ~20 likes die ik krijg heb ik nog niet meegemaakt dat de vrouw het gesprek start. Vaak is het kortaf, zonder een vraag terug te stellen. Wat wil je dan?
Wat heb je te bieden dan? Wat staat er in jouw profiel dat een vrouw denkt: van al die dorstige mannen die ik tegenkom ga ik deze een bericht sturen?
pi_200924175
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 16:11 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]
Nouja, ik denk dat een redelijk dwingend bericht sturen met de boodschap dat ze moet reageren je niet echt gaat helpen.
Dat is een beetje het ding bij deze app. Na een match moet je allebei een bericht sturen, anders is het automatisch een unmatch. Vandaar

quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 16:12 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]
Wat heb je te bieden dan? Wat staat er in jouw profiel dat een vrouw denkt: van al die dorstige mannen die ik tegenkom ga ik deze een bericht sturen?
Ik heb geen idee. Maar ze liket mij..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2021 17:18:07 ]
pi_200926023


[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2021 19:18:58 ]
  zondag 15 augustus 2021 @ 23:45:35 #114
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200930342
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:37 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Misschien is een beetje context wel op zn plaats. Ik heb sinds kort een open relatie en ik val op volle vrouwen. Het aanbod in deze categorie is niet heel groot.

Het flirten en zoeken naar sex is zodoende een grappig projectje geworden deze vakantie. Maar soms heb je dan van die gesprekken. Doffe ellende haha
Moet natuurlijk niet uitmaken waar je naar op zoek bent, diegene die je spreekt of mee matcht kan natuurlijk wel gewoon normaal doen. :)
  Tettenkoning maandag 16 augustus 2021 @ 12:46:45 #115
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200935294
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:37 schreef Roellie80 het volgende:
Misschien is een beetje context wel op zn plaats. Ik heb sinds kort een open relatie en ik val op volle vrouwen. Het aanbod in deze categorie is niet heel groot.

Hmm, telkens als ik van die polyamoreuze dames zie zijn het juist altijd van dit soort types...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:50:50 #116
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200935338
quote:
10s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:46 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hmm, telkens als ik van die polyamoreuze dames zie zijn het juist altijd van dit soort types...
Plaatje uitgezocht bij TT?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Tettenkoning maandag 16 augustus 2021 @ 12:51:58 #117
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200935360
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:50 schreef M1stral het volgende:
Plaatje uitgezocht bij TT?
Gewoon het eerste de beste Google resultaat.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:53:11 #118
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200935377
quote:
10s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:51 schreef Nine. het volgende:

[..]
Gewoon het eerste de beste Google resultaat.
Zoekterm inclusief “lui”? Want ziet er niet bepaald uit of ze veel beweging krijgt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 16 augustus 2021 @ 14:13:22 #119
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200936459
Hoe snel kun je weer gaan daten na het verbreken van een relatie?
Ik heb na een half jaar het daten/ korte relatie verbroken met een man. Heb een poging gedaan dit goed af te sluiten voor ons samen, maar is niet gelukt.

Aan de ene kant heb ik er wel behoefte aan, aan de andere kant zit het me wel dwars. :{
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 16 augustus 2021 @ 14:20:32 #120
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200936581
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe snel kun je weer gaan daten na het verbreken van een relatie?
Ik heb na een half jaar het daten/ korte relatie verbroken met een man. Heb een poging gedaan dit goed af te sluiten voor ons samen, maar is niet gelukt.

Aan de ene kant heb ik er wel behoefte aan, aan de andere kant zit het me wel dwars. :{
Ligt eraan wat de insteek is. Daten an sich moet geen probleem zijn, gaat om de verwachtingen. Kan me best voorstellen dat je graag onder de mensen bent of betekenisvolle contacten op wilt doen. Wanneer je er klaar voor bent je lange termijn te binden of exclusief te zijn met iemand, daar lijkt me geen formule voor te zijn. Je weet wanneer je er klaar voor bent en het goed voelt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_200937222
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe snel kun je weer gaan daten na het verbreken van een relatie?
Ik heb na een half jaar het daten/ korte relatie verbroken met een man. Heb een poging gedaan dit goed af te sluiten voor ons samen, maar is niet gelukt.

Aan de ene kant heb ik er wel behoefte aan, aan de andere kant zit het me wel dwars. :{
Kan direct wel, maar dan zit je onbewust ook met rebound. Mijn ex vriendin had ongeveer een half jaar nodig om het echt iets te laten worden met een nieuw persoon.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200937655
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:40 schreef Roellie80 het volgende:
Waar ik me ook over verbaas. Van de ~20 likes die ik krijg heb ik nog niet meegemaakt dat de vrouw het gesprek start. Vaak is het kortaf, zonder een vraag terug te stellen. Wat wil je dan?
En je mag als man natuurlijk niet beginnen met, Hoi/ Hoe gaat het/ leuke foto/ leuke match. En als ze er leuk uitzien is het vaak een grote Nigeriaan die met een fake account Crypto muntjes wilt.
pi_200939148
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe snel kun je weer gaan daten na het verbreken van een relatie?
Ik heb na een half jaar het daten/ korte relatie verbroken met een man. Heb een poging gedaan dit goed af te sluiten voor ons samen, maar is niet gelukt.

Aan de ene kant heb ik er wel behoefte aan, aan de andere kant zit het me wel dwars. :{
Komt neer op discipline:
Kiezen tussen wat je nu wilt?
Bv even wat vlinders in de buik voelen (lees van dag tot dag leven)?

En kiezen wat je het allerliefste wilt? Bv ooit je prins op het witte paard ontmoeten (en dan misschien dus beter nu beschikbaar blijven)?

[ Bericht 1% gewijzigd door Hineni op 16-08-2021 17:31:38 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 16 augustus 2021 @ 17:57:57 #124
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200939718
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe snel kun je weer gaan daten na het verbreken van een relatie?
Ik heb na een half jaar het daten/ korte relatie verbroken met een man. Heb een poging gedaan dit goed af te sluiten voor ons samen, maar is niet gelukt.

Aan de ene kant heb ik er wel behoefte aan, aan de andere kant zit het me wel dwars. :{
Ligt er net aan of je denkt verder te kunnen gaan en niet alleen iemand te zoeken als vervanging voor wat je had.
Kan je zelf neem ik aan wel het beste inschatten. :s)
pi_200943354
Na 3 leuke dates toch weer zojuist te horen gekregen dat ze twijfelt of het meer is dan gezelligheid.
Even kijken wat ik hierop moet gaan reageren, waarschijnlijk is ze er al klaar mee ;)
pi_200948485
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:25 schreef snoesje45 het volgende:
Na 3 leuke dates toch weer zojuist te horen gekregen dat ze twijfelt of het meer is dan gezelligheid.
Even kijken wat ik hierop moet gaan reageren, waarschijnlijk is ze er al klaar mee ;)
Blijkt die 'tactiek' van jezelf inhouden toch niet te werken hé?
pi_200949010
quote:
10s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:46 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hmm, telkens als ik van die polyamoreuze dames zie zijn het juist altijd van dit soort types...
Dat is het ook echt.

Ik heb een account op OKCupid. Non-monogaam

Dan hebben 3 van de 4 vrouwen. Of kort haar. Of een rare haarkleur (roze/paars). Of een neusring/piercing. Of een combinatie van deze. Er zitten "normale" dames tussen.. maar schaars zijn ze wel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2021 10:54:07 ]
  Tettenkoning dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:23:42 #128
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200949467
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe snel kun je weer gaan daten na het verbreken van een relatie?
Ik heb na een half jaar het daten/ korte relatie verbroken met een man. Heb een poging gedaan dit goed af te sluiten voor ons samen, maar is niet gelukt.

Aan de ene kant heb ik er wel behoefte aan, aan de andere kant zit het me wel dwars. :{
Gewoon doen! :s)

Het is niet zo dat er een verplichte termijn is waarin je celibaat moet blijven na het verbreken van een relatie of zo :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200950384
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:23 schreef Nine. het volgende:

[..]
Gewoon doen! :s)

Het is niet zo dat er een verplichte termijn is waarin je celibaat moet blijven na het verbreken van een relatie of zo :')
Rebound (https://en.wikipedia.org/wiki/Rebound_(dating)) is wel vervelend hoor voor de mensen waarmee je mee date, die komen vaak altijd bedrogen thuis. Je kan ook gewoon 'daten' met een andere insteek: seks. Ik zeg niet dat het helemaal niet kan, maar laat wel even aan de ander weten dat je net uit een relatie komt. Als die genoeg ervaring hebben weten ze wel dat ze glad ijs betreden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Tettenkoning dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:49:07 #130
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200950732
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Rebound (https://en.wikipedia.org/wiki/Rebound_(dating)) is wel vervelend hoor voor de mensen waarmee je mee date, die komen vaak altijd bedrogen thuis. Je kan ook gewoon 'daten' met een andere insteek: seks. Ik zeg niet dat het helemaal niet kan, maar laat wel even aan de ander weten dat je net uit een relatie komt. Als die genoeg ervaring hebben weten ze wel dat ze glad ijs betreden.
Rebound :')

Pseudowetenschap :')

Alsof iedereen er hetzelfde mee omgaat :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200951182
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:49 schreef Nine. het volgende:

[..]
Rebound :')

Pseudowetenschap :')

Alsof iedereen er hetzelfde mee omgaat :')
Pseudowetenschap? _O-

Niet iedereen gaat er natuurlijk hetzelfde mee om, maar er zijn wel degelijk patronen. Je hebt niet voor niets psychologen of seksuologen die het menselijke datingsgedrag en relaties bestuderen en daar zinnige dingen over zeggen. Maar goed, vraag jij maar eens aan een man met veel ervaring. Die weten echt wel beter. Rebound is echt wel een dingetje. "Oh, ja ik kom net uit een relatie" is een red flag hoor. Interessante vraag is hoe vaak dat wél goed gaat ten opzichte van niet. Zo kundig ben ik ook weer niet op Google Scholar, maar ik zou het wel willen weten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Tettenkoning dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:49:25 #132
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200951457
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:21 schreef Discombobulate het volgende:
Pseudowetenschap? _O-

Niet iedereen gaat er natuurlijk hetzelfde mee om, maar er zijn wel degelijk patronen. Je hebt niet voor niets psychologen of seksuologen die het menselijke datingsgedrag en relaties bestuderen en daar zinnige dingen over zeggen. Maar goed, vraag jij maar eens aan een man met veel ervaring. Die weten echt wel beter. Rebound is echt wel een dingetje. "Oh, ja ik kom net uit een relatie" is een red flag hoor. Interessante vraag is hoe vaak dat wél goed gaat ten opzichte van niet. Zo kundig ben ik ook weer niet op Google Scholar, maar ik zou het wel willen weten.
Ja, pseudowetenschap :')

Eerste hit op scholar Google:

quote:
Despite the pessimistic views that people tend to have concerning rebound relationships, there is essentially no empirical research on these relationships, nor even an authoritative definition of them. As such, we know little about what kinds of people are likely to be involved in rebound relationships or what functions these relationships might serve.
https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/0265407514525086
Maar succes verder met hoog van de Rebound toren blazen :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200951720
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:49 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ja, pseudowetenschap :')

Eerste hit op scholar Google:
[..]
Maar succes verder met hoog van de Rebound toren blazen :')
Pseudowetenschap is niet hetzelfde als wetenschap waar de meningen over verdeeld zijn.

Maar goed, vraag jij maar eens een man met veel ervaring. Die weet gelijk dat het een red flag is. Mensen hier met veel ervaring?

En als je zo'n pro in scholar bent ben ik wel benieuwd: Hoe veel lange relaties ontstaan er in de periode van, laten we zeggen, drie tot zes maanden, na een breakup? Als je die vraag weet te beantwoorden dan kun je aardig een inschatting maken of er iets is wat we al dan niet rebound noemen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Tettenkoning dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:33:18 #134
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200951957
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Pseudowetenschap is niet hetzelfde als wetenschap waar de meningen over verdeeld zijn.

Maar goed, vraag jij maar eens een man met veel ervaring. Die weet gelijk dat het een red flag is. Mensen hier met veel ervaring?

En als je zo'n pro in scholar bent ben ik wel benieuwd: Hoe veel lange relaties ontstaan er in de periode van, laten we zeggen, drie tot zes maanden, na een breakup? Als je die vraag weet te beantwoorden dan kun je aardig een inschatting maken of er iets is wat we al dan niet rebound noemen.
Zoals je kunt lezen is er op dit gebied nog helemaal geen serieus wetenschappelijk onderzoek gaan, dus om dan heel stellig te lopen leuren met dat rebound verhaal is niets anders dan het bedrijven van pseudowetenschap.

En die man met veel ervaring waar je om vraagt zou louter anekdotisch bewijs zijn, en daar kunnen we ook al helemaal niets mee. Maar succes met die rebound onzin van je verder.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200952142
Als een relatie waar je ziel en zaligheid in hebt gestoken toch niet is gelukt heb je meestal wel wat emoties te verwerken. Als een relatie niet is gelukt zijn er meestal wel redenen dat mentale of fysieke behoeftes niet zijn vervuld. Deze leegtes vullen is begrijpelijk maar men kijkt meestal niet verder dan dat en verward het nog wel eens met gelukkig zijn. Gelukkig zijn is meer de ervaring van een volheid in plaats van het vullen van leegtes.

Dus ja, de Red flag opmerking is in mijn ogen wel terecht. Het hoeft niet verkeerd te zijn maar het is wel opletten geblazen dat de persoon zichzelf niet voor de gek houdt en daarmee ook de ander.

Ook hier weer, de wensen van wat je nu wilt en de wensen van wat je echt voor langere tijd wilt hoeven niet hetzelfde te zijn. Bij jezelf niet, en bij de ander ook niet.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_200952191
Om niet nog een keer tijd te verspillen aan een relatie die (uiteindelijk) niet werkt, heb ik momenteel de voorkeur om eerst een vriendschap te hebben. Zo leer je elkaar kennen zonder dat er gelijk verwachtingen en verplichtingen bij komen kijken. Maar probeer daarna maar eens uit die zgn "friendzone" te komen :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_200954041
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:53 schreef Hineni het volgende:
Om niet nog een keer tijd te verspillen aan een relatie die (uiteindelijk) niet werkt, heb ik momenteel de voorkeur om eerst een vriendschap te hebben. Zo leer je elkaar kennen zonder dat er gelijk verwachtingen en verplichtingen bij komen kijken. Maar probeer daarna maar eens uit die zgn "friendzone" te komen :')
Dat is wel echt kiezen voor de moeilijke weg.
pi_200954657
Merkte dat rebound gedoe bij mezelf ook hoor. Had er zelf geen spijt van, maar was wel lullig voor die ander. Maar veel mensen moedigen het aan zonder tegenspraak te dulden. “Joh ga toch snel weer met een ander de hort op, dat is de beste manier om die vorige te vergeten”
Nee dus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 17:08 schreef TucoRamirez het volgende:
Dat is wel echt kiezen voor de moeilijke weg.
Ja inderdaad. Want ik weet niet waarom het zo lastig is zo niet onmogelijk om uit de friendzone te komen. Maar het is zo
Beste manier is denk ik afstand nemen en dus minder als een friend gedragen
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200954954
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:53 schreef Hineni het volgende:
Om niet nog een keer tijd te verspillen aan een relatie die (uiteindelijk) niet werkt, heb ik momenteel de voorkeur om eerst een vriendschap te hebben. Zo leer je elkaar kennen zonder dat er gelijk verwachtingen en verplichtingen bij komen kijken. Maar probeer daarna maar eens uit die zgn "friendzone" te komen :')
In onderstaande studie begint 2/3 van alle relaties zo, maar duurt wel gemiddeld 20 maanden. Ik was eerst iets langer dan een jaar ofzo vrienden met mijn ex-vriendin, dus het komt aardig overeen met mijn verleden. En als ik naar m'n vrienden kijk hebben veel elkaar ook zo uiteindelijk gevonden.

https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/19485506211026992

Maar het kan ook gewoon falen natuurlijk. En voor hetzelfde geld kom je morgen de ware tegen en duurt het een paar weekjes. Alles is mogelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200955146
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 17:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja inderdaad. Want ik weet niet waarom het zo lastig is zo niet onmogelijk om uit de friendzone te komen. Maar het is zo
Beste manier is denk ik afstand nemen en dus minder als een friend gedragen
Er komt gevoel bij kijken of het komt er niet. Je bent vrienden omdat je vrienden bent. Ik zat ook niet een jaar lang in de friendzone bij mijn ex-vriendin simpelweg omdat ik al die tijd een relatie met haar wilde. Nee, dat ontstond gewoon vanzelf na verloop van tijd. En bovendien, na verloop van tijd raak je toch die roze bril kwijt.

Wat betreft die rebound, je moet vooral jezelf kennen en het aangeven. Netjes is het niet. Mensen denken dat ze vrij zijn en alles rationeel kunnen overzien, maar dat zijn ze helemaal niet, vooral vrouwen. Dus als man moet je daar wel op je hoede voor zijn. Dus als je seks wil, dikke prima toch? Maar ga niet met de insteek van een relatie daten als je zo kort uit een break up komt. Beste is denk ik gewoon elkaar een beetje laid back leren kennen zonder labeltjes er aan te plakken. Emoties zijn (vaak) alleen maar negatief.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:30:09 #141
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200955150
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Pseudowetenschap is niet hetzelfde als wetenschap waar de meningen over verdeeld zijn.

Maar goed, vraag jij maar eens een man met veel ervaring. Die weet gelijk dat het een red flag is. Mensen hier met veel ervaring?

En als je zo'n pro in scholar bent ben ik wel benieuwd: Hoe veel lange relaties ontstaan er in de periode van, laten we zeggen, drie tot zes maanden, na een breakup? Als je die vraag weet te beantwoorden dan kun je aardig een inschatting maken of er iets is wat we al dan niet rebound noemen.
AL mijn langere relaties begonnen erg kort na de vorige (weken normaliter).. maar ik ben een beetje een geval apart, al zaten de desbetreffende dames in alle gevallen ook in datzelfde schuitje.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200955608
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
AL mijn langere relaties begonnen erg kort na de vorige (weken normaliter).. maar ik ben een beetje een geval apart, al zaten de desbetreffende dames in alle gevallen ook in datzelfde schuitje.
Ik zeg ook nergens dat het helemaal niet kan. Ben wel benieuwd hoe groot dat percentage nou is. Ik denk niet zo groot eerlijk gezegd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200956680
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:53 schreef Hineni het volgende:
Om niet nog een keer tijd te verspillen aan een relatie die (uiteindelijk) niet werkt, heb ik momenteel de voorkeur om eerst een vriendschap te hebben. Zo leer je elkaar kennen zonder dat er gelijk verwachtingen en verplichtingen bij komen kijken. Maar probeer daarna maar eens uit die zgn "friendzone" te komen :')
Het is beter om ze te beschouwen als de sletten die ze zijn, om dan later tot de conclusie te komen dat die ene toch wel een beetje speciaal is.
pi_200956803
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:30 schreef Discombobulate het volgende:
Er komt gevoel bij kijken of het komt er niet. Je bent vrienden omdat je vrienden bent. Ik zat ook niet een jaar lang in de friendzone bij mijn ex-vriendin simpelweg omdat ik al die tijd een relatie met haar wilde. Nee, dat ontstond gewoon vanzelf na verloop van tijd. En bovendien, na verloop van tijd raak je toch die roze bril kwijt.

Wat betreft die rebound, je moet vooral jezelf kennen en het aangeven. Netjes is het niet. Mensen denken dat ze vrij zijn en alles rationeel kunnen overzien, maar dat zijn ze helemaal niet, vooral vrouwen. Dus als man moet je daar wel op je hoede voor zijn. Dus als je seks wil, dikke prima toch? Maar ga niet met de insteek van een relatie daten als je zo kort uit een break up komt. Beste is denk ik gewoon elkaar een beetje laid back leren kennen zonder labeltjes er aan te plakken. Emoties zijn (vaak) alleen maar negatief.
Gestopt met lezen bij “vooral vrouwen”.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200957121
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Gestopt met lezen bij “vooral vrouwen”.
Het is gewoon een feit dat vrouwen meer op emotie en intuïtie varen dan mannen. Daar is niets raars aan. Dat kan zelfs heel voordelig zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200957299
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is gewoon een feit dat vrouwen meer op emotie en intuïtie varen dan mannen. Daar is niets raars aan. Dat kan zelfs heel voordelig zijn.
Ik weet niet of ik het er mee eens ben. Maar je zou haar reactie als een selffulfilling prophecy kunnen zien :D
pi_200957435
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:43 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik het er mee eens ben. Maar je zou haar reactie als een selffulfilling prophecy kunnen zien :D
Dat wou ik zelf ook nog zeggen. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200959223
Guys, wat betekent ‘yes you have dont get district hard work girl’


Ik zei dat ik 3 banen had en dat ik beter moest plannen. Dit was zijn antwoord erop.
pi_200959269
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:37 schreef Medusa666 het volgende:
Guys, wat betekent ‘yes you have dont get district hard work girl’


Ik zei dat ik 3 banen had en dat ik beter moest plannen. Dit was zijn antwoord erop.
Lijkt op zo'n iemand uit Nigeria die geen Engels kan. Zeker weten dat het de persoon van de foto is? _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 08:52:36 #150
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200961488
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Lijkt op zo'n iemand uit Nigeria die geen Engels kan. Zeker weten dat het de persoon van de foto is? _O-
Dit. Het is niet eens correct Engels als je het tot een zin zou moeten maken.

Anyway, zitten ook genoeg expats op Tinder die doorgaans alleen (gebrekkig) Engels spreken, dus het hoeft niet per se iets te betekenen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_200961606
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Lijkt op zo'n iemand uit Nigeria die geen Engels kan. Zeker weten dat het de persoon van de foto is? _O-
Ja zeker weten. Heb ook zijn insta enzo. Hij schepte nog op dat hij 5 talen kan spreken :’)

Maar hij is wel erg aardig :)

Hebben jullie toevallig ook dat Engelstaligen veel liever ofzo praten?
  woensdag 18 augustus 2021 @ 10:24:36 #152
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200962671
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 09:09 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja zeker weten. Heb ook zijn insta enzo. Hij schepte nog op dat hij 5 talen kan spreken :’)

Maar hij is wel erg aardig :)

Hebben jullie toevallig ook dat Engelstaligen veel liever ofzo praten?
Nee, zoals alle andere mensen dat ook hebben. Met de ene heb je wat te bespreken, met de ander niet. Met de een loopt een gesprek op rolletjes, met de ander krijg je met alle wil van de wereld geen gesprek op gang. Dat is niet aan taal gebonden.

Je komt heel naïef over op me overigens.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_200963476
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 10:24 schreef M1stral het volgende:

[..]
Nee, zoals alle andere mensen dat ook hebben. Met de ene heb je wat te bespreken, met de ander niet. Met de een loopt een gesprek op rolletjes, met de ander krijg je met alle wil van de wereld geen gesprek op gang. Dat is niet aan taal gebonden.

Je komt heel naïef over op me overigens.
Ik vind dat ik zelf ook veel aardiger/ beleefder overkom in het Engels tho.

En hoezo kom ik naief over?
pi_200965460
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:37 schreef Medusa666 het volgende:
Guys, wat betekent ‘yes you have dont get district hard work girl’

Ik zei dat ik 3 banen had en dat ik beter moest plannen. Dit was zijn antwoord erop.
'Yes you have, dont get distracted you hard working girl'
pi_200965480
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:21 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]
'Yes you have, dont get distracted you hard working girl'
Ja daar kwam ik al achter :P
  woensdag 18 augustus 2021 @ 16:53:10 #156
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200968107
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Lijkt op zo'n iemand uit Nigeria die geen Engels kan. Zeker weten dat het de persoon van de foto is? _O-
Ehm, klein detail;.. Engels is de voertaal in Nigeria :+

Je haalt het dialectje er wel vrij vlot uit als je het kent, maar daar lijkt die tekst bepaald niet op.. heb er een aardig tijdje rondgehangen voor werk.

Ik zou er wel rekening mee houden dat die chat niet richting een date gaat leiden :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200972073
quote:
10s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 16:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Ehm, klein detail;.. Engels is de voertaal in Nigeria :+

Je haalt het dialectje er wel vrij vlot uit als je het kent, maar daar lijkt die tekst bepaald niet op.. heb er een aardig tijdje rondgehangen voor werk.

Ik zou er wel rekening mee houden dat die chat niet richting een date gaat leiden :P
Hoezo niet dan?

Heb hem gebeld en hij praat als een italiaan (Engels) :+ We belden omdat hij de eerste keer had afgezegd.
Hij heeft wel twee keer afgezegd en ik ook zoiets. Hij vraagt wel regelmatig wanneer ik kan. Praten nu bijna elke dag 2 weken.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:17:25 #158
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200972385
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:27 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik vind dat ik zelf ook veel aardiger/ beleefder overkom in het Engels tho.

En hoezo kom ik naief over?
Weet niet, heb het idee dat het je nogal aan common sense ontbreekt en dat je jou makkelijk wat wijs kan maken.

Maar kan prima een verkeerde inschatting maken, je wekt echter wel die indruk. Kijk alleen al naar je laatste vraag, of Engelstaligen graag praten. Een ieder die graag praat, praat graag.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_200972812
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:17 schreef M1stral het volgende:

[..]
Weet niet, heb het idee dat het je nogal aan common sense ontbreekt en dat je jou makkelijk wat wijs kan maken.

Maar kan prima een verkeerde inschatting maken, je wekt echter wel die indruk. Kijk alleen al naar je laatste vraag, of Engelstaligen graag praten. Een ieder die graag praat, praat graag.
Je neemt wat ik zeg wel een beetje te letterlijk.

Ik herken mij er niet echt in, omdat ik juist (te) erg wantrouwig ben (geworden).
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:39:32 #160
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200972875
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:36 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Je neemt wat ik zeg wel een beetje te letterlijk.

Ik herken mij er niet echt in, omdat ik juist (te) erg wantrouwig ben (geworden).
Ik maak de opmerking omdat ik dat in meer posts heb zien terugkomen. Maargoed, maakt verder niet uit.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_200973139
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:39 schreef M1stral het volgende:

[..]
Ik maak de opmerking omdat ik dat in meer posts heb zien terugkomen. Maargoed, maakt verder niet uit.
Zal vast een kern van waarheid dan inzitten, want ben wel nog vrij jong (22), dus in die zin meer onervaren dan de gemiddelde fokker. Wellicht lees je dat terug.

Heb overigens wel al genoeg meegemaakt, om te weten dat niet iedereen deugt en zuiver denkt.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 22:16:46 #162
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200973742
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:05 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Hoezo niet dan?

Heb hem gebeld en hij praat als een italiaan (Engels) :+ We belden omdat hij de eerste keer had afgezegd.
Hij heeft wel twee keer afgezegd en ik ook zoiets. Hij vraagt wel regelmatig wanneer ik kan. Praten nu bijna elke dag 2 weken.
Ah, je weet in ieder geval al dat het geen fake - fake is :)

Meestal zijn van die onsamenhangend engels sprekende gevallen neppies die met G-translate zitten te goochelen vanuit een taal die niet zo lekker loopt met engels, maar je bent al een stuk verder, dat had ik niet meegekregen ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200974207
quote:
7s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 22:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Ah, je weet in ieder geval al dat het geen fake - fake is :)

Meestal zijn van die onsamenhangend engels sprekende gevallen neppies die met G-translate zitten te goochelen vanuit een taal die niet zo lekker loopt met engels, maar je bent al een stuk verder, dat had ik niet meegekregen ^O^
Nee hij is echt niet fake hahaha _O-

Ik maak mij alleen druk of hij een player door aantal dingetjes.

Aan de andere kant komt hij juist heel zenuwachtig over om met mij te afspreken.

We gaan het meemaken :D Het scheelt wel dat ik geen haast heb ofzo. Maar ben wel echt benieuwd of ik ook die player vibe zal krijgen in het echt. Dan weet ik het tenminste zeker.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 22:40:41 #164
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200974299
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 22:36 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nee hij is echt niet fake hahaha _O-

Ik maak mij alleen druk of hij een player door aantal dingetjes.

Aan de andere kant komt hij juist heel zenuwachtig over om met mij te afspreken.

We gaan het meemaken :D Het scheelt wel dat ik geen haast heb ofzo. Maar ben wel echt benieuwd of ik ook die player vibe zal krijgen in het echt. Dan weet ik het tenminste zeker.
Als je naar dat typje op zoek bent, ga je vast iets vinden :+

Ga er gewoon lekker onbevangen in.. voor iemand van 22 zit je je veel te druk te maken.. have some fun en zorg dat je je niet verder in de maling laat nemen als je leuk vindt.. of wil je volgend jaar kinderen van hem ofzo? O-)
Wie weet ist wat, dan hou je hem, zo niet; was het leuk en gezellig, en doewie :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200974894
quote:
7s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 22:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Als je naar dat typje op zoek bent, ga je vast iets vinden :+

Ga er gewoon lekker onbevangen in.. voor iemand van 22 zit je je veel te druk te maken.. have some fun en zorg dat je je niet verder in de maling laat nemen als je leuk vindt.. of wil je volgend jaar kinderen van hem ofzo? O-)
Wie weet ist wat, dan hou je hem, zo niet; was het leuk en gezellig, en doewie :W
Ik ben idd wel een overthinker soms (heeft ook z’n voordelen tho). Ik hoef geen kinderen tot mijn 25e, maar ben wel lange-termijn en doel gericht met alles.

Daarbij ben ik niet snel onder de indruk, dus áls het een keer gebeurt, lukt het mij minder goed om er luchtig in te staan :P Maar uiteindelijk gaat het wel lukken.

We hebben vrijdag afgesproken. Ben benieuwd of dat doorgaat hahaha. Ondertussen erger ik mij wel aan zijn Engels (grammatica) :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Medusa666 op 18-08-2021 23:21:47 ]
  donderdag 19 augustus 2021 @ 00:14:21 #166
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200975529
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 23:16 schreef Medusa666 het volgende:
We hebben vrijdag afgesproken. Ben benieuwd of dat doorgaat hahaha. Ondertussen erger ik mij wel aan zijn Engels (grammatica) :+
Misschien moet jij je Italiaans maar bijschaven dan. Wellicht komt hij dan beter uit de verf :P

Veel plezier gewenst, mocht het doorgaan.

Neem trouwens geen aanstoot aan mijn eerdere observatie. Je leeftijd is inderdaad wel een factor ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:16:44 #167
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200977157
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 23:16 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik ben idd wel een overthinker soms (heeft ook z’n voordelen tho). Ik hoef geen kinderen tot mijn 25e, maar ben wel lange-termijn en doel gericht met alles.

Daarbij ben ik niet snel onder de indruk, dus áls het een keer gebeurt, lukt het mij minder goed om er luchtig in te staan :P Maar uiteindelijk gaat het wel lukken.

We hebben vrijdag afgesproken. Ben benieuwd of dat doorgaat hahaha. Ondertussen erger ik mij wel aan zijn Engels (grammatica) :+
Voor zover ik so far heb kunnen analyseren, heeft het meerendeel van de vrouwen die eigenschap, no wahala (dat is Nigeriaans btw :+).

Ik vind de meeste not-natives die die taal spreken meestal wel cute 😋
Maar as said: dan ga je Italiaans leren, dan kan hij zich ergeren aan jóuw uitspraak 😁
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200978171
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 00:14 schreef M1stral het volgende:

[..]
Misschien moet jij je Italiaans maar bijschaven dan. Wellicht komt hij dan beter uit de verf :P

Veel plezier gewenst, mocht het doorgaan.

Neem trouwens geen aanstoot aan mijn eerdere observatie. Je leeftijd is inderdaad wel een factor ;)
Thankss, ben benieuwd :)

En _O- Hij zou dat niet zo leuk vinden nee, aangezien die juist aan het opscheppen was dat hij vijf talen spreekt. Dat geloof ik overigens wel.
  Tettenkoning vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:51:18 #169
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200999858
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 23:16 schreef Medusa666 het volgende:
We hebben vrijdag afgesproken. Ben benieuwd of dat doorgaat hahaha. Ondertussen erger ik mij wel aan zijn Engels (grammatica) :+
Ciao bella, how are you? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201001494
Is doorgegaan, het was echt gezellig, maar ik had echt die player vibe lol. Maar hij zei ook tegen me ‘dat hij voorzichtig enzo met me zou zijn en plaagde me de hele tijd. Hij was wel best eerlijk over veel dingen.

Hij stonk naar wiet :’)

Dus voor de longterm wordt het niets, maar misschien wel een gewone vriendschap.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:51:02 #171
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201001551
Getver, dat is echt een afknapper. :{w
Naar wiet stinken op de eerste date.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201001579
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:47 schreef Medusa666 het volgende:
Is doorgegaan, het was echt gezellig, maar ik had echt die player vibe lol. Maar hij zei ook tegen me ‘dat hij voorzichtig enzo met me zou zijn en plaagde me de hele tijd. Hij was wel best eerlijk over veel dingen.

Hij stonk naar wiet :’)

Dus voor de longterm wordt het niets, maar misschien wel een gewone vriendschap.
Genoeg rode vlaggen :)
pi_201001859
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Getver, dat is echt een afknapper. :{w
Naar wiet stinken op de eerste date.
Jaaa pfft..

Het ding is dat ik creatieve types wel weer echt leuk vindt :P Hij is muzikant dusja.

Maar daarom alleen vriendschap. Maar als hij dat niet wilt, dan niet. Verder leek die wel te begrijpen hoe ik was en daarmee rekening te houden. Had echt charisma, maar ja.
pi_201001871
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Genoeg rode vlaggen :)
Zeg dat wel. En toch heb ik ergens in mn lichaam dat die hem toch aantrekkelijk vindt _O- Lol
pi_201001929
Ik vind een jointje op z'n tijd echt heerlijk maar dude... er naar stinken op je eerste date. Je doet toch je beste luchtje op of niet?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Tettenkoning vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:17:33 #176
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201001932
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Getver, dat is echt een afknapper. :{w
Naar wiet stinken op de eerste date.
Gezellig de hele dag knetterstoned op de bank hangen en naar de tv staren toch? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201002058
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:11 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Zeg dat wel. En toch heb ik ergens in mn lichaam dat die hem toch aantrekkelijk vindt _O- Lol
Ik zou maar beter voorzichtig zijn.....
pi_201002060
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:17 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind een jointje op z'n tijd echt heerlijk maar dude... er naar stinken op je eerste date. Je doet toch je beste luchtje op of niet?
Ja het is wel erg.

Hij heeft wel mn drankje betaald maarja. Hij bood wel aan om bij hem te eten, bij hem thuis. Ik zei dat ik al gegeten had. En hij zei ‘je hoeft je btw echt geen zorgen maken dat we bij mij thuis wat gaan doen of dat ik iets ga proberen’
pi_201002083
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik zou maar beter voorzichtig zijn.....
Ja dat ben ik wel hoor, maar ik haat mijn mannensmaak wel tho. Ik denk echter dat hij niks meer van zich laat horen.

Denk dat die niet zijn tijd wilt verspillen aan een nette meid als ik, als die ook vrouwen kan krijgen die graag seks enzo met hem willen.
pi_201002098
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:27 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja dat ben ik wel hoor, maar ik haat mijn mannensmaak wel tho. Ik denk echter dat hij niks meer van zich laat horen.

Denk dat die niet zijn tijd wilt verspillen aan een nette meid als ik, als die ook vrouwen kan krijgen die graag seks enzo met hem willen.
Ja dat laatste denk ik ook :)
pi_201002150
Hij praatte ook best nog over zijn ex en hij zag dat ik iets van adhd had. Omdat zijn ex dat ook had.

Ik vond het wel knap dat die dat zag tho.

Wel erg jammer dat het niks is. Ik vind verder niemand leuk. Maarja geduld dan :) het kost eenmaal tijd om de beste appels te vinden denk ik.
pi_201002201
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:27 schreef Medusa666 het volgende:
Ja dat ben ik wel hoor, maar ik haat mijn mannensmaak wel tho. Ik denk echter dat hij niks meer van zich laat horen.

Denk dat die niet zijn tijd wilt verspillen aan een nette meid als ik, als die ook vrouwen kan krijgen die graag seks enzo met hem willen.
Maar de vraag is: moet je met dat laatste blij zijn
Aangezien je ook vaak leest dat mannen vrouwen toch indelen in 2 categorieen, geschikt voor relatie en alleen geschikt voor seks
Wat ik raar vind maarja
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Tettenkoning vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:37:43 #183
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201002213
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:32 schreef Medusa666 het volgende:
Hij praatte ook best nog over zijn ex en hij zag dat ik iets van adhd had. Omdat zijn ex dat ook had.

Ik vond het wel knap dat die dat zag tho.

Wel erg jammer dat het niks is. Ik vind verder niemand leuk. Maarja geduld dan :) het kost eenmaal tijd om de beste appels te vinden denk ik.
Praten over je exen op de eerste date :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201003165
Mijn kut is wel
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Maar de vraag is: moet je met dat laatste blij zijn
Aangezien je ook vaak leest dat mannen vrouwen toch indelen in 2 categorieen, geschikt voor relatie en alleen geschikt voor seks
Wat ik raar vind maarja
Waarmee moet ik blij zijn? Wat bedoel je?
pi_201003309
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 20:32 schreef Medusa666 het volgende:
Mijn kut is wel

Waarmee moet ik blij zijn? Wat bedoel je?
Nou, stel een man wijst jou af omdat hij met een andere vrouw direct seks kan hebben. Dan wordt die andere vrouw vast toch ingedeeld in de “makkelijk om even te gebruiken, maar voel er verder niks voor behalve lust” categorie. Daar ben je dan toch ook niet jaloers op.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201003380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 20:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou, stel een man wijst jou af omdat hij met een andere vrouw direct seks kan hebben. Dan wordt die andere vrouw vast toch ingedeeld in de “makkelijk om even te gebruiken, maar voel er verder niks voor behalve lust” categorie. Daar ben je dan toch ook niet jaloers op.
Oooo op die manier.. Dat is waar misschien. Maar er zijn mannen toch die houden van vrouwen die niet zo preuts zijn.

Hij heeft mij trouwens gevraagd of ik het leuk vond en of ik veilig ben thuisgekomen. Dat vind ik wel lief. Hij heeft ook 7 jaar een relatie gehad.. en het leek wel alsof hij echt mij beter wilde leren kennen. Maar die wietgeur enzo. :{
pi_201003467
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 20:44 schreef Medusa666 het volgende:
Oooo op die manier.. Dat is waar misschien. Maar er zijn mannen toch die houden van vrouwen die niet zo preuts zijn.

Hij heeft mij trouwens gevraagd of ik het leuk vond en of ik veilig ben thuisgekomen. Dat vind ik wel lief. Hij heeft ook 7 jaar een relatie gehad.. en het leek wel alsof hij echt mij beter wilde leren kennen. Maar die wietgeur enzo. :{
Hij komt wel lief over in je posts. Maar ik zou wel zeer benieuwd zijn naar de reden waarom hij dacht dat het een goed idee was om een joint te roken voor jullie eerste date.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201003612
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 20:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou, stel een man wijst jou af omdat hij met een andere vrouw direct seks kan hebben. Dan wordt die andere vrouw vast toch ingedeeld in de “makkelijk om even te gebruiken, maar voel er verder niks voor behalve lust” categorie. Daar ben je dan toch ook niet jaloers op.
Dit doen vrouwen trouwens ook gewoon bij mannen hoor.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201005164
Hij noemde mij wel sexy en vond mij fysiek aantrekkelijk zei die. Hij zei erg zelfverzekerd als ik je op straat zou zien, i would definitely hit you/ omkijken. En daarna zei hij ‘ik wil je beter leren kennen’, omdat ik je natuurlijk niet als persoon genoeg ken.

Zouden jullie zoiets wel durven zeggen tegen iemand waarvan jullie dat echt vinden en leuk vinden.
pi_201005313
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 22:23 schreef Medusa666 het volgende:
Hij noemde mij wel sexy en vond mij fysiek aantrekkelijk zei die. Hij zei erg zelfverzekerd als ik je op straat zou zien, i would definitely hit you/ omkijken. En daarna zei hij ‘ik wil je beter leren kennen’, omdat ik je natuurlijk niet als persoon genoeg ken.

Zouden jullie zoiets wel durven zeggen tegen iemand waarvan jullie dat echt vinden en leuk vinden.
Dan zou ik dit juist niet zeggen, maar echt vragen gaan stellen om je beter te leren kennen......Hier zou ik echt de kriebels van krijgen :@
pi_201005543
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 22:23 schreef Medusa666 het volgende:
Hij noemde mij wel sexy en vond mij fysiek aantrekkelijk zei die. Hij zei erg zelfverzekerd als ik je op straat zou zien, i would definitely hit you/ omkijken. En daarna zei hij ‘ik wil je beter leren kennen’, omdat ik je natuurlijk niet als persoon genoeg ken.

Zouden jullie zoiets wel durven zeggen tegen iemand waarvan jullie dat echt vinden en leuk vinden.
Ja, dat zou ik echt zeggen en echt menen dan. Maar... net zo veel mannen zeggen dat gewoon om een beetje te playen. Ik geloof echt niet dat ze altijd dat menen, dat is zo standaard. Eerst vond je 'm een afknapper omdat ie naar wiet stonk en nu denk je ineens toch van nou, hmmm... of begrijp ik dat verkeerd?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201006477
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 22:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja, dat zou ik echt zeggen en echt menen dan. Maar... net zo veel mannen zeggen dat gewoon om een beetje te playen. Ik geloof echt niet dat ze altijd dat menen, dat is zo standaard. Eerst vond je 'm een afknapper omdat ie naar wiet stonk en nu denk je ineens toch van nou, hmmm... of begrijp ik dat verkeerd?
Ja ik dacht toch even hmmm. Maar heb gewoon heel lang geen seks meer gehad, dus ja. Dan wordt een jongen die ik oké aantrekkelijk vindt en waarmee ik goede energie heb, super aantrekkelijk.

Gelukkig begint straks school weer en kan ik weer nieuwe mensen ontmoeten :)
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 14:04:48 #193
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201011923
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 20:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Maar ik zou wel zeer benieuwd zijn naar de reden waarom hij dacht dat het een goed idee was om een joint te roken voor jullie eerste date.
Ik ook wel! Misschien was hij wel heel zenuwachtig en moest de joint hem wat kalmer maken. Zoiets zou ik nog wel kunnen waarderen, aangezien ik zelf ook altijd zenuwachtig ben, soms wel leuk te weten dat je niet de enige bent.
Ik maak me alweer zenuwachtig voor mn date vanmiddag, denk dat ik daarna maar weer even stop met daten (behalve natuurlijk als er een tweede date van komt), heb er niet zo'n zin meer in.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201012077
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ik ook wel! Misschien was hij wel heel zenuwachtig en moest de joint hem wat kalmer maken. Zoiets zou ik nog wel kunnen waarderen, aangezien ik zelf ook altijd zenuwachtig ben, soms wel leuk te weten dat je niet de enige bent.
Ik maak me alweer zenuwachtig voor mn date vanmiddag, denk dat ik daarna maar weer even stop met daten (behalve natuurlijk als er een tweede date van komt), heb er niet zo'n zin meer in.
Zou wel kunnen, maar hij dronk ook nog eens twee biertjes met mij. Hij wilde persé nog een biertje voor sluitingstijd _O-

Het is een apart type.

Hoe laat heb je de date trouwens?
pi_201012219
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ik ook wel! Misschien was hij wel heel zenuwachtig en moest de joint hem wat kalmer maken. Zoiets zou ik nog wel kunnen waarderen, aangezien ik zelf ook altijd zenuwachtig ben, soms wel leuk te weten dat je niet de enige bent.
Ik zou echt extreem paranoia worden. _O-

Zeg ik alles wel goed? Zijn er niet te pauzes tussen het praten? Ontzettend bewust van m'n eigen lichaam, beweeg ik m'n armen niet raar af en toe? Wat moet ik nu doen en wat niet? Oké, normaal doen... normaal doen. Gedraag ik me normaal? Hmm... was dat nou een hint? Et cetera. En dan uiteindelijk weggaan met een existentiële crisis. Later horende dat ik me totaal normaal gedragen heb. :P

I love it, maar zou dat dus nooit overdag kunnen doen tijdens dates of wat dan ook.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 14:47:35 #196
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201012395
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 14:17 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Hoe laat heb je de date trouwens?
4 uur, veel te snel ;) gewoon wandelen in een natuurgebied. Een vriendin kent hem en zegt dat hij heel aardig is, dus het zal wel meevallen. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 14:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik zou echt extreem paranoia worden. _O-

Zeg ik alles wel goed? Zijn er niet te pauzes tussen het praten? Ontzettend bewust van m'n eigen lichaam, beweeg ik m'n armen niet raar af en toe? Wat moet ik nu doen en wat niet? Oké, normaal doen... normaal doen. Gedraag ik me normaal? Hmm... was dat nou een hint? Et cetera. En dan uiteindelijk weggaan met een existentiële crisis. Later horende dat ik me totaal normaal gedragen heb. :P

I love it, maar zou dat dus nooit overdag kunnen doen tijdens dates of wat dan ook.
Ah ja, ik heb nog nooit geblowd, dus geen idee, dacht dat je er wel relaxed van zou worden.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201014882
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 14:47 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
4 uur, veel te snel ;) gewoon wandelen in een natuurgebied. Een vriendin kent hem en zegt dat hij heel aardig is, dus het zal wel meevallen. :)
[..]
Ah ja, ik heb nog nooit geblowd, dus geen idee, dacht dat je er wel relaxed van zou worden.
Ik heb wel geblowd en je wordt er idd relaxed van, maar sommige mensen ook weer druk. Effect verschilt per persoon.

Veel plezier! Ik vind het zelf wel altijd eng om in een natuurgebied met een helemaal vreemde af te spreken :P Maar dit is dus je vervolgdate, dus dan kan het opzicht wel.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:50:49 #198
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201015575
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:54 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Veel plezier! Ik vind het zelf wel altijd eng om in een natuurgebied met een helemaal vreemde af te spreken :P Maar dit is dus je vervolgdate, dus dan kan het opzicht wel.
Haha ja, maar het was best wel druk in het natuurgebied, er zat ook gewoon een terrasje bij. Er gaat geen vervolgdate komen, maar hij was wel aardig, dus het was op zich best een prima date. Heb ook eigenlijk nooit echt een rampzalige date gehad, dus misschien toch maar stug door blijven daten. :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201015622
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Haha ja, maar het was best wel druk in het natuurgebied, er zat ook gewoon een terrasje bij. Er gaat geen vervolgdate komen, maar hij was wel aardig, dus het was op zich best een prima date. Heb ook eigenlijk nooit echt een rampzalige date gehad, dus misschien toch maar stug door blijven daten. :)
Oo waarom gaat er geen vervolgdate komen?

En zo’n natuurgebied of park is idd niet zo erg :)
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:18:54 #200
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201015972
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 19:55 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Oo waarom gaat er geen vervolgdate komen?

En zo’n natuurgebied of park is idd niet zo erg :)
Ik weet niet, misschien dat ik zelf ook niet echt mn best heb gedaan, maar het bleef allemaal wat oppervlakkig en er miste iets.
Vind het sowieso wel lastig, mijn vorige relaties zijn meer uit vriendschappen ontstaan, dat ik na verloop van tijd pas verliefd werd. Na een paar dates al moeten bepalen of het wat gaat worden vind ik best lastig. En toch zou ik graag zoiets hebben dat je op de eerste date al weet dat dat "hem" is. O+
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201018143
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ik weet niet, misschien dat ik zelf ook niet echt mn best heb gedaan, maar het bleef allemaal wat oppervlakkig en er miste iets.
Vind het sowieso wel lastig, mijn vorige relaties zijn meer uit vriendschappen ontstaan, dat ik na verloop van tijd pas verliefd werd. Na een paar dates al moeten bepalen of het wat gaat worden vind ik best lastig. En toch zou ik graag zoiets hebben dat je op de eerste date al weet dat dat "hem" is. O+
Ik denk dat het lastig is, liefde op eerste gezicht. Er moet eerst sowieso fysieke aantrekking zijn, voordat je denk ik écht iemand gaat waarderen

En is wel herkenbaar wat je zegt. Heb dat zelf ook wel.. dat ik oppervlakkig blijf in het begin, omdat ik sowieso niet snel vertrouw.
pi_201018791
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:07 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik denk dat het lastig is, liefde op eerste gezicht. Er moet eerst sowieso fysieke aantrekking zijn, voordat je denk ik écht iemand gaat waarderen

En is wel herkenbaar wat je zegt. Heb dat zelf ook wel.. dat ik oppervlakkig blijf in het begin, omdat ik sowieso niet snel vertrouw.
Ik ben best wel een 'romanticus'. Bij mij moet het al bijna liefde op het eerste gezicht zijn voordat ik verder wil. Bij alle mensen waar ik op gevallen ben hadden ze iets mysterieus wat ze volgens mij niet met elkaar gemeen hadden, ze waren allemaal heel verschillend, maar toch dacht ik van wauw, jij bent echt heel leuk.

En ik ben heel erg kieskeurig. Liefde zal bij mij nooit groeien, er moet direct al iets, wat dat is weet ik niet, zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201019916
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik ben best wel een 'romanticus'. Bij mij moet het al bijna liefde op het eerste gezicht zijn voordat ik verder wil. Bij alle mensen waar ik op gevallen ben hadden ze iets mysterieus wat ze volgens mij niet met elkaar gemeen hadden, ze waren allemaal heel verschillend, maar toch dacht ik van wauw, jij bent echt heel leuk.

En ik ben heel erg kieskeurig. Liefde zal bij mij nooit groeien, er moet direct al iets, wat dat is weet ik niet, zijn.
Dat kan toch? :) Als jij je daar fijn bij voelt, zal er ook een vrouw zijn die dat ook zo ziet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201021377
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik ben best wel een 'romanticus'. Bij mij moet het al bijna liefde op het eerste gezicht zijn voordat ik verder wil. Bij alle mensen waar ik op gevallen ben hadden ze iets mysterieus wat ze volgens mij niet met elkaar gemeen hadden, ze waren allemaal heel verschillend, maar toch dacht ik van wauw, jij bent echt heel leuk.

En ik ben heel erg kieskeurig. Liefde zal bij mij nooit groeien, er moet direct al iets, wat dat is weet ik niet, zijn.
Ja, het moet uiteraard wel klikken..

Ik was vroeger ook zo romantisch. Maar de laatste jaren geloof ik er niet echt meer in. Daarom wacht ik met mij open te stellen. Het is dan wel jammer als de ander denkt ‘waarom is ze nog een beetje afstandelijk’
maarja.
pi_201021604
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik ben best wel een 'romanticus'. Bij mij moet het al bijna liefde op het eerste gezicht zijn voordat ik verder wil. Bij alle mensen waar ik op gevallen ben hadden ze iets mysterieus wat ze volgens mij niet met elkaar gemeen hadden, ze waren allemaal heel verschillend, maar toch dacht ik van wauw, jij bent echt heel leuk.

En ik ben heel erg kieskeurig. Liefde zal bij mij nooit groeien, er moet direct al iets, wat dat is weet ik niet, zijn.
Dat heb ik ook maar heb jij dan niet ook dat de initiële klik/chemie ook vaak snel afgelopen is en dan toch blijkt dat je eigenlijk niet bij elkaar past?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 22 augustus 2021 @ 01:11:46 #206
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201021804
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:41 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat heb ik ook maar heb jij dan niet ook dat de initiële klik/chemie ook vaak snel afgelopen is en dan toch blijkt dat je eigenlijk niet bij elkaar past?
Ik geloof ook best dat klik afhankelijk kan zijn van feiten en omstandigheden, deels. Maar langdurige chemie is natuurlijk wat je graag ziet, maar niet van tevoren kan inschatten.
Het klinkt heel stom, maar wanneer je het treft merk je dat vanzelf.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 22 augustus 2021 @ 02:13:36 #207
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201022045
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik ben best wel een 'romanticus'. Bij mij moet het al bijna liefde op het eerste gezicht zijn voordat ik verder wil. Bij alle mensen waar ik op gevallen ben hadden ze iets mysterieus wat ze volgens mij niet met elkaar gemeen hadden, ze waren allemaal heel verschillend, maar toch dacht ik van wauw, jij bent echt heel leuk.

En ik ben heel erg kieskeurig. Liefde zal bij mij nooit groeien, er moet direct al iets, wat dat is weet ik niet, zijn.
Maar bij jouw laatste relatie waren jullie toch eerst een jaar gewoon vrienden? Was daar dan bij aanvang van jullie vriendschap al dat jij eigenlijk een relatie wilde?
Ik vond mijn ex in het begin niet eens aantrekkelijk, maar op een gegeven moment ging er een soort knop om en veranderde dat.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201022577
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 01:11 schreef M1stral het volgende:

[..]
Ik geloof ook best dat klik afhankelijk kan zijn van feiten en omstandigheden, deels. Maar langdurige chemie is natuurlijk wat je graag ziet, maar niet van tevoren kan inschatten.
Het klinkt heel stom, maar wanneer je het treft merk je dat vanzelf.
Oh ja klopt.

Zeker geen spijt ook van die kortstondige dingen. Die chemie is natuurlijk ook heel erg leuk. Ik kijk er met plezier op terug, ook al werkte het uiteindelijk niet en heb je dan wel even verdriet of baal momenten.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201023567
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:29 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben best wel een 'romanticus'. Bij mij moet het al bijna liefde op het eerste gezicht zijn voordat ik verder wil. Bij alle mensen waar ik op gevallen ben hadden ze iets mysterieus wat ze volgens mij niet met elkaar gemeen hadden, ze waren allemaal heel verschillend, maar toch dacht ik van wauw, jij bent echt heel leuk.

En ik ben heel erg kieskeurig. Liefde zal bij mij nooit groeien, er moet direct al iets, wat dat is weet ik niet, zijn.
Ik zou echt willen dat iedere man zo was. Dan was er een minder groot probleem op die datingapps wat betreft volume van berichten.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201024441
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:41 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat heb ik ook maar heb jij dan niet ook dat de initiële klik/chemie ook vaak snel afgelopen is en dan toch blijkt dat je eigenlijk niet bij elkaar past?
Too much "roze bril"? Je gelukshormonen die de overhand nemen en je verstand van je hart af knijpen? Te blind in een verhouding gesprongen?

Ik hoor en zie dit best wel vaak maar als je dan een wat meer behoedzame aanpak hebt krijg je als man te horen dat ze het gevoel had dat je niet vol voor haar ging. |:(
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201025023
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 11:39 schreef Hineni het volgende:

[..]
Too much "roze bril"? Je gelukshormonen die de overhand nemen en je verstand van je hart af knijpen? Te blind in een verhouding gesprongen?

Ik hoor en zie dit best wel vaak maar als je dan een wat meer behoedzame aanpak hebt krijg je als man te horen dat ze het gevoel had dat je niet vol voor haar ging. |:(
Ja ach. Tbh het doet wel eens pijn als het dan over is, maar heb nergens spijt van. Heb een leuke tijd gehad met die mannen en kijk er met plezier op terug :) .
Ik wordt pas behoedzaam als het dus overgaat van die initiële lust/roze bril naar het moment dat het wat serieuzer wordt.

Ik hoop dat zij er ook zo op terug kijken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201025080
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:41 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat heb ik ook maar heb jij dan niet ook dat de initiële klik/chemie ook vaak snel afgelopen is en dan toch blijkt dat je eigenlijk niet bij elkaar past?
Ja, dat is binnen no time weg ja. Echt heel snel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201025115
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 02:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar bij jouw laatste relatie waren jullie toch eerst een jaar gewoon vrienden? Was daar dan bij aanvang van jullie vriendschap al dat jij eigenlijk een relatie wilde?
Denk het wel ja, vond haar direct al heel leuk leuk. Ja, zij had dat mysterieuze iets. Zag direct al wel dat ik een relatie zou willen eventueel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201025842
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja ach. Tbh het doet wel eens pijn als het dan over is, maar heb nergens spijt van. Heb een leuke tijd gehad met die mannen en kijk er met plezier op terug :) .
Ik wordt pas behoedzaam als het dus overgaat van die initiële lust/roze bril naar het moment dat het wat serieuzer wordt.

Ik hoop dat zij er ook zo op terug kijken.
Is fijn dat je ergens zonder spijt op terug kunt kijken, maar iets in je reactie komt een beetje onverschillig op mij over? Alsof je je ergens bij neer hebt gelegd of genoegen mee neemt terwijl je van binnen weet dat je beter verdiend?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201026631
quote:
7s.gif Op zondag 22 augustus 2021 13:10 schreef Hineni het volgende:

[..]
Is fijn dat je ergens zonder spijt op terug kunt kijken, maar iets in je reactie komt een beetje onverschillig op mij over? Alsof je je ergens bij neer hebt gelegd of genoegen mee neemt terwijl je van binnen weet dat je beter verdiend?
Nee dat is het niet. Maar vind het wel prima om zo door te gaan tot ik iemand tegenkom / klaar ben voor iets serieuzers.
Ik ben op dit moment een beetje zoekende in wat ik wil in een relatie.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 22 augustus 2021 @ 21:00:27 #216
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201033284
Toch even inspringen op de TT..
Match gemaakt met een kerel.. leuk gesprekje en dan wil/gaat hij me vertellen over zn werk.
Omdat het niet makkeljk uit te leggen is via typen, wa doorgegeven, hij spreekt in, ik luister (ik zit in de trein)
Blijkt best ingewikkeld te zijn over algoritmes, narrow networks, API en databases.. dingen waar ik totaal geen kaas van gegeten heb.. dus ik vraag wat die dingen zijn..

Krijg ik nu naar m'n hoofd dat ik lui ben en dat ik mn huiswerk had moeten doen en hem deze vragen niet moet stellen.. dat dit basis kenning is in 2021
Echt like wtf?? 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201033409
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:00 schreef Barreltje het volgende:
Toch even inspringen op de TT..
Match gemaakt met een kerel.. leuk gesprekje en dan wil/gaat hij me vertellen over zn werk.
Omdat het niet makkeljk uit te leggen is via typen, wa doorgegeven, hij spreekt in, ik luister (ik zit in de trein)
Blijkt best ingewikkeld te zijn over algoritmes, narrow networks, API en databases.. dingen waar ik totaal geen kaas van gegeten heb.. dus ik vraag wat die dingen zijn..

Krijg ik nu naar m'n hoofd dat ik lui ben en dat ik mn huiswerk had moeten doen en hem deze vragen niet moet stellen.. dat dit basis kenning is in 2021
Echt like wtf?? 8)7
...whut :')

Ik had je dat in Jip en Janneke taal uitgelegd en dan had je het begrepen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 22 augustus 2021 @ 21:20:55 #218
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201033767
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
...whut :')

Ik had je dat in Jip en Janneke taal uitgelegd en dan had je het begrepen :P
Daar gaat het niet eens om..
Ik HAD HET MOETEN WETEN!! ~O> ~O>
En ik ben onbeschoft dat hij nu 2 uur van z'n leven gespendeerd heeft aan het uitleggen van wat hij doet..

En nadat ik gezegd heb dst we dan maar moeten unmatchen ben ik NOG onbeschofte want ik gedraag me als een slachtoffer..

Het is eigenlijk bijna vermakelijk :')
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201033977
Ik heb er altijd een hekel aan als mensen over hun werk beginnen. Dat interesseert me geen flikker. Het gaat er om wie jij als persoon bent, waar heb je een passie voor, wat wil je nog allemaal doen in het leven, waar erger je jezelf het meeste aan, wat is je fav eten, etc. Nee, hou alsjeblieft op over je werk zeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201034107
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Daar gaat het niet eens om..
Ik HAD HET MOETEN WETEN!! ~O> ~O>
En ik ben onbeschoft dat hij nu 2 uur van z'n leven gespendeerd heeft aan het uitleggen van wat hij doet..

En nadat ik gezegd heb dst we dan maar moeten unmatchen ben ik NOG onbeschofte want ik gedraag me als een slachtoffer..

Het is eigenlijk bijna vermakelijk :')
:')

Ik vind het juist heerlijk als iemand mij vraagt om uit te leggen wat ik doe met oprechte interesse.
Kan ik lekker los, de meeste mensen interesseert het namelijk niets.
Gelukkig heb ik mijn collega’s daarvoor.

Ik ben zelf ingenieur, heel erg theoretisch en technisch. Ik date juist graag met mensen die in een hele andere sector werken, vooral iets creatiefs/sociaals. Dan leer je nog eens iets van elkaar.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201034116
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:30 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb er altijd een hekel aan als mensen over hun werk beginnen. Dat interesseert me geen flikker. Het gaat er om wie jij als persoon bent, waar heb je een passie voor, wat wil je nog allemaal doen in het leven, waar erger je jezelf het meeste aan, wat is je fav eten, etc. Nee, hou alsjeblieft op over je werk zeg.
Maar mijn werk is een van mijn passies :'(.

Ik date graag mensen met een passie voor hun werk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201034350
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:28 schreef Discombobulate het volgende:
Ja, dat is binnen no time weg ja. Echt heel snel.
Dat is heus niet bij iedereen zo. Heb medelijden met jullie.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201034712
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Dat is heus niet bij iedereen zo. Heb medelijden met jullie.
Die verliefdheid misschien niet nee. Maar de echte obsessieve geiligheid is wel met 2-3 maanden weg. Gelukkig maar want anders zou je het niet overleven. Heb wel eens iets gehad waar ik echt letterlijk 3 maanden alleen maar werkte en vervolgens daarna lag te wippen. Elke dag, mijn gehele vrije tijd en dat 3 maanden lang _O- .

Nou vooruit af en toe bestelde we eten….
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201034735
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Maar mijn werk is een van mijn passies :'(.

Ik date graag mensen met een passie voor hun werk.

Naja als het echt leuk en interessant is oké, maar er zijn duizend keer meer dingen in het leven waar je passie voor kunt hebben: kunst, muziek, literatuur, reizen, cuisine, etc.

Maar dan heb je het wel goed gefixt als je werk een passie van je is, heel veel mensen hebben dat niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201034804
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 22:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Naja als het echt leuk en interessant is oké, maar er zijn duizend keer meer dingen in het leven waar je passie voor kunt hebben: kunst, muziek, literatuur, reizen, cuisine, etc.

Maar dan heb je het wel goed gefixt als je werk een passie van je is, heel veel mensen hebben dat niet.
Klopt, ik ben erg blij met mijn werk.

Dankzij Corona trouwens onlangs wat meer met kunst/theater/dans in contact gekomen. Er is echt een wereld voor mij open gegaan, veel leuker dan ik dacht. Ga nu denk ik wel vaker naar wat kleinschaligere dans/theater dingen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201035550
:')
pi_201035594
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 22:51 schreef Faxie het volgende:
:')
What’s up?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201035736
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:30 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb er altijd een hekel aan als mensen over hun werk beginnen. Dat interesseert me geen flikker. Het gaat er om wie jij als persoon bent, waar heb je een passie voor, wat wil je nog allemaal doen in het leven, waar erger je jezelf het meeste aan, wat is je fav eten, etc. Nee, hou alsjeblieft op over je werk zeg.
Maar werk is toch gewoon ook een deel van je identiteit? Met een voltijd baan gaat er (naast slaap) in een week de meeste tijd naartoe. Dan is het toch leuk om te weten wat iemand doet, hoe iemand daartoe is gekomen, hoe iemand dat ervaart enzovoorts? Maar goed, bij mij zijn passie en werk heel nauw met elkaar verbonden.
pi_201035932
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:11 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Maar werk is toch gewoon ook een deel van je identiteit? Met een voltijd baan gaat er (naast slaap) in een week de meeste tijd naartoe. Dan is het toch leuk om te weten wat iemand doet, hoe iemand daartoe is gekomen, hoe iemand dat ervaart enzovoorts? Maar goed, bij mij zijn passie en werk heel nauw met elkaar verbonden.
Bij mij niet. Niet iedereen heeft zijn of haar droombaan. En bovendien is het elke dag wel ongeveer hetzelfde liedje bij velen. Mijn werk is niet echt mijn passie. Ik hou van kunst, literatuur, koken, muziek, etc. wezenlijke dingen, menselijke dingen. Dat vind ik veel interessanter en waardevoller.

Als mijn passie mijn werk zou zijn dan zou ik artiest zijn of schrijver of regisseur of whatever. Niet zoiets als wat een kantoorpikkie doet. Het merendeel van de mensen werkt nog altijd om te leven ipv andersom.

Maar als je werk je passie is, helemaal prima, let wel dat dit meer de uitzondering is ipv regel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201036489
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 22:55 schreef Avianflu het volgende:

[..]
What’s up?
Nope, 't hangt
pi_201037712
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het merendeel van de mensen werkt nog altijd om te leven ipv andersom.

Maar als je werk je passie is, helemaal prima, let wel dat dit meer de uitzondering is ipv regel.
Dat is (helaas) waar, maar het is voor mij geen reden om niet te willen weten wat iemand doet. Bovendien ben ik buiten mijn werk ook regelmatig met werkgerelateerde dingen bezig en/of daarin geïnteresseerd. Dan is het wel fijn als een toekomstige partner dat kan begrijpen. En ik vermoed dat mensen die alleen maar werken om te leven daar wat meer moeite mee zullen hebben.
pi_201038945
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:11 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Maar werk is toch gewoon ook een deel van je identiteit? Met een voltijd baan gaat er (naast slaap) in een week de meeste tijd naartoe. Dan is het toch leuk om te weten wat iemand doet, hoe iemand daartoe is gekomen, hoe iemand dat ervaart enzovoorts? Maar goed, bij mij zijn passie en werk heel nauw met elkaar verbonden.
Dit.

Waarom ook iemand dat werk kan behouden komt ook door zijn/haar persoonlijke kwaliteiten. Geld overigens ook voor baanhoppers, hetzij dat ze bijvoorbeeld snel verveeld zijn, hetzij dat ze ongewenst steeds moeten baanhoppen omdat ze lui of vervelend in de omgang zijn. Of omdat ze eigenwijs zijn en steeds naar banen solliciteren waar ze niet in passen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201047977
Ha leuk, een topic over dating, ben echt een kluns en niets voor niets zijn andere dino's uitgestorven, maar vermaak me wel altijd op dates. Moet ik ze wel hebben natuurlijk.
afspraak tandarts verzetten
pi_201050149
Ok, dit moet ik toch even delen hoor. Ik ben een behoorlijke noob op het gebied van online dating en zoek alleen wat lol, geen relatie. Eigenlijk de hele vakantie druk geweest met aanmelden op verschillende sites en swipen, zo goed als geen resultaat.

Gisteravond word ik aangesproken door een meid. Die had er wel zin in. we matchten aardig goed qua verwachtingen en wensen. Dus in een uurtje was het rond. contactgegevens uitgewisseld, Ik vandaag na m'n werk die kant op. Ze ging eten maken, en ik zou blijven slapen vanwege de afstand.

Vanmorgen, een appje ontvangen: "Sorry, je bent vanavond toch niet welkom".
Een block op whatsapp en een unmatch op de datingapp. -O-

Ik moet ff m'n verhaal kwijt, dus pakte de eerste de beste meid met wie ik 2 dagen geleden in gesprek raakte op de app om de vragen of dit de normale gang van zaken is? Ze bevestigde dat ze dit ook wel eens had meegemaakt.... Maar aangezien ze toevallig vanavond het rijk alleen heeft thuis vroeg ze of ik dan gezellig naar haar toe kwam

Dus zo word je wakker met de gedachte naar iemand toe te gaan, een uur later lijkt het erop dat ik naar de andere kant van het land ga vanavond. En dat kan dan over een uur weer heel anders zijn... ofzo :?

Online dating is vooral raar...
pi_201050163
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:57 schreef Roellie80 het volgende:
Ok, dit moet ik toch even delen hoor. Ik ben een behoorlijke noob op het gebied van online dating en zoek alleen wat lol, geen relatie. Eigenlijk de hele vakantie druk geweest met aanmelden op verschillende sites en swipen, zo goed als geen resultaat.

Gisteravond word ik aangesproken door een meid. Die had er wel zin in. we matchten aardig goed qua verwachtingen en wensen. Dus in een uurtje was het rond. contactgegevens uitgewisseld, Ik vandaag na m'n werk die kant op. Ze ging eten maken, en ik zou blijven slapen vanwege de afstand.

Vanmorgen, een appje ontvangen: "Sorry, je bent vanavond toch niet welkom".
Een block op whatsapp en een unmatch op de datingapp. -O-

Ik moet ff m'n verhaal kwijt, dus pakte de eerste de beste meid met wie ik 2 dagen geleden in gesprek raakte op de app om de vragen of dit de normale gang van zaken is? Ze bevestigde dat ze dit ook wel eens had meegemaakt.... Maar aangezien ze toevallig vanavond het rijk alleen heeft thuis vroeg ze of ik dan gezellig naar haar toe kwam

Dus zo word je wakker met de gedachte naar iemand toe te gaan, een uur later lijkt het erop dat ik naar de andere kant van het land ga vanavond. En dat kan dan over een uur weer heel anders zijn... ofzo :?

Online dating is vooral raar...
Ja, is normaal. Soms swipe ik als ik “zin” heb en denk ik de volgende dag mwah, toch maar niet. Doen mannen ook overigens, of mss dat hun vriendin dan argwaan heeft gekregen of er een makkelijkere prooi was.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:59:56 #236
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201050174
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:58 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja, is normaal. Soms swipe ik als ik “zin” heb en denk ik de volgende dag mwah, toch maar niet. Doen mannen ook overigens, of mss dat hun vriendin dan argwaan heeft gekregen of er een makkelijkere prooi was.
Je bedoeld; Ja dat doen mensen op dating sites, nee het is niet normaal.

;)
pi_201050181
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Je bedoeld; Ja dat doen mensen op dating sites, nee het is niet normaal.

;)
Haha _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201050184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:58 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja, is normaal.
Ik snap dat je uiteindelijk om wat voor rede dan ook geen zin meer hebt. Maar waarom dan direct die unmatch/block? Alsof ik meteen een groot gevaar ben geworden ofzo.

Maargoed, gewoon weer opladen, glimlach opzetten en het beste er van hopen bij de volgende ofzo

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2021 10:03:25 ]
pi_201050247
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:00 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik snap dat je uiteindelijk om wat voor rede dan ook geen zin meer hebt. Maar waarom dan direct die unmatch/block? Alsof ik meteen een groot gevaar ben geworden ofzo.

Maargoed, gewoon weer opladen, glimlach opzetten en het beste er van hopen bij de volgende ofzo
Geen zin in gezeik misschien. Sommige kerels gaan je dan kapot bellen en allerlei vervelende dingen zeggen of blijven pushen. Of misschien is er iets heel anders aan de hand waar ze niets over wil zeggen, je weet het niet.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:10:59 #240
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201050300
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:06 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Geen zin in gezeik misschien. Sommige kerels gaan je dan kapot bellen en allerlei vervelende dingen zeggen of blijven pushen. Of misschien is er iets heel anders aan de hand waar ze niets over wil zeggen, je weet het niet.
Ik zou eerder denken dat juist door het op deze manier te doen je je meer gezeik op de hals haalt. Helemaal omdat normaal met mensen omgaan in en om dating soms ver te zoeken is.
pi_201050323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:06 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Geen zin in gezeik misschien. Sommige kerels gaan je dan kapot bellen en allerlei vervelende dingen zeggen of blijven pushen. Of misschien is er iets heel anders aan de hand waar ze niets over wil zeggen, je weet het niet.
Ja, het is waarschijnlijk de makkelijkste optie. Maar hoe iemand in een periode van enkele uren kan overgaan van enthousiasme tot een block. Ze zal ondertussen wel klaargekomen zijn ofzo...

Het vervelende vind ik dat ik me dus mentaal zit voor te bereiden op iets of iemand. Maar je weet dus totaal niet waar je aan toe bent of hoe serieus je iemand moet nemen. Ik vind dat nog wel lastig. Het zal een kwestie van wennen zijn ofzo...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2021 10:13:02 ]
pi_201050429
Tja. Zolang ik iemand nog niet irl heb ontmoet en laat ik zeggen meer dan 1 date doet niks mij meer.
Er zitten echt veel mensen met issues op die apps.

Ook wel eens verwijderd en geblokt na een ONS _O- .

Vervolgens 12 mnd daarna ineens een appje heeeeey avianflu hoe is het met je :') :W . Zal wel een vriendin hebben gehad ofzo tijdens de ONS, nu ik er weer over nadenk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201050464
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:12 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ja, het is waarschijnlijk de makkelijkste optie. Maar hoe iemand in een periode van enkele uren kan overgaan van enthousiasme tot een block. Ze zal ondertussen wel klaargekomen zijn ofzo...

Het vervelende vind ik dat ik me dus mentaal zit voor te bereiden op iets of iemand. Maar je weet dus totaal niet waar je aan toe bent of hoe serieus je iemand moet nemen. Ik vind dat nog wel lastig. Het zal een kwestie van wennen zijn ofzo...
Zou kunnen, of haar vaste fwb kwam ineens weer om de hoek. Of ze zocht gewoon aandacht en bevestiging dat iemand haar wilde.

Mijn laatste fwb zou langskomen, heeft mij gwn zonder bericht laten zitten :') . Nooit meer wat van gehoord (inmiddels 2 weken gelden ofzo), ik heb ook niks meer laten horen. Ik denk eigenlijk dat hij niet durft/bang is voor mijn reactie. Hij zal wel weer te stoned zijn geweest ofzo.
Wel jammer want echt goede chemie, maar gaat mij te ver om zelf nog energie in te steken.

Hij zal mss wel weer opduiken over een paar weken. Zag hem wel op tinder maar heb hem naar links geswiped.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201050487
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:21 schreef Avianflu het volgende:
Tja. Zolang ik iemand nog niet irl heb ontmoet en laat ik zeggen meer dan 1 date doet niks mij meer.
Er zitten echt veel mensen met issues op die apps.

Ook wel eens verwijderd en geblokt na een ONS _O- .

Vervolgens 12 mnd daarna ineens een appje heeeeey avianflu hoe is het met je :') :W . Zal wel een vriendin hebben gehad ofzo tijdens de ONS, nu ik er weer over nadenk.
Ja inderdaad.

Ik had haar ook nog een SMS gestuurd. Die is vast wel aangekomen. Maar al zou ze daar nog op reageren, en het gesprek komt weer op gang. Dan nog moet ik me niet verlagen in de auto voor haar te stappen, met de wetenschap dat je op elke seconde weer geblocked kan worden
pi_201050533
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Zou kunnen, of haar vaste fwb kwam ineens weer om de hoek. Of ze zocht gewoon aandacht en bevestiging dat iemand haar wilde.

Mijn laatste fwb zou langskomen, heeft mij gwn zonder bericht laten zitten :') . Nooit meer wat van gehoord (inmiddels 2 weken gelden ofzo), ik heb ook niks meer laten horen. Ik denk eigenlijk dat hij niet durft/bang is voor mijn reactie. Hij zal wel weer te stoned zijn geweest ofzo.
Wel jammer want echt goede chemie, maar gaat mij te ver om zelf nog energie in te steken.

Hij zal mss wel weer opduiken over een paar weken. Zag hem wel op tinder maar heb hem naar links geswiped.
Volgens mij, als hij op het juiste moment weer van zich laat horen dan is hij wel weer welkom ;)
pi_201050579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:32 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Volgens mij, als hij op het juiste moment weer van zich laat horen dan is hij wel weer welkom ;)
Oh ja, helaas weet deze precies de juiste snaar bij mij te raken :'). Heerlijke vent O+ .

Ongetwijfeld was hij ook wel langsgekomen als ik diezelfde avond nog het juiste appje had gestuurd mja ik was pissig _O- .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:41:55 #247
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201050632
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Oh ja, helaas weet deze precies de juiste snaar bij mij te raken :'). Heerlijke vent O+ .

Ongetwijfeld was hij ook wel langsgekomen als ik diezelfde avond nog het juiste appje had gestuurd mja ik was pissig _O- .
Uiteindelijk laat je dat gedrag ook zelf toe natuurlijk. Waarschijnlijk weet hij dat je hem toch vergeeft dus komt hij ermee weg.

Zou het zelf niet pikken, helemaal niet als het al de zoveelste keer is.
pi_201050688
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Uiteindelijk laat je dat gedrag ook zelf toe natuurlijk. Waarschijnlijk weet hij dat je hem toch vergeeft dus komt hij ermee weg.

Zou het zelf niet pikken, helemaal niet als het al de zoveelste keer is.
Dat gedrag is voor haar ondergeschikt aan het feit ze hem gewoon lekker vind. Wil je principieel zijn, of gewoon geile sex? :)
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:49:00 #249
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201050735
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:45 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dat gedrag is voor haar ondergeschikt aan het feit ze hem gewoon lekker vind. Wil je principieel zijn, of gewoon geile sex? :)
Mij zou het die frustratie niet waard zijn, op een gegeven moment word je dat gezeik en gedoe toch ook zat.

Plus dan doe je jezelf gewoon tekort vind ik. Zoek dan iemand die dat gezeik niet nodig heeft en zowel goede sex heeft als je normaal behandeld.
pi_201050754
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Uiteindelijk laat je dat gedrag ook zelf toe natuurlijk. Waarschijnlijk weet hij dat je hem toch vergeeft dus komt hij ermee weg.

Zou het zelf niet pikken, helemaal niet als het al de zoveelste keer is.
Ja klopt, maar als ik naar mijn eigen gedrag kijk. Ik heb hem ook wel eens op het laatste moment afgezegd.
We draaien gewoon te veel om elkaar heen, tijd voor een goed gesprek of acceptatie dat dit alles is wat het ooit zal zijn. Maar we zien wel of hij nog opduikt.
Als het niet zou gebeuren is dat oké maar als het wel gebeurd weet ik dat ik hem lastig te weerstaan vind.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201050773
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Mij zou het die frustratie niet waard zijn, op een gegeven moment word je dat gezeik en gedoe toch ook zat.

Plus dan doe je jezelf gewoon tekort vind ik. Zoek dan iemand die dat gezeik niet nodig heeft en zowel goede sex heeft als je normaal behandeld.
Klopt maar op de ene of andere manier is dat alles ook onderdeel van het voorspel ofzo :@
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201050788
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:45 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dat gedrag is voor haar ondergeschikt aan het feit ze hem gewoon lekker vind. Wil je principieel zijn, of gewoon geile sex? :)
Tja dit inderdaad. Er zijn van die mannen die je nooit vergeet :9 , op 1 hand te tellen en dan houd je vingers over.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201050875
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Tja dit inderdaad. Er zijn van die mannen die je nooit vergeet :9 , op 1 hand te tellen en dan houd je vingers over.
Je wordt al geil bij de gedachte haha. Nou ik vind het wel jammer. Als alles zo blijft ga ik vanavond naar de 2e keuze.. er moet natuurlijk wel gewoon geneukt worden nietwaar? :P
pi_201051115
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:58 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Je wordt al geil bij de gedachte haha. Nou ik vind het wel jammer. Als alles zo blijft ga ik vanavond naar de 2e keuze.. er moet natuurlijk wel gewoon geneukt worden nietwaar? :P
Ja het gekke is ik wist op een gegeven moment ook niet meer of ik hem nu leuk vond of de seks. Voelde gewoon echt goed als we samen waren ook.
Maar was echt te veel gedoe in een beginnend iets. Beide sws niet toe aan een relatie.

Hij is gewoon verliefd op Mary Jane helaas, eeuwig zonde. Komt toch nooit goed zolang dat zo is.

Maar zoals ik al zei, ik heb een zwak voor hem.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:14:38 #255
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201051157
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:45 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dat gedrag is voor haar ondergeschikt aan het feit ze hem gewoon lekker vind. Wil je principieel zijn, of gewoon geile sex? :)
Ik ben daar gewoon principieel in, een aantal keer kan gebeuren. Maar als iemand er een gewoonte van gaat maken om mij als grof vuil te behandelen dan vind ik niet dat je dat maar moet pikken omwille van 'geile seks'.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:50 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja klopt, maar als ik naar mijn eigen gedrag kijk. Ik heb hem ook wel eens op het laatste moment afgezegd.
We draaien gewoon te veel om elkaar heen, tijd voor een goed gesprek of acceptatie dat dit alles is wat het ooit zal zijn. Maar we zien wel of hij nog opduikt.
Als het niet zou gebeuren is dat oké maar als het wel gebeurd weet ik dat ik hem lastig te weerstaan vind.
Het gaat natuurlijk om de manier waarop. Als iemand je zonder reden laat zitten dan is dat gewoon onbechoft.

En ja ik heb ook zulke meiden gehad, maar om nu perse voor de sex mij als een hond te laten behandelen, nee.
Weet verder wat je bedoeld (als in dat sommige mensen dat naar boven halen), maar dat maakt het nog niet oke natuurlijk.
pi_201051185
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Ik ben daar gewoon principieel in, een aantal keer kan gebeuren. Maar als iemand er een gewoonte van gaat maken om mij als grof vuil te behandelen dan vind ik niet dat je dat maar moet pikken omwille van 'geile seks'.
[..]
Het gaat natuurlijk om de manier waarop. Als iemand je zonder reden laat zitten dan is dat gewoon onbechoft.

En ja ik heb ook zulke meiden gehad, maar om nu perse voor de sex mij als een hond te laten behandelen, nee.
Weet verder wat je bedoeld (als in dat sommige mensen dat naar boven halen), maar dat maakt het nog niet oke natuurlijk.
Klopt, weet nog niet of ik dat punt heb bereikt.
Maar het was leerzaam in de zin dat het mij ook een reflectie gaf op mijn eigen gedrag. Toen de hormonen eenmaal wat waren afgezwakt.

Ik denk dat hij zich ook wel als hond behandeld heeft gevoeld / als iemand die alleen goed was voor de seks. Als ik nu eerlijk ben…..

Eigenlijk hebben wij ons als een stelletje minderjarigen gedragen. Pffffff

[ Bericht 4% gewijzigd door Avianflu op 24-08-2021 11:35:13 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201052698
:')
pi_201053107
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:30 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb er altijd een hekel aan als mensen over hun werk beginnen. Dat interesseert me geen flikker. Het gaat er om wie jij als persoon bent, waar heb je een passie voor, wat wil je nog allemaal doen in het leven, waar erger je jezelf het meeste aan, wat is je fav eten, etc. Nee, hou alsjeblieft op over je werk zeg.
De meeste mensen besteden toch gauw 30-40+ u/week aan hun werk. Ik ga er gemakshalve van uit met passie en liefde voor hun vak. Hopelijk hebben ze een goede, fijne band met hun werkgever en collegae. Naar mijn mening is welgemeende interesse naar de professie een blijk van waardering voor wie de persoon is.
Iemand die tegen mij zou zeggen: 'het interesseert me geen flikker wat je doet,' zou ik snel klaar mee zijn.
pi_201053152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:35 schreef Grublit het volgende:

[..]
De meeste mensen besteden toch gauw 30-40+ u/week aan hun werk. Ik ga er gemakshalve van uit met passie en liefde voor hun vak. Hopelijk hebben ze een goede, fijne band met hun werkgever en collegae. Naar mijn mening is welgemeende interesse naar de professie een blijk van waardering voor wie de persoon is.
Iemand die tegen mij zou zeggen: 'het interesseert me geen flikker wat je doet,' zou ik snel klaar mee zijn.
Eens, werk zegt ook iets over de persoon vind ik. Advocaat of kunstschilder dat zegt toch iets?

Daarnaast, noem mij oppervlakkig, maar geen zin in een man die te weinig geld heeft voor leuke dingen.
Wil best betalen maar dat is dan vaak weer een ego dingetje.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201053242
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:12 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ja, het is waarschijnlijk de makkelijkste optie. Maar hoe iemand in een periode van enkele uren kan overgaan van enthousiasme tot een block. Ze zal ondertussen wel klaargekomen zijn ofzo...

Het vervelende vind ik dat ik me dus mentaal zit voor te bereiden op iets of iemand. Maar je weet dus totaal niet waar je aan toe bent of hoe serieus je iemand moet nemen. Ik vind dat nog wel lastig. Het zal een kwestie van wennen zijn ofzo...
Ik vind het toch een heel raar verhaal hoor. Ik denk dat ik gewoon boos zou zijn.
Ze kan toch gewoon kort toelichten wat er aan de hand is? ('Ik heb me bedacht en vind je toch niet de juiste match.' 'Mijn ex komt bij me terug.' 'Ik heb 4cm ontsluiting, de baby komt zo.' 'De burrito's zijn aangebrand en ik durf niks anders te koken.')
Zo'n block komt op mij heel kinderachtig over. Als een puber anno 2021 die niet meer durft te praten/bellen, maar een relatie per Whatsapp/Snapchat/Tiktok (weetikveel) beeindigd. Wellicht ben ik qua commincatie echt van een andere generatie...
pi_201053287
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Eens, werk zegt ook iets over de persoon vind ik. Advocaat of kunstschilder dat zegt toch iets?

Daarnaast, noem mij oppervlakkig, maar geen zin in een man die te weinig geld heeft voor leuke dingen.
Wil best betalen maar dat is dan vaak weer een ego dingetje.
Alles behalve oppervlakkig! Ik wil een bepaalde gelijkwaardigheid in een relatie. Qua levensfase, -visie, intelligentie, maar ook welvaart/financien.
Het is erg prettig nu in de omgang in mijn prille relatie. We betalen allebei voor alle leuke dingen die we doen (lunches, hotels, tickets, diners, etc), zonder te kijken of het totaalbedrag klopt en zonder exact bij te houden wie de laatste keer heeft betaald. We hebben namelijk beide dezelfde luxe, dat we niet op een paar tientjes hoeven te kijken.
pi_201053404
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:50 schreef Grublit het volgende:

[..]
Alles behalve oppervlakkig! Ik wil een bepaalde gelijkwaardigheid in een relatie. Qua levensfase, -visie, intelligentie, maar ook welvaart/financien.
Het is erg prettig nu in de omgang in mijn prille relatie. We betalen allebei voor alle leuke dingen die we doen (lunches, hotels, tickets, diners, etc), zonder te kijken of het totaalbedrag klopt en zonder exact bij te houden wie de laatste keer heeft betaald. We hebben namelijk beide dezelfde luxe, dat we niet op een paar tientjes hoeven te kijken.
Ja idd. Hoe lang kennen jullie elkaar en waar hebben jullie elkaar ontmoet? Als ik dat mag weten uiteraard :)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201053566
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:01 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja idd. Hoe lang kennen jullie elkaar en waar hebben jullie elkaar ontmoet? Als ik dat mag weten uiteraard :)
Ja hoor, ik heb er al meer over gedeeld op het forum. 4 maanden geleden eerste date. Contact via Lexa. Was overigens allemaal nog heel apart, want zij had een profiel zonder foto's en ik vond dat maar raar. Daar bleek ze haar redenen voor te hebben in plaats van gewoon raar gedrag. En de blind date is goed bevallen en al snel uitgegroeid naar meer.
pi_201053702
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:46 schreef Grublit het volgende:

[..]
Ik vind het toch een heel raar verhaal hoor. Ik denk dat ik gewoon boos zou zijn.
Ze kan toch gewoon kort toelichten wat er aan de hand is? ('Ik heb me bedacht en vind je toch niet de juiste match.' 'Mijn ex komt bij me terug.' 'Ik heb 4cm ontsluiting, de baby komt zo.' 'De burrito's zijn aangebrand en ik durf niks anders te koken.')
Zo'n block komt op mij heel kinderachtig over. Als een puber anno 2021 die niet meer durft te praten/bellen, maar een relatie per Whatsapp/Snapchat/Tiktok (weetikveel) beeindigd. Wellicht ben ik qua commincatie echt van een andere generatie...
Ik ben het helemaal met je eens. Daarom ben ik ook zo verbaasd. Ik ben best empathisch, en kan over het algemeen wel dingen aardig inschatten. Maar dit is ook niet de eerste keer. Soms lijkt alles echt gesmeerd te gaan, en dan met 1 klik is het klaar met de pret.

Zoals al eerder aangegeven schijnt dat normaal te zijn op datingapps
pi_201053731
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:35 schreef Grublit het volgende:

[..]
De meeste mensen besteden toch gauw 30-40+ u/week aan hun werk. Ik ga er gemakshalve van uit met passie en liefde voor hun vak. Hopelijk hebben ze een goede, fijne band met hun werkgever en collegae. Naar mijn mening is welgemeende interesse naar de professie een blijk van waardering voor wie de persoon is.
Iemand die tegen mij zou zeggen: 'het interesseert me geen flikker wat je doet,' zou ik snel klaar mee zijn.
Idealiter wel ja, maar is uitzondering in plaats van regel. Het is ook een beetje van beide. Zorg dat je een beetje een Bildung hebt. Er is niets zo saai als iemand die alleen maar één ding doet, een passie voor accountancy ofzo. Er is kunst, er is literatuur, er zijn andere culturen, andere gebruiken, kookkunst, het uitgaansleven, muziek, een instrument bespelen, vrienden en familie, etc. Er zijn veel wezenlijkere dingen aan mens zijn.

We hebben het specifiek over passie hé, dus als je werk je passie is is dat helemaal top, maar zoals ik zei: uitzondering ipv regel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201053749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:30 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Daarom ben ik ook zo verbaasd. Ik ben best empathisch, en kan over het algemeen wel dingen aardig inschatten. Maar dit is ook niet de eerste keer. Soms lijkt alles echt gesmeerd te gaan, en dan met 1 klik is het klaar met de pret.

Zoals al eerder aangegeven schijnt dat normaal te zijn op datingapps
Kom je er nu pas achter. :)

Ja, datingapps zijn gewoon stront.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201053761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Idealiter wel ja, maar is uitzondering in plaats van regel. Het is ook een beetje van beide. Zorg dat je een beetje een Bildung hebt. Er is niets zo saai als iemand die alleen maar één ding doet, een passie voor accountancy ofzo. Er is kunst, er is literatuur, er zijn andere culturen, andere gebruiken, kookkunst, het uitgaansleven, muziek, een instrument bespelen, vrienden en familie, etc. Er zijn veel wezenlijkere dingen aan mens zijn.
Het een sluit het ander niet uit he...
Als ik naar mezelf kijk: ik vind mijn werk echt leuk. Ik kom ook dagelijks thuis met verhalen en ervaringen die ik heb meegemaakt. Wil ik graag delen met mijn partner.
Daarnaast hou ik van koken, van uit eten & drinken, films, avonden stappen, cabaret, vrienden opzoeken, non-fictie boeken, fietsen, technologie, etc.
pi_201053798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:36 schreef Grublit het volgende:

[..]
Het een sluit het ander niet uit he...
Als ik naar mezelf kijk: ik vind mijn werk echt leuk. Ik kom ook dagelijks thuis met verhalen en ervaringen die ik heb meegemaakt. Wil ik graag delen met mijn partner.
Daarnaast hou ik van koken, van uit eten & drinken, films, avonden stappen, cabaret, vrienden opzoeken, non-fictie boeken, fietsen, technologie, etc.
Ja, is alleen maar mooi toch? Ik bedoel meer van het wordt wel heel vervelend als diegene alleen maar met werk bezig is het niet per se een passie is, dat zijn saaie mensen. Een vriend van mij werkt in de ICT, dat vind ie heel leuk, maar als persoon is het verder totaal niks. Het is werken, eten en slapen. Natuurlijk kan ICT dan wel een passie van 'm zijn, maar voor een potentiële partner is dat helemaal niet zo interessant. Daarom vind ik een Bildung ook zo belangrijk. En ten tweede, de meeste mensen hebben niet een droombaan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201053829
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Kom je er nu pas achter. :)

Ja, datingapps zijn gewoon stront.
Ja, zo lang was ik hier nog niet mee bezig. Ik vind het gewoon wel opmerkelijk.
pi_201054357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:14 schreef Grublit het volgende:

[..]
Ja hoor, ik heb er al meer over gedeeld op het forum. 4 maanden geleden eerste date. Contact via Lexa. Was overigens allemaal nog heel apart, want zij had een profiel zonder foto's en ik vond dat maar raar. Daar bleek ze haar redenen voor te hebben in plaats van gewoon raar gedrag. En de blind date is goed bevallen en al snel uitgegroeid naar meer.
Leuk, geeft mij hoop dat het dus toch wel kan :D
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:33:25 #271
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201056418
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja, is alleen maar mooi toch? Ik bedoel meer van het wordt wel heel vervelend als diegene alleen maar met werk bezig is het niet per se een passie is, dat zijn saaie mensen. Een vriend van mij werkt in de ICT, dat vind ie heel leuk, maar als persoon is het verder totaal niks. Het is werken, eten en slapen. Natuurlijk kan ICT dan wel een passie van 'm zijn, maar voor een potentiële partner is dat helemaal niet zo interessant. Daarom vind ik een Bildung ook zo belangrijk. En ten tweede, de meeste mensen hebben niet een droombaan.
Tenzij zijn partner ook ICT als passie heeft :) dan hebben ze misschien wel genoeg aan hun ene passie. Nu heb ik best wel wat Bildung, maar ik vind het toch ook wel fijn als mijn partner het snapt als ik eens s avonds of in het weekend werk. En wil ik ook wel eens over mn werk praten. Een droombaan is misschien voor de meeste mensen niet weggelegd, maar als iemand vastzit in een baan waar hij met tegenzin heen gaat en niet over wil praten vind ik ook wel een red flag. Dan moet hij gewoon wat moeite en doorzettingskracht tonen en eens op zoek gaan naar een baan die hij wel acceptabel vindt.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201182840
Is het als man verstandig om ook een keer na een 2e of 3e date even in het contact niet te vragen naar een vervolg date? Maar dit dus te laten aan de vrouw?

Of gebeurd dit dan zelden en zou het initiatief toch meer bij de man moeten liggen?

Ik wil eigenlijk niet te snel gaan door b.v. na 2-3 dagen gelijk weer een datavoorstel te doen waardoor de vrouwen dan weer benauwd krijgen en zeggen het gaat me allemaal wel te snel.
pi_201183508
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:39 schreef snoesje45 het volgende:
Is het als man verstandig om ook een keer na een 2e of 3e date even in het contact niet te vragen naar een vervolg date? Maar dit dus te laten aan de vrouw?

Of gebeurd dit dan zelden en zou het initiatief toch meer bij de man moeten liggen?

Ik wil eigenlijk niet te snel gaan door b.v. na 2-3 dagen gelijk weer een datavoorstel te doen waardoor de vrouwen dan weer benauwd krijgen en zeggen het gaat me allemaal wel te snel.
Je hoeft ook niet meteen met een voorstel te komen. Je kunt ook terloops melden dat je jullie dates wel echt gezellig vind? Misschien geeft haar dat een voorzetje om een voorstel te doen?
pi_201183548
quote:
17s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Je hoeft ook niet meteen met een voorstel te komen. Je kunt ook terloops melden dat je jullie dates wel echt gezellig vind? Misschien geeft haar dat een voorzetje om een voorstel te doen?
Ja, ook is in de laatste date wel duidelijk uitgesproken door beide dat het leuk is. Ook wel duidelijk dus dat ze mij gewoon nog wil zien.
Maar wil beetje voorkomen (wat eerder gebeurd is bij andere) dat ik ineens te snel ga en dat het haar benauwd maakt.
pi_201183583
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:42 schreef snoesje45 het volgende:

[..]
Ja, ook is in de laatste date wel duidelijk uitgesproken door beide dat het leuk is. Ook wel duidelijk dus dat ze mij gewoon nog wil zien.
Maar wil beetje voorkomen (wat eerder gebeurd is bij andere) dat ik ineens te snel ga en dat het haar benauwd maakt.
Niet teveel nadenken en doen wat goed voelt werkt het beste. Voor hetzelfde geld wijst ze je af omdat je juist geen initiatief meer neemt ;)
  donderdag 2 september 2021 @ 19:44:35 #276
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201186029
quote:
17s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Niet teveel nadenken en doen wat goed voelt werkt het beste. Voor hetzelfde geld wijst ze je af omdat je juist geen initiatief meer neemt ;)
Dit! Volgens mij is iedereen anders hierin, de een zal het fijn vinden om snel duidelijkheid te hebben of en wanneer de volgende date is, de ander zal dan juist vinden dat het iets te snel gaat. Soms kun je wel inschatten wat iemand ligt en soms zit je er naast.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201187546
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:39 schreef snoesje45 het volgende:
Is het als man verstandig om ook een keer na een 2e of 3e date even in het contact niet te vragen naar een vervolg date? Maar dit dus te laten aan de vrouw?

Of gebeurd dit dan zelden en zou het initiatief toch meer bij de man moeten liggen?

Ik wil eigenlijk niet te snel gaan door b.v. na 2-3 dagen gelijk weer een datavoorstel te doen waardoor de vrouwen dan weer benauwd krijgen en zeggen het gaat me allemaal wel te snel.
Kan prima ook aan de vrouw. Zelf ook eens gehad, 1e date was gezellig, ze zag er leuk uit maar qua karakter was ik nog niet meteen ondersteboven van haar. Ik dacht: ik kijk nog wel, even kijken wat een passende 2e date zou kunnen zijn.

3 dagen later belde ze, dat ze het ook gezellig had gevonden en mij nog eens wilde zien. Of we niet ergens naar een feestje konden? Leek mij leuk, bepaald feestje had ik in gedachten, we gingen en het feestje werd nog gezelliger dan de 1e date.

Kort om, je hoeft niet perse te acteren, kan een vrouw heel goed ook doen. Zeker in dit land zijn ze niet op hun mond gevallen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201196454
Aan de datingexperts hier: wat is volgens jullie de beste datingsite?

Want zit een tijd nu op tinder. Maar dat werkt voor mij niet...
pi_201199915
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 15:47 schreef theunderdog het volgende:
Aan de datingexperts hier: wat is volgens jullie de beste datingsite?

Want zit een tijd nu op tinder. Maar dat werkt voor mij niet...
Kort antwoord: geen

Lang antwoord (en tevens mijn persoonlijke mening):

- Swipe apps zoals Tinder, Bumble en Happn zijn allen erg laagdrempelig en om die reden meestal niet heel serieus, uitzonderingen daargelaten.
- Sites zoals Lexa, Parship en e-matching zijn iets beter met de nadruk op iets. Veel dames zijn niet-betalend lid omdat ze alsnog gespammed worden door mannen die wel betalend lid zijn. Man/vrouw verhouding is alsnog erg scheef.

Beste, meest leuke manier blijft toch het toeval. Of misschien relatiebemiddeling waar zowel man als vrouw een behoorlijk bedrag betaalt voor een serieuze zoektocht naar een match. Ik vind persoonlijk de huidige apps en websites absoluut geen goede bron voor een serieuze relatie. Voor fun (lees: neuken) kan het wel geinig zijn. Maar de man/vrouw verhouding is zo scheef dat het een in mijn ogen ook een onjuist beeld schept over daten. Heb echt het gevoel dat ze het zelfvertrouwen van mensen omlaag helpen en de wanhoop omhoog. Maar dat is dan ook meestal het verdienmodel van de bedrijven achter de apps en sites.
pi_201200001
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 19:17 schreef Mandéra het volgende:

[..]
Kort antwoord: geen

Lang antwoord (en tevens mijn persoonlijke mening):

- Swipe apps zoals Tinder, Bumble en Happn zijn allen erg laagdrempelig en om die reden meestal niet heel serieus, uitzonderingen daargelaten.
- Sites zoals Lexa, Parship en e-matching zijn iets beter met de nadruk op iets. Veel dames zijn niet-betalend lid omdat ze alsnog gespammed worden door mannen die wel betalend lid zijn. Man/vrouw verhouding is alsnog erg scheef.

Beste, meest leuke manier blijft toch het toeval. Of misschien relatiebemiddeling waar zowel man als vrouw een behoorlijk bedrag betaalt voor een serieuze zoektocht naar een match. Ik vind persoonlijk de huidige apps en websites absoluut geen goede bron voor een serieuze relatie. Voor fun (lees: neuken) kan het wel geinig zijn. Maar de man/vrouw verhouding is zo scheef dat het een in mijn ogen ook een onjuist beeld schept over daten. Heb echt het gevoel dat ze het zelfvertrouwen van mensen omlaag helpen en de wanhoop omhoog. Maar dat is dan ook meestal het verdienmodel van de bedrijven achter de apps en sites.
Haha, bedankt voor het antwoord !
pi_201202988
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 22:04 schreef Avianflu het volgende:
Die verliefdheid misschien niet nee. Maar de echte obsessieve geiligheid is wel met 2-3 maanden weg. Gelukkig maar want anders zou je het niet overleven. Heb wel eens iets gehad waar ik echt letterlijk 3 maanden alleen maar werkte en vervolgens daarna lag te wippen. Elke dag, mijn gehele vrije tijd en dat 3 maanden lang _O- .

Nou vooruit af en toe bestelde we eten….
Maar dat gedrag doe je zelf he? Je hoeft er niet aan toe te geven.
Maar dat komt echt niet gezond over nee. Meer in de zin van je eigen impulsen niet goed kunnen bedwingen. Al is dat misschien helaas part of the deal ofzo. Dat maakt het wel problematisch, waardoor je nooit lang de leuke kanten kunt hebben en al snel een soort van gedwongen de ander onaantrekkelijk gaat vinden.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201206192
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 23:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Maar dat gedrag doe je zelf he? Je hoeft er niet aan toe te geven.
Maar dat komt echt niet gezond over nee. Meer in de zin van je eigen impulsen niet goed kunnen bedwingen. Al is dat misschien helaas part of the deal ofzo. Dat maakt het wel problematisch, waardoor je nooit lang de leuke kanten kunt hebben en al snel een soort van gedwongen de ander onaantrekkelijk gaat vinden.
Ik was 20 ofzo, nu heb ik het wel iets beter onder controle.
Al is het als je echt verliefd bent is het wel lastig concentreren op je werk enzo.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201212730
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:40 schreef Avianflu het volgende:
Ik was 20 ofzo, nu heb ik het wel iets beter onder controle.
Al is het als je echt verliefd bent is het wel lastig concentreren op je werk enzo.
Oke dat is fijn. Ja op de leeftijd van 20 jaar is zoiets al veel normaler. Dat tweede is waar. Ik heb er zelf mee leren leven. Want ik ben volgens mij gestoord op dit gebied, soort van tiener mentaal gezien. Ik laat de gedachtes maar en probeer het te gebruiken als bron van iets dat nog enigszins positief is zodat ik met meer vreugde mn werk kan doen. Als het te erg wordt dan probeer ik aan de negatieve kanten van de persoon in kwestie te denken. Goed dat niemand in mn hoofd kan kijken haha. Maar soms heb ik het idee dat bijna alles wat je voelt/denkt gewoon openbaar is.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 04-09-2021 18:30:45 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201213261
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 18:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Oke dat is fijn. Ja op de leeftijd van 20 jaar is zoiets al veel normaler. Dat tweede is waar. Ik heb er zelf mee leren leven. Want ik ben volgens mij gestoord op dit gebied, soort van tiener mentaal gezien. Ik laat de gedachtes maar en probeer het te gebruiken als bron van iets dat nog enigszins positief is zodat ik met meer vreugde mn werk kan doen. Als het te erg wordt dan probeer ik aan de negatieve kanten van de persoon in kwestie te denken. Goed dat niemand in mn hoofd kan kijken haha. Maar soms heb ik het idee dat bijna alles wat je voelt/denkt gewoon openbaar is.
Zo bijzonder is dat niet hoor. Dat heb ik ook zo nu en dan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201213431
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:09 schreef Avianflu het volgende:
Zo bijzonder is dat niet hoor. Dat heb ik ook zo nu en dan.
Hoe oud ben je nu dan?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201213435
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Hoe oud ben je nu dan?
Midden 30 :+, maar niet immuun voor feromonen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 4 september 2021 @ 19:37:54 #287
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_201213587
ik had sjans met het kassameisje bij de bakker, ik zag een ring dan durf ik haar eigenlijk niet uit te vragen :D

facebook hunt? of gaat dat te ver :@
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_201213656
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
ik had sjans met het kassameisje bij de bakker, ik zag een ring dan durf ik haar eigenlijk niet uit te vragen :D

facebook hunt? of gaat dat te ver :@
Ik creep mijn crushes wel altijd op Facebook, even kijken of ze vrijgezel zijn idd.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201213662
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:25 schreef Avianflu het volgende:
Midden 30 :+, maar niet immuun voor feromonen.
Oke gelukkig dan voel ik me iets minder een freak …

quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
ik had sjans met het kassameisje bij de bakker, ik zag een ring dan durf ik haar eigenlijk niet uit te vragen :D

facebook hunt? of gaat dat te ver :@
:? Je kunt toch gewoon eerst vragen of het een trouwring is of niet?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 4 september 2021 @ 19:43:54 #290
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201213680
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ik was 20 ofzo, nu heb ik het wel iets beter onder controle.
Al is het als je echt verliefd bent is het wel lastig concentreren op je werk enzo.
Sowieso scheelt dat enorm per persoon lijkt mij?
Hier ook totaal geen moeite mee om een aantal dagen te laten "verdwijnen" alleen als je daadwerkelijk iemand persoonlijker wil leren kennen dan werkt alleen dat niet echt zo.

Hoewel ik mij soms wel eens verbaas als je dan hoort dat men maar 1x in de maand intiem is of hoe men dan na langere tijd tegenover elkaar is.
pi_201213800
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Sowieso scheelt dat enorm per persoon lijkt mij?
Hier ook totaal geen moeite mee om een aantal dagen te laten "verdwijnen" alleen als je daadwerkelijk iemand persoonlijker wil leren kennen dan werkt alleen dat niet echt zo.

Hoewel ik mij soms wel eens verbaas als je dan hoort dat men maar 1x in de maand intiem is of hoe men dan na langere tijd tegenover elkaar is.
Ja, vind ik ook vreemd. Als ik iemand regelmatig om mij heen heb ga ik mij sowieso niet inhouden. Was in mijn langste relatie ook echt het enige wat nog wel redelijk goed zat :+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201214379
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:51 schreef Avianflu het volgende:
Ja, vind ik ook vreemd. Als ik iemand regelmatig om mij heen heb ga ik mij sowieso niet inhouden. Was in mijn langste relatie ook echt het enige wat nog wel redelijk goed zat :+
Maar tast dat niet je zelfvertrouwen aan?
Ben zelf niet gelovig opgevoed ofzo maar de maatschappij haat het over het algemeen als mensen verliefd zijn.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201214461
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Maar tast dat niet je zelfvertrouwen aan?
Ben zelf niet gelovig opgevoed ofzo maar de maatschappij haat het over het algemeen als mensen verliefd zijn.
Tast wat mijn zelfvertrouwen aan?

Ik bedoel meer, ik snap nooit waaronder seksloos zou daten als je wel behoefte hebt aan seks.

Mijn laatste relatie heeft mijn zelfvertrouwen wel aangetast maar dat lag niet aan de seks.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201214542
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:40 schreef Avianflu het volgende:
Tast wat mijn zelfvertrouwen aan?

Ik bedoel meer, ik snap nooit waaronder seksloos zou daten als je wel behoefte hebt aan seks.

Mijn laatste relatie heeft mijn zelfvertrouwen wel aangetast maar dat lag niet aan de seks.
Nou het feit dat je mensen date waartoe jij je aangetrokken voelt…
Dat vinden de meesten die het verstandshuwelijk propageren een luxe die nienand zich moet permitteren ofzo…
Maar goed jij snapt hen andersom ook niiet. Maar het is wel populairder om mensen die toegeven aan verliefdheid daarvoor een schuldgevoel aan te praten dat het verderfelijk is en ze zich teveel laten meeslepen, dan om het niet eens te zijn met een vriendschapsrelAtie.
Ik snap beide standpunten wel maar toch.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201214649
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou het feit dat je mensen date waartoe jij je aangetrokken voelt…
Dat vinden de meesten die het verstandshuwelijk propageren een luxe die nienand zich moet permitteren ofzo…
Maar goed jij snapt hen andersom ook niiet. Maar het is wel populairder om mensen die toegeven aan verliefdheid daarvoor een schuldgevoel aan te praten dat het verderfelijk is en ze zich teveel laten meeslepen, dan om het niet eens te zijn met een vriendschapsrelAtie.
Ik snap beide standpunten wel maar toch.
Oh zo, nja mijn huwelijk was geen verstandshuwelijk. De breuk was gebaseerd op dat het niet meer werkte, wellicht hadden we het kunnen forceren en eeuwig door kunnen gaan in een middelmatige relatie.
Nu geniet ik gewoon, dus ik date idd alleen mannen waar ik mij aangetrokken toe voel. Vriendschapsrelaties snap ik niet, ik heb geen seks met mijn vrienden.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 4 september 2021 @ 20:53:12 #296
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201214733
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:51 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja, vind ik ook vreemd. Als ik iemand regelmatig om mij heen heb ga ik mij sowieso niet inhouden. Was in mijn langste relatie ook echt het enige wat nog wel redelijk goed zat :+
Sowieso moet je toch gewoon kunnen doen waar je je beide goed bij voelt.
Aan de ene kant is er natuurlijk meer buiten dat wat ook belangrijk is, alleen zou ik er dan ook weer niet te zwaar aan wegen.

Maar misschien zijn mannen daar makkelijker in om dat te scheiden? Want heb het er wel eerder over gehad in relaties dat men daar dan toch mee zat.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Maar tast dat niet je zelfvertrouwen aan?
Ben zelf niet gelovig opgevoed ofzo maar de maatschappij haat het over het algemeen als mensen verliefd zijn.
Waarom zou je je moeten verantwoorden aan de maatchappij als je verliefd bent? Voor mij is het echt ieder voor zich.
pi_201214754
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
ik had sjans met het kassameisje bij de bakker, ik zag een ring dan durf ik haar eigenlijk niet uit te vragen :D

facebook hunt? of gaat dat te ver :@
Wat dacht je van eerst vragen of ze een vriend heeft?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201215871
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
ik had sjans met het kassameisje bij de bakker, ik zag een ring dan durf ik haar eigenlijk niet uit te vragen :D

facebook hunt? of gaat dat te ver :@
Facebook is niet erg toch om haar status te checken? Zou haar niet aanspreken op Facebook chat overigens, dat is nogal creepy
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 4 september 2021 @ 21:42:06 #299
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201216060
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
ik had sjans met het kassameisje bij de bakker, ik zag een ring dan durf ik haar eigenlijk niet uit te vragen :D

facebook hunt? of gaat dat te ver :@
Dat zou ik zelf niet zo snel doen.

Maandag nog eens langs. Of volgende week zaterdag.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 4 september 2021 @ 21:42:59 #300
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201216080
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:54 schreef Hineni het volgende:

[..]
Wat dacht je van eerst vragen of ze een vriend heeft?
Lekker onzeker.

Gewoon vragen voor een kopje koffie oid. Dan hoor je vanzelf of ze een vriend heeft.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201216143
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 21:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Lekker onzeker.

Gewoon vragen voor een kopje koffie oid. Dan hoor je vanzelf of ze een vriend heeft.
Hoe is dat onzeker?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')