Inmiddels weer een dag verder... Nog steeds niksquote:Op zaterdag 24 juli 2021 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nu al, maar laat het even inwerken en kom dan niet klagen dat je belazerd bent.
98% van de mensen kunnen er tegen....quote:Op zondag 25 juli 2021 12:42 schreef Monomeism het volgende:
Theo Schetters
Interessant gesprek over vaccins
Ga dat met iemand bespreken die er net zo in staat als ik die wel om je geeft.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
98% van de mensen kunnen er tegen....
Dat is al onzin natuurlijk. 98% wordt niet ernstig ziek, maar een veel groter percentage wordt weldegelijk ziek.
Hij is al meerdere malen door zijn collega's terecht gewezenquote:Op zondag 25 juli 2021 12:58 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ga dat met iemand bespreken die er net zo in staat als ik die wel om je geeft.
Ik lever gewoon een bijdrage aan van iemand die er voor heeft geleerd.
Ik denk niet dat hij slechts een mening verkondigd. Jij wel.
En je hebt je injectie al binnen dus je moet het nu wel met jezelf eens blijven
Prima toch?
Vooral dat communisme vind ik altijd geweldig. Staat gaat zeker binnenkort alle bedrijven opkopen in naam van "het volk"quote:
Wat een onzin brabbel je nou weer. Luister nou eens gewoon naar wat hij zegt en zoek de officiele getallen erbijquote:Op zondag 25 juli 2021 13:06 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik ben geen viroloog. Jij ook niet. Jij hebt je injectie. Ik niet.
Ik volg gewoon de kritiek. Jij kan dat niet (- meer aan) --> want reeds geïnjecteerd.
Over cognitieve dissonantie gesproken, de tering zeg.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:10 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik gun je jouw visie. Je moet wel. Want reeds geinjecteerd.
Publiek WC's worden wel drukquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben heel tevreden over hoe het gaat in NL.
Veel besmettingen, WCs goed te overzien. Weinig jongeren op de WC.
Gewoon zo doorgaan.
Zeg dan gewoon dat argumenten en feiten je niet interesseren en je hoe dan ook geen vaccin neemt. Dan is dat in elk geval duidelijk. Als je zelf met argumenten komt die aantoonbare leugens zijn en blijft roepenquote:Op zondag 25 juli 2021 13:34 schreef Monomeism het volgende:
Ja het is een echte propaganda oorlog met alle fact-checkers en her-fact-checkers en na-factcheckers.![]()
Maar voor mij geen injectie.
CDC, het Amerikaanse RIVM, stopt al met de pcr-test als middel om vast te stellen of iemand covid heeft of niet vanwege de hoge onbetrouwbaarheid.![]()
https://www.cdc.gov/csels(...)CoV-2_Testing_1.html
Daarin geef ik je gelijk. Het is grotendeels mijn intuitie die zegt: Ho! En ik zei al: Ik ben geen viroloog! Dus feiten kan ik, en jij nooit zeker duiden. Je gokt. We gokken.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat argumenten en feiten je niet interesseren en je hoe dan ook geen vaccin neemt. Dan is dat in elk geval duidelijk. Als je zelf met argumenten komt die aantoonbare leugens zijn en blijft roepen
dat iedereen die gevaccineerd is niet zelfstandig meer na kan denken, dan ga je daar reacties op krijgen.
Ik wou dat ik dit bericht 1000x kon liken.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat argumenten en feiten je niet interesseren en je hoe dan ook geen vaccin neemt. Dan is dat in elk geval duidelijk. Als je zelf met argumenten komt die aantoonbare leugens zijn en blijft roepen
dat iedereen die gevaccineerd is niet zelfstandig meer na kan denken, dan ga je daar reacties op krijgen.
Alleen zelf nadenken als de cijfers voor je neus liggen wil nog niet zo lukkenquote:Op zondag 25 juli 2021 13:24 schreef Monomeism het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van fok-virologen die om zich heen schoppen omdat ze zelf al een injectie hebben genomen op de gok. Ik weet het. Het zit er al in. Dat geeft emoties en onzekerheid. Ik luister liever alle kritiek.
Daarnaast volg ik heus ook wel de propaganda. Maak jullie geen zorgen dus.
quote:Op zondag 25 juli 2021 13:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Alleen zelf nadenken als de cijfers voor je neus liggen wil nog niet zo lukken
Maar ik neem toch geen injectie. Ik pas. Er rijzen steeds weer nieuwe problemen met vaccins dus ik doe het niet. Maar wees er tevreden mee. Je kan nu ook niet anders.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Alleen zelf nadenken als de cijfers voor je neus liggen wil nog niet zo lukken
Bedankt voor het delen. Had ik gisteren ook voorbij zien komen. Jorn Luka is ook een oplichter, net als Jensen.quote:
Sorry? Verwarring zaaien? Dat is geenszins het geval. Verwarring zaaien in de Nederlandse bevolking dat is wat de overheid voortdurend doet. Ik ben een zogenaamde on-gevaccineerde en ik vertrouw de wereldwijde gang van zaken wat betreft CORONA maatregelen voor geen meter. Mag dat? Ik ben geen viroloog en ook geen kenner van technocratische plannen van de New World Order maar het is een feit dat virologen elkaar alleen maar in de weg zitten. En dat er wordt gecensureerd bij het leven. Bestaat mijn keuze mij niet te laten injecteren uit intuïtie en wantrouwen tegenover de overheid en aangewezen virologen?quote:Op zondag 25 juli 2021 13:40 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dit bericht 1000x kon liken.
Mono-iets komt hier alleen om verwarring en verdeeldheid te zaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |