Dus er valt nog wat te juichen?quote:Op zondag 25 juli 2021 11:02 schreef Moira het volgende:
Eythora en Lieke staan trouwens 12 en 13 voor meerkampfinale nu als je alleen de top 2 per land meeteltDat zie ik idd nog wel meerkampfinale worden

quote:Op zondag 25 juli 2021 11:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Nja 2 Nederlandse in de meerkampfinale is wel juichwaardig

Door dat hele gedoe geen Hans en NL presteert niet top!111quote:Op zondag 25 juli 2021 11:25 schreef heywoodu het volgende:
Dit kijkt zoveel minder lekker zonder Hans

Wat gehoekt, maar goeie landingquote:

Hierna is nog 1 subdivisie, dus nog 1 ronde van allemaal groepen die alle rotaties nog doenquote:Op zondag 25 juli 2021 11:33 schreef Szura het volgende:
Kan iemand me even wat overzicht geven, hoeveel moeten er nog?

6e, Myk gaat er nog tussenuit. Maar wel krap.quote:Op zondag 25 juli 2021 11:34 schreef Moira het volgende:
Shit, wellicht geen sprongfinale voor GiuliaNu 7e

Ohja!quote:Op zondag 25 juli 2021 11:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
6e, Myk gaat er nog tussenuit. Maar wel krap.

Speciaal even de sprong stream aangezetquote:

Ah oké, ik kom schermen tekort momenteelquote:Op zondag 25 juli 2021 11:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Hierna is nog 1 subdivisie, dus nog 1 ronde van allemaal groepen die alle rotaties nog doen

Huh, zoveel is er toch niet op?quote:Op zondag 25 juli 2021 11:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ah oké, ik kom schermen tekort momenteel

Voetbalquote:Op zondag 25 juli 2021 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh, zoveel is er toch niet op?

Denk het niet, dan moet ze een 9.5 op de uitvoering ofzoquote:

Aaah de zaal neemt afscheidquote:Op zondag 25 juli 2021 11:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk het niet, dan moet ze een 9.5 op de uitvoering ofzo

Oef, dat wordt spannendquote:Op zondag 25 juli 2021 11:51 schreef koffieleuk het volgende:
Na het wegstrepen staat Lieke 18e en Eythora 21e voor de meerkamp.

18e en 19e trouwens toch? Er zitten al 2 Britten en 2 Italianen boven Amelie Morgan en Asia D'amatoquote:Op zondag 25 juli 2021 11:51 schreef koffieleuk het volgende:
Na het wegstrepen staat Lieke 18e en Eythora 21e voor de meerkamp.

Kloptquote:Op zondag 25 juli 2021 12:00 schreef Moira het volgende:
[..]
18e en 19e trouwens toch? Er zitten al 2 Britten en 2 Italianen boven Amelie Morgan en Asia D'amato

Denk dat deze bedoeld wordt.quote:

quote:

Hoe is Saraiva lately eigenlijk?quote:Op zondag 25 juli 2021 13:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
En ik kijk wel uit naar Yeo en Moreno op sprong nu, en alles van Andrade.

Geen idee eigenlijkquote:

nou nou nouquote:Op zondag 25 juli 2021 13:45 schreef RipCity het volgende:
Zou goed zijn voor die sport als heel die Wevers clan snel weg is. Met dat beschermen van die kindermishandelaar.

quote:Bij de NOS gaf Wevers na afloop te kennen met veel gemengde gevoelens op de Olympische Spelen te staan: ,,Ik vind het jammer dat Vincent hier niet is. Ik vind het jammer dat onze hele sport kapot is gemaakt in Nederland. Denk dat het anders had gemoeten en gekund. Er zit heel veel pijn aan die kant. Ik ben ook heel erg bezorgd om de toekomst van het turnen. Ik hoop dat de nieuwe generatie de kans krijgt om het anders te doen. Er moet iets gebeuren, al zal ik daar nog even over na moeten denken wat dan precies. Er zal heus weer een groep opstaan die het weer gaat fixen.”

Als er iemand de sport aan het kapotmaken was, was het pa Wevers wel.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:17 schreef Meridiaan het volgende:
Nog meer mopperen van Wevers: https://www.ad.nl/olympis(...)-nederland~a2071466/
[..]

Het lijkt erop dat Simone ook de brugfinale gaat halenquote:Op zondag 25 juli 2021 14:38 schreef koffieleuk het volgende:
Saraiva trouwens 8e op balk, nog één rotatie te gaan!

Andrade nog op brug, kan er misschien nog voorbijquote:Op zondag 25 juli 2021 14:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Simone ook de brugfinale gaat halenStaat nu 10e maar minus 2 Russen.

Oef dat zag er wel uit als een oefening die Simone nét buiten de finale zal schoppenquote:Op zondag 25 juli 2021 14:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Andrade nog op brug, kan er misschien nog voorbij

Jammerquote:Op zondag 25 juli 2021 15:05 schreef koffieleuk het volgende:
Eythora en Lieke niet geplaatst voor de meerkamp, Lieke is wel eerste reserve.
Dus we zien alleen Bart nog in actie.

quote:Op zondag 25 juli 2021 15:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Jammer
Weet jij trouwens hoe het in de teamfinale zit? Kwalificatie was '4 up 3 count' maar is teamfinal niet 3 up 3 count?

0,233 verschil tussen alle vloerfinalistenquote:

Ja of blessures. Maar de meerkamp is donderdag al dus ik schat die kans iets kleiner in eigenlijk.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:16 schreef Szura het volgende:
Dus uiteindelijk toch geen meerkampfinale. Alleen als er nog besmettingen zijn.

Nee da's wel kort dag. Hoe was het afgelopen met die Roemeense en haar enkel eigenlijk?quote:Op zondag 25 juli 2021 16:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja of blessures. Maar de meerkamp is donderdag al dus ik schat die kans iets kleiner in eigenlijk.

Geen ideequote:Op zondag 25 juli 2021 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee da's wel kort dag. Hoe was het afgelopen met die Roemeense en haar enkel eigenlijk?

Heb het niet langs zien komen, maar vond wel dit (met Google Translate):quote:Op zondag 25 juli 2021 16:28 schreef Moira het volgende:
[..]
Geen ideeMisschien weet @:koffieleuk dat van Twitter?
Edit: TIjdens het zoeken kwam ik dit artikel over Iordache van NYT tegen (vanmorgen gepubliceerd), is de moeite waard.quote:"With leg pain, tears in her eyes, but with a heart like all of Romania, Larisa Iordache managed to secure a place in the Olympic final at the beam. Larisa will compete for medals in eight days, on August 3, and her time is allied in the terrible battle she is fighting with pain. Upon follow-up (MRI), he was found to have a metatarsal sprain. He will have a three-day forced break, after which he will start preparing for the final! From home, we also send him all the positive energy he so desperately needs ", announced CS Dinamo.

Ik wist ook helemaal niet dat d’r moeder zo recent is overledenquote:Op zondag 25 juli 2021 16:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb het niet langs zien komen, maar vond wel dit (met Google Translate):
https://ziare.com/olimpia(...)a-diagnostic-1692022
[..]
Edit: TIjdens het zoeken kwam ik dit artikel over Iordache van NYT tegen (vanmorgen gepubliceerd), is de moeite waard.

Bohh toch nog ff terugkijken, niet alles van d’r gezien! Moet de Russen en Chinezen eigenlijk ook nog ff terugkijkenquote:Op zondag 25 juli 2021 17:39 schreef heywoodu het volgende:
Wat een prestatie van Andrade vandaag
Dat ze op sprong ging schitteren zat er wel aan te komen, maar dit is echt wel gaaf

Hoe laat begint dit?quote:Op maandag 26 juli 2021 11:11 schreef koffieleuk het volgende:
Ontzettend zin in de landenfinale zo, hopelijk weer net zo'n thriller als Stuttgart 2019
Prayer circle voor de achillespees van Artur Dalaloyan.

Nu!quote:

Bedankt, ik heb een stream aangezet.quote:

De algemene is primaquote:Op maandag 26 juli 2021 12:14 schreef kilon het volgende:
Raden jullie de algemene stream aan of is er nu een toestel waar alle aandacht naar uit mag gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |