Was daar even weggegaan omdat de Wat Moet Kopecky Doen-discussue beetje irritant werd. Toch maar weer terug jaquote:
Wie kijkt er dan ook naar een vaste zender ipv gewoon te schakelen naar wat op dat moment het beste uitkomt?quote:Op zondag 25 juli 2021 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
Wie kijkt er dan ook naar de NOS of eurosport?
Ik. Heb een abonnement.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
Wie kijkt er dan ook naar de NOS of eurosport?
Weet ik. Maar ik schakel toch vooral tussen die twee. En daarnaast turnen op de stream.quote:
Je moet naar Sporten gaan - Wielrennen - Stream zonder reclamequote:Op zondag 25 juli 2021 09:15 schreef Nober het volgende:
Dacht dat er geen communicatie was maar dat is er dus wel.
[..]
Ik. Heb een abonnement.
Heb je nog nooit gezien in een Wielrennenthread dus geen idee waarom je hier even de grote kenner uithangt. Zoals het er nu uitziet is de kans veel groter dat het peloton Van Vleuten terughaalt dan jouw bespiegelingen hier.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:12 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik schets je net een scanario waar ze OOK alleen rijdt (alleen op kop) en iedereen die erachter in een groep rijdt verslaat.. het enige verschil is dat ze nu 5 min moet inlopen ipv uitlopen
Oh zo even inschakelen dus.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat komt uiteraard na de reclame pas, spannende cliffhanger
Ik denk niet dat Vollering voor iemand anders dan vdBreggen gaat rijdenquote:Op zondag 25 juli 2021 09:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Straks lekker samen met Vollering op kop rijden voor Vos.
Wat is dat nu weer voor onzin, ik zit hier al tien jaar op Fok in WLR en niet alleen bij de tour. (Ook lang niet zo veel als de echte stamgasten, maar ben zeker geen toevallige voorbijganger)quote:Op zondag 25 juli 2021 09:16 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heb je nog nooit gezien in een Wielrennenthread dus geen idee waarom je hier even de grote kenner uithangt. Zoals het er nu uitziet is de kans veel groter dat het peloton Van Vleuten terughaalt dan jouw bespiegelingen hier.
Van Vleuten zou moeten stoppen met deze aktiequote:Op zondag 25 juli 2021 09:16 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heb je nog nooit gezien in een Wielrennenthread dus geen idee waarom je hier even de grote kenner uithangt. Zoals het er nu uitziet is de kans veel groter dat het peloton Van Vleuten terughaalt dan jouw bespiegelingen hier.
Zou niet eens gek zijn inderdaad, met 3 rijden voor Vos dan maar. Al zou ook dat wellicht te laat zijn al.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Van Vleuten zou moeten stoppen met deze aktie
Terug naar het peleton en dan met allevier de andere 3 ophalen.
En dan akties ondernemen.
Komt door het weerquote:Op zondag 25 juli 2021 09:22 schreef Zwansen het volgende:
Pieter van den Hoogenband heeft een GROOT probleem.
Mark Rutte.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:23 schreef VoMy het volgende:
Gerben de Knegt of wie hier dan ook verantwoordelijk voor is moet ontslagen worden.
Dat vroeg ik me ook af. Beetje een karige tactiek als het ''We kijken naar de Nederlanders en verder doen we niets xD'' is.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hot take: Anna en Demi moeten rijden voor Vos
Benieuwd naar zijn nietszeggende OPINIEquote:Op zondag 25 juli 2021 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Knipperlicht is in paniek. Parodie op een journalist die man.
Bizar matig inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:26 schreef Zwansen het volgende:
Oh oh, nu nog een groepje erachter zonder Nederlanders.
Ja, dat ook, maar ik bedoel nu dat er een groepje uit het peloton wegrijdt zonder Nederlandse.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Beetje een karige tactiek als het ''We kijken naar de Nederlanders en verder doen we niets xD'' is.
Ja stond net een hele tijd 22kmph bij de kop een 40 bij Van Vleutenquote:Op zondag 25 juli 2021 09:26 schreef Faraday01 het volgende:
Er gebeuren hele vreemde dingen met de snelheid onder de GPS. Weten we al of het verschil klopt
Ze zou het haar juist moeten gunnen na Rio, waar ze van de val van Van Vleuten profiteerde.quote:
Maar de roeiers kunnen nog 10 medailles pakken!!quote:Op zondag 25 juli 2021 09:27 schreef byah het volgende:
Die "hoogste medaillespiegel ooit" jinx heeft lekker geholpen in ieder geval
Even de coronatest uitslagen afwachtenquote:Op zondag 25 juli 2021 09:29 schreef kilon het volgende:
[..]
Maar de roeiers kunnen nog 10 medailles pakken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |