Gelukkig is er een windmachinequote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het waait niet. Altijd treurig een niet wapperende vlag
Ah kijk nou hoe kan dat nou haha
Maar Nederland is één grote stad.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alles moet in of rondom een stad zijnVermoeiende eisen van IOC
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een Olympische spelen in de BeNeLux zou wel tof zijn Amsterdam, Brussel ofzo
Mijn idee. Er is nog ergens een topic met allerlei locaties voor Olympische sportenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Nederland is één grote stad.
Ze hebben daar zo'n bos waar je jezelf kan ophangenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:20 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel ik word hier beetje depressief van.
Paar jaar geleden was er toch sprake van het in Amsterdam/Nederland te doen. Als je alle accommodaties op een rij zette zou het gekund hebben. kan het lijstje niet zo snel vinden helaas.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alles moet in of rondom een stad zijnVermoeiende eisen van IOC
Ik kus je ik sus je.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt Maaike Ouboter ook nog zingen straks?
Dan zou het inderdaad wel passend zijn wanneer Naomi straks komt opdravenquote:
Inderdaad. Zal wel in subforum OS 2016 zitten ergensquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was er toch sprake van het in Amsterdam/Nederland te doen. Als je alle accommodaties op een rij zette zou het gekund hebben. kan het lijstje niet zo snel vinden helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |