SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Fijne vakantie, als ik het goed heb begrepen...quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:22 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
En bedankt voor het draaien tot op heden MadMaster
Goed gegoktquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MadMaster plays Energy 52 - Café Del Mar (Solar Stone Remix)
Mocht je het zelf eens na willen spelen:quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Bedankt voor de lekkere muziek @:MadMaster, ik kan dit op zijn tijd echt goed waarderen!![]()
quote:19:53 : Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody (12'' Remix)
19:58 : Yves Deruyter - Calling Earth (Felix Da Housecat Earthshaker Mix)
20:02 : Marco Bailey - Sweetbox (Silver and Kash rmx)
20:06 : Airwave - Musings Of A Lifetime
20:08 : Yves Deruyter - Feel Free (Dirkie Coetzee & Neo Kekkonen Remix)
20:12 : Klubbheads - Kickin' Hard (Dj Disco's Hard Kickin' Disco MIX)
20:15 : DJ Fire - Jetlag (Original Mix)
20:19 : Dirkie Coetzee & Misja Helsloot - We Are Trance (Niels Alexander Remix)
20:24 : DJ Tiësto - Flight 643 (Richard Durand Remix)
20:29 : Ecano - Sphere #1
20:33 : Energy 52 - Café Del Mar (Solar Stone Remix)
20:36 : Da Hool - Meet Her At The Love Parade (Fergie Mix)
20:41 : Yves Deruyter - Music Non Stop (Three Drives Remix)
20:43 : R.O.O.S. - Instant Moments (Da Flip Rmx)
20:47 : Phrenetic System - Wayfarer
20:49 : Trance Allstars - The First Rebirth (Taucher Club Mix)
20:53 : Members Of Mayday - Enter the Arena
20:57 : Members of Mayday - The Judgement Day
20:59 : Outro - O.K. That's Enough
Volgende is er 1 speciaal voor jouquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt als Old home town van Bruce Springsteen
quote:
quote:
echt joh?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:42 schreef just me het volgende:
love at first sight hebben we hier ook gehad
DDM en Symph hadden elkaar nog nooit gezien maar wel met elkaar gesproken en toen ze elkaar voor de 1e keer zagen was het meteen raak! Muis en haar Lucky2beBastard hetzelfdequote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
DDM en Symph hadden elkaar nog nooit gezien maar wel met elkaar gesproken en toen ze elkaar voor de 1e keer zagen was het meteen raak! Muis en haar Lucky2beBastard hetzelfde
was erg leuk om dat "op afstand" te volgen!quote:
als Gothmother hier deel ik paardenhoofden uit als het nodig isquote:
Hahahhaha, gewoon tussen de lakens leggenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
als Gothmother hier deel ik paardenhoofden uit als het nodig is
zover ga ik dan net nog nietquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hahahhaha, gewoon tussen de lakens leggen
quote:
Was crisis een tijd geleden, nu geen centje pijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:58 schreef just me het volgende:
Hoe is het trouwens met de corona bij jou in de omgeving ?
Ja, dat zou heel goed kunnen, toeristen lokken en daarna zien we wel weer verder.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Was crisis een tijd geleden, nu geen centje pijn.
Maar ik geloof niks van dat "geen centje pijn" eerlijk gezegd, ik denk dat ze dat zeggen ivm het toeristenseizoen...
Ja, eigenlijk wel. Hoewel ik wel merk dat de vakantieperiode aan is gebroken. Veel minder telefoontjes, dus tijd voor achterstallig werk wegwerken. Maar ik vind het zwaar dat iedereen om me heen zo langzamerhand vrij is.quote:
Ik kan me ook niet voorstellen dat het zo goed gaat. Je ziet overal de besmettingen weer oplopen. Niet alleen in Nederland.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Was crisis een tijd geleden, nu geen centje pijn.
Maar ik geloof niks van dat "geen centje pijn" eerlijk gezegd, ik denk dat ze dat zeggen ivm het toeristenseizoen...
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Hoewel ik wel merk dat de vakantieperiode aan is gebroken. Veel minder telefoontjes, dus tijd voor achterstallig werk wegwerken. Maar ik vind het zwaar dat iedereen om me heen zo langzamerhand vrij is.
In september een weekje. De 2e week van september.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:06 schreef just me het volgende:
[..]en dan moet jij nog werken! Heb je wel al vrije dagen ingepland ?
Angstaanjagend, maar wel een heel mooi beeld.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wij hadden hier trouwens een dag of 5 geleden flinke "thunder".
Heel erg raar weer, gigantisch zwarte donderwolken, onweer en felle zon.![]()
[ afbeelding ]
Erop uit is niet verkeerd, dan maar met een mondkapje opquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:06 schreef livelink het volgende:
Ik heb net maar weer nieuwe mondkapjes gekocht. Ik wil toch weer meer met het OV. Af en toe er even uit.
Daar waren ze wel een paar uur mee bezig, vermoed ik.quote:
Ik ben gewoon in de schuilkelder gaan zitten na het maken van die fotoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Angstaanjagend, maar wel een heel mooi beeld.
Ik heb nog dozen vol, die we niet gaan gebruiken…quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:06 schreef livelink het volgende:
Ik heb net maar weer nieuwe mondkapjes gekocht. Ik wil toch weer meer met het OV. Af en toe er even uit.
je weet maar nooit... niet nodig op vakantie ?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog dozen vol, die we niet gaan gebruiken…
hoebedoelu?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Ligt het aan mij of 'zweeft' deze track…?
Als ze bij mij op zijn, neem ik ze wel van je over.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog dozen vol, die we niet gaan gebruiken…
Typische vakantieliefdequote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hier alvast de vertaling van het volgende nummer:
"krivo je more"
You, you met him one summer night
He, he kissed you while the sea was foaming
And you fell in love, even if you didn't want that
The sea is at fault
Know that the summer is deceitful, and your heart leads you on
When you got home, you knew you were delusional
But that night when you were together with the sea, you were gleaming with happiness
The sea is at fault
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hahaha de buurman vraagt vanaf zijn balkonnetje of ik de muziek harder wil zetten'tuurlijk buur!
Zweven in de zin dat het geluid vervormt, nu heb ik dat ook.quote:
Maar 1x meegemaakt, maar was inderdaad wel erg leuk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Leukste liefdes die er zijn imho, zomerliefdes
Nee, in Duitsland moet je weer FFP2 mondkapjes hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
je weet maar nooit... niet nodig op vakantie ?
Varierend, de meeste wel 192quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zweven in de zin dat het geluid vervormt, nu heb ik dat ook.
Welke kwaliteit hebben de MP3's die je gebruikt?
Dan is dat het waarschijnlijk, het flutterde wat…quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Varierend, de meeste wel 192
Die joegomuziek is wel lager
Door dat blinde geloven werden er vele dames door Andre bedrogen…quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Een grotere blijk van liefde is er volgens mij gewoon niet, als iemand echt blindelings in je gelooft.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door dat blinde geloven werden er vele dames door Andre bedrogen…
Nou dat valt gelukkig wel mee, hij is zelf ook muziekliefhebber en houdt van allerlei soorten muziek.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:24 schreef livelink het volgende:
Zometeen vraagt de buurman of hij weer zachter mag![]()
en zo knap was hij nu ook weer nietquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dezelfde dames welke aan werden getrokken door zijn dikke portemonnee? Want van zijn looks moest hij het niet hebben. Dan heb ik er geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
zo af en toe is het best lekkere muziekquote:
Hier is het 19 graden buiten…quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Laatste countrynummer trouwens
Geloof het of niet, maar het is hier buiten nog steeds 22 graden![]()
Gisteren zat ik met een korte broek en alleen een poloshirt op de tribune bij het honkbal en dat was toch best wel koud…quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
imho echt genieten dit soort weer.
Het kan opeens snel afkoelenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren zat ik met een korte broek en alleen een poloshirt op de tribune bij het honkbal en dat was toch best wel koud…
Kan zijn dat er een windje was ofzo? Ik zit hier windstil en dan is ca 20 nog gewoon echt warm.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren zat ik met een korte broek en alleen een poloshirt op de tribune bij het honkbal en dat was toch best wel koud…
Wel mooi. Zowel het nummer als de tekst.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
Engelse vertaling:
"mozes imat moje tijelo"
Where I`m born everything is poor
Where we live the wolf is domestic animal
Cheap soil doesn`t feed anybody
You`ll have to work abroad to survive
I have walked around in the foreigner countries
I have dreamed about a beloved woman back home
When I came back from work
I have seen how she was grown
I tought I could buy happyness with money
I sorted out the thing with her father
I carried her over the doorstep
I tought that she would be my darling
She told me the first night, she told me everything
You can have my body, but never my soul
The body alone doesn`t mean anything to me
Near the Banhoff I could find ones like that
I really wanted her to love me
And that love isn`t a game to her
And when she is with me that she doesn`t hide her face
That she doesn`t look somewhere else
Holding around each other when the dawn breakes
That we would be one
For a long time she couldn`t get pregnant
We didn`t have children
Our dayes went slowly
And for the dinner when we would sit down alone
She got ill, and the God took the bride
Forever I remember her last tears
And the whispers: "You are worthy man,
But the life, the life is poor..."
Er stond een licht windje, maar tijdens een honkbalwedstrijd van zo'n 3 uur beweeg je ook niet veel.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kan zijn dat er een windje was ofzo? Ik zit hier windstil en dan is ca 20 nog gewoon echt warm.
haha, ja dan wordt het wel gauw koud jaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er stond een licht windje, maar tijdens een honkbalwedstrijd van zo'n 3 uur beweeg je ook niet veel.
En mijn jas was ik vergeten…
Ik hoor het voor het eerst, volgens mij.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
Deze heb ik zelf echt lang niet meer gehoord
Kan goed, in Nederland zijn ze nooit echt doorgebroken volgens mij.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het voor het eerst, volgens mij.
Ik ken het wel…quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kan goed, in Nederland zijn ze nooit echt doorgebroken volgens mij.
Misschien is jouw gehoor beter dan het mijnequote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Ben ik nou de enige bij wie het geluid weer zweeft (hard/zacht afwisselend)?
Bij dit nummer van duran duran? of de vorige?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Ben ik nou de enige bij wie het geluid weer zweeft (hard/zacht afwisselend)?
Vorige…quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bij dit nummer van duran duran? of de vorige?
Had ik gisteren, rampzalig. Man wat was ik slecht vanmorgen zegquote:
's avonds een vent, de volgende dag ook een ventquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Had ik gisteren, rampzalig. Man wat was ik slecht vanmorgen zeg
Nou, vanmorgen was ik een mietje hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
's avonds een vent, de volgende dag ook een vent
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nou, vanmorgen was ik een mietje hoor.
Dat was ook de kreet van mijn oma en moeder…quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:50 schreef livelink het volgende:
Oud en stijf en nog geen 80. Dat was de lijfspreuk van mijn vader vroeger.
Nu is hij 80 dus dat geldt niet meer.
Die kende ik niet, maar is ook een mooiequote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was ook de kreet van mijn oma en moeder…
Net als 'God Oh God, wat is mijn lot,
Eerst hard werken en dan kapot…'![]()
![]()
Mooi, ik ben vele keren bij concerten van ze aanwezig geweest.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!Komt in de volgende uitzending.
Bedenk me opeens dat dat zo op een rouwkaart kanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was ook de kreet van mijn oma en moeder…
Net als 'God Oh God, wat is mijn lot,
Eerst hard werken en dan kapot…'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik ben vele keren bij concerten van ze aanwezig geweest.
Eén keer in het gezelschap van een luisteraarster hier…
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik ben vele keren bij concerten van ze aanwezig geweest.
Eén keer in het gezelschap van een luisteraarster hier…
Jij hebt haar gekend ?quote:
Raf gaat alleen voor showgirlsquote:
Geen toptekst. Maar klinkt wel vrolijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
Voor het volgende nummer heb ik een Nederlandse vertaling gevonden
Sarajlija = inwoner van Sarajevo
Sarajka = inwoonster van Sarajevo
O Safet, Sajo, Sarajlijo
Waarom ben je verliefd geworden man?
O Safet, Sajo, Sarajlijo
Waarom ben je verliefd geworden man?
Safet, lieverd
Ik vind het jammer voor je
Hoe zou ik niet verliefd worden, buurvrouw
Als ik heel de tijd je mooie gezicht zie
Hoe zou ik niet verliefd worden, buurvrouw
Als ik heel de tijd je mooie gezicht zie
Sarajko, meisje
Mijn mooie buurvrouw
Stop even Sajo, Sarajlijo
Stop even Sajo, Sarajlijo
Waarom heb jij je liefde verborgen gehouden?
Waarom heb jij je liefde verborgen gehouden?
Safet, lieverd
Ik vind het jammer voor je
Ik zal je meenemen, buurvrouw, naar mijn kasteel
Dat onze liedjes daarin klinken
Breng me nu naar je kasteel, Sajo
Dat onze liedjes daarin klinken
Safet, lieverd
Zo kan het niet meer
Het is je buurmanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:03 schreef just me het volgende:
Hij bestaat... de prins op het witte paard
Je kent mijn buurman nietquote:
De faders zijn hier maagdelijk en onaangeraakt. Kan het aan de verbinding liggen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:06 schreef MadMaster het volgende:
En ook bij deze plaat zweeft het geluid weer, alsof iemand met de fader aan het spelen is…
Mijn verbinding is prima en mijn oren ook, ik hoor het ook bij niemand anders normaliter…quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
De faders zijn hier maagdelijk en onaangeraakt. Kan het aan de verbinding liggen?
Ik bedoelde mijn verbinding.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn verbinding is prima en mijn oren ook, ik hoor het ook bij niemand anders normaliter…
Mad heeft een erg goed gehoord voor muziekquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn verbinding.Is het echt heel erg? Ik hoor er verder niemand over
Oh doe maar knallen danquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die zitten nog even in Montenegro
en als ze terug zijn gewoon blijven draaienquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die zitten nog even in Montenegro
Mij stoort het, het geluid is niet constant.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn verbinding.Is het echt heel erg? Ik hoor er verder niemand over
Natuurlijk, maar ik denk niet meer zo vaak. Maar 2 keer per week moet zeker wel lukkenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
en als ze terug zijn gewoon blijven draaien
Ik ga na dit nummer afsluiten, golfen maakt lekker slaperigquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik draai trouwens nog een half uurtje en dan stop ik er ook mee. Was een lange dag vandaag.. Val bijna om
Leeftijd ookquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga na dit nummer afsluiten, golfen maakt lekker slaperig
Zeer begrijpelijk, bedankt dat je luisterde en hopenlijk tot de volgende keerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga na dit nummer afsluiten, golfen maakt lekker slaperig
* just me haalt hoofd af van het paard van de prinsquote:
Kon een nieuwe gebruiken.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
* just me haalt hoofd af van het paard van de prins
Trusten!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:20 schreef just me het volgende:
dank je wel voor de muziekjes en tot een volgende keer
goedenacht allemaal!
Ik ben gewoon te lui om te zoeken eerlijk gezegd. Meeste wat ik draai zijn mp3 uit een collectie die ik vanaf eind jaren 90 tot nu to heb verzameld. DUs kan goed zijn dat daar mindere tussen zitten, moet ook echt eens tijd maken om het te updaten, maar we hebben het over een kleine 30TBquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zweefde ook niet.
Mijn MP3's zijn meestal 320 Kbps of liever nog FLAC…
Fijne avond, MadMaster/quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Nee, NEE, NEEEEEEEE!
Mooi moment om de hoorn op de haak te gooien.
Dank Opa!
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Nee, NEE, NEEEEEEEE!
Mooi moment om de hoorn op de haak te gooien.
Dank Opa!
Nou ik ook niet echt om je eerlijk te zeggen. Maar ik laat hem wel draaien, we zitten immers al halverwege het nummer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:29 schreef livelink het volgende:
Het is goed dat MadMaster al is vertrokken. Hij zou dit niet waarderen, denk ik.
Als de vertaling klopt is het wel een hak-op-de-tak-tekst.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Vertaling in het engels, geen idee hoe goed deze klopt..
"Bubamara"
Everyone is asking
Ladybug why are you so tiny?
Oh God, oh God I love her
Ladybug I will pay everything for you.
Hey folks listen,
Sweet beautiful children.
Ladybug, little girl,
You are great, the greatest song.
Jinji rinji Ladybug
You, tiny beauty
Go away man, I’m not marriageable,
Children, folks
Everyone is asking,
And mother is serving beans,
Oh God, oh God everything has been eaten,
Ladybug can’t wait.
Hey folks listen,
Sweet beautiful children,
Life is a merry-go-round
God bless husband and wife.
Jinji rinji Ladybug
You, tiny beauty
Go away man, I’m not marriageable,
Children, folks
Hey folks listen,
Sweet beautiful children.
Ladybug, little girl,
You are great, the greatest song.
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nog 2 lekkere nummers en dan stop ik er ook mee.. @:livelink Laatste nummer is trouwens een aanrader imho.
Ik denk dat er woorden in zitten welke in het Romani een heel andere betekenis hebben dan in het engels en dat het daarom zo raar lijktquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Als de vertaling klopt is het wel een hak-op-de-tak-tekst.
Ik moet er aan wennen hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, Elton john met een bandje waarvan ik zelf nog nooit gehoord heb; Blue
Ach, het is toch bijna bedtijd. Of ga je het laat maken op je balkon.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik merk trouwens net dat ik 2 verschillende sokken aan heb, wtf
Sprak hij maar wat zorgvuldiger. Ik stoor me echt aan zijn onverstaanbaarheid.quote:
Nee, ik ga na dit nummers mijn bed opzoeken. Ben al wakker sinds 5 uur vanmorgen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, het is toch bijna bedtijd. Of ga je het laat maken op je balkon.
Auquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:24 schreef just me het volgende:
Zo maar ontstekingsremmers kopen, mijn knie wordt weer dik en is pijnlijk. Stomme slijtage!
Het positieve is dat het beter gaat dan vannacht
Heb je teveel gedaan?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:24 schreef just me het volgende:
Zo maar ontstekingsremmers kopen, mijn knie wordt weer dik en is pijnlijk. Stomme slijtage!
Het positieve is dat het beter gaat dan vannacht
Ik denk dat ik te lang in dezelfde houding achter mijn bureau heb gezeten, ik denk dat ik tussendoor meer moet opstaan en mijn knie buigen en strekken, zoietsquote:
quote:
En niet steeds achter je bureau zitten dusquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te lang in dezelfde houding achter mijn bureau heb gezeten, ik denk dat ik tussendoor meer moet opstaan en mijn knie buigen en strekken, zoiets
[..]een goedemorgen
Ja, ik vind dat juist leuk eigenlijk. Hop meteen 's ochtends vertier. Ik heb ook goede herinneringen aan nachtelijke Olympische Spelen. Zeker in de periode dat mijn zoon 's nachts nauwelijks sliep en ik daardoor ook niet. Nu hoef ik niet meer voor hem wakker te zijn, dus ik denk dat ik 's nachts nu niet veel zal zien.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het maar ingewikkeld, die Olympische Spelen in een andere tijdzone, ik probeer rustig wakker te worden, maar het is meteen volle bak finale bij het wielrennen
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:06 schreef MadMaster het volgende:
En ook bij deze plaat zweeft het geluid weer, alsof iemand met de fader aan het spelen is…
Ik moet toch eens uitvinden waar het aan ligt.. Lijkt me sterk dat het puur aan bitrate ligt want ik hebquote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh
Ik had hetzelfde als Mad met het geluid van gisteravond, mijn hoofd kon dat echt niet aan, dus we hebben het snel uitgezet
Ik heb in VDJ de normalizer ook aanstaan en ik heb dat probleem niet, terwijl ik regelmatig, zoals gisteren, stevig 'in het rood' zit...quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik denk dat ik weet waar het aan ligt, het is VirtualDJ!
De muziek raakt de limiter soms heel even, en VirtualDJ zet dan (om vervorming tegen te gaan)
automatisch het volume een stukje lager (en daarna weer terug).
Tja, dan weet ik het momenteel ook niet. Mixxx werkt voor geen meter bij mij betreffende streamen anders zou ik die wel een keer proberen om eea uit te kunnen sluiten. Ik zoek even verder..quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in VDJ de normalizer ook aanstaan en ik heb dat probleem niet, terwijl ik regelmatig, zoals gisteren, stevig 'in het rood' zit...
Je mocht de grens overquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:04 schreef MadMaster het volgende:
Groeten uit Duitsland, waar onze vaccinatiebewijzen in het hotel wel degelijk gecontroleerd zijn...
Het lijkt op een over-actieve compressor-limiter waardoor je een beetje een lesliebox effect krijgt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tja, dan weet ik het momenteel ook niet. Mixxx werkt voor geen meter bij mij betreffende streamen anders zou ik die wel een keer proberen om eea uit te kunnen sluiten. Ik zoek even verder..
Horen jullie het trouwens nu ook tijdens de "herhaling" op http://radio49.myl2mr.com ?
Ja, dat was geen enkel probleem, nergens controle.quote:
Da's wel een goede omschrijving, zo hoor ik het ook…quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het lijkt op een over-actieve compressor-limiter waardoor je een beetje een lesliebox effect krijgt.
En soms niet en soms heel duidelijk.
Ja, de mondkapjes, ik heb het zonder die dingen al regelmatig benauwd met dit rare weer en de hooikoorts.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was geen enkel probleem, nergens controle.
Alleen die mondkapjes, daar zijn ze hier nog gek op…![]()
gelukkig heb je er nog heel veelquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was geen enkel probleem, nergens controle.
Alleen die mondkapjes, daar zijn ze hier nog gek op…![]()
Ja hè maar maandagavond heb ik n kappersafspraakquote:
Ik ga naar iemand van concordia, die knipt ook thuis, lekker handigquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben heel erg aan het twijfelen over een kappersafspraak
En bedanktquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, de komende 2 weken kun je je lol op hoor, het gaat zeker 2 weken elke dag volop regenen
Dit lijkt me de albumversie.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Wat is dit voor een bijzondere versie? De rest van de band kwam niet opdagen bij de opnames?
We hadden half een plan om 2 dagen ergens heen te gaan, maar ik ga met die regen echt niet op een terras zitten en wandelenquote:
nee, dan kun je beter lekker thuis zittenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hadden half een plan om 2 dagen ergens heen te gaan, maar ik ga met die regen echt niet op een terras zitten en wandelen
Ik had vandaag een opvlieger in de bus met een mondkapje op. Dat was geen goede combinatiequote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, de mondkapjes, ik heb het zonder die dingen al regelmatig benauwd met dit rare weer en de hooikoorts.
Hoe is het weer daar? En de voorspellingen?
Arme jijquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had vandaag een opvlieger in de bus met een mondkapje op. Dat was geen goede combinatie![]()
Sinds een week of zo heb ik ineens opvliegers
het gaat over, echt waar, maar wanneerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had vandaag een opvlieger in de bus met een mondkapje op. Dat was geen goede combinatie![]()
Sinds een week of zo heb ik ineens opvliegers
Het valt nog mee, gelukkig. Maar wel een raar iets.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Het valt nog mee, gelukkig. Maar wel een raar iets.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens heel warm gehad in de bus
Ik hoor Symph juist harder dan de muziek.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Je bent nauwelijks te horen, je volume tov de muziek is een beetje zoals de NOS
Ik hoor Symph voldoende duidelijkquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Je bent nauwelijks te horen, je volume tov de muziek is een beetje zoals de NOS
Hoe was het ?quote:
Goed, maar nat. Vanaf een uur of 2 dan toch.quote:
Je bent geweest en dat is fijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed, maar nat. Vanaf een uur of 2 dan toch.
Was inmiddels zo nat geregend dat ik maar naar huis ben gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |