abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 juli 2021 @ 13:38:52 #51
80382 manny
30 is best veel
pi_200520429
Hé, een topic over een burgemeester die een probleem probeert aan te pakken op een creatieve manier ontaardt binnen no time in een links - rechts discussie. Dat had ik niet verwacht.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200522359
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 13:38 schreef manny het volgende:
Hé, een topic over een burgemeester die een probleem probeert aan te pakken op een creatieve manier ontaardt binnen no time in een links - rechts discussie. Dat had ik niet verwacht.
Met onze Dven -die zich altijd sterk maakt voor de overlastgevende kansloze assielzoekers en een zekere barbaarse westerse vrijheden kapot makende ideologie- die als eerste op de man gaat spelen (what's new) kun je inmiddels wel verwachten dat zo'n topic ontspoort in een links rechts jijbakfestijn.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zaterdag 24 juli 2021 @ 15:30:00 #53
80382 manny
30 is best veel
pi_200522606
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 15:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Met onze Dven -die zich altijd sterk maakt voor de overlastgevende kansloze assielzoekers en een zekere barbaarse westerse vrijheden kapot makende ideologie- die als eerste op de man gaat spelen (what's new) kun je inmiddels wel verwachten dat zo'n topic ontspoort in een links rechts jijbakfestijn.
Was dat echt de volgorde of was de creatieve aanpak van de burgemeester al in post 2 aanleiding om er een links - rechts verhaal van te maken ?

#durftevragen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200522755
quote:
19s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 15:30 schreef manny het volgende:

[..]

Was dat echt de volgorde of was de creatieve aanpak van de burgemeester al in post 2 aanleiding om er een links - rechts verhaal van te maken ?

#durftevragen
Daar heb je wel gelijk in.

Ik val zelf over de persoonlijke aanvallen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_200522912
Ik hoor het interview met hem met Groenteman, en hij heeft het daarin over leugens van anderen maar hij zelf zegt dat Groenteman 4 x Van Roosmalen heeft geinterviewd in de podcast, terwijl het 2x is. Als je anderen zo van leugens beticht, moet je zelf wel heel goed weten wat je beweert.
https://www.volkskrant.nl(...)ctivist-met-groente/
pi_200523271
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 12:46 schreef probeer het volgende:

[..]


[..]

Dat bewijst nog steeds niet dat die beweging klopt
pi_200523539
Ik weet nog een betere oplossing. Paspoort intrekken en op het vliegtuig schoppen terug naar Afrika waar ze thuishoren. Hier geboren of niet, je hebt je aan de normen en waarden te houden die hier gelden. Kan je dat niet, dan is hier geen plek voor je. Altijd dat pappen en nathouden (gesprekjes, theedrinken) is nergens goed voor.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_200524433
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 13:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gewoon om lachen,
Ik zie je anders alleen maar janken dat je zo gemeen wordt behandeld.
  Spellchecker zaterdag 24 juli 2021 @ 18:09:37 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200524445
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 00:11 schreef leolinedance het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)rs-naar-burgemeester
[..]

Goede aanpak _O_ Nu maar hopen dat project 'Ewa Broer' ook nog zijn steentje bij gaat dragen zodat de jongeren iedereen in Roosendaal zonder zorgen naar het zwembad kan :)
  zondag 25 juli 2021 @ 03:11:45 #60
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200531285
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 18:09 schreef maily het volgende:

[..]

Bedankt voor deze waardevolle toevoeging.
pi_200533087
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 18:09 schreef maily het volgende:

[..]

Als single volwassen man kan je sowieso niet zonder zorgen naar een zwembad.
  zondag 25 juli 2021 @ 10:20:42 #62
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_200535340
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 08:39 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Als single volwassen man kan je sowieso niet zonder zorgen naar een zwembad.
Je zal dan wel op de tweelingbroer van een bekende pedofiel lijken ofzo.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 25 juli 2021 @ 10:57:37 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200536045
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 16:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik weet nog een betere oplossing. Paspoort intrekken en op het vliegtuig schoppen terug naar Afrika waar ze thuishoren. Hier geboren of niet, je hebt je aan de normen en waarden te houden die hier gelden. Kan je dat niet, dan is hier geen plek voor je. Altijd dat pappen en nathouden (gesprekjes, theedrinken) is nergens goed voor.
Mensne die steeds met dit soort riedetjes komen moeten ze ook op een vliegtuig schoppen naar toekoe toekoe land waar het algehele niveau meer passend is bij dit soort onnozelheid.
  zondag 25 juli 2021 @ 11:41:55 #64
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_200536696
Die krijgen een klap met slipper.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_200543779
Waarom worden die r*tten zo beschermd ?
pi_200544524
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:07 schreef JannekeC5 het volgende:
Waarom worden die r*tten zo beschermd ?
Ze willen het correct doen uit angst als racist bestempeld te worden.

Normaal gesproken zou je ze uit het zwembad verwijderen en pasjes invoeren.

Die jongens hebben geen westerse opvoeding gekregen met respect voor vrouwen. Thuis en in de wjik mogen ze niet omgaan met meisjes maar in het zwembad is er geen controle. Ik wandel weleens in zo'n wijk, en vraag me af of het niet dwingender moet. Mannen en vrouwen leven compleet gescheiden en mixen niet met elkaar. Dat is taboe, mannen maken de dienst uit en zijn bang dat het sodom en gomorra wordt. De sociale controle is streng. De overheid heeft dit ook verwaarloosd. Ze hebben een seksuele revolutie nodig. Dat vertelde een Egyptenaar weleens, maar ja, dat zal van binnenuit komen, zoiets kun je niet afdwingen.

Door de gescheiden cultuur klonteren jongens van jongs af aan samen en gaan vervelend doen in het zwembad. Zie je ook bij hooligans. Als je het dan toch over mannen groepen hebt. Ze zijn omgang met meiden niet gewend. En blonde meiden hebben geen broers of neven die ze verdedigen. Het overvalt ze. Dat is het nadeel van een vrije samenleving als je met een onvrije, seksueel repressieve cultuur te maken krijgt. Het botst. Deze aanpak maar eens afwachten, kijken wat er uitrolt. Als ze zich schamen gaat het misschien over, al vraag ik me af of het niet dweilen met de kraan open is. Want er komt vanzelf een nieuwe generatie met een verknipte seksuele moraal. Je moet de cultuur aanspreken, maar ja. Het zit zo diep in de cultuur, dat krijg je er niet zomaar even uit.

Ze worden gespaard ja, uit angst. Maar dat is geen oplossing voor het probleem. De cultuur moet veranderen maar hoe doe je dat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jeanne_Darc op 25-07-2021 21:30:18 ]
  zondag 25 juli 2021 @ 21:33:34 #67
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_200545280
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 03:31 schreef Hathor het volgende:
Het echte probleem zit em bij de ouders.
Maar door deze aanpak komen ze het wel mooi te weten en de schaamte is groot... Zullen zich nu wel 2 keer bedenken voordat ze weer wat uit gaan halen!
Dit helpt blijkbaar... Normaal had je het de politie op laten lossen door ze weg te jagen of verboden uit te vaardigen...

Maar ben met je eens bij een goede opvoeding doen kinderen dit niet of minder... ook al valt het niet helemaal uit te sluiten...
  zondag 25 juli 2021 @ 21:37:23 #68
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_200545352
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:50 schreef Jeanne_Darc het volgende:
De cultuur moet veranderen maar hoe doe je dat.
We hadden nooit aan gastarbeiders moeten beginnen...
pi_200566126
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 10:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mensne die steeds met dit soort riedetjes komen moeten ze ook op een vliegtuig schoppen naar toekoe toekoe land waar het algehele niveau meer passend is bij dit soort onnozelheid.
Maar dan willen ze weer naar toekoe toekoe land. :')
2.
  maandag 26 juli 2021 @ 23:41:53 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200566262
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 08:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kweet niet wat het met hem is. Homoseksualiteit is denk niet zo geaccepteerd in Bulgarije en wekt frustraties bij hem op denk.
Dven
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200578963
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:07 schreef JannekeC5 het volgende:
Waarom worden die r*tten zo beschermd ?
Pure ijdelheid van de boven ons gestelden.

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:50 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Die jongens hebben geen westerse opvoeding gekregen met respect voor vrouwen. Thuis en in de wjik mogen ze niet omgaan met meisjes maar in het zwembad is er geen controle. Ik wandel weleens in zo'n wijk, en vraag me af of het niet dwingender moet. Mannen en vrouwen leven compleet gescheiden en mixen niet met elkaar. Dat is taboe, mannen maken de dienst uit en zijn bang dat het sodom en gomorra wordt. De sociale controle is streng. De overheid heeft dit ook verwaarloosd.
Ze hebben het opzettelijk nagelaten.

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:50 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ze worden gespaard ja, uit angst. Maar dat is geen oplossing voor het probleem. De cultuur moet veranderen maar hoe doe je dat.
Door dezelfde normen voor iedereen te handhaven, en daar heeft men helemaal geen zin in, want dan moet men toegeven dat ze al die jaren opzettelijk fout hebben gezeten,
  dinsdag 27 juli 2021 @ 18:32:34 #72
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200579695
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 00:18 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hulde voor deze burgemeester _O_
Mogelijk bewapende mensen uitnodigen kan wel eens niet zo slim zijn. Dus dit is meer symbolisch (populistisch) bedoeld. Zijn handhavers en of politie weten beter en gaan hier niet aan meewerken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200579776
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:32 schreef Megumi het volgende:

[..]

Mogelijk bewapende mensen uitnodigen kan wel eens niet zo slim zijn. Dus dit is meer symbolisch (populistisch) bedoeld. Zijn handhavers en of politie weten beter en gaan hier niet aan meewerken.
Als de meeste autochtonen niet van die schijthuizen waren geweest hadden we deze problemen veel minder gehad,
  dinsdag 27 juli 2021 @ 18:38:26 #74
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200579789
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:37 schreef Horzula het volgende:

[..]

Als de meeste autochtonen niet van die schijthuizen waren geweest hadden we deze problemen veel minder gehad,
Dus jij hebt wapens in huis? Die je ook gebruikt en op zak hebt?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200579806
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:38 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dus jij hebt wapens in huis?
Schijthuis gespot,
  dinsdag 27 juli 2021 @ 18:41:26 #76
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200579842
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:39 schreef Horzula het volgende:

[..]

Schijthuis gespot,
De schijtluis ben jij denk ik. Maar even stoer posten kan iedereen. Maar nogmaals welke wapens heb jij op zak als het gebruik van geweld nodig is. Niks denk ik dus dan ben jij de schijtluis. Die als eerste weg is als er wat gebeurd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200579864
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:50 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Ze willen het correct doen uit angst als racist bestempeld te worden.

Normaal gesproken zou je ze uit het zwembad verwijderen en pasjes invoeren.

Die jongens hebben geen westerse opvoeding gekregen met respect voor vrouwen. Thuis en in de wjik mogen ze niet omgaan met meisjes maar in het zwembad is er geen controle. Ik wandel weleens in zo'n wijk, en vraag me af of het niet dwingender moet. Mannen en vrouwen leven compleet gescheiden en mixen niet met elkaar. Dat is taboe, mannen maken de dienst uit en zijn bang dat het sodom en gomorra wordt. De sociale controle is streng. De overheid heeft dit ook verwaarloosd. Ze hebben een seksuele revolutie nodig. Dat vertelde een Egyptenaar weleens, maar ja, dat zal van binnenuit komen, zoiets kun je niet afdwingen.

Door de gescheiden cultuur klonteren jongens van jongs af aan samen en gaan vervelend doen in het zwembad. Zie je ook bij hooligans. Als je het dan toch over mannen groepen hebt. Ze zijn omgang met meiden niet gewend. En blonde meiden hebben geen broers of neven die ze verdedigen. Het overvalt ze. Dat is het nadeel van een vrije samenleving als je met een onvrije, seksueel repressieve cultuur te maken krijgt. Het botst. Deze aanpak maar eens afwachten, kijken wat er uitrolt. Als ze zich schamen gaat het misschien over, al vraag ik me af of het niet dweilen met de kraan open is. Want er komt vanzelf een nieuwe generatie met een verknipte seksuele moraal. Je moet de cultuur aanspreken, maar ja. Het zit zo diep in de cultuur, dat krijg je er niet zomaar even uit.

Ze worden gespaard ja, uit angst. Maar dat is geen oplossing voor het probleem. De cultuur moet veranderen maar hoe doe je dat.
Hoe doe je dat?

Eerst kraan dichtdraaien. En dan dweilen.
pi_200579872
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:41 schreef Megumi het volgende:

[..]

De schijtluis ben jij denk ik. Maar even stoer posten kan iedereen.
Als jij denkt dat zwembadklierders en hun ouders met wapens lopen en die tegen de burgemeester gaan gebruiken, dan ben je nog dommer dan al uit je vorige posts blijkt.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 18:51:19 #79
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200579980
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:43 schreef Horzula het volgende:

[..]

Als jij denkt dat zwembadklierders en hun ouders met wapens lopen en die tegen de burgemeester gaan gebruiken, dan ben je nog dommer dan al uit je vorige posts blijkt.
Het zou mijn niet verbazen. En voorbereiding is tenslotte alles. Maar deze burgemeester gaat dit echt niet doen de top etters van zijn stad uitnodigen. Die bijvoorbeeld een vuurwerkbom bij hun buren met een andere westerse seksuele/levensstijl geaardheid in de bus gooien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 27-07-2021 18:57:38 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200580054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:51 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het zou mijn niet verbazen. En voorbereiding is tenslotte alles. Maar als deze burgemeester gaat dit echt niet doen de top etters van zijn stad uitnodigen. Die bijvoorbeeld een vuurwerkbom bij hun buren met een andere westerse seksuele/levensstijl geaardheid in de bus gooien.
Weet ik niet. Zo goed ken ik Roosendaal nou ook weer niet. Maar als ze in het zwembad lopen te donderjagen zijn ze nog niet zo oud, lijkt me.
pi_200580708
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:57 schreef Horzula het volgende:

[..]

Weet ik niet. Zo goed ken ik Roosendaal nou ook weer niet. Maar als ze in het zwembad lopen te donderjagen zijn ze nog niet zo oud, lijkt me.
Dan zijn ze nog maar 14 of zo. Ik moet er niet aan denken als ze straks 18 zijn. Ze “beginnen” pas.
pi_200581541
Ewa broer :') Krijg echt jeuk van zulke popi jopi-termen om maar geforceerd aansluiting te vinden bij de doelgroep.
pi_200663595
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:52 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]

Dan zijn ze nog maar 14 of zo. Ik moet er niet aan denken als ze straks 18 zijn. Ze “beginnen” pas.
Maak je maar geen zorgen. De politie heeft ze ´in het oog´...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')