quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet van bed naar bed hoppen als er geen mannen zijn die hetzelfde doen.
Ik als man zie om me heen juist een toename van hypocriete incelmannen die menen dat vrouwen ze iets verschuldigd zijn en dat vind ik zeer verontrustend.
Dat is toch logisch die statistiek? Maar de vrouw heeft dan toch niets verkeerds gedaan? Dit gaat over tinder en voornamelijk de ONS, want maar om de zoveel keer dat er gewoon wat geneukt wordt zal er maar eens een serieuze relatie uitkomen. Dat is tinder. Dat is toch omdat alle mannen alle vrouwen zouden willen doen. Als 5 mannen alle 5 de vrouwen zouden willen doen, dan hebben die 5 vrouwen maar te kiezen en kiezen ze de lekkerste van de 5. Zeker als het enkel om een potje seks gaat. Dus die ene man neukt alle 5 de vrouwen. En dat kan omdat het niet om een relatie gaat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:09 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Je scoort mischien wel punten door zoiets te zeggen en het klinkt erg aannemelijk. Maar of dat waar is is maar de vraag.
[ afbeelding ]
Mannen schieten zichzelf in de voeten door die vervelende achterhaalde argumenten te blijven herhalen.
Verder doen vrouwen ook heel generaliserend over mannen maar dat vind je gek genoeg allemaal mooi.
Omdat elke vrouw wel geliked word, waarintegen vrouwen dat andersom bij mannen veel selectiever doen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:37 schreef Discombobulate het volgende:
Vrouwen hebben het sowieso veel makkelijker op Tinder dan mannen. Dat is allang bekend.
Ja en omdat de verhouding man-vrouw geskewed is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:05 schreef M1stral het volgende:
[..]
Omdat elke vrouw wel geliked word, waarintegen vrouwen dat andersom bij mannen veel selectiever doen.
Ook waar, maar dan moet je zoals voorgaande poster niet met een willekeurige Google search op de proppen komen om vervolgens je interpretatie van online dating nog maar even te staven.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja en omdat de verhouding man-vrouw geskewed is.
Word je er dan op een gegeven moment niet gestoord van? (Ik neem aan dat je een vrouw, als dat dingetje links klopt.)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja er wordt zeker veel gegeneraliseerd, goed dat je dit in ieder geval doorhebt. Ook de genoemde manieren hoe je single 30-ers herkent moet je niet allemaal even serieus nemen.
Tja daten en alles eromheen is voor meer mensen wel lastig, hier op R&P lezen geeft wel wat inzichten, maar zoveel mensen zoveel meningen. Ik denk dat je ook je eigen weg erin moet zoeken en al doende leert men. (ben zelf ook nog lerende, dus geen goede tips )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat met name om de voldoening van het hebben kunnen verleiden van een vrouw, dat ze ervoor kiest om vanwege jou met je naar bed te gaan en niet vanwege die 50 euro die je net gegeven hebt. Het hele gedoe met flirten vooraf e.d. vind ik net zo leuk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:47 schreef Munchkin het volgende:
Als je uit bent op seks zonder liefde, waarin dan niet gewoon naar een hoer gaan? Dat lijkt me een stuk kosteneffectiever, en minder gezeik..
Dure hobby ook. En misschien ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 02:26 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Het gaat met name om de voldoening van het hebben kunnen verleiden van een vrouw, dat ze ervoor kiest om vanwege jou met je naar bed te gaan en niet vanwege die 50 euro die je net gegeven hebt. Het hele gedoe met flirten vooraf e.d. vind ik net zo leuk.
Naar de hoeren is m.i. iets wat hooguit een keer grappig is om te doen met vrienden in een dronken bui, maar het gaat me wat te ver om elke week een paar minuten op zo'n natte Spaanse (boh boh) te liggen die het alleen maar doet voor het geld.
Kostbaar? Ja. Inmoreel? Dat hangt heel erg van de situatie af. Ik vind prostitutie niet per definitie inmoreel. Inmoreel wordt het m.i. als je misbruik van iemand maakt. En daar zijn meer voorbeelden bij te bedenken. Wat bijvoorbeeld te denken van de player die er alles aan doet om in de dame haar broekje te komen om, zodra hij zijn pandapunten kwijt is, haar direct te dumpen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 06:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dure hobby ook. En misschien ook
Immoreel.
Ook immoreel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:37 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Kostbaar? Ja. Inmoreel? Dat hangt heel erg van de situatie af. Ik vind prostitutie niet per definitie inmoreel. Inmoreel wordt het m.i. als je misbruik van iemand maakt. En daar zijn meer voorbeelden bij te bedenken. Wat bijvoorbeeld te denken van de player die er alles aan doet om in de dame haar broekje te komen om, zodra hij zijn pandapunten kwijt is, haar direct te dumpen?
Over het middelste deel verschillen wij van inzicht, maar voor het overige ben ik het met je eens. Als beide partijen er vrijwillig voor kiezen en het contact vindt plaats met wederzijds respect plaats, dan is seks niet inmoreel. Ook niet als er een financiële transactie aan voorafgaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 11:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ook immoreel.
Prostitutie is idd niet perse immoreel, maar in de meeste gevallen (of veel gevallen) zitten die vrouwen daar toch gedwongen. Als beide partijen vrijwillig ervoor kiezen en daar plezier aan hebben is het geen probleem.
Tinder is troep. Toen ik mijn account aanmaakte had ik binnen 2 weken 20+ likes en op een of andere manier is dit gezakt naar 2 en blijft het ook bij 2. Ze willen gewoon dat je dokt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:37 schreef Discombobulate het volgende:
Vrouwen hebben het sowieso veel makkelijker op Tinder dan mannen. Dat is allang bekend.
Ik zie dat niet om mee heen; ik zie dat (gelukkig) alleen op fok.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet van bed naar bed hoppen als er geen mannen zijn die hetzelfde doen.
Ik als man zie om me heen juist een toename van hypocriete incelmannen die menen dat vrouwen ze iets verschuldigd zijn en dat vind ik zeer verontrustend.
Ik zie dit ook alleen maar op FOK!.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie dat niet om mee heen; ik zie dat (gelukkig) alleen op fok.
En niet snappen dat je daardoor alleen nog maar minder seks krijgtquote:Op donderdag 19 augustus 2021 01:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zie dit ook alleen maar op FOK!.
Woest zijn dat je geen seks “krijgt”. .
En daardoor nog meer wegjaagt en nog meer afstand creëert omdat je een creep gevonden wordt. Maar het is de schuld van de vrouw!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En niet snappen dat je daardoor alleen nog maar minder seks krijgt
Maar het op fok zien is toch ook een toename?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie dat niet om mee heen; ik zie dat (gelukkig) alleen op fok.
Ervaring mee?quote:Op maandag 26 juli 2021 11:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Optie 1 Is nog geen garantie dat ze single is
Ik vind toch dat er behoorlijk wat verbitterde en boze gescheiden mannen rondlopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:01 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Het probleem bij het vrouwelijk geslacht is dat ze er never nooit overheen komen.
Verklaar je nader. Vaak niet een gevalletje te snel in iets nieuws willen duiken zonder het vorige verwerkt te hebben?quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:49 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik vind toch dat er behoorlijk wat verbitterde en boze gescheiden mannen rondlopen.
Waarschijnlijk. Of mannen die het na de scheiding niet lukt om hun eigen sociale leven weer op te bouwen. Maar goed nu generaliseer ik even als reactie op jou generaliserende post (of was dat iemand anders?)quote:Op zondag 22 augustus 2021 01:06 schreef M1stral het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Vaak niet een gevalletje te snel in iets nieuws willen duiken zonder het vorige verwerkt te hebben?
Dat was iemand andersquote:Op zondag 22 augustus 2021 07:56 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Of mannen die het na de scheiding niet lukt om hun eigen sociale leven weer op te bouwen. Maar goed nu generaliseer ik even als reactie op jou generaliserende post (of was dat iemand anders?)
Probleem is denk ik inderdaad bij beide geslachten gebrek aan zelfreflectie en verwerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |