Die Japanse gap dacht ook echt dat hij hier de keizer was, maar dat is natuurlijk Zijne Hoogheid Bach, dictator Grootheerser van de volledige sportwereldquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:14 schreef sportfreak het volgende:
De binnenkomst van Queen Elizabeth in 2012 was toch wel wat spectaculairder dan die van deze keizer nu.
Die spelen straks ook 100 wedstrijden in de play-offs natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die beginnen altijd idioot vroeg
Ja. Meeste is niet bijster interessant. Een paar keer weten organisaties wel wat er van te maken. Peking en Londen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit toch zo'n onzin altijd he, kom op met die landenparade.
Glasvezel zit er aan te komen in Groningenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KPN -> Ziggo
@:lenny_leonard weer eens bevestigd.
BoSaris?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een zaaddodende muziek, tijd voor Boris ofzo.
voor een keertje dat ik iets duur heb mag ik er ook mee opscheppenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij een 4k oled tv hebben post
Het is je dan ook van harte gegund.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
voor een keertje dat ik iets duur heb mag ik er ook mee opscheppen
quote:
Ja. De hele provincie doet ook mee.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Glasvezel zit er aan te komen in Groningen
Ben bang dat dit niet helemaal jouw muziek is.quote:
Fijn dat Groningen meegaat met de tijd.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Glasvezel zit er aan te komen in Groningen
Nee ik hoorde iets van death metal of zoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben bang dat dit niet helemaal jouw muziek is.
Paal met blazer erin niet kennenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het waait niet. Altijd treurig een niet wapperende vlag
Alles moet in of rondom een stad zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een Olympische spelen in de BeNeLux zou wel tof zijn Amsterdam, Brussel ofzo
Gelukkig is er een windmachinequote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het waait niet. Altijd treurig een niet wapperende vlag
Ah kijk nou hoe kan dat nou haha
Maar Nederland is één grote stad.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alles moet in of rondom een stad zijnVermoeiende eisen van IOC
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een Olympische spelen in de BeNeLux zou wel tof zijn Amsterdam, Brussel ofzo
Mijn idee. Er is nog ergens een topic met allerlei locaties voor Olympische sportenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Nederland is één grote stad.
Ze hebben daar zo'n bos waar je jezelf kan ophangenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:20 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel ik word hier beetje depressief van.
Paar jaar geleden was er toch sprake van het in Amsterdam/Nederland te doen. Als je alle accommodaties op een rij zette zou het gekund hebben. kan het lijstje niet zo snel vinden helaas.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alles moet in of rondom een stad zijnVermoeiende eisen van IOC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |