abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 juli 2021 @ 21:40:21 #1
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200221693
Waarom mogen vrouwen in een relatie zoveel meer flikken.

Ik ben 5 kg te zwaar => "Je bent dik" Tig keer.

Ik heb mijn overhemd opengeknoopt (gewoon tshirt eronder) => "fashion disaster" 10 keer.

Mijn telefoon geeft een klikgeluidje bij het typen (vind ik fijn) => mevrouw eist dat ik het uitzet, want het stoort haar.

Ik speel met een champagnekurk tijdens het drinken van wat alcohol met vrienden => mevrouw knijpt zo hard als ze kan in mijn hand met de kurk, want het soort haar dat ik met die kurk speel.

Ik breng de gebraden onderdelen van een kip mee => mevrouw kwaad dat ik de tweede kippepoot uit haar hand pak. Zij had al de vleugels en de eerste poot gegeten en ze weet dat ik de kippeborstdelen niet echt lekker vindt. Vervolgens vreet ze de rest van de kip ook op.

Mevrouw geeft me een kus en daarna een milde vuiststtoot op mijn kaak omdat ze nog steeds kwaad is omdat ik die al aangevreten kippepoot uit haar handen heb genomen => ik geef een tik met vlakke hand op haar bovenarm terug => mevrouw zet haar lange nagels diep in mijn onderarmen en beweert vervolgens doodleuk dat ik haar méér pijn doe (fysiek).

Waarom mag je als vrouw zulke dingen flikken!? Waarom mag je als man nauwelijks iets van zulke shit zeggen!? Laat staan dat ik als man een vrouw op dezelfde manier zou behandelen.
Waarom hebben we collectief besloten dat een vrouw zich zo mag gedragen!? (want dat is de reden vrouwen zich dit durven aanmatigen).

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 05-07-2021 21:51:00 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_200221806
Ik heb dat helemaal niet afgesproken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200221959
quote:
15s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef Puntenjager het volgende:
Waarom mogen vrouwen in een relatie zoveel meer flikken.

Ik ben 5 kg te zwaar => "Je bent dik" Tig keer.

Ik heb mijn overhemd opengeknoopt (gewoon tshirt eronder) => "fashion disaster" 10 keer.

Mijn telefoon geeft een klikgeluidje bij het typen (vind ik fijn) => mevrouw eist dat ik het uitzet, want het stoort haar.

Ik speel met een champagnekurk tijdens het drinken van wat alcohol met vrienden => mevrouw knijpt zo hard als ze kan in mijn hand met de kurk, want het soort haar dat ik met die kurk speel.

Ik breng de gebraden onderdelen van een kip mee => mevrouw kwaad dat ik de tweede kippepoot uit haar hand pak. Zij had al de vleugels en de eerste poot gegeten en ze weet dat ik de kippeborstdelen niet echt lekker vindt. Vervolgens vreet ze de rest van de kip ook op.

Mevrouw geeft me een kus en daarna een milde vuiststtoot op mijn kaak omdat ze nog steeds kwaad is omdat ik die al aangevreten kippepoot uit haar handen heb genomen => ik geef een tik met vlakke hand op haar bovenarm terug => mevrouw zet haar lange nagels diep in mijn onderarmen en beweert vervolgens doodleuk dat ik haar méér pijn doe (fysiek).

Waarom mag je als vrouw zulke dingen flikken!? Waarom mag je als man nauwelijks iets van zulke shit zeggen!? Laat staan dat ik als man een vrouw op dezelfde manier zou behandelen.
Waarom hebben we collectief besloten dat een vrouw zich zo mag gedragen!? (want dat is de reden vrouwen zich dit durven aanmatigen).
Het is alleen normaal als jij dat toelaat. Je kunt dit soort dingen ook uitspreken. Dus ook tegen je vrouw.
Persoonlijk kan ik me er best in verplaatsen dat dit zo groeit in een relatie, maar dat wil niet zeggen dat je het toe moet blijven laten als je het niet meer ok vind.
pi_200221965
quote:
15s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:40 schreef Puntenjager het volgende:

Waarom hebben we collectief besloten dat een vrouw zich zo mag gedragen!? (want dat is de reden vrouwen zich dit durven aanmatigen).
Dat jij niet van je af durft te bijten in je relatie is niet de schuld van de rest van Nederland.
  maandag 5 juli 2021 @ 21:54:56 #5
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200221982
quote:
16s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb dat helemaal niet afgesproken.
Maar wij mannen accepteren zulk gedrag. En de al dan niet fysieke tik terug mag absoluut niet. Ook mannen stellen dat.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 5 juli 2021 @ 21:57:05 #6
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200222018
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:53 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Dat jij niet van je af durft te bijten in je relatie is niet de schuld van de rest van Nederland.
Jawel, want het is niet geaccepteerd dan ik me verdedig, want dan 'mishandel' je een vrouw. Dat weet je dondersgoed.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_200222039
Omdat jij het toelaat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 5 juli 2021 @ 21:59:34 #8
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200222056
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:53 schreef Grublit het volgende:

[..]

Het is alleen normaal als jij dat toelaat. Je kunt dit soort dingen ook uitspreken. Dus ook tegen je vrouw.
Persoonlijk kan ik me er best in verplaatsen dat dit zo groeit in een relatie, maar dat wil niet zeggen dat je het toe moet blijven laten als je het niet meer ok vind.
Als ik er wat van zeg, escaleert de zaak binnen een paar stappen tot een relatie-beëindigende explosie. Je kunt er praktisch gewoon niet echt iets van zeggen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_200222064
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:57 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Jawel, want het is niet geaccepteerd dan ik me verdedig, want dan 'mishandel' een vrouw. Dat weet je dondersgoed.
Je kunt je ook met woorden verdedigen en zelfs netjes blijven.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 5 juli 2021 @ 22:00:34 #10
481998 K21
Cappuccino
pi_200222074
Zijn er nog dingen aan haar/deze relatie die je wel leuk vindt?

Ik zou denk ik opstappen als mijn partner zo met me omging. Klinkt allemaal niet erg gezellig.
pi_200222123
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als ik er wat van zeg, escaleert de zaak binnen een paar stappen tot een relatie-beëindigende explosie. Je kunt er praktisch gewoon niet echt iets van zeggen.
Dan heb je dus een een gek wijf te pakken.

Gewoon verbaal op hun plek zetten kan prima
No bitch to me
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 22:03:15 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200222130
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:54 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Maar wij mannen accepteren zulk gedrag.
Hell. No.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200222137
Ik kan mij niet herkennen en de vrouwen die ik ken om me heen dat ze het normaal vinden om de persoon waarmee ze een relatie hebben zo te behandelen.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  maandag 5 juli 2021 @ 22:07:02 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200222204
Je beeld van wat normaal en acceptabel is is kennelijk ergens scheef gegaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200222221
quote:
15s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:58 schreef Sumppi het volgende:
Omdat jij het toelaat.
dat dus.

verman jezelf een beetje
pi_200222253
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als ik er wat van zeg, escaleert de zaak binnen een paar stappen tot een relatie-beëindigende explosie. Je kunt er praktisch gewoon niet echt iets van zeggen.
klinkt als een goede relatie
  maandag 5 juli 2021 @ 22:12:25 #17
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200222298
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als ik er wat van zeg, escaleert de zaak binnen een paar stappen tot een relatie-beëindigende explosie. Je kunt er praktisch gewoon niet echt iets van zeggen.
Bij deze dame niet, trek dat niet door naar vrouwen in het algemeen.

De meeste vrouwen vinden dit gedrag gewoon not done en de meeste mannen zouden het, terecht, niet pikken.

Dat het gevolg van het niet pikken misschien een relatiebreuk is is nu eenmaal zo.
Je dient je af te vragen of je wel in een relatie wil blijven met zulke ellende
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200222309
Maar ts waar haal je het vandaan dat je daar niks van mag zeggen? Grenzen aangeven is eigenlijk in alle relaties wat voor relatie het dan ook is aan de orde. Gaan mensen slecht met je om moet je gewoon voor jezelf opkomen zo simpel is het. En het is wel een klotesituatie als iemand fysiek de strijd met je aangaat want dat is geen gezonde basis.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  maandag 5 juli 2021 @ 22:26:41 #19
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_200222513
Ts wees niet zo’n simp en laat niet zo over je heen lopen
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 22:31:04 #20
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_200222570
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:26 schreef jigggy het volgende:
Ts wees niet zo’n simp en laat niet zo over je heen lopen
Als de jigggymeister dit zelfs zegt dat weet je dat het menens is
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_200223097
Jij bepaalt of zij een klootzak mag zijn tegen jou.
What's the name of the game?
pi_200223280
Het is maar net wat je zelf pikt en Ts zit goed onder de plak.
pi_200223389
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als ik er wat van zeg, escaleert de zaak binnen een paar stappen tot een relatie-beëindigende explosie. Je kunt er praktisch gewoon niet echt iets van zeggen.


Als je een vrouw was zou er gemauwd worden dat je dit nou eenmaal krijgt bij bad boys. Heeft ze veel centjes of is ze een beest in bed als je wel braaf op zit en pootjes geeft op haar commando?

Ook als je niemand leukers zou kunnen doen, zou je zo te horen in ieder geval wel iets beters kunnen doen dan dit. (Single worden bijvoorbeeld). Gun jezelf dat en blijf niet hangen in zoiets negatiefs.
pi_200223876
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als ik er wat van zeg, escaleert de zaak binnen een paar stappen tot een relatie-beëindigende explosie. Je kunt er praktisch gewoon niet echt iets van zeggen.
Dan heb je een vrij simpele keuze:
A) Je zegt simpelweg: liefje, ik pik dit gedrag niet langer. Als dit niet stopt, dan stopt onze relatie.
B) Je accepteert dat er door haar over je heen gelopen wordt.

Ik zeg daarmee niet dat B een verkeerde keuze is. Tot tegenstelling wat sommige anderen hier stellen. Als dit de vrouw van je dromen is, je verder helemaal gelukkig maakt. En je hebt haar 'mishandelingen' wellicht een beetje aangedikt... Misschien vind je het wel prettig om een beetje gedomineerd te worden in een relatie. Jouw keuze.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 00:27:44 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200223921
Ik weet niet of het al gemeld is maar volgens mij overkomt jou dit gewoon omdat je het laat gebeuren. Misschien ben je verbaal niet heel kundig dat je zo over je heen laat lopen, misschien ben je net even te onzeker om haar gedrag wel aan te kaarten uit angst dat ze wegloopt of je vindt het stiekem wel fijn, kan ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')