Bij boodschappen doen is het meestal een van de uitersten: of makkelijk of haute cuisine. Vaak is een mandje genoeg, tenzij er bier moet worden ingeslagen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, je hebt nog niet gezegd hoe je de single bèta mannetjes herkent en dat is het belangrijkst voor dit topic
Ergens vind ik het ook weer niet heel vreemd dat vrouwen om mee te settelen op een ander type vallen dan om een nachtje lol mee te hebben. Of misschien door schade en schande wijs geworden en dan toch voor de lievere man kiezen. Haha als jij ze zachtgekookte eitjes noemt, betekent dat dan dat je jezelf tot de alfa mannetjes rekent? En kopen die rode wijn en crackers? (dan moet ik die overslaan in de supermarkt )
Waar ligt dat dan precies aan dat je ze niet tijdens kerst bij familie aan tafel wil hebben?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:28 schreef anoniemV het volgende:
Tuurlijk is dat niet vreemd. De mannen die ik voor een nachtje heb gehad zijn helemaal niet de types die ik als vader van mijn kind wil of mee aan de tafel wil bij kerst met de familie. Bij mannen is dat toch ook zo? Ik heb mijn mannelijke collega's ooit onder elkaar horen roddelen dat ik geen vrouw ben om iets serieus mee aan te gaan maar wel perfect om eens een nachtje op weg te pompen. Dus denk niet dat vrouwen de enige hypocrieten zijn hoor op dat vlak.
Nooit fijn bij gevoeld, zeker bij de leeftijdsgroep waar dit topic over gaat is het net alsof je zit te solliciterenquote:
Tenzij ik de context mis want ik lees niet alles. Vrouwen geven over het algemeen het idee alsof ze een relatie willen en meer willen. Maar ze gaan meer van hot naar her dan dat ze echt werken naar een relatie toe. nogal raar. Als je de sloerie uithang wat verwacht je dat mannen van jou gaan denken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:28 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet vreemd. De mannen die ik voor een nachtje heb gehad zijn helemaal niet de types die ik als vader van mijn kind wil of mee aan de tafel wil bij kerst met de familie. Bij mannen is dat toch ook zo? Ik heb mijn mannelijke collega's ooit onder elkaar horen roddelen dat ik geen vrouw ben om iets serieus mee aan te gaan maar wel perfect om eens een nachtje op weg te pompen. Dus denk niet dat vrouwen de enige hypocrieten zijn hoor op dat vlak.
Een deel ervan iig omdat de kans groter is dat je er een heus gesprek mee kunt voeren. Maar dan gaat het wel eerder om een echte relatie dan om een one night stand.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:29 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Wacht. Waarom zou je als man een single 30+ verkiezen boven een jong hertje.
Gewoon, de typische mannen waar je niet al te veel liefde en respect van krijgt als vrouw en niet echt trots op bentquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Waar ligt dat dan precies aan dat je ze niet tijdens kerst bij familie aan tafel wil hebben?
Ja hoor allemaal sloeries wij. Goed zo, blijf maar uit onze buurt dan zijn we allemaal tevreden. Toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 05:32 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Tenzij ik de context mis want ik lees niet alles. Vrouwen geven over het algemeen het idee alsof ze een relatie willen en meer willen. Maar ze gaan meer van hot naar her dan dat ze echt werken naar een relatie toe. nogal raar. Als je de sloerie uithang wat verwacht je dat mannen van jou gaan denken.
Dan kun je wel boos gean doen. Dit veranderd niet wat mannen om zich heen zien gebeuren hoe vrouwen zich gedragen. Nogal raar namelijk en niet in lijn met wat je vnl hoort dat ze graag een relatie willen. Dat is nl gewoon niet waar. Ze hoppen van bed naar bed tot ze iemand goed genoeg achten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:05 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Ja hoor allemaal sloeries wij. Goed zo, blijf maar uit onze buurt dan zijn we allemaal tevreden. Toch?
Vrouwen kunnen niet van bed naar bed hoppen als er geen mannen zijn die hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:04 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Dan kun je wel boos gean doen. Dit veranderd niet wat mannen om zich heen zien gebeuren hoe vrouwen zich gedragen. Nogal raar namelijk en niet in lijn met wat je vnl hoort dat ze graag een relatie willen. Dat is nl gewoon niet waar. Ze hoppen van bed naar bed tot ze iemand goed genoeg achten.
Wat is een fatsoenlijke gesprek? iemand die tegen mij half Engels-Nederlands praat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 05:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een deel ervan iig omdat de kans groter is dat je er een heus gesprek mee kunt voeren. Maar dan gaat het wel eerder om een echte relatie dan om een one night stand.
Een ander deel zal het niet veel kunnen schelen, maar dan kan zelfvertrouwen nog een voordeel zijn.
leg uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet van bed naar bed hoppen als er geen mannen zijn die hetzelfde doen.
Ik als man zie om me heen juist een toename van hypocriete incelmannen die menen dat vrouwen ze iets verschuldigd zijn en dat vind ik zeer verontrustend.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 05:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een deel ervan iig omdat de kans groter is dat je er een heus gesprek mee kunt voeren. Maar dan gaat het wel eerder om een echte relatie dan om een one night stand.
Een ander deel zal het niet veel kunnen schelen, maar dan kan zelfvertrouwen nog een voordeel zijn.
Mijn ervaring is juist dat vrouwen rond de 30 enorm veel issues en bagage hebben, kan wellicht ook iets Amsterdams zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:49 schreef Academicus het volgende:
Alle wijven zijn tegenwoordig foodie of fitgirl en menen allemaal wereldreiziger te zijn
Mijn ervaring is dat wijven rond de 30 echt prima te doen zijn, vaak uit een wat langere relatie en gaan dan helemaal los of ze zijn financieel onafhankelijk en zonder kinderen en kiezen bewust voor een FWB
Iedereen heeft bagage van slechte ervaringen. Sommige dragen het wel wat meer mee dan anderen. Elk huisje zijn kruisje. Issues en bagage hebben dat heeft iedereen wel (in wat voor vorm dan ook).quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:18 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
[..]
Mijn ervaring is juist dat vrouwen rond de 30 enorm veel issues en bagage hebben, kan wellicht ook iets Amsterdams zijn.
Wat voor issues leg eens uit dan. Ik zie ook wel issues bij mensen. (Buiten relaties en wat voor geslacht dan ook om)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:18 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
[..]
Mijn ervaring is juist dat vrouwen rond de 30 enorm veel issues en bagage hebben, kan wellicht ook iets Amsterdams zijn.
Het probleem bij het vrouwelijk geslacht is dat ze er never nooit overheen komen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Iedereen heeft bagage van slechte ervaringen. Sommige dragen het wel wat meer mee dan anderen. Elk huisje zijn kruisje. Issues en bagage hebben dat heeft iedereen wel (in wat voor vorm dan ook).
Jammer dat je zo’n kortzichtige kijk erop hebt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:01 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Het probleem bij het vrouwelijk geslacht is dat ze er never nooit overheen komen.
Huh waarom zou je er dan mee naar bed willen als je er geen liefde en respect van krijgt? Wat is jouw definitie van liefde en respect?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:04 schreef anoniemV het volgende:
Gewoon, de typische mannen waar je niet al te veel liefde en respect van krijgt als vrouw en niet echt trots op bent
Ja er wordt zeker veel gegeneraliseerd, goed dat je dit in ieder geval doorhebt. Ook de genoemde manieren hoe je single 30-ers herkent moet je niet allemaal even serieus nemen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:54 schreef DisneyXDEE het volgende:
Er wordt wel ontzettend hard gegeneraliseerd lijkt het wel. Ik probeer beter te worden in daten en alles erom heen, sinds ik totaal geen gevoel hiervoor heb.
Je scoort mischien wel punten door zoiets te zeggen en het klinkt erg aannemelijk. Maar of dat waar is is maar de vraag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet van bed naar bed hoppen als er geen mannen zijn die hetzelfde doen.
Ik als man zie om me heen juist een toename van hypocriete incelmannen die menen dat vrouwen ze iets verschuldigd zijn en dat vind ik zeer verontrustend.
omdat ik er op die moment zin in had. En seks zoder liefde kan zeker. Respect denk je soms te krijgen voor de seks, maar niet echt erna.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Huh waarom zou je er dan mee naar bed willen als je er geen liefde en respect van krijgt? Wat is jouw definitie van liefde en respect?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |