abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200537260
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Waarschijnlijk nu al, maar laat het even inwerken en kom dan niet klagen dat je belazerd bent.
Inmiddels weer een dag verder... Nog steeds niks

Hoe lang moet ik nog wachten?
Vaccin is ondertussen mijn lijf wel uit
  zondag 25 juli 2021 @ 12:27:31 #177
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200537383
Onder de 60 krijg je geen last van een infectie:

twitter
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200537647
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_200537836
quote:
98% van de mensen kunnen er tegen....

Dat is al onzin natuurlijk. 98% wordt niet ernstig ziek, maar een veel groter percentage wordt weldegelijk ziek.
Die 30% met antilichamen komt uit onderzoek van Sanquin. Sanquiin die zelf zeggen dat hun groep niet representatief is voor nederland

En dat in de eerste 5 minuten

De kritische Stichting Artsen Covid Collectie had vorige maand een "kritisch" vragenuurtje georganiseerd met oa Schetters maar ook voorstanders van vaccinatie.
Schetters dolf daar gigantisch het onderspit
pi_200537903
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 12:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

98% van de mensen kunnen er tegen....

Dat is al onzin natuurlijk. 98% wordt niet ernstig ziek, maar een veel groter percentage wordt weldegelijk ziek.
Ga dat met iemand bespreken die er net zo in staat als ik die wel om je geeft.
Ik lever gewoon een bijdrage aan van iemand die er voor heeft geleerd.
Ik denk niet dat hij slechts een mening verkondigd. Jij wel.
En je hebt je injectie al binnen dus je moet het nu wel met jezelf eens blijven
Prima toch?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_200537987
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 12:58 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ga dat met iemand bespreken die er net zo in staat als ik die wel om je geeft.
Ik lever gewoon een bijdrage aan van iemand die er voor heeft geleerd.
Ik denk niet dat hij slechts een mening verkondigd. Jij wel.
En je hebt je injectie al binnen dus je moet het nu wel met jezelf eens blijven
Prima toch?
Hij is al meerdere malen door zijn collega's terecht gewezen
Verder is het heel simpel ook voor jou te weerleggen wat hij zegt.
98% kan er tegen?
Hoe kan het dan dat slechts ~20% zonder symptomen blijft en dus 78% weldegelijk ziek wordt in welke mate dan ook? Zijn uitspraak klopt gewoonweg niet
Wat hij bedoeld is dat 98% niet in het ziekenhuis belandt
pi_200538027
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Fantasie dus. Waarvan akte.
Vooral dat communisme vind ik altijd geweldig. Staat gaat zeker binnenkort alle bedrijven opkopen in naam van "het volk"
pi_200538063
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:06 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ik ben geen viroloog. Jij ook niet. Jij hebt je injectie. Ik niet.
Ik volg gewoon de kritiek. Jij kan dat niet (- meer aan) --> want reeds geïnjecteerd.
Wat een onzin brabbel je nou weer. Luister nou eens gewoon naar wat hij zegt en zoek de officiele getallen erbij

98% kan er tegen?
Hoe kan het dan dat ~80% gewoon ziek wordt maar niet zo ernstig dat ze naar het ziekenhuis moeten?

Daar hoef je geen viroloog voor te zijn om te zien dat hij aan het manipuleren is.
pi_200538137
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:10 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ik gun je jouw visie. Je moet wel. Want reeds geinjecteerd.
Over cognitieve dissonantie gesproken, de tering zeg.

Jij denkt dat Schetters dit voor het eerst roept allemaal? Hij roept dit al sinds December/januari. Hij is meerdere malen terecht gewezen door zijn collega's.
Ik heb beide kanten van de verhalen aangehoord ver voordat ik uberhaupt een uitnodiging voor vaccinatie had, en de enige conclusie die je kunt trekken is dat Schetters om wat voor reden dan ook gedeeltelijk uit zijn nek lult

Eigenlijk had hij al afgedaan toen hij optrok met Andrew Wakefield
pi_200538248
twitter

Weer overal worden complotten ingezien. Mensen, mensen, waar houdt het op?
pi_200538321
Wappie weer met zijn Theo Schetters en persoonlijke beledigingen als hij van repliek wordt gediend :')

:W
pi_200538334
Professor Schetters zaait ongefundeerde twijfel over coronavaccins

oO<

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2021 13:28:16 ]
pi_200538425
Ja het is een echte propaganda oorlog met alle fact-checkers en her-fact-checkers en na-factcheckers. ;)
Maar voor mij geen injectie.
CDC, het Amerikaanse RIVM, stopt al met de pcr-test als middel om vast te stellen of iemand covid heeft of niet vanwege de hoge onbetrouwbaarheid. :')

https://www.cdc.gov/csels(...)CoV-2_Testing_1.html
― Thomas Sowell
pi_200538450
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat iedereen diarree krijgt? :o
Publiek WC's worden wel druk :)
Investeeren in incontinent produkten ook 'n goeie optie kan zijn.

quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben heel tevreden over hoe het gaat in NL.
Veel besmettingen, WCs goed te overzien. Weinig jongeren op de WC.
Gewoon zo doorgaan. ^O^

[ Bericht 30% gewijzigd door Tingo op 25-07-2021 13:44:36 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200538454
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:34 schreef Monomeism het volgende:
Ja het is een echte propaganda oorlog met alle fact-checkers en her-fact-checkers en na-factcheckers. ;)
Maar voor mij geen injectie.
CDC, het Amerikaanse RIVM, stopt al met de pcr-test als middel om vast te stellen of iemand covid heeft of niet vanwege de hoge onbetrouwbaarheid. :')

https://www.cdc.gov/csels(...)CoV-2_Testing_1.html
Zeg dan gewoon dat argumenten en feiten je niet interesseren en je hoe dan ook geen vaccin neemt. Dan is dat in elk geval duidelijk. Als je zelf met argumenten komt die aantoonbare leugens zijn en blijft roepen
dat iedereen die gevaccineerd is niet zelfstandig meer na kan denken, dan ga je daar reacties op krijgen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200538462
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon dat argumenten en feiten je niet interesseren en je hoe dan ook geen vaccin neemt. Dan is dat in elk geval duidelijk. Als je zelf met argumenten komt die aantoonbare leugens zijn en blijft roepen
dat iedereen die gevaccineerd is niet zelfstandig meer na kan denken, dan ga je daar reacties op krijgen.
Daarin geef ik je gelijk. Het is grotendeels mijn intuitie die zegt: Ho! En ik zei al: Ik ben geen viroloog! Dus feiten kan ik, en jij nooit zeker duiden. Je gokt. We gokken.
― Thomas Sowell
pi_200538487
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik wou dat ik dit bericht 1000x kon liken.
Mono-iets komt hier alleen om verwarring en verdeeldheid te zaaien.
pi_200538546
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:24 schreef Monomeism het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van fok-virologen die om zich heen schoppen omdat ze zelf al een injectie hebben genomen op de gok. Ik weet het. Het zit er al in. Dat geeft emoties en onzekerheid. Ik luister liever alle kritiek.
Daarnaast volg ik heus ook wel de propaganda. Maak jullie geen zorgen dus.
Alleen zelf nadenken als de cijfers voor je neus liggen wil nog niet zo lukken
pi_200538557
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

_O- _O_ _O- _O_ _O-
pi_200538687
-edit

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2021 13:54:47 ]
pi_200538745
twitter
pi_200538748
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maar ik neem toch geen injectie. Ik pas. Er rijzen steeds weer nieuwe problemen met vaccins dus ik doe het niet. Maar wees er tevreden mee. Je kan nu ook niet anders.
― Thomas Sowell
pi_200538783
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:56 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Bedankt voor het delen. Had ik gisteren ook voorbij zien komen. Jorn Luka is ook een oplichter, net als Jensen.
Ze willen verdienen aan de complotdenkers en dat lukt goed ook. Je zal maar met je 2 hersencellen in een Jensen t-shirt rondlopen :s)
  zondag 25 juli 2021 @ 14:03:40 #199
24329 KNAK
ff w88,......
pi_200538825
CDC: 'Maak coronatest die verschil met influenza kan onderscheiden'

_O-

Ondertussen heeft zowat de gehele mensheid zich laten injecteren.
Mai pben rai~!
pi_200538901
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:40 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik wou dat ik dit bericht 1000x kon liken.
Mono-iets komt hier alleen om verwarring en verdeeldheid te zaaien.
Sorry? Verwarring zaaien? Dat is geenszins het geval. Verwarring zaaien in de Nederlandse bevolking dat is wat de overheid voortdurend doet. Ik ben een zogenaamde on-gevaccineerde en ik vertrouw de wereldwijde gang van zaken wat betreft CORONA maatregelen voor geen meter. Mag dat? Ik ben geen viroloog en ook geen kenner van technocratische plannen van de New World Order maar het is een feit dat virologen elkaar alleen maar in de weg zitten. En dat er wordt gecensureerd bij het leven. Bestaat mijn keuze mij niet te laten injecteren uit intuïtie en wantrouwen tegenover de overheid en aangewezen virologen?

Ja! Grotendeels.
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')