Japanners zijn vrij autistisch dus ik denk het niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:23 schreef heywoodu het volgende:
Mogen we hier alleen de mensen herdenken die we verloren zijn door COVID-19 of ook om andere redenen?
Ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:23 schreef heywoodu het volgende:
Mogen we hier alleen de mensen herdenken die we verloren zijn door COVID-19 of ook om andere redenen?
Sporters die getroffen zijn door Covid worden ook herdachtquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:23 schreef heywoodu het volgende:
Gevallen users zoals @JanCees (RIP) mogen ook worden herdachtquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:23 schreef heywoodu het volgende:
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit topic heeft wel een hoog 'wat de boer niet kent dat vreet 'ie niet'-gehalte
Safri Duoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de Japanse versie van Slagerij van Kampen?
Dit vind ik wel leuk, maar op een belerend stukje tragiek zit ik echt niet te wachten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie het niet meteen. Wellicht verplaatst naar SPTquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dit forum
(Als je naar jul-sep 2016 gaat in dit subforum krijg je de oude topics)
Waarvan iedereen alleen maar dat ene liedje kent waarin ze er nog wat synths door gooidenquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie het niet meteen. Wellicht verplaatst naar SPT
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie stukje hierboven voor dat topic. Door jou geopend zie ik!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie het niet meteen. Wellicht verplaatst naar SPT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |