Waar gebruik je het luchtbed voor? Voor kamperen?quote:Op zondag 25 juli 2021 12:08 schreef Lonaa het volgende:
Zeg, er zitten best wat kampeerders hierzo, wij moeten nieuw luchtbed want alle luchtbedden zijn lek.
2x 1 persoons is waar we naar neigen (want ik ben dik en F. niet en F is wel gelukkig met 2persoons maar dat snap ik wel want ik lig dan altijd op de grond en hij op een extra hard luchtbed) maar wat koop je dan? En heb je dan ook nog laken tussen jezelf en het luchtbed?
Wat is een goed luchtbed? Of een pre om te hebben? Ik heb geloof ik nog nooit een luchtbed gekocht, maar ze kwamen altijd aanwaaien ofzo
Ik kan alleen maar deze voor 1000% aanraden. Slaapt fantastisch en je hebt niet door dat je op twee aparte ligt als je met twee naast elkaar ligt. Maar kunt dan dus wel aparte hardheid instellen.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:08 schreef Lonaa het volgende:
Zeg, er zitten best wat kampeerders hierzo, wij moeten nieuw luchtbed want alle luchtbedden zijn lek.
2x 1 persoons is waar we naar neigen (want ik ben dik en F. niet en F is wel gelukkig met 2persoons maar dat snap ik wel want ik lig dan altijd op de grond en hij op een extra hard luchtbed) maar wat koop je dan? En heb je dan ook nog laken tussen jezelf en het luchtbed?
Wat is een goed luchtbed? Of een pre om te hebben? Ik heb geloof ik nog nooit een luchtbed gekocht, maar ze kwamen altijd aanwaaien ofzo
De keren dat ik op een luchtbed of matje geslapen heb is een paar nachten op een festival en af en toe bij iemand om te logeren. Geen lange kampeersessies dus.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar gebruik je het luchtbed voor? Voor kamperen?
Ik zou dan helemaal geen normaal luchtbed aanbevelen, maar een (semi-opblaasbare)kampeermat.
Maar dat heeft ook te maken met hoe groot je tent is, hoeveel bagage je makkelijk meesleept en in welke tijd van het jaar je kampeert.
Verder heb ik dus de ballen verstand van luchtbedden. Koud, volumineus en zwaar, dus voor mij geen hebbeding.
Ja, incidentieel is wel wat we nu doen, maar als de tent nou enorm bevalt...quote:Op zondag 25 juli 2021 12:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar deze voor 1000% aanraden. Slaapt fantastisch en je hebt niet door dat je op twee aparte ligt als je met twee naast elkaar ligt. Maar kunt dan dus wel aparte hardheid instellen.
Je hebt geloof ik ook tweepersoonsversies maar lijkt me niks met twee verschillende gewichten van mensen erop.
Moet je natuurlijk wel iets meer dan een incidenteel nachtje erop tukken, anders beetje prijzig![]()
Nooit meer een luchtbed of matjevoor mij iig
https://www.dewitschijnde(...)Bw100y0aAlnSEALw_wcB
Nou ja, dan zou ik gewoon twee eenpersoonsluchtbedden halen bij de action en een hoeslaken om ze bij elkaar in de buurt te houden.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De keren dat ik op een luchtbed of matje geslapen heb is een paar nachten op een festival en af en toe bij iemand om te logeren. Geen lange kampeersessies dus.
We hebben 1 Heule Grote Tent die we nog nooit gebruikt hebben maar komend weekend voor het eerst gaan gebruikenEn een 2-seconde-uit-3-minuten-in-klap-tent van Obelink voor het snellere festivalwerk. Maar die is eigenlijk te klein voor 2 personen + bagage.
Heel klein beetje miezer gedurende twee uurtjes...quote:
Wel jammer dat de reviews "lek" , "lek" en "lek" als thema hebben , want ziet er interessant uit.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar deze voor 1000% aanraden. Slaapt fantastisch en je hebt niet door dat je op twee aparte ligt als je met twee naast elkaar ligt. Maar kunt dan dus wel aparte hardheid instellen.
Je hebt geloof ik ook tweepersoonsversies maar lijkt me niks met twee verschillende gewichten van mensen erop.
Moet je natuurlijk wel iets meer dan een incidenteel nachtje erop tukken, anders beetje prijzig![]()
Nooit meer een luchtbed of matjevoor mij iig
https://www.dewitschijnde(...)Bw100y0aAlnSEALw_wcB
Dit ja.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou ja, dan zou ik gewoon twee eenpersoonsluchtbedden halen bij de action en een hoeslaken om ze bij elkaar in de buurt te houden.
Ja.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit ja.
Die kosten geen drol en zijn prima voor een paar keer.
Wij hebben exped luchtbedjes met een koppelkit. Geweldig. Mijne met isolatie tegen de kou, vriendje zonder. Maar te prijzig als je niet echt gaat kamperen.
Mja het ding is gewoon dat als je dan 2 losse wil het eigenlijk altijd kut is.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.![]()
Naja, ik dacht dat er misschien nog een tussencategorie was in 'awesome kampeerspul voor 6 weken Frankrijk' en 'cheap ass luchtbed'
Heb je een paar grote stenen? Die in de BBQ leggen helpt ook.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:52 schreef Lonaa het volgende:
Oh ik post mijn porchetta ook niet in het BBQ-topic want mijn BBQ is te heet dus ik maakte eerst de crackling en nu zit ie in een ovenschaal en hoop ik dat ie zacht wordt van binnen.
Uhm. Ja, dat zou nog wel kunnen, denk ik. Ik heb nog wel restanten grindtegelquote:Op zondag 25 juli 2021 14:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je een paar grote stenen? Die in de BBQ leggen helpt ook.
Als je je vuur aan 1 kant van de bbq schuift. Stenen er boven, vlees op het niet gestookte deel. En dan deksel, en in de gaten houden?quote:Op zondag 25 juli 2021 14:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uhm. Ja, dat zou nog wel kunnen, denk ik. Ik heb nog wel restanten grindtegel
Ja, stenen is dan de optie nu. Heb de kolen al aan 1 kant. Kan er misschien ook wat kolen uithalen. Of wat meer verspreiden?quote:Op zondag 25 juli 2021 14:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je je vuur aan 1 kant van de bbq schuift. Stenen er boven, vlees op het niet gestookte deel. En dan deksel, en in de gaten houden?
Voor stabiliteit kun je het best op 1 plek vuur hebben; eventueel (maar ik kan je vuur niet ruiken en voelen) kan er wa uit? Die stenen recht boven het vuur gaan wel hoop hitte pakken het eerste uur.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, stenen is dan de optie nu. Heb de kolen al aan 1 kant. Kan er misschien ook wat kolen uithalen. Of wat meer verspreiden?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 25 juli 2021 14:50 schreef fietsie het volgende:
Ik crosspost dit niet in het BBQ topic want de reacties zijn voorspelbaar (en herhalen zich); ik had maar vroeg moeten opstaan, alles moet aan de kant voor een 24 uur lange voorbereiding, alles in het leven is irrelevant behalve bbq voorbereiding enz enz.
Waarom leek het G eerst niets? Ziet er geweldig uitquote:Op zondag 25 juli 2021 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29
Voor de liefhebber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |