Buitenstopcontact van de buren gebruiken zal best wel voorkomen.quote:Op woensdag 15 september 2021 08:05 schreef JDx het volgende:
Gewoon zorgen dat je al je stroom gebruikt
Zouden er mensen zijn met een kabeltje met een meter naar de buren?
De reden is simpel, matig geïsoleerd.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar je kunt t er lang over lullen maar om een matig geïsoleerd huis uit de jaren 70 elektrisch te verwarmen pruttelen er wel wat kwhtjes doorheen.
Heb ik ook, matig dusquote:Op woensdag 15 september 2021 10:20 schreef bambino het volgende:
[..]
De reden is simpel, matig geïsoleerd.
Heb zelf een woning uit 1965, echter van top tot teen gerenoveerd. Kozijnen, triple glas, dakisolatie, vloerverwarming etc.
Wat ik per jaar verbruik is nog niet exact zeker omdat ik er nog geen jaar echt woon (nog 3 maanden). Maar het verbruik zal rond de 7000kWh liggen schat ik.
Bedoelde meer om stroom te verkopen aan de buren.quote:Op woensdag 15 september 2021 10:16 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Buitenstopcontact van de buren gebruiken zal best wel voorkomen.
Vroeger hingen mensen wel eens een hengel over de bovenleiding van de tram heen. Levensgevaarlijk en er moest ook nog een trafo tussen. Maar mensen doen rare dingen om een paar centen uit te sparen. Berucht was ook de gasmeter omdraaien met de kerstperiode.
Daarom ook meer doen dan matig isoleren.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar je kunt t er lang over lullen maar om een matig geïsoleerd huis uit de jaren 70 elektrisch te verwarmen pruttelen er wel wat kwhtjes doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |