Ik las net dat het allemaal potten zijn dus neem aan dat het met het moraal meestal wel goed zit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of eigenlijk een gele, maar die scheids geeft geen rood, omdat die er al helemaal niks van kan.
Hockeysters gaan ook lekker inderdaadquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:35 schreef DKUp het volgende:
Maar talentvolle vrouwelijke sporters worden niet live uitgezonden op NPO1.
Ik zie het niet. Wel de hand, maar niet of ze iets vast heeft. De Braziliaanse pakt de schouder.quote:
Het is geen modeshow vriend maar voetbalquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:37 schreef Remco2021 het volgende:
Martens en Groenen zien er nog wel redelijk uit....................Kika van Es mis ik........
Het gaat niet om waar je staat, maar waar de overtreding plaatsvindt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:31 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Dit is bizar. Hoe kan de overtreding binnen de 16 zijn als de Nederlandse speler volledig buiten de 16 staat.
2-1quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hockeysters gaan ook lekker inderdaad
Die zit rustig te chillen op de bankquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:38 schreef Remco2021 het volgende:
Waarom is Kika van Es er niet bij mensen ?
Ik ben daar nog niet helemaal zeker vanquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is geen modeshow vriend maar voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |