Jörgensen krijgt ook een paar miljoen per jaarquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:29 schreef Remco2021 het volgende:
De dames behoren ook miljoenen contracten te krijgen, ze leveren dezelfde prestaties ...............
Folder van de lokale dierenwinkel?quote:
Die andere is positief getest. Quarantaine. Deze zit niet in het stadion. Dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:27 schreef Jojoke het volgende:
Deze commentator is een reserve denk ik? Die andere zat op de KLM vlucht.
Dit is bizar. Hoe kan de overtreding binnen de 16 zijn als de Nederlandse speler volledig buiten de 16 staat.quote:
Ze heeft wel dikke billen dus wellicht speelt dat mee.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik beoordeel dit als een onterechte penalty
VAR dacht zeker dat het ging om waar je neerkomt bij je valquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:31 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Dit is bizar. Hoe kan de overtreding binnen de 16 zijn als de Nederlandse speler volledig buiten de 16 staat.
Ach, die kregen er al 9 tegen in 2 wedstrijden, dan maak je er zelf wel 12quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wil er iemand wedden dat NL er tegen China ook 3 tegen zal krijgen?
Vasthouden gebeurt wel in de 16quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:31 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Dit is bizar. Hoe kan de overtreding binnen de 16 zijn als de Nederlandse speler volledig buiten de 16 staat.
Waar heb je een VAR voor als dit als penalty door gaat ?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik beoordeel dit als een onterechte penalty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |