Ersatzpapier.quote:Op zondag 26 september 2021 21:12 schreef Ynske het volgende:
Ben op aanraden van een heleboel mensen eens m'n patronen op de puinzakken van de action gaan zetten ipv patroonpapier. Maar damn wat schuift die rotzooi tijdens het overtekenen.
Had hiervoor altijd gewoon witte rollen qua formaat van een rol cadeaupapier, maar kon die niet meer vinden en die van ongeveer n meter zijn me te groot.
Twijfel waar nu mee verder te gaan. Wat gebruiken jullie?
Ja, die gebruik ik ook. Sterker nog: ik heb ze ook nog eens daar gekocht. Leuk mens, die Leonie, en haar workshops zijn fantastisch.quote:Op zondag 26 september 2021 21:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ersatzpapier.
https://www.avenirshop.nl(...)ier-ersatz-25-vellen
Die ik had op rol was zo dun.quote:Op maandag 27 september 2021 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon patroon papier op rol. Voor mij niets anders
quote:Op maandag 27 september 2021 08:58 schreef E.T. het volgende:
Hier ook ersatzpapier van Leonie(en haar lock-workshop is echt superhandig!) (en haar naaiwaarde-magneetjes ook!)
Leuk zeg, wat een goed idee om dan hetzelfde printje in verschillende kleuren te doen voor leggings, ideaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:29 schreef Aure het volgende:
Was inderdaad niet heel groot, maar prima!
Mijn buit:
[ afbeelding ]
Bovenste rij voor leggings, onder voor truien
Ik snap je. Persoonlijk zou ik het afmaken en het resultaat voor lief nemen, of gewoon in een hoek gooien en er niet meer aan denken. Dit soort dingen moeten voor mij wel leuk blijven en als dat niet zo is, komt er meestal zo'n periode waarin ik helemaal niets meer doe. Dan kan ik beter iets anders beginnen, doe ik tenminste iets.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuke buit! Die poezen stof zou ik zelf ook wel dragen![]()
Heb momenteel even geen inspiratie. Normaal gesproken maak ik altijd iets af en dan het volgende. Maar ik ben met een zomer vestje bezig, van rotstof om te naaien (zelfs met rijgen en spelden gaat het nog alle kanten op) dat ik nu maar bedacht heb toch met iets anders te beginnen en dat ding over een half jaar of zo af te maken (of er een stof doek van te maken)
Ik bedenk me ineens dat mijn zoon een broekje had met een soortgelijke poezenprint, volgens mij had ik die toen van jou overgenomenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:54 schreef Aure het volgende:
Ook goede buit @:Cevichedie Harry potters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |