SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Duidelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:45 schreef livelink het volgende:
Je hoort wel meteen dat het Clouseau is
Waar was je, Melting? Hier is het op wat druppels na, de hele dag droog geweest.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed, maar nat. Vanaf een uur of 2 dan toch.
Was inmiddels zo nat geregend dat ik maar naar huis ben gegaan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:46 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het de waarheid is.
Ik was voor het eerst sinds bijna een jaar weer naar de Efteling.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar was je, Melting? Hier is het op wat druppels na, de hele dag droog geweest.
Heel verstandig om dat een scootmobiel te huren, daar zij ze ook voor!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was voor het eerst sinds bijna een jaar weer naar de Efteling.
Had daar een scootmobiel gehuurd, want lopen was geen optie voor me.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:46 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het de waarheid is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
Heel verstandig om dat een scootmobiel te huren, daar zij ze ook voor!
Van wie?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:48 schreef DJ11 het volgende:
De stemmen van Morten Harket en Morten Harket passen perfect bij elkaar.
Was het druk in de Efteling? Mijn zoon gaat morgen naar Walibi. Hij heeft via vakantieveiling goedkoop kaartjes kunnen bemachtigen. Zijn username was doe_het_niet!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was voor het eerst sinds bijna een jaar weer naar de Efteling.
Had daar een scootmobiel gehuurd, want lopen was geen optie voor me.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Was het druk in de Efteling? Mijn zoon gaat morgen naar Walibi. Hij heeft via vakantieveiling goedkoop kaartjes kunnen bemachtigen. Zijn username was doe_het_niet!
En hij is ervan overtuigd dat hij om die reden niet overboden is
[..]
Was het druk in de Efteling? Mijn zoon gaat morgen naar Walibi. Hij heeft via vakantieveiling goedkoop kaartjes kunnen bemachtigen. Zijn username was doe_het_niet!
[..]
De uitleg verheldert het wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Weer zo'n grapje dat hopeloos de mist in gaat. Ik bedoelde gewoon te zeggen dat de Everly Brothers samen zongen, terwijl Morten hier de coupletten alleen zingt: eerste en tweede stem...
Hij matcht mooi met zijn eigen stemquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Weer zo'n grapje dat hopeloos de mist in gaat. Ik bedoelde gewoon te zeggen dat de Everly Brothers samen zongen, terwijl Morten hier de coupletten alleen zingt: eerste en tweede stem...
Ik sta er van te kijken dat jij dat soort dingen altijd weet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:51 schreef DJ11 het volgende:
André van Duin?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik zal straks wel even de kampioen 1e, 2e, 3e 3n 4e stem door een en dezelfde zanger draaien.
Denk dat niet veel mensen beseffen hoe knap het is wat hij heeft gemaakt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik zal straks wel even de kampioen 1e, 2e, 3e 3n 4e stem door een en dezelfde zanger draaien.
Denk dat niet veel mensen beseffen hoe knap het is wat hij heeft gemaakt.
Ik geloof je.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:56 schreef livelink het volgende:
Ik was al aan het typen voordat ik het nummer hoorde. Maar dat gelooft nu niemand natuurlijk.
Ik wist dat ook, maar ik deel ook de liefde voor A-ha met Elfjequote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat jij dat soort dingen altijd weet.
Waarom gooi je dan ook bier over je toetsenbord?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:57 schreef livelink het volgende:
Mijn toetsenbord doet moeilijk sinds ik er bier overheen heb gegooid (al best lang geleden). Daarom typ ik wat langzaam. Is ook al direct een disclaimer voor de show van Melting.
Daar had ik nou eens echt zin in.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom gooi je dan ook bier over je toetsenbord?
We geven hem gewoon niet op.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Serieuze aankondiging en dan ineens een rickroll...
Dat is ook jammerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Het is best jammer dat instrumentale muziek tegenwoordig amper nog scoort.
2 vriendinnen van Symphquote:
Die ken ik niet.quote:
Hier wil ik ech al best lang heen. Ik ben echt fan van ze, en ze komen hier in het theaterquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Hoe kom je er bij om hier een kaartje voor te kopen? Spontane actie of.....
Ja, ik heb wel van ze gehoord. Volgens mij hadden ze de Annie M.G. Schmidtprijs of zoiets gewonnen voor een liedje.quote:
En dankzij mijn oplettendheid was het nog niet uitverkochtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier wil ik ech al best lang heen. Ik ben echt fan van ze, en ze komen hier in het theater
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel van ze gehoord. Volgens mij hadden ze de Annie M.G. Schmidtprijs of zoiets gewonnen voor een liedje.
Oh ja, ik wist het van 'Het is begonnen' Een vervolg op 'Het is over'.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Twee keer zelfs. Voor: Ik heb een man gekend en Het is begonnen
Dat zit zo knap in elkaar ookquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik wist het van 'Het is begonnen' Een vervolg op 'Het is over'.
Heftig, maar wel mooiquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:22 schreef just me het volgende:
Dit nummer was het nummer op de bruiloft van mijn broer en zijn engelse vrouw en het was ook het nummer op haar crematie![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:22 schreef just me het volgende:
Dit nummer was het nummer op de bruiloft van mijn broer en zijn engelse vrouw en het was ook het nummer op haar crematie![]()
Wat heb je als toe dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Er is toe![]()
(En ik ben daar ook echt letterlijk net aan toe)
Apart. Ik eet al jaren geen toetjes meer.quote:
Ik heb aardbeien (zonder slagroom) en kersen. En ook nog watermeloen.quote:
Wel verdoofd, hoop ik?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen slacht ik weer een watermeloen
Morgen ga ik weer naar de turkse groenteboer die overheerlijke kersen heeftquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb er gisteren één geslacht. Die ligt nu in stukjes in de koelkast. Het was een bloedbad kan ik je vertellen. Het hele aanrecht was rood.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Noir Desir - Le vent nous porteraquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Wat is hiervan ook alweer de artiest en titel?![]()
Dit moet namelijk in mijn verzamelmap met de codenaam "F"...
Mais ouiquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik was als door de wind gedragen, zo snel
die pruimen maken nu duidelijk waarom je soms moet rennenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zit aan de pruimen en kersen uit eigen tuin.Abrikozen zijn nog niet rijp, dus daar wacht ik nog wel even op
whahahahaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
die pruimen maken nu duidelijk waarom je soms moet rennen
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zit aan de pruimen en kersen uit eigen tuin.Abrikozen zijn nog niet rijp, dus daar wacht ik nog wel even op
Ja hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag er zo nog een nummer van deze man?
Dat is lief en leuk!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:43 schreef Melting het volgende:
Stond de buurvrouw ineens aan de deur met een bedank pakketje dat mijn werk gestuurd heeft.
quote:
Oh tof. Wat zit er in?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:43 schreef Melting het volgende:
Stond de buurvrouw ineens aan de deur met een bedank pakketje dat mijn werk gestuurd heeft.
Inderdaad een heel mooi nummer ditquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hab' in die Zukunft gesehen, und sie zeigt nur dich
Maar wat een goed nummer zeg.
Ik heb daar een ander merk van geproefd laatst, maar ik kreeg het niet wegquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik weet niet of jullie deze meuk in NL hebben, maar dit is echt belachelijk lekker![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:48 schreef livelink het volgende:
Jij dacht aan de ohne dich die door Toontje Lager was gecovered? Ik namelijk wel.
nee joh, aan Rammstein natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:48 schreef livelink het volgende:
Jij dacht aan de ohne dich die door Toontje Lager was gecovered? Ik namelijk wel.
Ik denk dat ik liever gewoon een dubbele espresso zou willen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik weet niet of jullie deze meuk in NL hebben, maar dit is echt belachelijk lekker![]()
[ afbeelding ]
Deze is imho echt goed. Niet zoet en geen rare smaak ofzoquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb daar een ander merk van geproefd laatst, maar ik kreeg het niet weg
ik maal mijn koffiebonen welquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Deze is imho echt goed. Niet zoet en geen rare smaak ofzo
Ik ben te lui om koffie te makenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever gewoon een dubbele espresso zou willen.
als in "bedankt voor de fijne tijd" ?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:43 schreef Melting het volgende:
Er zit suiker in, net als in cola. Voor de rest is het gewoon koffie. Dat het extra ongezond is, is een fabeltje. Er zit niks vreemds of ongezonds verder in als je op het etiket kijkt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Energydrinks zijn smerig en vreselijk ongezond
Staat op mijn verbodslijst voor de kinderen. Net als Magnum-ijsjes.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Energydrinks zijn smerig en vreselijk ongezond
Waarom geen Magnumijsjes?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Staat op mijn verbodslijst voor de kinderen. Net als Magnum-ijsjes.
Zover ik het weet houden ze zich daar nog steeds redelijk aan.
Nee, ook niet. Nee, die Magnum-ijsjes is gewoon iets persoonlijks van mij. Ik vind dat niet nodig. Zoveel andere ijsjes te krijgen die niet zo machtig zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom geen Magnumijsjes?
En eten jij en je man die wel?
Ik ken deze niet. Ik heb deze week wel de cola light met koffiesmaak van de Jumbo geprobeerd. Smaakt wel oké, maar niet zo lekker als cola light strawberry cream. Totaal uitverkocht, dat spul. En ik snap waarom.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, als ik kijk wat ik in het verleden allemaal naar binnen heb gewerkt en in welke hoeveelheden denk ik dat een blikje koffie een van mijn minste zorgen is. Al was het een kratquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik drink twee keer per jaar een cola of tonic en ongeveer net zo vaak een warme chocomel en dat was het wel qua drinken waar kcal in zitten
Ik ook. Cola drink ik op zeldzame feestjes want dan is water en thee wel een beetje saai. Chocomel is wel lekker een paar keer in de winter.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik drink twee keer per jaar een cola of tonic en ongeveer net zo vaak een warme chocomel en dat was het wel qua drinken waar kcal in zitten
Dan moet je me op een andere manier omkopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien moeten we Melting zo even heel lief aankijken?
Het heeft in de Top 40 gestaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet je me op een andere manier omkopen.
In de Efteling hadden ze vandaag frozen chocomel en frozen Fristi.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ook. Cola drink ik op zeldzame feestjes want dan is water en thee wel een beetje saai. Chocomel is wel lekker een paar keer in de winter.
Ho, ho, ho. Wat hadden we nou afgesproken over Rammsteinquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet je me op een andere manier omkopen.
Alles moet in deze tijd frozen, daar heb ik al helemaal niets meequote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
In de Efteling hadden ze vandaag frozen chocomel en frozen Fristi.
Die chocomel is niet lekker.
Als het nou heel veel is, deel ik met je.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ho, ho, ho. Wat hadden we nou afgesproken over Rammstein![]()
Je bent niet omkoopbaar wat dat betreft.
Dan moet Melting kiezen tussen jou of mijquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ho, ho, ho. Wat hadden we nou afgesproken over Rammstein![]()
Je bent niet omkoopbaar wat dat betreft.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
En daar is the Discjockey person weer, terug uit de Efteling
Hij heeft inspiratie opgedaan in het Sprookjesbos, dus het wordt een topshowquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
En daar is the Discjockey person weer, terug uit de Efteling
Nou maak je het persoonlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Dan moet Melting kiezen tussen jou of mij
Daar ben ik niet echt geweest vandaag.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij heeft inspiratie opgedaan in het Sprookjesbos, dus het wordt een topshow
Roodkapjequote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij heeft inspiratie opgedaan in het Sprookjesbos, dus het wordt een topshow
Oh nee, kiezen voor een man is sowieso moeilijkquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou maak je het persoonlijk![]()
Dat wil ik Melting niet aan doen.
Graag!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zal ik de foto van Symph met Roodkapje er weer eens in gooien?
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
Oh nee, kiezen voor een man is sowieso moeilijk
Waar hij onder haar rokje gluurt?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
Oh, was ik maar een gijzelaar!
Het Goede Doel
Ach, als ik af en toe eens mag wandelen vind ik het best.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Jaaaa leuk!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Pater Moeskroen.... ik voel 'm al aankomen. Kan nooit lang meer duren
Die bewuste foto heb ik niet. Deze heb ik destijds van Muis gekregenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kende hem nog niet en Melting had mij op het verkeerde been gezet
Toch jammer dat ik stream van die show niet meer heb…quote:
dat was de meet met Possie erbij ?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die bewuste foto heb ik niet. Deze heb ik destijds van Muis gekregen
Foto is niet heel duidelijk, maar toch.....quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kende hem nog niet en Melting had mij op het verkeerde been gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Foto is niet heel duidelijk, maar toch.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
[..]
Oh ik zie het al, Symph heeft een bril nodig om de letters Roodkapje te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nog steeds nietquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, Symph heeft een bril nodig om de letters Roodkapje te lezen
Hij heeft sinds zijn diensttijd een bril. Geen idee waarom dat ding al zo’n 30 jaar in een la ligtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, Symph heeft een bril nodig om de letters Roodkapje te lezen
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die linkse man staat niet echt heel voordelig op de foto...
Dat is de schoonmaker die per ongeluk in beeld kwam gelopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb bezoek gekregen dus reageren gaat niet meer, maar we luisteren vrolijk allemaal naar R49 in de huiskamer
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb bezoek gekregen dus reageren gaat niet meer, maar we luisteren vrolijk allemaal naar R49 in de huiskamer
Dat is het origineel volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Mijn allergie voor Phil Collins begint een beetje over te raken
Mijn pa heeft die allergie ook. Ik heb die nooit gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Dat werd tijdquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Heel fijn nummer. Lekker bezig, Melting.quote:
Leuk! Hopelijk is het vrijdag mooi weer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Vrijdag vermoedelijk BBQ bij mijn zus in de tuin omdat is donderdag jarig ben.
Pa en vriendin en moeders erbij.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel fijn nummer. Lekker bezig, Melting.
Ze heeft gewoon een leuke tijd. Laat haar maar even.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Als daar autotune bij had gestaan was dat ding ter plekke doorgebrandquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een leuke tijd. Laat haar maar even.
Sinds wanneer heb jij wat met Rammstein? Moet ik weer mijn beeld bijstellen? Ik blijf niet aan de gang.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
MooiDat wordt een uitstekend blokje van de show straks
Dat klinkt leukquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Tofquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ohne Dich is een geweldig nummer. Een paar andere nummers trek ik ook prima. En de Pet Shop Boys hebben Mein Teil ooit geremixt en dat vind ik ook prima.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij wat met Rammstein? Moet ik weer mijn beeld bijstellen? Ik blijf niet aan de gang.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
Peter Saerstadt (of zoiets) Where do you go to my lovely
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:37 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben vorig weekend nog op de foto geweest met Ronnie Ruysdael!
Op 1,5 meter afstand?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:37 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:37 schreef BasEnAad het volgende:
Wat zei -ie? Eet geen bananen?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:37 schreef BasEnAad het volgende:
De Sjonniesquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:37 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat ze een ander toetsenbord heeft genomen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Niks te merken van dat bier op dat toetsenbord bij livelink
En anders eten we binnen kan weer nu ook, zus heeft 2e orik gehad, neefje krijgt eerste, voelt wel fijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Hopelijk is het vrijdag mooi weer.
Of ze heeft speed gebruikt...quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een ander toetsenbord heeft genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar bij een paar letters. Dus ik moet geluk hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Niks te merken van dat bier op dat toetsenbord bij livelink
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:44 schreef Symphonic het volgende:
30 dolfijnen aangespoeld bij Heerhugowaard
Dat is niet zo fijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:44 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Die Ronnie is ook een geweldige ventquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De Sjonnies![]()
Die vind ik echt geweldig
Ik vond het al raar. Maar trap overal in.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
K je nagaan wat Mariah Carrey veroorzaakt
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
K je nagaan wat Mariah Carrey veroorzaakt
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik naar nu.nl om het dolfijnenbericht te checken. Dat zag ik daar niet, maar wel dit bericht![]()
https://www.nu.nl/288321/(...)r-verkeerslicht.html
Ein tolle Deutsche schallplatte zeg je dan.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het al raar. Maar trap overal in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |